Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 19 van 41 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 30 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 19 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori di 28 mei 2013 - 2:15

@Nillis, goed bezig met opruimen! Marktplaats kan heel leuk zijn, maar na twee weken geen bericht dan weg ermee doen wij ook wel. Anders blijf je het maar bewaren. En leuk dat je een pakje hebt gekocht. Ik denk dat ik er uit ben wat jullie voor soort mensje verwachten.

@Tummy, ik heb newborn maatje 1 van pampers meegenomen. Had advies bij een vriendin gevraagd, Ik had geen idee.... Buik is niet mega denk ik nee, maar ik ben van mezelf al stevig, dus ik vind het lastig te zien waar ik ophoud en grutje begint zeg maar.

@Suus, lekker dat het opruimen is begonnen. Toch alvast meegenomen. En vaak als je eenmaal begint gaat het ook wel. Maar dat beginnen.... Fijn dat je controle weer in orde was! Mijn muursticker is helaas nog steeds niet binnen. Hij is 16 mei verscheept en vrees dat het met de boot vanuit Amerika niet zo snel gaat, helaas....
Wat betreft je rhesusfactor. Bij mij waren beide positief, dus dat was ideaal.

@Samantha, fijn dat jouw controle ook helemaal in orde was! Vond de 20 weken echo best spannend.

@Exo, wat schattig he al die kleine dingetjes! Bandenpijn heb ik ook gehad (en dat zonder buikspieren), maar gaat nu gelukkig weer beter. En gaaf he dat hartje horen! Wij hoorden hem al met 7 weken, maar was zo speciaal. Er zat gewoon echt een levend wezentje!

@Caresses, dat van die sokjes heb ik ook gehoord van een vriendin. Dus daar moet ik ook nog eens gaan kijken.

@Jet, alles weer goed bij de verloskundige? Leuk een 3d echo!

@Stitch, wat fijn dat je weer fit bent, naast moe. Ik denk dat het met je contract dan idd wel los zal lopen, als je al bent ingeroosterd voor erna. Maar toch spannend! Lekker dat je het komend weekend verder kan met het kamertje. Mijn man voelt grutje ook nog niet, die placenta dempt het allemaal. Die zit voor.

@rioolspook, ik voel grutje nu af en toe eens op de dag, maar ik heb
de placenta aan de voorkant zitten. Dus dat dempt het een beetje. Ik
denk dat beweging juist wel goed is, althans dat werd ons verteld. Is
een manier voor de baby om de spieren te trainen. Al kan ik me
voorstellen dat het soms misschien een beetje to much is. Wel leuk dat je
vriend het al voelt dan ook!

@all, vanavond alweer de derde avond van onze bevalcursus. Gaat snel!
10 juni hebben we een pretecho (3d/4d). Onze ouders gaan ook mee. Die weten al wel dat ze dan bij ons moeten zijn, maar nog niet waarom. Grutje gaat ze deze week een kaartje sturen met de uitnodiging daarin namens hem ter kennismaking. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden. Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind, dus die hebben zoiets nog nooit echt gezien. Mijn schoonouders zijn bij mijn schoonzusje al eens mee geweest, dus die kennen het principe.
Verder gaat het allemaal prima, maagzuur valt mee, bandenpijn is afgenomen (hoera ik kan weer sneller wandelen dan 3 km per uur). Nu alleen nog eens goed gaan slapen, zou prettig zijn...
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kwebbeltje di 28 mei 2013 - 2:19

Goedemiddag meiden,

Na een lange tijd van alleen meelezen ga ik weer proberen meet te schrijven. Hier gaat alles rustig aan , ben nog wel harstikke misselijk na eten of drinken maar gelukkig niet kokhalzen. Zit te denken of ik met de emasefene zal stoppen, heb het al een paar keer geprobeerd maar dan begint de ellende 10 keer zo erg weer. Ook heb ik weer last van mijn bekken dit had ik met mijn eerste zwangerschap ook. Dus daar baal ik echt heel erg van.
Het kamertje schiet ineens heel erg op, mijn man heeft alles gecjildert plafond erin gelegd laminaat gelegd. Vind het wel leuk hoor, al die kleine spulletjes. De timmerman komt vanavond even kastdeuren hangen van het schijfwanden systeem en dan is het klaar. Mijn man heeft gisteren de babykamer in elkaar gezet. Ik heb via een web winkel een hang en wandlamp besteld. Mijn moeder komt donderdag helpen met poetsen en daar ben ik erg blij mee. Dus ik kan nu verder met spulletjes kopen .

Nillis: wat leuk zeg! Wat voor pakjes heb je gekocht? Hoe vind t het allemaal dat er een baby in jullie gezin bij komt?

Stitch: gelukkig dat je weer bent opgeknapt ben en geen harde buiken meer hebt! Bij jullie schiet het kamertje ook lekker op, daar kun me zo van genieten he?

Suus: Daar weet ik ook zo niks vanaf hoor, hebben ze het bij mij ook niet over gehad.

Rioolspook: hier ook veel bewegingen in mijn buik, nu hebben ze nog flink de ruimte en straks niet meer. Hoe gaat het verder met je?

Exogenis: dat is mooi en speciaal om te horen he? Ik heb ook een lage bloeddruk maar ik ben ook regelmatig draaierig tegen flauwvallen aan heb jij dat ook toevallig?

Jet : wat voor behang heb je gehaald? Fijn dat je schoonmoeder netjes kan behangen. Fijn dat s op de wc poept. Ben je daar ook weer vanaf.

Samantha: fijn dat de echo goed was en dat het nog steeds een meisje was, hoe is het verders met je?

Myloon: dat is wel een heel dubbel zeg! Wel leuk eem tweeling en dan 2 jongetjes!

Tummy: fijn dat je dip dag weer voorbij is, dat herken ik hier ook wel hoor.

Filoria: hoe gaat whet met jou allemaal? Hoe vind je zoon het dat hij grote broer wordt?

Pomodori: heb je je sticker al binnen? Je hebt groot gelijk dat je zo spulletjes koopt, zo verdeel je de kosten lekker.

Dolphine : Wat speciaal zo,n oude kinderwagen, rijdt hij wel lekker? Hoe was het vandaag? Bij de gyn ivm de cyste?

Catgirll: Fijn dat de 20 weken echo goed was! Lekker genieten van je vakantie waar ga je naartoe?

Aardbei hoe is het met jou allemaal?

Sooh ik heb gereageerd op de laatste 2 bladzijdes.
Wat ik me nog afvroeg , zijn jullie al veel aangekomen? Ik zit nu weer op mijn oude gewicht dus alle kilootjes di ik kwijt was door het beroerd zijn zitten er nu weer aan.

Gr kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Filoria di 28 mei 2013 - 2:24

Lief dat je naar me vraagt! Klinkt trouwens goed zeg, dat je man lekker in de weer is met de babykamer. Hier moeten we nog een heel huis opknappen :nopompom: Mijn man is niet van het type 'ga maar even zitten, ik doe het wel', dus ik moet echt op mezelf passen. Dat vind ik zo moeilijk. Ben vandaag even helemaal ingestort. Ik kan alleen nog maar op de bank zitten en huilen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  kwebbeltje di 28 mei 2013 - 4:40

Filoria dikke knuffel, je moet goed aan jezelf denken hoor! Anders gewoon je man aan het werk zetten !
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Pomodori di 28 mei 2013 - 20:03

@ Kwebbeltje, wat fijn dat het beter gaat met je! Wel vervelend dat je last hebt van je bekken. Waarschijnlijk heb je denk ik nog wel oefeningen en tips van je vorige zwangerschap? Doe het rustig aan!
En lekker met het kamertje aan de slag.
Ik ben inmiddels al een kilo of 11 aangekomen door Grutje (en mezelf....)

@ Filoria, oeh dat klinkt niet zo goed. Probeer het rustig aan te doen en aan te geven wat hij moet doen voor je. En kun je wellicht nog wat andere mensen vragen je te helpen? Pas goed op jezelf!

Hoera!!!! Wij hebben de muursticker binnen! Gisteren was hij er ineens. Hij is ook zo gaaf in het echt. Dat wordt plakken vanavond of morgen. Elk blaadje, uiltje, vogeltje, vlindertje moeten we zelf plakken en de plaats bepalen. Wordt nog een klus....

Gisteren is ook een zwangere vriendin bevallen, zij was 24 juni pas uitgerekend. Pfff... het idee dat grutje 4 weken eerder komt maakt dat ik nu toch wel het idee heb dat ik zaken tijdig moet afronden. Binnenkort maar eens met het kaartje aan de slag en goed nadenken over de naam.

Vorige week kregen we van een andere vriendin al haar hele kledingvoorraad van haar zoontje. Zij had er geen plek meer voor en heeft alles van 50-74 nu in dozen gestopt en mogen wij hebben. Echt heel erg veel! Moeten dat binnenkort maar eens gaan uitzoeken en kijken wat we dan nog verder willen aan kleding.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tummy di 28 mei 2013 - 20:32

@Suus: fijn dat de controle weer helemaal goed was. Succes met de babykamer! Misschien dat je rond de 27 weken nog een keer extra bloed moet laten prikken? Ik weet het niet.

@Samantha: Super dat de 20 weken echo goed was najaar 2013mama's!! - Pagina 19 281626781. Hoe gaat het verder met je?

@Exo: wat balen dat je sticker nog steeds niet binnen is :-(. Speciaal is dat he om het hartje te horen! Ik kreeg meteen tranen in mijn ogen I love you

@Caresses: dat hoorde ik laatst ook over de Bambino sokjes, binnenkort maar evens langs het Kruidvat Very Happy. Balen dat de broek die je wilde uitverkocht was, misschien online?

@Jet: wat leuk dat je kindjes zo verwend zijn. Handig dat je schoonmoeder kan helpen met behangen. Fijn dat alles goed was bij de controle. Alvast veel plezier bij de 3D echo! Wij gaan over drie weekjes.

@Rioolspook: ik voel de baby ongeveer 2-3 keer per dag. Meestal een paar bewegingen achter elkaar. Ik kan niet precies voelen wat ze allemaal doet, maar het voelt alsof ze afzet met de beentjes. Het lijkt me niets om je zorgen over te maken. Wat zei de gyn ervan?

@Stitch: Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent en dat de antibiotica hebben geholpen! Kan me voorstellen dat je weer even op krachten moet komen nu, het vergt toch veel van je lijf. Goed voor jezelf zorgen hoor! Bijna vakantie, nog even volhouden. Ik duim voor je contract!
Grappig, dan gaan we echt gelijk op met de groei van de baarmoeder. Mijn buik heeft een klein groeispurtje gehad, zal snel een foto uploaden. Ben ook heel benieuwd hoe groot jouw buik nu is! Mijn figuur is niet zo fantastisch hoor, denk dat de foto's een vertekend beeld geven. Heb een smalle taille, maar breed onderstel Laughing (en ik was flink afgevallen door het overgeven).

@Nillis: hard gewerkt! Wat leuk dat je je kindje zo vaak voelt. Ik heb het idee dat ons frummeltje af en toe reageert als ik mijn hand op mijn buik leg. Zo lief. En leuk dat je pakjes hebt gekocht!

@Pomodori: Ben benieuwd naar een foto van je buik. Ik vind dat echt zo leuk, buikjes kijken Very Happy. Hopelijk komt je sticker snel binnen! Oh, ik lees in een later berichtje dat je 'm hebt. Jee! Succes met plakken :-)
Wij hebben een weekje later de 3D echo, ben zo benieuwd! Ik ga alleen met mijn vriend, maar laat wel de dvd opnames aan familie zien. Fijn dat je je verder goed voelt!

@Kwebbeltje: wat vervelend dat je nog zo snel misselijk bent. Ik ben de Emesafene nu aan het afbouwen en merk echt verschil. Soms dacht ik dat het niet zo hielp, maar nu zonder ben ik weer veel misselijker. Nog maar weinig overgeven gelukkig, dus heb wel het idee dat het sowieso iets beter gaat. Maar twijfel nu over wel/niet opnieuw beginnen.
Fijn dat het kamertje lekker opschiet, benieuwd naar de foto's! Ik ben nu net over mijn gewicht van voor de zwangerschap heen, was ook een aantal kilo's afgevallen. Hoe gaat het met jouw buikje, groeit het wel?

@Filoria: Goed voor jezelf zorgen hoor meid! Ook al moet er nog veel gebeuren, JIJ moet het wel volhouden. Echt hulp vragen aan je man. Hoe komt het dat je zo ingestort bent? Een hele dikke knuffel najaar 2013mama's!! - Pagina 19 699888

@All: Wij zijn aan het twijfelen of we nog een roze strook over de witte muur verven. Ook zouden we graag een muursticker willen, maar dat kan niet omdat op de muur spachtelpĂĽtz zit. Nu had ik bedacht dat we misschien een houten onderplaat kunnen gebruiken, deze schilderen en daar de sticker op plakken. Een soort schilderij dus. Zou dat wat zijn?
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Aardbei di 28 mei 2013 - 20:39

Zo, ook weer even een teken van leven vanaf deze kant!

Dolphinne: Heb je al vervolgonderzoek gehad wat betreft je cyste? Hoop dat hij kleiner is geworden.

Catgirl: Mijn vader gaat het wiegje opknappen. Ik heb dat ding al in geen jaaaaaaren meer gezien dus heb geen idee in wat voor staat hij is smile Fijn dat je echo goed was! Inmiddels al een vakantie geboekt? Waar gaat de reis heen?

Exogenesis: Zo, dat is vroeg zeg, je kraampakket. Ik heb hem ook aangevraagd maar heb hem nog niet ontvangen. Dacht inderdaad dat je dat pas heel laat zou krijgen... Fijn dat je zulke leuke reacties had bij je vrienden en collega's. En dat is toch altijd leuk om te horen, dat alles goed is

Pomodori: Ach, je kunt maar vast luiers in huis hebben toch! Deze week zie ik ze ineens ook overal in de aanbieding maar ach, dat gebeurt de komende maanden vast nog wel een paar keer smile En wat fijn van die vriendin zeg! Dan ben je gelijk al een heel eind op weg met je garderobe, dat scheelt zeg!

Nillis: Inmiddels al wat spullen kunnen verkopen op marktplaats? En ziet de tuin er weer gezellig uit? En als je onderaan je berichtje niets gezegd had, dan had ik er niet eens over na gaan denken Wink

Tummy: Fijn dat het toch nog twee keer spontaan gelukt is, maakt het toch wat minder klinisch smile Ook al is twee jaar wel erg lang als je wacht! En een miskraam is ook altijd wel heftig. Ach, ik probeer er maar niet meer te veel bij stil te staan en lbij te zijn met wat ik nu heb! Het wiegje is een rieten (witgeschilderd) wiegje. Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe hij er verder uitziet, heb hem al jaren niet meer gezien Embarassed Ik zal zo eens even kijken of ik een buikfoto kan plaatsen van van de week!

Suus: Ja hoor we hebben er zeker al de ruimte voor.Een jaar geleden zijn we van een appartementje in dit huis komen wonen en we hebben een beetje moeite om alle kamers vol te krijgen Wink Jullie moeten aardig plaats gaan maken begrijp ik... beetje gelukt? En dat van die rhesusfactor had ik geloof ik in een boekje gelezen, dat je lichaan antistoffen aanmaakt tegen het bloed van de baby? Maar dat dat 'makkelijk' op te lossen is door een injectie? Maar precies weet ik het niet meer hoor.

Samantha: Fijn dat je echo goed was!

_Jet: Leuk, wat voor behang hebben jullie gekozen? En leuk die 3D echo! Wij hebben hem 17 augustus Wink Ook bij dezelfde als waar jullie heen gaan.

Stitch: Fijn zeg, dat je weer beter bent! Nu nog even herstellen van de de klap en dan ben je zo weer de oude! Hebben jullie alle kleuren enzo voor de babykamer al uitgekozen?

Kwebbeltje: Lief dat je naar me vraagt! Met mij gaat het goed gelukkig! Fijn dat het met jou in ieder geval al ietsjes beter gaat, al hoop ik wel dat er snel wat meer verbetering in komt. Dit is toch ook geen pretje zo. Maar wat leukd at de kamer al zo opschiet zeg!

Filoria: Vervelend meid, dat je zo op jezelf moet letten! Gaat het wel goed met het opknappen van het huis?

All: Afgelopen donderdag zag ik ineens een leuk kamertje op marktplaats verschijnen (hield het sinds een paar dagen een beetje in de gaten) en gelijk gereageerd. Zaterdag konden we hem komen bekijken en we hebben hem gelijk meegenomen!
En volgens mij kon ik de kleine voor het eerst voelen bewegen gisteravond! Mijn vriend en ik liggen in bed nog een beetje te praten en ik moest heel hard lachen, waardoor ik een steek in mijn buik kreeg. Dus ik legde mijn hand op mijn buik en drukte op de plek waar ik een steek had, voelde in ineens een plop. Ik dacht nog nee dat kan het toch niet zijn? Dus ik blijven voelen, voel ik het nog twee keer... Dacht dat het misschien een spiertje was dat trok ofzo, dus ik vraag of mijn vriend met zijn vingers op de plek wilde drukken waar ik het voelde, en hij voelde het ook twee keer. Daarna was het over... Ik weet nog steeds niet zeker of het dat nou was maar ik denk het wel. Het was ook niet precies op dezelfde plek steeds...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nillis di 28 mei 2013 - 23:58

@ Pomodori, ik slaap nu met een kussen tussen mijn knieën en bovenbenen en slaap weer heerlijk. misschien heb je wat aan deze tip.

@ Filoria, heel herkenbaar zo'n man, maar goed aan jezelf blijven denken hoor.

@ Aardbei, wat leuk dat jullie allebei de kleine hebben gevoeld. Tenminste daar gaan we vanuit. Leuk al de babykamer kunnen ophalen en fijn dat je er ineens 1 tegenkwam die je aanstond.

@ all, hier weinig nieuws moet zo naar het werk voor weer een slaapdienst. Fijne dag allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  kwebbeltje wo 29 mei 2013 - 4:43

Hallo meiden,

Nillis, werk ze ! ik slaap ook met een kussen tussen mn knieën haha.

Aardbei, wat leuk datje de baby heb gevoeld en je vriend ook. Wat voor een kamertje hebben jullie gekocht? Ja ben ook blij dat er ineens zoveel schot in het kamertje zit, had er vooraf een hard hoofd zoveeel werk hihi.

Tummy, hoe heb je de emasefene afgebouwd? Ik ben ook een paar ons over mij. Oude gewicht heen. Leuk hoor een rose strook . Ik wil ook een muursticker vind dat echt wel leuk. Hier is de muur ook niet glad helaas. Wel een leuk idee hoor met die plank!
Ik heb echt een buik, alles zit aan de voorkant

Pomodori, super dat je de muursticker binnen hebt, ben benieuwd naar het resultaat!
Wat lief zeg van je vriendin al die kleertjes daar zal vast wel iets bijzitten voor jullie grutje ,-)

Nou lees ik net over kaartjes bekijken en daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan.
Wat een baggerweer weer vandaag. Heb vandaag wat boven gerommeld, heb echt opruimdrang haha

Gr kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Dolphinne wo 29 mei 2013 - 4:58

Hoi dames, gisteren weer een echo gehad vanwege de cyste. Hij is in elk niet groter geworden, maar hij zit wel in/aan mijn rechter eierstok.
Ze doen er in principe niks aan tijdens de zwangerschap, behalve als ik er echt last van zou krijgen.
Het zou ook best kunnen dat die cyste er al heel lang zit, maar dat hij nu toevallig opgemerkt is.
Het was wel een iets andere cyste dan ze meestal in de eierstok zagen. Er zaten een aantal tussenschotjes in. Er is nu wel bloedgeprikt om te onderzoeken of ze daaruit kunnen afleiden wat voor soort cyste het is.
Over 2 weken daar uitslag van en ook weer een nieuwe echo bij de gyneacoloog.

Eigenlijk weten we dus nog niet veel meer, behalve dat hij niet groter is geworden in 1 week.

Suus, wat leuk dat jullie aan het kamertje begonnen zijn (in elk geval met leegruimen) Is het al een beetje opgeschoten inmiddels?

Samantha, fijn dat alles goed was!

Exo, wat leuk die kleine cadeautjes! Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen met de last als je buik nog harder gaat groeien. Ik merk dat ik nu ook af en toe last heb van mijn banden. Vooral toen ik gisteren een les aquajogging gaf tijdens het schoolzwemmen (ik op de kant hupsen en de kinderen in het water).
Het blijft idd mooi om het hartje te horen. Fijn dat ze hem ook zo snel kon vinden.

Jet, wat fijn dat S nu helemaal zindelijk is. Dat scheelt alvast een berg luiers. Veel plezier alvast bij de 3d echo vrijdag.

Stitch, fijn dat je weer opgeknapt bent! Leuk dat jullie al zo druk bezig zijn met het kamertje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Nillis, leuk dat je al 2 pakjes gekocht hebt. Haha, ik heb nu ook wel een vermoeden wat jullie krijgen.

Pomodori, leuk een extra pretecho. Lijkt mij ook erg leuk (ook om evt. met de oma's te doen), maar jammer dat het zo duur is. Dat geld hebben we nu helaas even niet over.

Kwebbeltje, balen dat je nu al last hebt van je bekken. Ik merk dat ik het nu af en toe ook begin te voelen. Hoop dat het niet veel erger wordt...
Leuk dat bij jullie het kamertje nu ook opschiet. Lijkt me heerlijk om de commode enzo tegen die tijd in te kunnen pakken. Zwijmelen bij al die kleine spulletjes hihi.
We hebben nog niet buiten gelopen met de wagen, maar binnen rijdt de kinderwagen in elk geval goed haha. Er zit een goede vering op in elk geval.

Filoria, pas je wel goed op jezelf! Gewoon proberen je man aan het werk te zetten en zelf wat vaker te blijven zitten. Ook al kan ik me voorstellen dat dat erg moeilijk is.

Tummy, ik denk dat dat wel heel leuk is om op een plaat triplex te maken als een soort schilderij. Of over de hele hoogte van de muur een strook (bijv. achter de commode of het bedje)

Aardbei, zie boven voor de uitslag van de cyste. Fijn dat jullie het kamertje gevonden gevonden die je zo mooi vond. Leuk dat je jullie kleintje ook al zo goed kon voelen ineens.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dolphinne wo 29 mei 2013 - 4:58

Hoi dames, gisteren weer een echo gehad vanwege de cyste. Hij is in elk niet groter geworden, maar hij zit wel in/aan mijn rechter eierstok.
Ze doen er in principe niks aan tijdens de zwangerschap, behalve als ik er echt last van zou krijgen.
Het zou ook best kunnen dat die cyste er al heel lang zit, maar dat hij nu toevallig opgemerkt is.
Het was wel een iets andere cyste dan ze meestal in de eierstok zagen. Er zaten een aantal tussenschotjes in. Er is nu wel bloedgeprikt om te onderzoeken of ze daaruit kunnen afleiden wat voor soort cyste het is.
Over 2 weken daar uitslag van en ook weer een nieuwe echo bij de gyneacoloog.

Eigenlijk weten we dus nog niet veel meer, behalve dat hij niet groter is geworden in 1 week.

Suus, wat leuk dat jullie aan het kamertje begonnen zijn (in elk geval met leegruimen) Is het al een beetje opgeschoten inmiddels?

Samantha, fijn dat alles goed was!

Exo, wat leuk die kleine cadeautjes! Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen met de last als je buik nog harder gaat groeien. Ik merk dat ik nu ook af en toe last heb van mijn banden. Vooral toen ik gisteren een les aquajogging gaf tijdens het schoolzwemmen (ik op de kant hupsen en de kinderen in het water).
Het blijft idd mooi om het hartje te horen. Fijn dat ze hem ook zo snel kon vinden.

Jet, wat fijn dat S nu helemaal zindelijk is. Dat scheelt alvast een berg luiers. Veel plezier alvast bij de 3d echo vrijdag.

Stitch, fijn dat je weer opgeknapt bent! Leuk dat jullie al zo druk bezig zijn met het kamertje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Nillis, leuk dat je al 2 pakjes gekocht hebt. Haha, ik heb nu ook wel een vermoeden wat jullie krijgen.

Pomodori, leuk een extra pretecho. Lijkt mij ook erg leuk (ook om evt. met de oma's te doen), maar jammer dat het zo duur is. Dat geld hebben we nu helaas even niet over.

Kwebbeltje, balen dat je nu al last hebt van je bekken. Ik merk dat ik het nu af en toe ook begin te voelen. Hoop dat het niet veel erger wordt...
Leuk dat bij jullie het kamertje nu ook opschiet. Lijkt me heerlijk om de commode enzo tegen die tijd in te kunnen pakken. Zwijmelen bij al die kleine spulletjes hihi.
We hebben nog niet buiten gelopen met de wagen, maar binnen rijdt de kinderwagen in elk geval goed haha. Er zit een goede vering op in elk geval.

Filoria, pas je wel goed op jezelf! Gewoon proberen je man aan het werk te zetten en zelf wat vaker te blijven zitten. Ook al kan ik me voorstellen dat dat erg moeilijk is.

Tummy, ik denk dat dat wel heel leuk is om op een plaat triplex te maken als een soort schilderij. Of over de hele hoogte van de muur een strook (bijv. achter de commode of het bedje)

Aardbei, zie boven voor de uitslag van de cyste. Fijn dat jullie het kamertje gevonden gevonden die je zo mooi vond. Leuk dat je jullie kleintje ook al zo goed kon voelen ineens.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis wo 29 mei 2013 - 6:20

'Fijn' dat de bandenpijn zo herkenbaar is najaar 2013mama's!! - Pagina 19 561177 Geeft toch maar weer het gevoel dat ik een normaal mens ben najaar 2013mama's!! - Pagina 19 1578173417 en dat het vanzelf wel weer over gaat.

Vandaag is eindelijk ook mijn muursticker binnengekomen. Ik heb maandag gebeld en toen zeiden ze dat ze aan het verhuizen waren. Alles was in de war. Kon nog wel even duren. En propt, daar is 'ie! Ik ben benieuwd of dit ook was gebeurd als ik niet had gebeld. Anyway, hij is mooi groot, ook grote blaadjes en vlinders. Echter mag ik hem nog niet opplakken van mezelf, want ik wil eerst de kamer leeg maken en een 'leegfoto' maken najaar 2013mama's!! - Pagina 19 827601

Kraampakket was inderdaad gratis, ik heb m'n zorgverzekeraar gebeld, en ik kan eventueel mijn verzekering nog aanpassen.

Dolphinne, wat vervelend toch. Echt heel raar. Fijn in elk geval dat hij niet groter is geworden en je kindje uiteraard wel!

Aardbei, wat leuk dat je het hebt gevoeld!! En fijn dat je een kamertje hebt gevonden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Aardbei wo 29 mei 2013 - 19:52

Nillis: al wat spullen op marktplaats gezet? En loopt het een beetje?

Exogenesis: Leuk dat je muursticker binnen is! Net zo mooi als je had verwacht?

Doplhinne: Mooi dat de cyste niet gegroeid is maar wel vervelend dat hij er 'anders' uit ziet. Hoop dat verrvolgonderzoek nog wat meer info oplevert. In ieder geval fijn dat ze het goed in de gaten houden. Leuke bijkomstigheid zijn natuurlijk wel al die extra echo's smile

Kwebbeltje: Tsjah... eeuuhhh... wat voor kamertje? haha Beetje klassiek/landelijk wel, niet echt strak. Maar ook weer niet heel erg romantisch ofzo. Lastig te omschrijven smile Kaartjes heb ik me ook totaal nog niet mee bezig gehouden hoor!

All: Over kaartjes gesproken. Vriend en ik wilden eigenlijk volgend jaar juni gaan trouwen, maar nu hebben we besloten dat we dit jaar september gaan trouwen! Over drie maanden dus al! Gisteren de bevestiging gekregen van de gemeente op de datum en tijd en dus gelijk maar kaartjes besteld smile We houden het klein en nodigen 22 mensen uit voor de 'hele' dag (vanaf 14.00 uur). Dus ik ga met een bolle buik trouwen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Tummy wo 29 mei 2013 - 21:36

@Aardbei: Jaaa duidelijk hoor, een schattig buikje! Wat fijn dat je een kamertje naar je smaak hebt kunnen vinden. Ik denk wel dat je de kleine gevoeld hebt hoor, super!
Wat leuk dat jullie eerder gaan trouwen, gefeliciteerd najaar 2013mama's!! - Pagina 19 281626781

@Kwebbeltje: ik gebruikte twee of drie tabletten per dag en ben er Ă©Ă©n minder gaan nemen. Die van 's avonds neem ik nu nog wel, anders word ik 's nachts misselijk wakker. Overdag neem ik geen medicatie meer, maar merk dus wel duidelijk dat ik meer misselijk ben en heb ook weer af en toe overgegeven. VK gaf aan vol te blijven houden, omdat het voor je lijf ook weer even wennen kan zijn zonder medicijnen, dus ik zie het nog maar even aan. Ik wil uiteindelijk die van 's nachts ook gaan afbouwen, zodat ik weer kan autorijden en weer kan gaan opbouwen met werken. Ga jij ook afbouwen? Ben benieuwd wat voor advies jij meekrijgt. Eerder was ik trouwens bij een andere VK uit het team en die zei toen van probeer het maar, maar als je weer overgeeft meteen opnieuw starten. De VK van vorige week zei dus juist dat ik het moest aanzien najaar 2013mama's!! - Pagina 19 878948377
Hoe ga jij dat doen met een muursticker? Heb je ook SpachtelpĂĽtz op de muur of iets anders?
Wat leuk dat je al echt een buik hebt, volgens mij heb ik van een hele tijd terug wel eens een foto gezien in het buikfoto topic. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet!
Ow, doe mij wat van die opruimdrang Laughing

@Dolphinne: wat vervelend zeg van die cyste. Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden en dat je extra echo's krijgt! Ik hoop dat ie toch spontaan nog verdwijnt en dat je er geen last van gaat krijgen.

@Exogenesis: fijn dat je muursticker eindelijk binnen is! Is ie zoals je verwacht had?

@All: ik slaap inderdaad ook met een kussen tussen mijn benen, anders ligt het niet lekker meer. Ga snel eens kijken voor een voedingskussen, lijkt me wel fijn.
Ik heb sinds twee weken last van mijn stuitje. Volgens de VK kan dat komen doordat ik er vroeger ooit eens op ben gevallen. Ik lees op internet ook dat het kan passen bij BI. Soms lijkt het vanuit mijn stuitje ook uit te stralen naar de achterkant van mijn rechterbeen/bil/onderrug. Verder ook veel momenten op de dag geen last hoor, maar bijvoorbeeld wel na stofzuigen/traplopen etc.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Filoria wo 29 mei 2013 - 22:46

Tummy, dat klinkt als bekkenklachten ja. Vervelend hoor. Ik loop ervoor bij een bekkenfysiotherapeut en dat helpt wel. Vooral de massages zijn heeerlijk angel
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Exogenesis do 30 mei 2013 - 9:23

Ja, hij is helemaal goed! Mooie lengte, lekker veel blaadjes.

Oh man, mijn vreet-hormonen beginnen op te spelen. Ik ben net serieus nogmaals naar de McDonalds gereden, omdat mijn bestelling incompleet was (ik miste 2 hamburgers en de milkshake was een normale i.p.v. de twisty). Ik was daar zĂł chagrijnig om, dat ik heb gebeld, weer met de auto langs ben gegaan en ik nu aan mijn tweede maal zit, aangezien ze de volledige bestelling nogmaals hebben gegeven. Ik voel me nu wel een beetje schuldig voor mijn opvlieging Embarassed

Aardbei, wat leuk!!

Tummy, je buikje is echt goed gegroeid, als ik dat zo zie in het buikjes-topic.

Domme vraag waarschijnlijk, maar waarom slapen sommige van jullie met een kussen tussen de benen?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pien do 30 mei 2013 - 20:30

Hoi hoi allemaal.... ben ik ook weer een keertgedeeltelijkwijs drukke weken achter de rug, dat in combinatie met drukte op het werk, dochter die erg puberend is en een zwanger lichaam is geen goede combinatie.

Zit nu in het ziekenhuis, controle voor zwangerschapsdiabetes. De eerste uitslagen waren goed, heb nu een glucose drankje moeten drinken en over een uur prikken ze weer!!

Inmiddels zijn we vergevorderd met de babykamer, de muren zijn geverfd, de vloer en plinten gelegd. Het enige wat nog moet is eigenlijk de voorzetwand van steigerhout. Behalve de vloer op de babykamer hebben we gelijk de hele bobenverdieping gedaan. Vanavond komen 2vrienden helpen met de meubels van de kamer van onze dochter naar de babykamer te verplaatsen. Zo kan mijn man dan morgen ook die kamer afmaken.
Qua aankopen hebben we al veel gedaan, nog een paar pakjes in maatje 56 en het eerste pakje nog. Spuugdoekjes, slabbetjes, boxkleed, luiertas, lakentjes, dekentjes moet trouwens ook nog. Gister een supergave tas gezien maar die is 90euro. Dat vond ik toch wel iets teveel!

Hoe gaat het verder mey jullie allemaal? En dan met name lichamelijk? Met mij wonderbaarlijk goed.
De vorige zwangerschap zat ik al met 14 weken gedeeltelijk thuis, had bekken instabilitei. was daar nu toch ook wel weer bang voor. 2weken terug wel veel last van harde buiken, soms toch ook wel heel veel achter elkaar.

Nou, mocht ik straks optijd thuis zijn, zal ik nog op jullie allemaal reageren maar via mijn telefoon gaat dat zo lastig.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pomodori do 30 mei 2013 - 21:29

@Tummy, ik denk dat een rosé strook over de muur wel heel gaaf is! Breekt het wit een beetje, maar is niet heel erg aanwezig. En een sticker op een stuk hout is een idee. Je hebt ook grote canvasdoeken, dat gaat vast ook wel.

@Aardbei, Wat lekker dat je het kamertje al hebt. Wij hebben het ook zo gedaan. Hadden hem met 13 weken al in huis. het zou zomaar kunnen dat je je kindje al hebt gevoeld, leuk! En trouwen ook gaaf zeg! gefeliciteerd! Jullie hebben het nog druk de komende paar maanden.

@Nillis, ik slaap inderdaad ook al een paar dagen met een kussen tussen mijn bovenbenen/knieën. Slaapt wel beter al. Al is het omdraaien nu wel even iets om bij na te denken, dat het kussen mee draait. Ik kan niet de hele nacht op een kant blijven liggen. Ik heb het wel tegenwoordig vreselijk warm 's nachts, slaapt ook niet zo lekker.

@Dolphinne, he jammer dat je nu eigenlijk nog niet veel meer weet. Nog weer twee weken wachten. De pretecho kost ons 60 euro. Normaal 110 euro, maar omdat we daar ook de twintig weken echo hebben gehad is hij nu voordeliger. Dus dat vonden we nog wel een mooi prijsje.

@exo, fijn dat de sticker er is! En dat hij is wat je ervan verwacht. Wij waren ook super blij toen hij er eenmaal was. En hij is zo gaaf. Door het kussen liggen je bekken op dezelfde hoogte en dat slaapt net wat prettiger. Anders ligt je been lager en trekt het aan je buik. (althans mijn ervaring)

@Pien, hopelijk is de uitslag van de test straks goed. Is dit routine of had je klachten? En lekker dat het kamertje zo vordert. dat shoppen voor al de zaken die jij noemt moet ik ook nog doen. Maar we hebben nog even, dus dat scheelt...

@All, de sticker zit op de muur! was nog een hele klus. Echt alles was los. De boom in 4 stukken, de blaadjes, uiltjes, schommel, vogels ed. We zijn twee avonden aan het plakken geweest. Maar het is zo gaaf geworden! Ik plak hieronder vast wat foto's (als het lukt...)

najaar 2013mama's!! - Pagina 19 Resultaat2
najaar 2013mama's!! - Pagina 19 Resultaat

Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pien do 30 mei 2013 - 21:55

@Pomodori, wat een gave kamer!!!! Die boom wilde wij in eerste instantie ook en nu ik hem weer zie wil ik hem weer!!! Maar, hebben andere plannen die ik ook wil en het kan niet beide.... Heb je ook nog een foto van je steigerhoutbehangetje?

Ik ben inmiddels thuis uit het ziekenhuis, mijn uitslagen waren keurig! Ik moest ivm een verhoogd bmi. Dat is standaard procedure hier in de stad. Ze hebben zowel links als rechts bloed afgenomen, eerst na ontbijt toen was de uitslag 4.5, daarna na glucose drankje en toen was het 5.2. Volgens degene die bloed afnam was dat prima.

Ik ga zo even druk bezig met foto's maken en spullen van onze dochter te koop zetten. Heb haar gewoon bij de gastouder dus de hele dag vrij om te gaan en staan waar ik wil, best lekker een keertje! Vanmiddag om half 4 haal ik haar op, lekker op de fiets aangeizne het heerlijk weer is.
Straks nog even boodschappen doen en eten voorbereiden, moet koken voor 6 volwassenen en 3 kids!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Xinga do 30 mei 2013 - 22:44

Leuk zeg die muursticker pomodori! Leuk kamertje zo al!

Xinga
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 30-05-13

Bericht  Tummy vr 31 mei 2013 - 1:08

Filoria schreef:Tummy, dat klinkt als bekkenklachten ja. Vervelend hoor. Ik loop ervoor bij een bekkenfysiotherapeut en dat helpt wel. Vooral de massages zijn heeerlijk najaar 2013mama's!! - Pagina 19 2474380249
Heb jij er al lang last van? En heb je zelf een gespecialiseerde fysio gevonden of via de VK? haha massages, niet verkeerd Very Happy
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tummy vr 31 mei 2013 - 1:12

@exo: Ja he, ben blij dat mijn buik eindelijk wat gegroeid is. Toch leuk om ermee te kunnen showen. Ben benieuwd hoe jouw buik er nu uitziet.

@Pien: leuk weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed loopt en dat je waardes in orde waren. Wauw, meteen de hele bovenverdieping. Hard gewerkt!

@Pomodori: super super gaaf zeg! Ik wil ook, ik wil ook Very Happy. Twijfel tussen de roze strook of sticker op een houten plaat.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Jet za 1 jun 2013 - 8:33

@Exo --> Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk dat de muursticker binnen is. Kun je binnenkort lekker aan de slag.

@Nillis --> Wij hebben dit behang van lief voor Snajaar 2013mama's!! - Pagina 19 Behang-hart-meisjes-lieflifestyle Daar gaan we 1 muur mee behangen.

@Rioolspook --> Ik voel de kleine niet de hele dag door, maar wel steeds vaker. Ben je er nog steeds onzeker over? Volgens mij is het niet erg.

@Suus --> Zie hierboven voor het behang.
Is het je al wat duidelijker wat betreft je rhesus factor? Ik heb er geen ervaring mee en ik weet ook niet wat het inhoudt.

@Stitch --> Wat fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent. Lekker zeg 2 weken op vakantie, waar gaan jullie naar toe? En contract verlengd? Ik hoop het voor je! Is het nog gelukt om het kamertje te verven? Mijn vriend heeft de kleine ook nog niet gevoeld.

@Pomodori--> Alles was weer goed bij de vk. Ik was alleen een kilo afgevallen (was nog niks aangekomen), dus ze vroeg zich af of ik goed at. Ik eet gewoon netjes 3 keer per dag en tussendoor smikkel ik ook nog wel het nodige. Ik denk dat het gewoon komt omdat ik het druk heb en daarnaast S nog heb lopen en niet veel tijd heb om mijn rust te pakken. Mijn baarmoeder lag alleen geloof ik iets van 2 weken voor, maar dat had ik bij S ook altijd (soms wel meer).
Wat leuk dat jullie ouders meegaan naar de 3d echo. Fijn dat alles goed gaat.
Is het gelukt met de muursticker? Wat gaaf je muursticker!!!
Gaat alles goed met je vriendin en de kleine?

@Kwebbeltje --> Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent en dat je last hebt van je bekken. Mag ik vragen wat je dan precies voelt. Ik twijfel nl ook of ik last heb van mijn bekken of dat het gewoon een irritante kwaal is. Wat fijn dat jullie al zo ver zijn met het kamertje. Zie hierboven voor het behang dat we hebben.
Ik ben tot nu toe een kilo afgevallen.

@Filoria --> Wat rot om te lezen dat je ingestort bent. Hoe gaat het nu met je?

@Tummy --> Zijn jullie er al uit wat jullie in het kamertje willen? Vervelend zeg dat je last hebt van je stuitje. Hopelijk wordt de pijn niet erger.

@Aardbei --> Zie hierboven voor het behang. Super dat jullie het kamertje hebben. Als het voelde als een plop, dan is het vast en zeker de kleine geweest hoor, leuk! Zo dat is al snel dan jullie huwelijk! Succes met het regelen.

@Dolphinne --> Gelukkig is de cyste niet groter geworden. Even spannende weken dus om op de uitslag te wachten.

@Pien --> Was de uitslag na het drankje ook goed? Fijn dat de uitslagen goed waren, alles onder de 7 is volgens mij goed, dus keurige uitslagen. Wat fijn dat jullie al zo ver zijn met de babykamer. Wat fijn dat het lichamelijk zo goed met je gaat. Met mij gaat het op het moment lichamelijk niet zo lekker. Ik zal het zo wel even typen bij @all.

@All --> Zo, ik ben weer bij Very Happy Hier gaat het op het moment wat minder. Het is maandag in mijn rug geschoten en ik kon geen kant meer op. Heb staan huilen van de pijn en toen S mijn tranen weg ging vegen en vroeg: gaat het een beetje mama? Toen had ik het helemaal niet meer. Ik kon niet meer rechtop staan, laat staan lopen. Gelijk de fysio gebeld en gelukkig kon ik daar 's middag gelijk terecht. Moest eerder die middag ook naar de vk, mijn ma is toen even meegegaan omdat ik mezelf dus niet normaal kon verplaatsen. Alles was goed bij de vk, was alleen een kilo afgevallen. Aangegeven dat ik regelmatig last heb van mijn onderrug en het gevoel heb dat het van onderen soms bont en blauw is. Ze gaf aan dat alles nu weker en zwakker was en het daarmee te maken heeft. Heb ook veel llast van pijn in mijn rechterbovenbeen (aan de binnenkant). Vraag me soms af of dit te maken kan hebben met bekkeninstabiliteit. De fysio gaf aan dat ik moest proberen om in beweging te blijven. Ik heb heel de week niet gewerkt, alles kostte zoveel pijn en moeite. Ik was blij dat ik dinsdag weer redelijk rechtop kon staan. Vrijdag weer terug geweest naar de fysio. Ik blijf in ieder geval veel last houden. Ik hoop dat het snel minder wordt, want zo zie ik mezelf dinsdag nog niet voor de klas staan, helaas Sad

Gisteren 3d echo gehad, alleen de kleine lag het merendeel van de tijd met zijn/haar handjes/armen voor het gezichtje. Op mijn zij moeten draaien, moeten kuchen en die vrouw heeft mijn buik wat heen en weer geschud en ja zo nu en dan mochten we een blik op zijn/haar gezichtje werpen Very Happy Bij deze 1 van de echo's (niet quoten aub, ik haal hem later weer weg).
*knip*

Nog een fijn weekend!

Laatst aangepast door _Jet op zo 2 jun 2013 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115

Bericht  kwebbeltje za 1 jun 2013 - 20:41

Goedemorgen meiden,

Dolphine, fijn dat cyste in ieder geval niet groter is geworden. Nu over 2weken weer een echo en de uitslag ben benieuwd. Wat vind je oudste ervan dat hij grote broer wordt?
Had je het kamertje nog van de oudste en nog meer babyspul? Wij hadden bijna niks meer, maar heb wel wat dingen kunnen lenen van vriendinnen.

Exogenis, leuk zeg de muursticker binnen, moeten jullie veel aan jullie toekomstige babykamer doen? Haha wat hormonen niet met je doen he? Was het wel lekker je tweede maal? Ik slaap met een kussen tussen mn benen , want dan ligt mn been wat hoger en ligt lekkerder vind ik

Aardbei, gefeliciteerd met jullie a.s.huwelijk! Wat leuk zeg! Ben benieuwd naar jullie kamertje ook.

Tummy, ik moets a.s. Dnsdag weer naar de verloskundige en zal eens vragen over het afbouwen, vorige keer toen ik er kwam had ik ook al geprobeerd om af te bouwen maar was net weer begonnen omdat het gewoon weer niet ging. Ben benieuwd wat ze zegt. Wij hebben boven geen spachtzelputz, maar volgens mijn man is het iets van het erop is gespoten wij hebben het niet gedaan want het was al. Tummy je klachten lijken wel op bekken klachten hoor, dus goed in de gaten houden.

Pien, wat lekker zeg dat je suiker goed was, hoef jeje daar in ieder geval niet druk om te maken. Wat zijn jullie ook lekker ver met het kamertje. Succes met je puberende dochter.

Pomodori, wat een gave muursticker zeg! Je kamertje wordt echt hartstikke mooi! Jullie pretecho kost inderdaad niet duurt, wel leuk om zo de kleine weer te zien.

Jet, mooi behang voor een meidenkamer! Ik heb last met in bed komen eruit komen en draaien inbed. Ook met in en uit de auto stappen. Als ik teveel doe en dan gewoon wat je in het dagelijkse leven doet kan ik niet meer op of af. Traplopen kost moeite. Heb veel steken in mn schaambot ook van achter doet het veel zeer. Fietsen doet zeer , als ik w naar school breng heb ik op de terug weg last. Herken je het? Wat een prachtige echo zeg! Wauw als ik dat zo zie dan ben ik bang dat ik spijt ga krijgen.

All hoe is het met jullie verder?

Hier weinig nieuws te vertellen afgelopen donderdag is mijn moeder boven komen helpen poetsen maar menn ik was helemaal kapot daarna en kon helemaal niks meer.
Heb nog een lijstje gemaakt wat ik allemaal nog moet hebben, em dat is nog behoorlijk wat. Hebben jullie al veel gekocht? Wat zijn volgens jullie echte aanraders?
En nemen jullie eem luieremmer of zo,n ander systeem?

Groetjes kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Dolphinne za 1 jun 2013 - 21:37

Exo, fijn dat de muursticker binnen is en je hem mooi vind. Ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit ziet! Ik kan ook van die vreetbuien hebben Embarassed Ik kom bijna nooit bij de Mac, maar de laatste weken eigenlijk wel iets te vaak... (vooral voor even een Mc-kroket bij de Mc drive ofzo)

Aardbei, die extra echo's zijn inderdaad niet vervelend. Ik krijg zo ondertussen al een mooie fotocollectie van ons kleintje haha.
Wat leuk dat jullie op korte termijn al gaan trouwen. Gefeliciteerd!! Hoe lang ben je dan zwanger? (sorry rekenen lukt me nu even niet)

Tummy, vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken\stuitje. Ik ga denk ik over een aantal weken het voedingskussen bij mn ouders ophalen (ligt nog daar opgeslagen). Dat sliep tijdens mijn eerste zwangerschap ook een stuk lekkerder. Ik heb nu ook al een klein kussentje in bed.

Pien, fijn dat het zo goed gaat lichamelijk en dat de babykamer bijna af is. Ik ben benieuwd hoe het is geworden!

Pomodori, dat is inderdaad een leuke prijs voor de pretecho. Ik heb even hier in de buurt gekeken. En ik krijg ook wel korting omdat we ook de 20 weken echo daar hebben, maar dat is maar 10 euro. Normaal is het 100 en nu dus 90 euro. Dat vind ik nog wel vrij veel...
Wat een superleuke sticker!! Echt heel mooi gedaan!

Jet, sterkte met je rug. Hopelijk gaat het snel wat beter na een paar fysio behandelingen!
Wat supermooi zo'n 3d echo!

Kwebbeltje, mijn zoontje vind het heel leuk dat er een baby komt. Hij vertelt ook iedereen heel trots dat er een baby in mijn buik zit. Zijn oude speelgoed is ook allemaal al voor de baby haha.
Ik heb helaas bijna niks meer aan babyspullen. Dat is allemaal bij mijn ex achtergebleven. Heb alleen nog een wipstoeltje, box, kolf en voedingskussen. Het kamertje dat ik had was al tweede\derde hands en is al verdwenen naar de stort.
Fijn dat je een aantal dingen kunt lenen. Hier ook weinig in de omgeving met kleine kinderen, dus dat wordt hier niks.
Succes met je bekken, hopelijk krijg je er niet nog meer last van!

@ All, ik kan merken dat ik ook soms al wat last van mijn bekken krijg. Vooral als ik een tijdje met mijn benen over elkaar op de bank zit en als ik uit bed wil komen. Wat meer op mijn houding proberen te letten dus.
Verder alles goed hier. Gisteren een matrasje gekocht op de markt voor in de kinderwagen. Voor 9 euro, alleen moet ik er zelf nog een hoes omheen maken. Het is gewoon zo'n stuk schuim. En nog een paar nieuwe shirtjes voor mijzelf. Prenatal had sale, daar 2 leuke shirtjes gevonden en nog een tuniek van de H&M en een korte broek voor op mijn werk.
Vanmiddag ook weer aan het werk een paar uurtjes.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 41 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 30 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: