Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 11 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 11 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria zo 28 apr 2013 - 6:11

Ik kon het kindje vandaag al voelen :O Eerst had het de hik en toen ging het schoppen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Jet zo 28 apr 2013 - 7:59

@Nillis --> Idd weinig advies gekregen, maar ja het is toch afwachten. Op dit moment vind ik het nog niet spannend. Ik ga me er nu ook nog niet druk om maken, dat zal tegen het einde wel komen Wink
Lekker dat je 2 vrije dagen hebt, geniet ervan!

@Filoria --> Dat is al vroeg, leuk!

@All --> Vandaag heerlijk in de tuin gezeten, maar het leek wel een kinderopvang. S is de jongste hier in de buurt en mag nog niet alleen de poort uit. Aangezien de kids S erg leuk vinden komen ze lekker op eigen houtje de tuin in. Zo nu en dan vind ik dat ook echt niet erg en wel goed voor S, maar dat hoeven ze niet elke dag te doen Wink Het is nu een laag hekje, maar er komt een hoge poort, haha!
Verder geen bijzonderheden hier, morgen weer naar de vk.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  yes1984 zo 28 apr 2013 - 19:44

Hallo meiden,
Ik inmiddels de 12 weken gepasseerd. En denk dat ik me hier aan kan sluiten. Tenminste wanneer jullie vinden dat een uitgerekende datum van 10 november nog in een najaarstopic past.

Door de cyste heb ik inmiddels vijf echo's achter de rug. En alles lijkt goed (alleen de cyste wordt nog niet kleiner). Volgende week heb ik de termijnecho bij 13 weken.
Ik voel me beter dan in het begin. Heb meer energie en ben minder misselijk! Ik hoop op een gezellig tijd met z'n allen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  nillis zo 28 apr 2013 - 20:33

@ Yes, welkom hier en ik vind november zeker nog bij het najaar horen en ik vind het wel gezellig dat er hier meer mee komen schrijven.

@ Jet, fijn dat je nu nog niet zo met de bevalling bezig bent. Hier hebben alle buurkindjes dezelfde leeftijd, dus het is nu namen schreeuwen over de schutting en de vraag of ze mogen komen spelen. Wij hebben ook een hoge poort en hij moet nu ook op slot, omdat T ook doorheeft hoe ze hem open moet krijgen, dus hier kan niet iedereen meer zomaar de tuin in.

@ Filoria, dat is wel vroeg dat je het kindje zo goed kunt voelen. Ik voelde het licht met die termijn, maar kan het pas bij 17 weken echt heel goed voelen en heb het nu twee keer aan de buitenkant kunnen voelen.

@ all, hier weinig nieuws. Moest eigenlijk morgen om 15.00 uur beginnen, maar omdat ik met bepaalde clienten niet alleen wil staan en we morgen met dubbele bezetting staan en het verder rustig is hoef ik pas om 19.30 uur te beginnen, dat is wel lekker op de feestdag. Maar voelt ook wel heel lullig naar mijn collega, omdat we anders de diensten konden opsplitsen en nu dus niet. Ga je je gelijk weer schuldig voelen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aardbei ma 29 apr 2013 - 0:28

Tummy: Ik heb een tijdje aan poweryoga gedaan, dat scheelt denk ik wel, heb er wel zin in! Doe al een tijdje geen poweryoga meer en dat mis ik best wel, hoop dat ik hier ook veel plezier aan heb smile. Mijn ouders vonden de echo helemaal geweldig, mijn vriend heeft ook even kort een filmpje gemaakt met zijn telefoon toen de baby weer zo aan het rondhupsen was. Met de 20 weken echo wil ik denk ik ook wel een dvd laten maken!
En haha fijn he, al die kleertjesvragen. Vorige week kregen wij onze eerst kleertjes en ik ben daar echt nog helemaal niet in thuis. Was een pakje helemaal aan 1 stuk met voetjes en al, dacht dat het een pyjama was Embarassed . Was het dus blijkbaar niet! Wij hebben ook een kat en ben echt heeeeeeel erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden. De kinderwagen vind ze in ieder geval al doodeng en blijft ze bij uit de buurt.

Rioolspook: Zaterdag heb ik het er nog even met de vk over gehad, en na de 20 weken echo krijg ik nog een 30 weken echo (groei echo) en een 34 weken echo (liggings echo).

Suus: Blij dat je man weer thuis is? En hoe was het etentje?

_Jet: Ze reageerden heel leuk! Het is voornamelijk een goede vriendin van mijn vriend dus ik vond dat hij het moest vertellen, was hij helemaal zenuwachtig! Ze hadden hun jas nog niet eens uit of hij liep al met die doos tompoucen om ze heen te drentelen, haha erg grappig gezicht. Wat leuk dat je vriendin nu ook net een kleine heeft! En vind je het niet vervelend dat de arts niet echt een heel duidelijk advies had?

Nillis: ga zo even in het buikjestopic gluren of je foto er nog staat! Leuk! En niet lullig voelen hoor... goed dat je aan jezelf denkt!

Filoria: WOW dat is snel! Wat leuk zeg! De vk zei dat het bij mij wel even kon gaan duren omdat mijn moederkoek half aan de voorkant zit...

Yes: Tuurlijk hoort november nog bij het najaar! 21 dec is het pas winter toch?! Gezellig hoor! Gaan ze nog iets aan de cyste doen als hij niet kleiner wordt? Of blijven ze het gewoon in de gaten houden?

All: Zo, ik heb een druk weekend gehad en nu ben ik helemaal gesloopt. Vandaag en morgen nog maar even rustig aan doen. Als klap op de vuurpijl ben ik nog eens ontzettend verkouden aan het worden en loop ik de hele dag met een prikkende neus en tranende ogen.
Zaterdag dus nog weer een echo gehad, was erg leuk! Hij (of zij) was lekker druk aan het doen. Mijn ouders vonden het ook helemaal leuk om erbij te zijn. Vroeger hadden zij helemaal geen echo's, alleen op medische indicatie.
Hebben jullie nog plannen voor koninginnedag?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  catgirl85 ma 29 apr 2013 - 0:55

@tummy, jeej een meisje! De 20 weken echo duurde bij onze dochter ongeveer een half uur. Maar ze kijken echt puur medisch. Leuk toch om naar je echo foto te kijken. Ik ben helaas nog niet geslaagd voor zw-kleding. Voorheen ging ik naar c&a, maar dat is denk ik alleen nog online. Daar had ik twee broeken met een kleine buikband. Maar ik ben nu over op de stretchjurkjes met leggings. Zit jeerlijk. Ik had bij de eerste alleen maat 56 of rompers 50-56, maar geen kleertjes van 50. Ach je kan altijd bijkopen als het nodig is.
We hebben twee katten maar ze doen niet anders. Als het kindje geboren is moet je ze wel laten wennen, dus gewoon laten ruiken enzo. Bij ons vonden ze dat heel interessant. 1 kat zoekt haar ook steeds op en likken en kroelen. Zo lief.
@aardbei leuk datje nog een extra echo mocht!

@suus, en wil je nog steeds niet weten wat het is? Ik kan niet wachten. Bij de eerste wist ik het niet, maar wil ik het gewoon weten.

@jet, ik bren jaloers op je twee weken vrij! Heb je zlef nog inspraak met wat je met je bevalling wil? Haha, gezellig zoveel kinderen in. Je tuin. Maar snap ook wel dat je soms even rust wilt.

@rioolsppok, wat fijn dat de echo goed was. Heb je e extra echo voor het geslacht al gehad? Ik heb maar 2 echos, de 12 weken en de 20 weken. Vervelend van je nachtmerries. Gaat het al beter?

@stitch, wat doe je voor werk dat je veel moet tillen? Gelukkig kon je het hartje nog horen. Erg herkenbaar dat het kindje tegen he apparaat schopt.

@nillis, mooie buik heb je al! Je kan het dus ook al aan dde buitenkant voelen als het kindje schopt? Wij hier ook. Dan wordt het zoveel echter! Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt ten opzichte van je collega's. Zelf zullenze er geen probleem mee hebben?

@pomodori, je man mag elke les mee? Dat zou die van mij niks vinden haha. Wij hadden toen 1 partneravond. Bij ons in de gemeente zijn er 2 praktijken en ik vond het al moeilijk om te kiezen, verkeerd gekozen dus. Nog geslaagd voor watkleding?

@filoria, leuk om je kindje te voelen. Ik voelde ook rond de 14 weken voor het eerst wat.

@yes1984, welkom!

@all. Vanmorgen ben ik naar een binnenspeeltuij geweest. Pff wat vermoeiend zeg. Ze is nog net teklein om alleen te gaan, dus ik moest steeds mee. Maar wel leuk hoor.
Wat betreft de vk, ik ga wel overstappen. Woensdag even informeren bij de andere vk. Zou het raar zijn om te mailen dat ik bij haar wil uitschrijven? Heb geen zin om te bellen Wink jullie nog plannen voor morgen?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses ma 29 apr 2013 - 4:40

Hallo, wij hebben vandaag de 12 weken echo gehad en dat zag er goed uit. De baby was lekker druk aan het bewegen smile Dus kom vanaf nu ook hier mee schrijven. Ik heb mezelf ook meteen even in de tabel erbij gezet.

Naam leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Novalee 27/32 2 september 2eeen dochter!
Pien 27/302 september 2eeen zoon!
Jet 5 september 2e surprise!
Pomodori 31/35 6 september 1eeen zoon!
Rioolspook 8 september 1e
Suus 32/2722 september 1e6 mei 20-wekenecho
Stitch 25/31 24 september 1e7 mei 20 wekenecho
Tummy 27/ 24 september 1eeen dochter!
Nillis 31/3226 september 2e10 mei 20 wekenecho
Catgirl85 28 september 2e
Sazzle 25/3430 september 1e8 mei GUO
Kwebbeltje 30/34 30 september 2eeen zoon!
Samantha 24/44 9 oktober 1eeen dochter!
Filoria26/35 28 oktober 2e11 juni 20 wekenecho
Star00725/2730 oktober 2e
Aardbei26/267 november1e
Caresses 8 november 1e14 juni, 20 weken echo

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Filoria ma 29 apr 2013 - 8:12

:cheering: :cheering: Goed zeg! En jullie hebben ook maar meteen een afspraak voor de 20-wekenecho gemaakt zie ik?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Suus ma 29 apr 2013 - 20:34

@ Jet: Wat heerlijk dat je vakantie hebt! Zou ik ook wel willen Wink Gezellig ook al die buurkinderen, maar kan me voorstellen dat je er niet altijd op zit te wachten.

@ Nillis: Wat fijn dat je al genoeg kleding in huis hebt nu! Ik zal zeker nog wat bij moeten kopen, maar het is nu nog niet nodig. Je buikje is al erg mooi!
Toen mijn uitgerekende datum veranderde, heb ik maar een nieuwe ticker aangemaakt, ik heb ook geen flauw idee hoe je een ticker kunt veranderen.

@ Filoria: Wat leuk dat je je baby al zo vroeg voelt!

@ Yes: Welkom hier! Natuurlijk hoort een uitgerekende datum van 10 november nog thuis in het najaarstopic. Tot 21 december is het officieel nog herfst, toch? En zo streng zijn we hier natuurlijk ook niet Wink Fijn dat je je beter voelt. En wanneer heb je volgende week je echo?

@ Aardbei: Ik ben ook benieuwd wat onze poezen gaan vinden van de baby. De kinderwagen vonden ze hier juist nog erg interessant najaar 2013mama's!! - Pagina 11 561177 Erg fijn dat mijn man er weer is! Het etentje was zaterdag erg geslaagd en daarna hebben we nog heerlijk gedanst. Leuk dat je weer een echo hebt gehad Very Happy Ik doe vandaag weinig bijzonders, ga nog wel even in de stad kijken.

@ Catgirl: We willen het nog steeds niet weten. Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar heb ook wel een sterk voorgevoel najaar 2013mama's!! - Pagina 11 561177 Wat goed dat je gaat overstappen naar een andere vk. Het is toch wel belangrijk dat je je daar fijn bij voelt.

@ Caresses: Welkom hier!

@ All: Afgelopen zondag is een hele goede vriendin van ons bevallen. Ze was precies 37 weken zwanger en ze verwachtten het zelf nog helemaal niet, maar alles is heel goed en vlot verlopen. Het stomme is dat ik de hele dag al het gevoel had dat ze aan het bevallen was, en het was dus ook nog zo! We zijn gisteren op kraamvisite geweest, wat een schattig klein meisje I love you
Sinds afgelopen zondag voel ik onze kleine ook veel vaker. Eerder was het heel af en toe een plopje als ik er heel goed op lette, maar nu veel vaker en duidelijker najaar 2013mama's!! - Pagina 11 561177
Maandag hebben we alweer de echo, gaat zo snel! Veel echo's volgende week, zie ik!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tummy ma 29 apr 2013 - 22:47

@Jet: Fijn dat ze je goed in de gaten houden mbt diabetes. Prettige vakantie, lekker genieten!

@Filoria: Wat geweldig dat je je kindje al kunt voelen! Super zeg, lekker van genieten.

@Yes1984: Gefeliciteerd! Natuurlijk mag je hier meekletsen, gezellig. Wat betekent het dat de cyste niet kleiner is geworden, moet je geopereerd worden? Wel fijn dat je zoveel echo's hebt gehad, al is de reden natuurlijk niet leuk. Heb je ook last van de cyste?

@Aardbei: Echt leuk dat je ouders mee geweest zijn naar de echo, trotse opa en oma Very Happy. Slim dat je gefilmd hebt met je telefoon! Leuk om terug te kijken hè. Volgens mij kunnen wij niet kiezen voor dvd opnames bij de standaard (medische) 20 weken echo. Vandaar een extra reden voor de pretecho. Lastig he die kleertjes, maar ook wel weer heeeeel leuk en schattig. Heb nu gewoon maar wat besteld. O.a. bij C&A, dat is iig niet zo duur en t/m vandaag gratis verzenden en 20% korting. Als het dan niet handig is of niet past dan gaat het wel op marktplaats ofzo. Beterschap met je verkoudheid. Hier geen plannen vandaag, rustig dagje. Kan nog niet zoveel door de misselijkheid. Jij plannen?

@Catgirl85: Ik heb ook wel online bij C&A geshopt. Maar kan ook nog een deel van mijn gewone broeken aan, alleen zit het niet altijd lekker bij mijn buik. Heb nu ook een bestelling geplaatst bij H&M, ben benieuwd! Ook een goed idee jurkjes, heb er alleen niet zoveel. Ja is ook zo, kleertjes kunnen altijd bij gekocht worden! Heb alleen zo'n zin om te shoppen haha. Wat lief van je kat, echt schattig. Ben heel benieuwd hoe die van ons reageren. Ik hoop dat ze niet krabben.
Goed dat je een keuze hebt gemaakt mbt verloskundige. Ik denk dat het niet raar is om te mailen, zeker niet als dat voor jou de stap makkelijker maakt. Hoop dat je met je nieuwe versloskundige wel een klik krijgt!

@Caresses: Welkom! Leuk dat je mee gaat schrijven. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Suus: wat leuk dat je vriendin is bevallen. Bijzonder dat je dat "aangevoeld" hebt :-). Ik mis dat wel een beetje, hier helemaal geen zwangeren in de omgeving. Dus daarom ook extra blij met het forum! Wat leuk dat je de kleine zo goed voelt.

@All: verder niet zoveel bijzonders te melden. Vandaag een rustig dagje. Mijn vriend is in de kinderkamer bezig najaar 2013mama's!! - Pagina 11 281626781.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  _Jet di 30 apr 2013 - 8:07

@Yes1984 --> Welkom! Wat fijn dat alles goed blijkt te zijn en wat fijn dat je je wat beter voelt.

@Aardbei --> Haha, je vriend was lekker ongeduldig dus Wink Het is idd niet heel fijn om geen duidelijk advies te krijgen, maar ja niks aan te doen. We zullen zien hoe het gaat lopen. Ik hoop dat je je rust een beetje hebt kunnen pakken. Leuk dat je ouders mee zijn geweest naar de echo.

@Catgirl85 --> Al die kinderen in de tuin gaan me in de zomervakantie (is tevens mijn verlof) niet te vaak gebeuren hoor, haha! De vorige keer werd er gezegd dat ik sowieso ook de keuze heb voor een keizersnede, omdat de kans op een totaal ruptuur groot is (aangezien ik er al een keer 1 heb gehad), maar daar heb ik nu niks meer over gehoord. Gelukkig heb ik nog even en hoef ik nog geen beslissing te nemen. Goed dat je hebt besloten om over te stappen naar een andere vk. Al besloten of je gaat mailen of bellen? Ik kan me voorstellen dat je er niet veel zin in hebt om te bellen.

@Caresses --> Welkom! Wat fijn dat de echo er goed uitzag.

@Suus --> Al die kinderen in de tuin gaan me in de zomervakantie (is tevens mijn verlof) niet te vaak gebeuren hoor, haha! Wat fijn dat alles goed en vlot is verlopen bij je vriendin. Leuk he dat je de kleine nu vaker voelt, hier hetzelfde.

@Tummy --> Dank je wel! Beetje gelukt in de kinderkamer?

@All --> Maandag weer bij de vk geweest. Wederom niks aangekomen (nog helemaal niet), bloeddruk was keurig, uitslag van het bloedprikken (suiker) was goed, hartje weer gehoord. Kortom alles was goed Very Happy Heb alleen aangegeven dat ik wel snel last heb van mijn buik, kan niet eens normaal 10 minuten achter elkaar lopen, omdat ik dan al last heb van mijn buik. De vk zei dat dat kan komen omdat de boel allemaal al een keer opgerekt is geweest.
Vandaag hier op dorp gebleven, met S naar de kermis geweest. Morgenochtend op kraamvisite bij een collega en 's middags naar een voorstelling (clown Jopie).

Nog een fijne avond allemaal!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 30 apr 2013 - 22:10

Catgirl: Goed dat je toch gaat overstappen. En als jij je fijner voelt bij mailen moet je dat vooral doen, maar grote kans dat ze jou gaan bellen natuurlijk!
Caresses: Leuk dat je hier ook komt! smile Ik moet volgende keer ook maar gelijk een afspraak maken voor de 20 weken echo zie ik, veel mensen hebben hem al smile
Suus: Leuk dat het zo gezellig was! En ach, die kat van ons is sowieso een schijterd hoor. Van de week viel ik van de trap af (laatste paar treden) en de kat was in de woonkamer... Ik hoor haar gewoon over het laminaat vliegen en toen ik de woonkamer binnenkwam zat ze in een hoekje met een dikke staart en grote ogen naar me te kijken Laughing. En wat leuk dat je de kleine nu zo goed voelt!
tummy: Ik heb niet zoveel gedaan, even over de rommelmarkt geweest en met wat bekenden bijgekletst. Verder mĂłest ik gisteren nog een fotoboek afmaken van onze reis anderhalf jaar geleden. Een paar maanden geleden had ik zo'n voucher gekocht voor best wel goedkoop voor een fotoboek van 110 pagina's. Gisteren was natuurlijk weer de laatste dag dat hij nog geldig was. Paar maanden geleden vol goede moed begonnen en dan toch nog op de laatste dag moeten haasten.
_Jet: Wat fijn dat je er toch zo ontspannen in kunt staan zeg. Bij mij in het dorp is er nu ook kermis, woon je toevallig in B? Veel plezier verder vandaag!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  _Jet wo 1 mei 2013 - 8:35

@Aardbei --> Ik kan me er nu druk over gaan maken, maar dat heeft ook geen zin Wink Ik zal tegen die tijd waarschijnlijk wat minder ontspannen zijn hoor, haha! Nee ik woon niet in B (zie pm).
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  nillis wo 1 mei 2013 - 19:53

@ all, hier ook een teken van leven. Hier alles goed. Hebben een leuke Koninginnedag gehad. 's ochtends even met T naar de optocht gekeken en daarna naar de rommelmarkt geweest in naburig dorp en 's middags kwamen mijn schoonouders nog even op de koffie en daarna gegeten en moets ik werken. heb een slaapdienst gehad en dat ging wel goed. Was gisteren ook niet extreem moe. heb alleen er last van dat ik na een slaapdienst de nacht erna hier thuis heel slecht slaap, terwijl ik heel moe ben. Voelde gisteren de kleine de hele dag minder, maar vannacht en vanmorgen al heel actief.

@ suus, heb mijn ticker opnieuw gemaakt, maar met mijn laatste menstruatie komt dan deze dag eruit. Nu bednek ik ineens dat ik dan gewoon de laaste menstruatie gewoon twee dag moet verschuiven. Helder moment.

Goed ga genieten van een vrije dag. Even douchen wat poetsen en dat met T even naar de schoenenwinkel om Teva's te passen, zodat ik ze op mp kan kopen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis wo 1 mei 2013 - 19:59

Gelukt
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei wo 1 mei 2013 - 20:40

_Jet: PM terug!
Nillis: Succes met schoenen passen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Suus do 2 mei 2013 - 1:54

@ Tummy: Hoe gaat het met de kinderkamer?

@ Jet: Fijn dat alles weer goed was bij de vk Very Happy Wel jammer dat je zo snel last hebt van je buik. Daar is niks aan te doen?

@ Aardbei: Wij hebben twee katten en een van hen is ook een gigantische schijterd. Maar als ze ziet dat haar zusje het ergens wel leuk heeft, komt ze vaak uiteindelijk toch wel even gluren Wink

@ Nillis: Haha, fijn dat het gelukt is met je ticker Laughing

@ All: Gisteren was ik ontzettend duizelig, kan dit te maken hebben met de zwangerschap? Ik ben maar een dagje thuis gebleven van mijn werk, want voelde me verder ook erg zwakjes en autorijden was sowieso niet verantwoord. Na een dagje goed uitrusten en een lange nacht slapen, gaat het vandaag een stuk beter. Voel me wel weer oke, heb alleen last van duizelingen als ik ga liggen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 2 mei 2013 - 3:13

Kan Suus, het kan zijn dat je ijzer dan wat laag is!
Ik dronk daar floradix voor, van een te laag ijzer kun je moe en wat duizelig worden
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Suus do 2 mei 2013 - 4:05

Dank je, Lejow! Ik heb maandag een afspraak bij de vk, daar kunnen ze het ijzergehalte wel meten toch?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bimbam do 2 mei 2013 - 5:37

Suus schreef:Dank je, Lejow! Ik heb maandag een afspraak bij de vk, daar kunnen ze het ijzergehalte wel meten toch?
Jep, met zo'n vingerprikje, en dan weten ze meteen (nouja, een halve minuut later ofzo) de uitslag.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  _Jet do 2 mei 2013 - 6:49

@Nillis --> Wat fijn dat je slaapdienst goed ging. Vervelend dat je dan alleen daarna thuis slecht slaapt. Toevallig heb ik maandag ook voor S Teva's gekocht.

@Suus --> Het enige advies dat ze me kon geven was om goed stevig (positie)ondergoed aan te doen, voor wat extra ondersteuning. Gelukkig gaat het vandaag weer beter met je. Ik was in het begin van de zwangerschap heel erg duizelig. Sinds week 7 ofzo slik ik floradix (mijn ijzer was goed, maar mijn voorraad was minimaal) en ik moet zeggen dat het daarna ook heel goed is gegaan met de duizelingen. Misschien even laten prikken voor je ijzer?
Oh haha ik zie dat Lejow hetzelfde heeft gezegd Wink

@All --> Vanmorgen bij een vriendin geweest, daarna S bij mijn ouders gebracht. Ze ging daar vanmiddag spelen, zodat ik even lekker rustig aan kon doen. Dat is wel gelukt, van 13:30 tot 16:00 uur als een blok liggen slapen. Ik had ook flinke hoofdpijn. Rond 17 uur weer naar mijn ouders gegaan om mee te eten (vriend moet tot 23 uur werken). Ik had al gevraagd of S eventueel mocht blijven slapen en dat was geen probleem. Vervolgens aan S gevraagd of ze thuis wilde slapen of bij opa en oma en natuurlijk was haar antwoord bij opa en oma Wink Morgen brengen ze haar rond 12 uur weer thuis, zodat ik morgen even lekker uit kan slapen en rustig op kan starten. Het heeft me wel even goed gedaan, want sinds vanmiddag geen last van mijn buik gehad.

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Bericht  catgirl85 do 2 mei 2013 - 7:44

@suus, ik had dat ook een keer met een vriendin toen ze aan het bevallen was, toen droomde ik dat en het was echt zo. Gek he, alsof je het aanvoelt. Heb je maandag de 20 weken echo?

@tummy, jurkjes kan je na de zwangerschap ook nog aan dat vind ik een groot voordeel. Het is afwachten hoe je katten reageren, maar als ze nog baby zijn zien ze het niet als bedreiging. Pas als ze er achteraan gaan Wink

@jet, wanneer begint je verlof dan? Jij hebt natuurlijk al vroeg vakantie? Lekker toch dat je niks bent aangekomen. Hier gelukkig ook nog niks. Wat lekker dat S. Even ergens anders slaapt. Even bijtanken.

@nillis, is het gelukt met de schoenen? Ik hoor mensen vaker over teva's, waarom zijn die oz fijn?

@suus, hoe is je bloeddruk? Misschien is die wat aan de lage kant?

@all, nou ik heb de stap genomen en ben overgestapt van vk. Vond het. Wel moeilijk om te bellen, maar het is gelukt. Ze was verbaasd en zag het niet aankomen. Ik heb ook meteen de neiuwe vk gebeld en die klonk al meteen zo anders. Dinsdag hebben we daar intake.
Verder weinig te melden. Bijna weekend!
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  nillis do 2 mei 2013 - 19:32

@ catgirl, wat goed dat je bent overgestapt naar vk en wat jij voelt hoeven hun niet te voelen, maar toonde ze wel begrip? Ik vind Teva's fijn voor T, omdat ze er echt de hele dag goed op kunnen lopen en ze kunnen vies worden en nat. Je spoelt ze af en ze zijn weer prima. Ik heb ze vorig jaar voor T gehad voor het eerst en zijn zo goed bevallen en T vind het ook heel fijn om aan te hebben. Ze was gisteren al helemaal blij met passen.

@ Jet, wat fijn dat je even lekker rustig aan hebt kunnen doen. Maar kun jij 's avonds wel slapen als je 's middags al zo goed hebt geslapen. Had je last van bandenpijn of andere buikpijn? De slaapdienst ging goed maar kan toch merken dat ik nog wel misselijk ben nadien. Heb nog wel echt even de dagen nodig om bij te komen.

@ Suus, die duizeligheid kan inderdaad door laag ijzer komen. Helaas heb ik er ook last van. En lage bloeddruk is ook een optie, maar dat meten ze wel bij vk.

@ Filoria, ik heb nog gemist hoe T reageerde op zwangerschap en je schoonzusje? Hoe gaat het verder?

@ Kwebbeltje, hoe gaat het bij jou?

@ all, hier gaat alles goed. De kleine beweegt elke dag meer, dus lekker aan het genieten. Verder heb ik gisteren de teva's op gemeten en nu op zoek naar maat 25. In de winkel kosten ze gewoon 40 euro en op mp 10 euro, dus dat vind ik wel een verschil. Daarna even naar de behangwinkel geweest om vast te kijken naar behang voor T haar kamer. Ik kom telkens uit op een PIP kamer. lekker met bloempjes en tierelantijntjes. We gaan vanavond naar een naburig dorp en daar is een winkel helemaal in PIp, dus dan kan ik mijn vriend laten zien wat ik bedoel. Ben benieuwd. Ga zo maar eens aankleden, ga zo met mijn moeder op pad voor plantjes.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria do 2 mei 2013 - 20:02

Nillis, lief dat je ernaar vraagt! Vanavond ga ik weereens zitten voor een uitgebreide reactie. Wat leuk dat jouw baby'tje zoveel beweegt. Veel plezier met je moeder zo!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Pomodori do 2 mei 2013 - 20:27

@aardbei, Wat leuk dat je vriend zo enthousiast was met de tompoes. Wij hebben dat ook op die manier overwogen, maar dat duurde ons te lang.

@Tummy, Hoe gaat het nu? Voel je je wat beter worden?

@Jet, lekker aan het genieten van de vakantie? het is wel echt super weer om nu vakantie te hebben. Goed dat ze het wel zo goed in de gaten houden met betrekking tot de mogelijkheid om gewoon te bevallen. Is de hoge poort al neergezet Wink. Lekker dat alles weer in orde was bij de verloskundige. En uitgeslapen vandaag?

@Filoria, wat leuk dat je het kindje al voelt! Lijkt me ook zo bijzonder!

@Yes, welkom hier en gefeliciteerd! Natuurlijk is dat nog een najaarsbabytje.

@Catgirl, ja mijn man gaat elke avond mee. We kregen de tip dat dat wel heel prettig zou zijn als hij er wat meer van wist bij de bevalling zelf. Met twee lessen werd er gezegd is het soms net wat te weinig. En ik vind het ook wel gezellig, doen we het echt helemaal samen.
Wat goed dat je bent overgestapt! Maar als het niet klikt is dat wel de beste zet. Hoe lastig het dan ook is om aan te geven. Hopelijk heb je een goede intake bij de andere!

@Caresses, wat leuk dat je ook mee komt schrijven en gefeliciteerd!

@Suus, leuk maandag weer een echo! Weer even gluren daarbinnen. Nog steeds ervan overtuigd dat jullie het niet willen weten? Vervelend die duizeligheid, maar daar weet de verloskundige vast wel raad mee.

@Nillis, vervelend dat je na een slaapdienst dan weer thuis minder slaapt. Leuk een pip kamer, echte meisjeskamer dan. Succes met plantjes kopen, staat hier ook nog op de agenda. Ben al die dode struikjes in de tuin nu wel echt zat. Leuk trouwens dat jullie kleintje zo lekker beweeglijk is.

@all, wow ik moet eerder reageren zie ik al. Nu is het gewoon een week geleden en 3 pagina's. Oeps... Ik ga mijn leven beteren komende week.

Afgelopen zaterdag bruut geshopt. twee broeken, 6 basic shirts en nog een gewoon shirt en een vestje. Ik kan er voorlopig even tegen (en weer sparen, alles was van Noppies) en heb leuke zomerkleurtjes gekocht. Een beetje fleurigheid in de kast, leuk!

De box is inmiddels geschilderd, deze hebben we van familie gekregen in een houttint. We wilden graag een witte box, dus dat is deze week gelukt. 3 lagen verf zitten erop, hele klus. met van die zalige ronde spijltjes.
De kozijnen, ramen en deuren in de babykamer zijn ook geschilderd. Morgen gaat het behang op de muur. Daar ben ik erg benieuwd naar. 1 wal is sloophoutbehang en de rest gewoon glad wit wat we gaan schilderen. En morgen als het behang erop zit kunnen we ook kijken welke kleurtje de rest gaat krijgen. Ik denk aan een hele lichte blauwtint, maar er daar ook nog 30 keuzes in aldus de verfwaaiers....
Verder helaas grutje nog niet gevoeld, de placenta ligt wel erg in de weg denk ik. (die ligt voor) Jammer, maar mijn tijd komt vast nog wel....

Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: