Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 25 van 41 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 25 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori di 18 jun 2013 - 19:41

@ Nillis, Ik duim met je mee voor voortijdig onweer. Klinkt niet fijn als alle kids wakker zijn. (al hoop ik stiekem op na het eten, want anders moeten we sateetjes in de pan bakken in plaats van op de bbq vanavond)
Succes bij de vk!

@Tummy, wow dat is dan inderdaad even schrikken als je haar niet meer voelt. Maar gelukkig was alles in orde. Succes bij de therapeut vandaag en veel plezier bij de 3d echo. Dat is echt heel erg leuk! Echt herkennen doe ik je pijn niet, al heb ik wel regelmatig rechts net onder mijn rib last. Ik denk dat Grutje daar dan de boel beurs zit te maken. Ik heb er niet vaak last van en dus ook nog niet nagevraagd.

@Caresse, wat leuk dat je nog eens mocht komen! En dat je nu weet wat voor mensje het is. Houden jullie het voor jezelf?

@Aardbei, wat fijn dat alles goed was! En een meisje, leuk hoor!

@Dolphinne, ja was heerlijk nog even vakantie vieren. En grutje tweemaal zien was ook erg leuk!
Wat lekker dat jullie een huisje hebben nu! Kun je lekker aan de slag en alles nog mooi naar je zin maken voor de baby er is. Wel even druk dus de komende periode.

@Sazzle, succes in het ziekenhuis vandaag! Lekker vroeg scheelt inderdaad wel. Ik heb ook alleen maar lange positiebroeken. Niet ideaal nu met dit weer. Komende zaterdag toch eens op zoek naar een korte broek. Stel dat de zomer nog weer terug komt....

@Pien, ai dat is minder, maar niets aan te doen. Je doet wat je kunt. En pijn lijden is natuurlijk ook niet de bedoeling de hele dag. Maar is inderdaad even omschakelen dan, nu 10 weken erna en 6 ervoor. Ik plak ook mijn vakantiedagen erachter en hoef zo heel 2013 niet meer te komen werken wanneer ik eenmaal verlof heb. Best luxe!

@All, zo de eerste warme dag goed doorstaan. Viel niet tegen, nog geen opzwellingen her en der.
Gisteren weer cursus gehad, de 6e avond alweer. Nog 3 te gaan voor de bevalling en dan eentje erna. Gaat snel! We hebben gisteren twee filmpjes van bevallingen gezien. Tja.... Ik kan niet zeggen dat ik er nu meer naar uit kijk Neutral. Maandag hadden we een informatieavond borstvoeding, dat was wel heel leerzaam. Heb nu een beetje het idee wat me te wachten staat daarmee.
En een andere vriendin is inmiddels ook bevallen. De tweede zwangere. En ook weer 3,5 week te vroeg. De andere was ook bijna 4 weken te vroeg. Ik hoop niet dat een trend is in mijn vriendenclub.... Laat grutje maar lekker blijven zitten tot week 39 ofzo...
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aardbei di 18 jun 2013 - 21:13

Thanks allemaal meiden smile

Filoria: Fijn dat het opschiet nu. Nog even volhouden en jullie wonen straks in een heeeeeerlijk huis!

Pomodori: Lekker dat jullie nog met zijn tweetjes zijn wezen kamperen. Lief dat jullie ngo eens mochten langskomen voor de echo. Gelukkig hebben jullie zijn koppie toen wel kunnen zien. Die meid van ons lag gisteren bij de 20-weken echo ook alleen maar met haar achterhoofd naar ons toe, maar goed op een 2D echo zie je sowieso al veel minder natuurlijk. En dat gaat snel, nog maar 3 cursusavonden te gaan, dan wordt het echt aftellen meid. Zo'n informatieavond wil ik ook graag nog een keer heen, hoe wist jij waar en wanneer die was?

Nillis: Nee inderdaad, dat zou ik ook niet doen als ik je moeder was. Die gordijnen komen wel, het is toch nog niet behangen. En wat lief dat ze lekker voor je gestreken heeft! Was je controle goed vandaag? En sterkte met werken nog even komende week.

Tummy: Je topic heb ik helemaal gemist, maar vervelend dat jullie je zo druk hebben gemaakt van het weekend. Gelukkig mochten jullie even langskomen en was alles goed. Wanneer hebben jullie de 3D echo deze week? Je gevoel in je buik herken ik eigenlijk niet.

Caresses: Wat leuk een extra echo! En ook leuk dat jullie het nu weten. Ik begrijp dat je het verder geheim houdt?

Dolphinne: Wat goed dat jullie het huis hebben! Dat zal een lekker gevoel zijn. Jullie hebben in ieder geval heel wat kamers om in te richten. Weet je inmiddels al wanneer je de sleutel krijgt?

Sazzle: Oh fijn een lange spijkerbroek met dit weer haha. Succes in het ziekenhuis

Pien: Oh balen meid, dat je zoveel klachten hebt en dat je daardoor minder moet gaan werken. Ik heb ook mijn vakantie achter 10 weken aangeplakt hoor, vond het toch ook wel lekker om 6 weken van tevoren te stoppen smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Pomodori di 18 jun 2013 - 21:18

@Aardbei, bij ons stond het in het plaatselijke sufferdje aangegeven. Maar het is van een landelijke vereniging VBN (vereniging borstvoeding natuurlijk) http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/
Daar staat vast wel meer informatie op wanneer er eventueel een info avond bij jou in de buurt is. Of anders de naam van een contactpersoon waar je met vragen terecht kan.

Wij hadden bij de 20 weken echo ook al wat 3d beelden gezien, dat was bij dezelfde persoon als de pretecho namelijk. Maar toen draaide grutje zich op een gegeven moment ook om en zagen we alleen de achterkant nog maar. Ook leuk, maar de voorkant is leuker ;-)
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dolphinne di 18 jun 2013 - 22:04

Nillis, wij wonen in Hengelo. Waar wonen jullie dan?
Het heeft hier nu al aardig geonweerd. Maar voor vannacht wordt nog meer voorspeld geloof ik. Ik hoop voor jou dat dat toch mee gaat vallen!

Pomodori, ja het wordt dan zeker wel druk de komende tijd met klussen en verhuizen. Maar het scheelt wel dat mijn vriend momenteel geen werk heeft. Hij heeft dus genoeg tijd om aan de slag te gaan.
Dat is idd geen leuke trend dat kindjes te vroeg komen binnen jullie vriendengroep.

Aardbei, nee we weten nog niet wanneer we erin kunnen, maar het staat al wel leeg, dus ik denk/ hoop wel snel. Per 1 juli lijkt mij ideaal. Vanaf 5 juli ben ik nl 3 weken vrij.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook naar een bv avond geweest. Ik heb toen dacht ik ook info via de vk gekregen en toen contact opgenomen met de contactpersoon bij mij in de buurt.

All, ik mag zo eindelijk mijn grote vent weer ophalen van school. Hij had vorige week vakantie en is een week met zijn vader weggeweest. Ik heb hem dus 1,5e week niet gezien. Dat wordt flink knuffelen straks!!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sazzle di 18 jun 2013 - 23:45

Nou.. ik moet dus beginnen met prikken Sad
Werd meteen van het lab doorgestuurd naar de diabetespoli. Dus dat drankje was niet nodig. Daar kreeg ik met nog een paar zwangeren informatie en een setje waarmee je zelf je bloedsuiker kan meten. Morgen moet ik ook naar de diëtiste. Pff dit had ik niet zien aankomen..
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pomodori wo 19 jun 2013 - 0:45

@ Sazzle, He dat is een tegenvaller zeg! Werd je preventief geprikt vanwege een hoog bmi? Was er verder aanleiding om te testen dan? Hopelijk valt het allemaal mee en heeft het niet al te ingrijpende veranderingen tot gevolg.

@ Dolphinne, en goede hereniging gehad? Komt het wat dat aangaat wel goed uit nu, geen baan. Kan hij stevig aan de slag ;-)
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pien wo 19 jun 2013 - 0:51

@sazzle, wat ontzettend balen! Hoe hoog was hij dan? 

Had je verder geen klachten die konden duiden op diabetes?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  catgirl85 wo 19 jun 2013 - 2:15

@ exo, maar wil je wel (ooit) die 4 dagen weer werken? Ah dus ook bij de xenos. Ze hadden 2 verschillende bij ons. 

@pomodir, fijn dat de vakantie mee viel. En wat leuk een pretecho. Valt het mee met de wartme op je werk?

@nillis, wat doe je ook al weer voor werk? Lees telkens over slaapdiensten enzo. 
Hopelijk komthet onweer niet of voor de avond.

@tummy, 8 weken, het is echt aftellen inderdaad. In de treinwas het erg vies warm. Geen airco helaas. Gelukkig is het maar een kwartiertje. Ja die krampen houden me vaak wel wakker, maar ja. Als dat het ergste is. En die pij a ik vragen bij de vk. Als ik op internet lees, kan het ook bekkenklachten zijn. Hoop het niet.
Je pijn boven de buik herken ik wel. Ik denk dat het dan aan het groeien is, ik weet vaak niet hoe ik moet zitten. Ik herken het niet als maagzuur, dat brandt echt.

@ caresses, heerlijk nog een echo! Ga je het geslacht geheim houden?

@aardbei, fijn alles goed bij de echo! En wat leuk een meisje!

@dolphinne, wanneer krijg je de sleutel? Lekker geknuffeld met je mannetje?

@sazzle, heb je geen rekbare jurkjes of rokjes die je aan kan? Ik heb maar 2 broeken. Balen dat je nu moet prikken. Wat houdt het eigenlijk precies in?

@ all, gelukkig valt de warmte hier mee. Al begint de zon nu weer meer te schijnen. 
Ik kreeg van een collega een tip wat je moet doen als je veel vocht vast houdt in je voeten. Je moet dan op de grond gaan liggen met je benen tegen de muur omhoog en je benen in vlinderhouding. Schijnt echt super te werken. Dat mag je dan 15 min doen. En je armen mag je 10 minuten in de lucht houden. Ach als je niet probeert weet je ook niet of het werkt. Maar gelukkig is het nog niet nodig. Ik ga zo even lekker naar buiten. M. ligt nog te slapen. Ze was vanmorgen om half 5 al aan het kletsen. Dan begint ze met: mama, mama, waar ben je. Zo schattig. En als ze dan geen reactie krijgt gaat ze oma roepen haha. Die past 1 dag op, maar niet vandaag Wink en dan komt papa pas aan de beurt. Maar gelukkig heeft ze nog tot half 8 in bed gelegen.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sazzle wo 19 jun 2013 - 2:41

Nee, dit was gewoon het standaard onderzoekje naar zwangerschapsdiabetes.
Ik heb wel een veel te hoog BMI dat zal er zeker mee te maken hebben. Maar geen verdere klachten ofzo.
Ik moet nu tot aan vrijdag 3x per dag mijn bloedsuiker meten door in de vinger te prikken met dat apparaatje. En dan zien ze vrijdag verder.. alleen het apparaatje wil niet doen wat ik wil. Heb al gebeld erover en zouden me terug bellen. Als ik niks hoor ga ik morgen wel even langs, moet toch weer in het zkh zijn.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei wo 19 jun 2013 - 20:24

Pomodori: Thanks, ik kijk daar ook nog even naar dan. Ik had ineens een helder moment gisteren, ik werk in een ziekenhuis dus ik dacht: misschien hebben ze dat hier ook gewoon. En dat hebben ze! Maar misschien dat die van jou wat uitgebreider is. En wat leuk dat jullie bij de 20weken echo al 3D beelden gezien hebben zeg! Lijkt me heel bijzonder.

Dolphinne: En blij dat je grote vent weer thuis is? Lekker geknuffeld?

Sazzle: Balen zeg! Zeker zo onverwachts. Helemaal geen symptonen/klachten dus die er op wezen? Hoop dat het meevalt wat je aan medicijnen ervoor moet nemen.

Catgirl: Ik zou wel even de gordijnen dichtdoen als je zo gaat liggen, straks staat de postbode ineens voor het raam Wink Maar gelukkig heb ik nergens last van maar ga het onthouden mocht dat wel zo zijn!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Aardbei wo 19 jun 2013 - 20:29

undefined schreef:
NaamleeftijdUitgerekende datumHoeveelste kindjeBijzonderheden
Novalee27/322 september2eeen dochter!
Pien27/302 september2eeen zoon!
Jet5 september2esurprise!
Pomodori31/356 september1eeen zoon!
Rioolspook8 september1e
Suus32/2722 september1esurprise!
Stitch25/3124 september1eeen zoon!
Tummy27/24 september1eeen dochter!
Nillis31/3226 september2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl8528/3628 september2esuprise!
Sazzle25/3430 september1eeen dochter!
Kwebbeltje30/3430 september2eeen zoon!
Samantha24/449 oktober1eeen dochter!
Filoria26/3528 oktober2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober2e
Aardbei26/265 november1eeen dochter!
Caresses8 november1e14 juni, 20 weken echo
Yes1984
31/2810 november2esurprise!
Exogenesis27/2730 november1e11 juli 20 weken echo
Dolphinne27/3330 november2e(1e voor vriend)10 juli 20 weken echo
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Filoria wo 19 jun 2013 - 20:31

Sazzle, wat balen! Kan je een beetje tegen naalden? Hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je. Dolphinne: vind je het niet heel onhandig dat je precies in de 3 klusweken je zoontje hebt? Als ik jou was zou ik echt balen dat het niet andersom gepland was. Maar ik ben ook een beetje een stresskip.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Sazzle do 20 jun 2013 - 0:58

Ben vanochtend bij de diëtiste geweest en heb een aangepast voedingsschema mee gekregen. Daar moet ik het nu voorlopig mee doen. Minder koolhydraten en geen suikers. Gelukkig ben ik niet bang voor naalden, want moet gewoon 4x per dag bloedsuiker meten. Heb het nu 2x gedaan (omdat het apparaatjes stuk was) en volgens mij zijn die waarden goed. 5.6 en 6.0, de diëtiste zei dat je onder de 7 moet zitten. Maar omdat het gisterochtend 8.0 was zei ze dat ik grote kans heb dat ik insuline moet gaan spuiten. Ik hoop dat de waarden goed blijven en dat dus niet hoeft! 

Hebben jullie de warmte een beetje overleefd de afgelopen dagen? Ik heb het vandaag toch zó warm! Warmer dan eergisteren en gisteren. Het begint hier nu ook benauwd te worden en te onweren..
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis do 20 jun 2013 - 1:09

@ Dophinne, hebben jullie weer heerlijk geknuffeld? We wonen dicht bij elkaar. Ik woon in Zenderen. Nou wel fijn dat je vriend even geen werk heeft, want dan kan hij goed aan het werk. Is hij handig?

@ Catgirl, ik werk op een woonlocatie voor kinderen/ jongeren met een verstandelijke beperking en gedragsproblematiek en met mijn contract werk ik eigenlijk alleen maar slaapdiensten in de week. hierdoor kan ik veel blijven werken en hebben we weinig oppas nodig.

@ pomodori, heb je de sate's nog op de bbq kunnen grillen. Hier is het weer droog gebleven.

@ Sazzle, hoe gaat het prikken?

@ all, controle gister bij de vk was goed, maar had echt een baal ochtend want er ging van alles mis. Toen was echt mijn energie voor de dag al wel op en dan weet je dat je nog moet werken. Heb T om 12.30 uur naar het kdv gebracht en ben toen even lekker een uurtje op de bank gaan liggen. Dit heeft geholpen en ik heb wel lekker gewerkt. had alleen om 23 uur wel worstepootjes. Gelukkig vannacht geen regen en onweer gezien en gehoord en heb dus redelijk kunnen slapen, maar de wekker op 5.45 uur vind ik toch echt wel vroeg. Na de slaapdienst net heerlijk naar de kapper geweest en daarna T weer opgehaald bij het kdv. Wel balen wilde in mijn verlof graag dat T op maandag en donderdagochtend naar hetkdv zou gaan, maar dat kan helaas niet. De maandag zit vol, dus dat is jammer. Ga kijken of ik het vanaf 1 nov. nog wel weer kan proberen op maandagmorgen en anders doe ik dan de dinsdagmiddag en donderdagochtend. Ga altijd met t zwemmen op dinsdagochtend en dat wil ik na de bevalling wel weer snel oppakken. Nu even lekker achter de computer en zo nog even lezen. Heb nu lekker twee dagen vrij.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tummy do 20 jun 2013 - 1:22

@Caresses: zo leuk dat je nog een keertje mocht! Nu kun je losgaan met shoppen Very Happy

@Exo: ja ik vond het ook heel eng, vooral omdat ik haar de afgelopen weken dagelijks voelde. Echt wel 5 keer op een dag en dan niet 1 schopje ofzo. En nu ineens anderhalve dag (zo goed als) niks. Maar ze is weer terug in vorm hoor haha, nog nooit zo druk geweest als gisteren en ook vandaag heb ik haar al veel gevoeld.

@Dolphinne: de medicijnen slik ik nog af en toe. Niet meer twee keer per dag gelukkig. Maar gisteren dus weer even wel. Jaaaa gefeliciteerd met je nieuwe huis!! Wat ruim zeg, echt heerlijk.

@Sazzle: wow, wat balen zeg. Dat verwacht je ook niet. Tenminste, ik kan me voorstellen dat je dacht "standaardtest" en dan valt het rauw op je dak. Hoop dat je je waardes goed onder controle krijgt en dat je niet hoeft te gaan spuiten.

@Pien: ohw, das ook niet leuk zeg dat je weer zoveel klachten hebt. Zenuwpijn is idd hels. Wel goed dat je meteen actie hebt ondernomen op je werk.

@Nillis: hoe is de slaapdienst gegaan? Oh, zie je latere bericht. Vervelend dat je een baalochtend had. Wel fijn dat je nu twee dagen vrij bent, hoop dat je een beetje uit kunt rusten.

@Pomodori: de pijn boven in mijn buik heb ik sinds het weekend ook niet meer gehad. Denk dat er toch iets in de verdrukking zat ofzo. Jij hebt al veel cursusavonden gehad! Wij starten volgende week, heb er wel zin in.

@Aardbei: en heb je al geshopt?

@Catgirl: Das niet fijn een trein zonder airco. Bah, dan stinkt het ook altijd zo. Zo'n vieze muffige warme lucht blegh. Gelukkig hoefde je niet lang.

@All: gisteren bij de fysio geweest en zij heeft BI vastgesteld. Volgens haar was het heel duidelijk, dus helaas lag het toch niet aan het ooit een keer op mijn stuitje gevallen zijn. Ik heb nu vervolgafspraken en wat tips en oefeningen. Gisterenmiddag echt veel last gehad. Hier had ze wel voor gewaarschuwd, dat het na al die testjes kon verergeren. Vandaag gelukkig weer flink gezakt.
Verder gisteren de 3D echo gehad. Super om ons meisje te zien! Haar gezichtje was heel soms goed te zien, meestal lag ze tegen de baarmoeder of met een knie of voet voor haar gezicht. Maar we hebben leuke beelden en foto's. Verder helaas geen andere lichaamsdelen in 3D gezien. De voetjes heeft ze nog geprobeerd, maar dat lukte niet. Hoe ging dat bij jullie?
Verder heb ik na lang twijfelen nog een paar sessies zwangerschapshaptonomie gepland. Het spreekt me wel aan om zo nog meer in contact te komen met de kleine, ben heel benieuwd.
Ik merk dat ik echt alles uit de zwangerschap probeer te halen. Doordat het lichamelijk zwaar is (misselijk/overgeven en BI) probeer ik echt mijn genietmomentjes uit andere dingen te halen :-)
Verder de warme dagen goed doorstaan, al moet ik zeggen dat het vandaag vies benauwd is. Hier mag wel een verkoelend buitje vallen wat mij betreft.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Pomodori do 20 jun 2013 - 1:43

@Catgirl, het is te doen qua warmte. Ik neem gewoon een iets ander werktempo aan. Dan gaat het nog wel. Maar denk toch dat het binnen al snel tegen de 27 graden aan zit. Dat is niet lekker werken. Zelfs niet als je redelijk stil zit achter een pc.
Gelukkig heb ik van vocht vasthouden nog geen last. Maar als het zover is, ga ik je tip nog eens teruglezen (en hopen dat het niet op het werk is ;-))

@Sazzle, oh dat is nog best wat, zo vaak bloed prikken. Hopelijk kun je het middels voeding een beetje onder de duim houden en hoef je geen insuline te spuiten.

@Nillis, met de sateetjes is alles goed gekomen. Niets aan het handje. Hebben zelfs nog maar even te voet een italiaans ijsje gehaald, jammie! Was wel flinke wandeling, meteen weer het ijsje verbrand (al snel een half uur heen en half uur terug lopen) Fijn dat het met je slaapdienst ook rustig is gebleven. Geniet van je vrije dagen!

@Tummy, nou ik heb even mijn pijn net onder mijn ribben opgezocht. Kwam bij een site uit waar stond week 29 - pijn rechts onder je ribben. Dat komt vanaf nu wel voor, de lever komt door je kindje in de verdrukking. Nou dat zal het ongetwijfeld zijn, tjonge. Niet echt relaxed, maar ach.
We hebben inderdaad al een hoop avonden gehad. Hebben we straks de hele zomer vrij. Ook wel lekker als het erg warm is.
Wat naar dat je nu BI ook nog hebt? Maar goed dat je de vreugde uit de kleine dingen probeert te halen. De 3d echo hebben wij ook vooral het hoofdje gezien in 3d. Af en toe kwam er een arm of been die kant op en zagen we die ook in 3d. Maar verder viel er niet zo veel van te maken door de navelstreng, baarmoeder en placenta.
Op dit moment regent het hier en koelt het beetje af. Was wel nodig, het was weer vies drukkend aan het worden.

@all, gisteren heeft mijn man echt voor het eerst het idee gehad dat hij grutje voelde schoppen. Het heeft even geduurd, maar nu was het eindelijk zo ver. Vond ik wel heel erg leuk voor hem, tis voor een man toch een stuk onwerkelijker. Op vaderdag dacht hij ook wat te voelen, maar daar twijfelde hij nog erg over. Maar gisteren met zekerheid een trap tegen zijn hoofd gehad. Wink
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caresses do 20 jun 2013 - 4:34

Dolphinne, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje, klinkt als een fijn huis.

Pomodori, Dat gaat zeker snel (dat de cursus nu al bijna voorbij is). Ga je ook nog een andere cursus doen (yoga/zwemmen ofzo)?
Haha wat leuk dat je vriend de baby eindelijk voelde.

Sazzle, balen zeg dat je moet gaan prikken Sad

@All, aangezien ik hier toch anoniem ben (voor zover ik weet) kan ik hier ook wel vertellen wat het wordt: een meisje Very Happy. We weten ook al vrij zeker wat haar naam gaat worden. 
Ik heb het idee dat mijn buik een inhaalslag maakt (al zou dat morgen ook weer anders kunnen zijn haha), maar hij is nu al 2 dagen aardig groot voor mijn doen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  _Jet vr 21 jun 2013 - 8:42

Oeps, ik loop weer een paar pagina's achter zie ik.....

@Suus--> Wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. 

@Nillis --> Het was erg leuk en gezellig om al die meiden weer eens te zien op de voetbal. 's Avonds was er nog een feest, maar ik ben niet gebleven. Op een gegeven moment wist ik niet meer hoe ik moest gaan staan en kreeg ik last van mijn rug. S kan een heerlijk meisje zijn, maar ook een draak hoor Wink Ik vind de groei echo (nog) niet spannend. Eigenlijk alleen maar fijn, een extra check. Hoewel dat ook niet alles zegt, want ik had ook groei echo's bij S en ook daar was niet uit naar voren gekomen dat ze zo groot zou zijn. 
Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je leidinggevende. Fijn dat je diensten korter worden, hopelijk helpt het je om het vol te houden tot aan je verlof.
Hoe was het bij de vk? Fijn dat alles weer goed was bij de vk.

@Catgirl85--> Ondertussen nog maar 4 (drukke) weken, maar idd heerlijk. Besef is er nog niet hoor dat het al bijna in zicht is. Het was erg leuk en gezellig om al die meiden weer eens te zien op de voetbal. 's Avonds was er nog een feest, maar ik ben niet gebleven. Op een gegeven moment wist ik niet meer hoe ik moest gaan staan en kreeg ik last van mijn rug. De warme dagen ook weer overleefd? Pfff met dat warme weer met de trein, ik hoop dat het een beetje te doen was. 
S is ondertussen 2 keer in de Efteling geweest, maar beide keren was het Sprookjesbos hier ook geen succes hoor. Ze ging veel liever de attracties in. Ik heb voornamelijk last van mijn schaambot, maar dat komt doordat de boel weker wordt. Al een idee waar de pijn vandaag komt? Ik heb ook soms kramp in mijn voet en ook in mijn kuit.
Bij mij denken mensen voornamelijk dat ik al bijna uitgerekend ben, wanneer zie mijn buik zien. 

@Exo --> Ben je er al een beetje over uit mbt je uren/ouderschapsverlof? Dat zijn idd vervelende uren die je hebt gekregen. Voor mezelf is de max echt wel om 3 dagen te werken. Watvoor werk doe je? Onderwijs neem ik aan, aangezien ik schooljaar zag staan Wink

@Caresses --> Wat fijn dat alles goed was mbt de 20 weken echo, altijd weer een opluchting. Hoe was de pretecho? Mijn placenta lag tijdens mijn vorige zwangerschap voor de uitgang, maar is uiteindelijk toen ook nog voldoende opgeschoven. Wat leuk een meisje! 

@Aardbei --> Hoe was de 20 weken echo? Wat fijn dat alles goed was en wat leuk een meisje! 

@Pomodori --> Wat fijn dat het je mee was gevallen m.b.t het kamperen. Wat fijn dat de 2de keer de kleine zich beter liet zien! Wat leuk dat je man de kleine nu ook heeft gevoeld. 

@Tummy --> Haha nee hoor je bent geen freak, tenminste ik vind mezelf geen freak Wink Ja, zo irritant. Denk je een al 1 naam te hebben, nee hoor gooit er 1 roet in het eten. Laat hem maar met een betere komen dan. 
Goed dat je toch de vk hebt gebeld. Bij een ander zeg ik altijd bij twijfel bellen, maar als het om mezelf gaat dan kan ik ook zo twijfelen en ben ik meer van het afwachten. Maar wat fijn dat alles goed was. Hoe was de 3d echo? Wat fijn dat jullie leuke beelden en foto's hebben. Hier wel benen, armen en handjes gezien. 
Dat drukkende gevoel tegen mijn ribben komt me bekend voor, volgens mij is dat gewoon de groeiende baarmoeder. Ik had het in ieder geval tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Ik heb het vooral als ik veel (rechtop) heb gezeten. Vervelend zeg van je bekkkeninstabiliteit. Heb je ook een bekkenband gekregen?

@Dolphinne --> Gefeliciteerd met jullie huis, super zeg! Alvast succes met klussen!

@Pien --> Wat vervelend zeg dat je klachten hebt gekregen, sterkte. 

@Sazzle --> Wat vervelend dat je moet gaan prikken, vooral omdat je het zelf niet aan had zien komen. Hoe was het bij de diëtiste?  Hopelijk blijven je waardes idd goed. 

@All --> Maandag weer bij de vk geweest. De uitslagen van de glucose waren binnen en waren gelukkig goed. Nuchter was het 4.9 geloof ik en 2 uur na het ontbijt 6. Mijn ijzer was ook goed, maar mijn voorraad nog steeds weinig. Ik ga dus gewoon door met het innemen van floradix. Ondertussen nog steeds niks aangekomen, terwijl er mensen zijn die echt al denken dat ik bijna uitgerekend ben. 
Nog 4 (drukke) weken werken en dan begint mijn zomervakantie/verlof. Gelijk een berekening laten maken. Ik neem 4 weken van te voren verlof op, omdat mijn verlof toch in de vakantie valt (onzin om dan 6 weken van te voren verlof op te nemen). Aangezien mijn verlof in de zomervakantie valt krijg ik 3 weken terug. Hierdoor hoef ik 19 dec pas weer te beginnen. Dit is precies de laatste dag voor de kerstvakantie. De directeur zei kijk dan maar of je zin hebt om Kerst te komen vieren en anders niet, over die ene dag gaan we niet moeilijk doen. Dus ik hoef pas weer in januari te beginnen Very Happy
Verder gaat het hier goed. Ik heb deze week 2 van de 3 dagen zonder bekkenband gewerkt en ik heb niet te klagen. 
Morgen naar de kapper en woensdagmiddag een gezichtsbehandeling, heerlijk! 

Fijn weekend allemaal!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Suus za 22 jun 2013 - 9:39

Ik merk dat ik de laatste tijd erg weinig tijd heb om te forummen, ik loop ook alweer een paar pagina's achter! De tweede cursusavond afgelopen donderdag was erg leuk! We hebben nu ook allemaal oefeningen gedaan en houdingen geoefend om te gaan liggen, op te staan, stil te staan, enz. Volgende week mogen onze mannen mee, maar helaas kan mijn man dan niet :(Hij zit vanaf maandag een week in Eindhoven, wel ongezellig thuis!
Zijn verjaardag gisteren was erg gezellig! 's Middags gezellig met familie en 's avonds kwamen er allemaal vrienden langs. De laatste (mijn broertje uiteraard Wink) ging om half 4 naar huis. Ik moet zeggen dat ik toen ook wel erg moe was! Gelukkig mag ik morgen ook nog uitslapen Very Happy
Verder gaat het eigenlijk hartstikke goed. Maandag moet ik weer even bloed laten prikken vanwege mijn negatieve rhesus-c factor, maar daar verwacht ik eigenlijk niks bijzonders van. Er wordt dan ook gelijk geprikt op mijn suiker en ijzer. Een week later krijg ik daar de uitslag van en die dinsdag, 2 juli, mag ik dan komen voor de groeiecho.

@ Pomodori: Fijn dat de vakantie zo goed ging. En leuk dat je nog voor een herkansing mocht komen met de pretecho! En heel erg leuk dat je man Grutje nu ook duidelijk gevoeld heeft Very Happy

@ Tummy, wat schrikken dat je ineens zo weinig voelde. Gelukkig kon je snel terecht en blijkt alles goed te zijn :)Wel erg balen van je bekkenklachten!

@ Aardbei: Fijn dat alles goed was en leuk dat jullie een meisje krijgen!

@ Dolphinne: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@ Pien: Balen dat je zoveel klachten hebt! Jammer dat het werken niet meer helemaal lukt, maar wel goed dat je het rustiger aan gaat doen.
Ik ga ook 6 weken van tevoren met verlof. Heb weinig keus, want de praktijk gaat precies 6 weken voor mijn uitgerekende datum 2 weken dicht ivm vakanties, maar vind het ook wel prettig denk ik. Heb ook mijn vakantie achter mijn verlof aan geplakt, zodat ik straks pas na de kerstvakantie weer hoef te beginnen smile

@ Sazzle: Wat balen dat je gelijk moet prikken! Moet je je nu ook aan een dieet houden? Oh, ik lees het al. Hopelijk blijven je waarden nu gewoon netjes!

@ Caresses: Leuk dat jullie een meisje krijgen!

@ Jet: Fijn dat alle waarden nu goed zijn. En je hebt ook lekker lang verlof in het vooruitzicht smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses za 22 jun 2013 - 14:09

_Jet, omdat we dinsdag terug mochten komen, hebben we de pretecho geannuleerd.

Suus, jammer dat je man niet mee kan. Wel leuk dat de cursus tot nu toe goed bevalt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Aardbei za 22 jun 2013 - 20:35

Hoi dames, straks vertrekken wij naar mijn ouders om vanaf daar vannacht (echt retevroeg) met zijn vieren naar Schiphol te rijden. We gaan lekker ruim anderhalve week naar Griekenland. Heel veel succes allemaal de komende tijd met klussen/werken/echo's enz en spreek jullie snel weer!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Suus za 22 jun 2013 - 21:27

Oh heerlijk! Fijne vakantie, Aardbei!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria za 22 jun 2013 - 21:37

Veel plezier Aardbei!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Exogenesis zo 23 jun 2013 - 0:30

_Jet schreef:

@Exo --> Ben je er al een beetje over uit mbt je uren/ouderschapsverlof? Dat zijn idd vervelende uren die je hebt gekregen. Voor mezelf is de max echt wel om 3 dagen te werken. Watvoor werk doe je? Onderwijs neem ik aan, aangezien ik schooljaar zag staan Wink

Ja, ik ben er uit! Ik behoud mijn huidige werktijdfactor (0,86fte) en ga straks op ma, di en do werken (volledige dagen). De vrijdagochtend neem ik ouderschapsverlof op. Het was een heel gepuzzel en gepraat, maar ik ben nu in ieder geval die woensdagochtend kwijt en kan de héle maandag i.p.v. alleen de middag. Met m'n ouderschapsverlof kan ik wel anderhalf tot twee jaar toe, dus tegen de tijd dat ons kind 2 jaar is, ga ik terug naar 4 dagen werk. Mijn man wil dan wel een ochtendje verlof opnemen, de schat Very Happy

Wat een fijn vooruitzicht dat je verlof bijna begint! En fijn dat je pas in januari weer hoeft te beginnen en dat je directeur zo meewerkt. Dat scheelt een behoorlijk tijd, met de kerstvakantie er bij in.
Heb je geen last van obstipatie bij Floradix? Ik heb dat spul één keer ingenomen, omdat ik steeds zo flauw was, maar dat had direct invloed op mijn stoelgang.

Geniet van je kappers- en gezichtsbehandeling!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pomodori zo 23 jun 2013 - 20:19

@Caresses, in principe ben ik wel een beetje klaar met cursussen nu. In deze cursus leerde je ook allerlei ademhalingsoefeningen. Dus ik denk dat ik dat wat dat aangaat wel ingelicht ben nu. Ik heb wel al weken geleden een badpak gekocht met het idee baantjes te gaan trekken. Maar daar is het nog niet van gekomen....
Wat leuk dat jullie ook een meisje gaan krijgen! En lekker dat je al uit de naam bent, scheelt een hoop.

@Jet, vervelend van je ijzer, hopelijk knapt dat snel op na het innemen van de floradix. Wat een lekker idee zeg dat je pas in 2014 weer hoeft te werken en al over 4 weken vrij hebt. Wow dat is echt lang verlof/vrij.
En lekker dat het zonder bekkenband ook weer wat beter gaat. Geniet van je behandeling woensdag!

@Suus, succes met bloed prikken straks weer. Lekker uitgeslapen na het feestje? ;-)

@Aardbei, fijne vakantie! Geniet er lekker van!

@Exogenesis, fijn dat het allemaal geregeld is op je werk. Geeft ook weer een stukje rust.

@All, Hier gaat ie best ok. Beetje last van rechts onder mijn ribben gedurende de dag vordert. Ik denk dat Grutje daar aan het drukken is. Verder mag ik niet klagen, gaat het allemaal nog prima. 2 juli weer naar de verloskundige. Verder geen spannende ontwikkelingen. Deze week druk met allerlei afspraken en dan volgende week inventariseren wat we allemaal nog moeten kopen, wie we geboortekaartjes sturen, welke kaartje het dan gaat worden en wat erop komt qua tekst. Kortom nog genoeg te doen, maar pas na het komende weekend weer aan de slag daarmee.
Fijne week allen!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 41 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 33 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: