Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 18 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 18 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 21 mei 2013 - 23:13

@ Stitch, hoe gaat het nu met je?

@ Jet, dan is S al wel wat verder met zindelijk worden. T geeft nog niets aan, maar heeft wel periodes nu een droge luier. Wij gaan het proberen als het straks beter weer is.

@ Catgirl, wat fijn dat je een goede echo had. Wij weten ook wat het wordt, maar houden het ook voor ons zelf. Vind dat wel lastig.

@ Tummy, hoe gaat het nu met je? Ben je over je dipdag heen?

@ Doldhinne, wat vervelend dat ze een cyste zagen. Moeten ze daar wat mee? Kan het gevaarlijk zijn?

@ all, hier is de vakantie afgelopen. Moet vanmiddag weer een slaapdienst werken. Vanmorgen controle gahd bij de vk en alles was goed. Benoemd dat ik baalde vana lle kilo's, maar ik zat tot nu toe gewoon op het gemiddelde, dus ging niet extreem aankomen, maar ja het is altijd meer als bij T.
Verder ga ik morgen starten met het opruimen en legen van T haar nieuwe kamer. Heb bij mijn nicht haar man behangboeken gevraagd van de merken waar ik het behang leuk van vindt, dus hopelijk heeft hij deze ook en kunnen we snel wat uitzoeken. Verder geen nieuws. Oja had bij z8 een heel leuk pakje gezien voor onze spruit, maar helaas was het nu uitverkocht. Wel even balen, maar ja zullen voor sept ook vast nog nieuwe collectie krijgen. Fijne dag iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dolphinne wo 22 mei 2013 - 0:49

Wat ik begrepen heb gaan ze de cyste nu in elk geval goed in de gaten houden. As dinsdag moet ik naar de gyn en maken ze eerst weer een echo. Dan kunnen ze dus zien of de cyste groter of kleiner wordt of mss weg is.
Hij zou ineens kunnen knappen, dat ik ineens vocht verlies. En als ik last/pijn krijg moet ik de vk bellen.

Het lijkt mij dat als hij groter wordt ze er wel iets mee moeten doen, maar wat er dan gedaan kan worden, geen idee!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis wo 22 mei 2013 - 5:49

Dolphinne, wat een superleuke kinderwagen. Ik hou er van I love you Wel vervelend van die cyste. Hopelijk niks ernstigs.

Catgirl, wat fijn dat je 20-weken echo goed was! Very Happy

Ik kreeg vandaag ineens mijn kraampakket van De Friesland! Die zou pas vanaf 30 weken bezorgd worden najaar 2013mama's!! - Pagina 18 878948377
Snap ik dus niks van. Ik vraag me ook ernstig af of hij wel gratis is, gezien mijn zeer geringe verzekering met enorm hoog eigen risico. Wel een super pakket trouwens! Mooie curver bak met deksel met allerlei hulpmiddelen er in en een baby's eerste jaar boek.

Verder hebben we het nu alle vrienden en collega's verteld. Superleuke reacties!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Pomodori wo 22 mei 2013 - 21:38

@ Dolphinne, Gefeliciteerd en welkom hier! En wat een gave kinderwagen. Is hij ook een beetje praktisch of dat wat minder? Wat naar dat ze nu een cyste hebben gevonden, wel een stukje onzekerheid meteen.

@Myloon, ook welkom hier en gefeliciteerd! Twee jongens nog wel. Wat naar dat je je moeder bent verloren, moeilijk om dan nu zelf moeder te worden. Leuk dat je ze al wel voelt! Voel je dan ook echt afzonderlijk van elkaar (dus aan twee kanten ofzo?)

@Jet, goed bezig met de babykamer. (over de zolder hebben we het gewoon niet, is bij ons ook niet echt op orde. Al kun je er wel gewoon lopen) Heb je je lange dag goed doorstaan?

@Exo, wat vroeg dat kraampakket! Hier nog niets gekregen. Hoe is je toets nog gegaan? En altijd leuk al die reacties! Vond ik ook erg leuk om te doen, het vertellen.

@Suus, ik heb gewoon gegoogled op muursticker boom+uil en dan op afbeeldingen. Toen kreeg ik mega veel plaatjes te zien en daarna heb ik op die site doorgeklikt waarvan ik dit plaatje zag. We zijn nog wel steeds aan het wachten erop. 7 mei is hij besteld in Amerika... Hopelijk komt hij snel! Hij komt via etsy.
Was de controle weer goed?

@Caresses, was de controle ook weer goed? Bandenpijn klinkt bekend, heb ik ook. Vooral als ik mijn gewone wandeltempo aanhoudt heb ik na een minuut of wat veel last van mijn buik. Dus ik loop nu echt zo'n slenterwinkeltempo.

@tummy, is je dipdagje een beetje voorbij? Altijd gezellig van die nare verhalen. Waarom mensen dat soort dingen vertellen???

@Catgirl, Fijn dat je een goede echo had! Waar wil je heen op vakantie? Lekker om dat in het verschiet te hebben!
En nog van harte met M!

@Nillis, dat van die kilo's herken ik. Helaas snoep en eet ik ook teveel, dus deels ligt het aan mezelf. Maar ik vind dat wel moeilijk. Ik heb ooit al eens best veel gewogen en ben toen afgevallen. En ik heb altijd gezegd, zoveel wil ik nooit meer wegen. Maar ik zit er nog maar 4 kilo vanaf en vrees dat ik daar dus behoorlijk boven zal komen. Ik weet dat het voor een goed doel is, maar lastig is het wel.

Gisteren de eerste pakken luiers gehaald, vast een aanbieding gescoord. Altijd handig vast een lading in huis te hebben. Wel raar om te doen. Meisje van de Etos vond mijn buik beschaafd (lees klein) voor het aantal weken en dacht in eerste instantie dat het een after baby buik was. Maar mijn ontwetenheid bij het kopen van de luiers deed haar al snel denken dat ik toch nog moest gaan moeder worden.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  nillis do 23 mei 2013 - 2:28

@ pomodori, dat is op tijd met de luiers, maar wel grappig dat ze je buikje nog klein vonden. Ze vinden mijn buik overal alleen maar groot. Ik ben ook 7 jaar geleden 13 kg afgevallen en heb al die jaren de kilo's eraf gehouden, door 3x in de week te sporten. Nu was ik voor deze zwangerschap wel iets aangekomen door mk en wat meer eten en zat ik op 66 kg, maar heb er nu al 6 kg bij op, terwijl ik bij T in totaal maar 10 kg was aangekomen en die in de kraamweek al kwijt was. Ik wil nu weer wat gaan sporten en zien waar de kilo's eindigen, maar elke kilo vind ik al teveel.

@ dolphinne, even afwachten dus wat ze gaan doen met de cyste.

@ all, nou weer slappdienst gehad en dacht mooi vrij te zijn om 9.30 uur, zodat ik met t haar nieuwe kamer kon beginnen. Moest ik nog met een cliënt naar de ortho en was ik pas om 12.00 uur terug van het werk en kon ik gelijk T ophalen bij het kdv. Net wel vast op zolder begonnen met opruimen en een doos voor rommelmarkt en een zak rommel weggegooid en foto's gemaakt voor spulletjes op mp. Morgen ga ik weer verder.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis do 23 mei 2013 - 6:51

Ja, de toets heb ik gehaald cheers Met een 8.6 nog wel najaar 2013mama's!! - Pagina 18 827601

Pomodori, mooi op tijd! Ik geef je groot gelijk, direct alle acties meepakken smile

Nillis, drukke dag dus. Opruimen kan soms zó lekker voelen Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses do 23 mei 2013 - 8:28

@Tummy, die hormomen ook he smile Gek he dat je al zoveel van je kindje houdt terwijl hij/zij nog niet eens geboren is. Wel fijn gevoel natuurlijk.
Heb jij je hele zwangerschap al last van misselijkheid?

@_Jet, en ben je flink verwend met cadeautjes uit Florida?

@Catgirl85, lekker op vakantie. Heerlijk hoor, gelukkig zijn er veel last minutes dus er zit vast wel iets leuks bij.

@Dolphinne, spannend met je cyste. Kan het ook kwaad voor de baby of dat niet?
Trouwens, gave kinderwagen. Als wij een benedenwoning zouden hebben zou ik ook voor zo'n ouderwetse gaan.

@Pomodori, ja de controle was wederom goed. Nu is het uitkijken naar de 20 weken echo smile.
Wat schattig dat je onwetendheid verklapt dat je het toch geen after baby buikje was.

@Nillis, lekker he rommel wegdoen smile (vind ik heerlijk om te doen altijd haha). Gaan jullie op de zolder een kamertje maken?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  nillis do 23 mei 2013 - 19:38

@ caresses, wij gaan op zolder geen kamer maken, maar de kamer waar T komt te slapen is nu computerkamer van vriend en dat moet allemaal naar zolder worden verplaatst, dus moet er daar eerst ruimte komen.

@ Jet, ik zag op fb al hoeveel S weer heeft gekregen. Leuk hoor.

@ Stitch, kwebbeltje, hoe gaat het bij jullie?

@ Filoria, hoe gaat het bij jou?

@ all, nou ik heb gisteren toch wel veel gedaan, was helemaal kapot gisteravond en lag om 22.00 uur in bed en heb heerlijk de hele nacht heel goed geslapen. Nu zo met mijn moeder nog plantjes kopen voor buiten. heb allemaal mooie bakken gekregen met mijn verjaardag en die ga ik nu vullen. Verder gaat het goed.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tummy do 23 mei 2013 - 23:22

@Jet: wat lief dat je broer zoveel spulletjes voor de kleine had meegenomen! Heeft hij dat nu weer gedaan?

@Aardbei: Ik kan me voorstellen dat het toch voelt als een lange tijd. Elke maand duurt lang als je hoopt op een kindje toch? Zeker als je 8 maanden in het ziekenhuis gelopen hebt. Wij zouden twee keer het medische traject ingaan, maar beide keren bleek ik spontaan zwanger (ondanks dat gezegd was dat de kans op spontane zwangerschap klein zou zijn). Dus dat is ons gelukkig bespaard gebleven. Uiteindelijk twee jaar bezig geweest (en eigenlijk daarvoor ook al een tijdje zonder pil, maar toen nog niet serieus) tot deze zwangerschap.
Haha herkenbaar dus de hormonen. Wat lief dat je vader de wieg gaat opknappen. Is het echt zo'n ouderwetse wieg?

@Dolphinne: Wat naar zeg van die cyste, hopelijk hoeft er niets ingrijpends te gebeuren en verdwijnt de cyste vanzelf. najaar 2013mama's!! - Pagina 18 699888

@Catgirl: Ja dat zou je wel denken he dat mensen erover nadenken voor ze beginnen over miskramen en doodgeboortes ed...dat doe je toch niet bij een zwangere!? Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Ik had er eigenlijk (achteraf gezien) wat van willen zeggen, maar stond echt met mijn mond vol tanden. (en ik ben een watje najaar 2013mama's!! - Pagina 18 1270000679)
Nog gefeliciteerd met M! Wat super dat de 20 weken echo goed was, heerlijk! En wat lekker dat je bijna op vakantie gaat. Weet je al waarheen?

@Nillis: gaat weer goed hier hoor, gelukkig! Lief dat je ernaar vraagt. Veel plezier met plantjes kopen, vind ik altijd leuk om te doen!

@Exo: wow, nu al een kraampakket, dat is vroeg! Hier nog niets gehad. Heb je leuke reacties gekregen op de zwangerschap?

@Pomodori: Ik snap er ook niets van waarom mensen dat soort dingen vertellen. Normaal zijn het al geen leuke verhalen, maar toch helemaal niet als je zelf zwanger bent en net in de onzekerheid hebt gezeten (na die 20 weken echo en sowieso al onzeker door de miskraam). Maf hoor...
Moet er wel even om lachen dat je al luiers hebt gekocht, niet uitlachen hoor, maar het is heel herkenbaar. Het was dat mijn vriend me kon tegenhouden Laughing. Ik heb ook geen idee welke maat/merk/soort ik nodig heb. Welke heb jij gekocht?
Vind je zelf je buik ook klein? Of was het puur de mening van het kassameisje?

@Caresses: Het is echt een overweldigend gevoel van houden van. Daar kan ik dan ook weer emotioneel van worden Embarassed. De hormonen doen steeds beter hun werk, had er nog niet zoveel last van. Ja eigenlijk al vanaf week 7 misselijk. Toen was het een periode soms minder, soms meer. Vanaf week 12 voortdurend aanwezig en vanaf week 16 ook zoveel overgeven dat ik echt niet meer kon.
Hoe gaat het met jou verder?

@All: dipdag is weer helemaal over. Was een beetje een optelsom van, de welbekende druppel. Nu weer goed in mijn vel. Als ik me lichamelijk nou ook nog beter ga voelen dan kan het niet meer stuk haha.
Ook weer controle bij de VK gehad en alles was goed. Bloeddruk beetje aan de lage kant, maar dat had ik wel verwacht. Baarmoeder is al gegroeid tot 2 cm boven de navel, dus dat gaat goed! Heb weer een nieuwe buikfoto in het andere topic gezet, ik begin het zelf steeds meer te zien.
Benieuwd naar jullie buikjes (vergelijkingsmateriaal! Very Happy), dus kom maar op met die foto's najaar 2013mama's!! - Pagina 18 281626781
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  myloon vr 24 mei 2013 - 4:53

Dank jullie wel voor de lieve reacties allemaal!
Een tweeling is zeker bijzonder, ook een mooie verassing.
Ik voel ze wel maar nog niet met regelmaat ook kan ik nog niet zeggen van welke van de twee dat dan zal zijn?

Mijn moeder is inderdaad overleden, een week later ben ik dus zwanger geraakt. Weer iets later bleek het een tweeling. Allemaal heel dubbel.
Ik zie het maar als een cadeautje van mijn moeder, voor zover dat kan natuurlijk.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Suus vr 24 mei 2013 - 21:46

@ Dolphinne: Mooie kinderwagen! Fijn dat jullie kindje er op de echo helemaal goed uitzag. Maar wel vervelend van die cyste. Hopelijk trekt die vanzelf nog weg.

@ Tummy: Mijn energielevel is ook een stuk lager dan voor de zwangerschap hoor, het lag echt aan die heerlijke fiets Very Happy Balen dat je nog steeds zo misselijk bent steeds. Wel fijn dat je je meisje zo veel voelt bewegen.

@ Jet: We zijn maandag flink bezig geweest, maar het is nog lang niet klaar. We hebben een grote kast gekocht voor in de schuur en die helemaal opgeruimd en de eerste spullen zijn daar nu heen. Er is gelukkig nog veel meer ruimte, maar de tijd was op Wink Maar we zijn nu in elk geval bezig!

@ Aardbei: Jammer dat je het familiewiegje nog niet op kunt halen. Jullie hebben er al wel de ruimte voor?

@ Catgirl: Fijn dat de 20-wekenecho goed was Very Happy

@ Nillis: Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Hoeveel ben je aangekomen tot nu toe? Op het gemiddelde is toch netjes najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 Ik heb geen flauw idee wat gemiddeld is eigenlijk.

@ Exo: Wat vroeg, dat kraampakket! Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik er een krijg van mijn zorgverzekeraar. Ik heb niks aanvullends in elk geval, dus ben bang van niet. Leuk al die reacties bij het vertellen Very Happy

@ Pomodori: Ik ga eens zoeken naar muurstickers najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 Controle was weer helemaal goed gelukkig. Haha, je bent er mooi op tijd bij met de luiers Laughing

@ All: De controle afgelopen dinsdag bij de vk was weer helemaal goed. Bloeddruk was netjes en baarmoeder en kindje groeien goed najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 We zijn maandag dus begonnen met het uitruimen van de babykamer, maar nog lang niet klaar! De schuur is nu wel netjes en heeft extra bergruimte, dus daar kunnen we nu wel weer wat dingen kwijt gelukkig.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Samantha za 25 mei 2013 - 1:29

Even snel een berichtje van mij. Gister de 20 weken echo gehad. Alles is goed en het is nog steeds een meisje. Haha
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Exogenesis za 25 mei 2013 - 2:06

Fijn Samantha! Lijkt me een hele opluchting, bij de 20 weken echo, te weten dat alles goed is Very Happy

Suus, ik heb mijn muursticker van muurstickersvoorkinderen.nl, maar ik ga ze NIET promoten,want ik heb hem na bijna 3 weken nog niet binnen. Ik kan ook niet meer inloggen op de site, dus ben niet blij Neutral Deze week even bellen.
Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Myloon, wauw, een tweeling... I love you Heel bijzonder, zeker na het overlijden van je moeder. Alsof de natuur iets heeft bedacht om het verdriet draaglijk te maken... najaar 2013mama's!! - Pagina 18 699888

Ik kreeg vandaag van Burn per post heel lieve sokjes I love you En heb zelf vandaag bij HenktenHoor ook lekker kleurige sokjes gekocht en bij Kruidvat echt ieniemienie witte. Zo leuk, al die kleine frummeldingetjes. Ik merk dat onze baby nu echt aan het groeien is. Mijn baarmoeder is goed voelbaar en ik heb zo nu en dan wat bandenpijn (steekjes). Boven mijn schaambeen voelt het nu net alsof er allemaal blauwe plekjes zitten. Ik vrees dat me nogal wat te wachten staat, aangezien ik echt heel strak ben. Met paardrijden voel ik mijn spieren ook trekken, wanneer ik in draf of galop ga.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis za 25 mei 2013 - 6:08

@ samantha, wat fijn dat de echo goed was.

@ all, hier hebben we T haar nieuwe kamer bijna leeg, maar op zolder kan je niet meer lopen. Moet straks even spullen op mp gaan zetten en dan hopen dat het snel verkocht is. Heb wel gezegd als er met 2 weken nog geen biedingen zijn dan gaat het naar de kringloop. Dus zullen zien. Fijn weekend allemaal.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses za 25 mei 2013 - 8:50

Samantha, fijn dat de 20 weken echo goed was smile.

Exo, Leuk he, die mini sokjes. Lief van Burn. Ik had trouwens op een ander forum gelezen dat heel veel meiden daar tevreden zijn over de Bambino sokjes van de Kruidvat (die schijnen niet zo snel uit te gaan), dus ik ga ze daar inslaan smile. Ik ben benieuwd of wij een beetje hetzelfde formaat buikje krijgen (en of het rond dezelfde tijd een beetje gaat groeien) we hebben nl. ongeveer dezelfde bouw en ook ik heb sterke buikspieren. Ik heb sinds een paar dagen dat veel van mijn broeken niet meer lekker zitten. Wilde vandaag ook mijn eerste zwangerschapsbroek gaan kopen maar in de kleur die ik wilde was hij in mijn maat uitverkocht Sad Bummer.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Exogenesis zo 26 mei 2013 - 0:35

Caresses, ik heb dat voornamelijk met broeken die hoog in de taille sluiten. Die knellen nu een beetje, vooral in de namiddag. Maar voor het geval ik ineens ontplof straks, heb ik twee broeken klaar liggen. Ik ben heel benieuwd hoe het zich ontwikkelt! We verschillen maar zo'n 3 weken, dus we kunnen elkaar mooi volgen en vergelijken Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Jet zo 26 mei 2013 - 8:00

@Dolphinne --> Wat fijn dat alles goed was met de kleine tijdens de nekplooimeting. Ben je ondertussen al in het ziekenhuis geweest voor de cyste? Wat fijn dat ze het goed in de gaten houden, succes dinsdag!

@Catgirl85 --> Ze is zelf begonnen met zindelijkheid. Ik wist wel dat ze het voelde, maar ze vertikte het iedere keer en nu kwam ze er zelf mee Very Happy
Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, altijd weer een geruststelling. Waar gaat de vakantie naar toe?

@Nillis --> Groot gelijk hoor om te wachten tot het beter weer is. Dat had ik eigenlijk ook in mijn hoofd, maar goed dat is niet meer nodig Wink Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Ben je al veel aangekomen dan? Is het nog gelukt om behang uit te zoeken voor de kamer van T? Hier kan je ook je kont niet keren op zolder, pfff.

@Exo --> Wat leuk dat je allemaal positieve reacties hebt gekregen. Gefeliciteerd met het behalen van je toets en wat een goed cijfer! Wat lief van Burn!

@Pomodori--> De lange dag op mijn werk is goed verlopen. Was uiteindelijk 20:40 uur geworden, rond 21 uur thuis en niet veel later lag ik in bed Wink Zo zie je maar hoe buiken verschillen. De jouwe wordt beschaafd gevonden en bij mij denken sommigen weleens dat ik op mijn eindje loop.

@Caresses --> Ik heb niks gekregen, maar S weer genoeg. Ook hadden ze nog het een en ander voor de kleine spruit meegenomen. Veel te gek weer in ieder geval.

@Tummy--> S heeft weer genoeg gekregen en ook voor de kleine is het een en ander meegenomen. Veel te gek weer in ieder geval. Wat fijn dat je weer lekker in je vel zit en dat alles goed was bij de vk.

@Myloon --> Wat heftig zeg, groot gelijk dat je het als een cadeautje van je moeder ziet.

@Suus --> Goed bezig geweest lees ik wel! Wat fijn dat alles goed was bij de vk.

@Samantha --> Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo.

@All --> Gisteren hebben we behang gehaald voor de kamer van S. Binnenkort maar eens kijken wanneer we daar aan gaan beginnen. Mijn schoonmoeder wilde graag behangen en dat kan ze ook netjes, dus dat is fijn. Maar eens kijken wanneer mijn vriend een keer in het weekend vrij is (hij werkt nl in continudiensten). Gisteravond een hele gezellige avond gehad met vriendinnen. Een vriendin was 10 weken op uitzending geweest en is woensdag weer thuis gekomen, dus gezellig met elkaar gegeten en vooral veel gelachen. Mijn vriend moest tot 23 uur werken, dus S heeft bij mijn ouders geslapen. Kon ik vanmorgen ook lekker uitslapen. Vanmiddag heb ik haar weer opgehaald. En ze poept sinds dinsdag ook op de wc Very Happy
Morgen naar de vk en 's middags nog even naar mijn werk voor kleuteroverleg. Vrijdag hebben we een afspraak voor een 3d echo Very Happy

Nog een fijne avond allemaal!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Exogenesis zo 26 mei 2013 - 23:26

Zonet bij de vk geweest en het was allemaal goed najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 Hartje gehoord, dat had ik nog niet eerder gehad. Ze zei:
'Het kan even duren voordat ik hem te pakken heb..' Maar ze was nog niet uitgesproken of daar was het al I love you Loud and clear!! Blij dus!! je kon de bewegingen ook goed horen, erg leuk!

Alle bloedonderzoeken zijn ook goed. Geen enge virussen en een normale bloedgroep, O-positief. En ook wel fijn: geen bloedarmoede. Wel een te lage bloeddruk (105/55), maar dat kon ook bijna niet anders.

Ze kon de baarmoeder duidelijk voelen en was heel tevreden over de groei. Ik voel hem zelf ook op die plek, dus kan het nu zelf ook in de gaten houden Wink

Komende weken de kraamzorg en de 20 weken echo regelen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis ma 27 mei 2013 - 0:28

@ Exo, wat fijn dat alles goed was.

@ Jet, S dus lekker weer verwend en wat fijn dat ze ook al op de wc poept. Goed zeg. Welk behang heb je uitgekozen? Wij willen iets van PIP, maar weet nog niet precies welke, dat gaan we zaterdag beslissen. Wij hebben alleen nog niemand die kan behangen, dus dat moeten we nog even bekijken. Hoop wel dat T eind juni naar de nieuwe kamer kan, want dan heeft ze nog mooi 3 mnd om te wennen voordat baby er is. T vind het nu ook wel leuk dat ze een nieuwe kamer krijgt.

@ all, weer lekker gewerkt en nu zo even voorbereiden op training die ik vrijdag moet geven en dan vanmiddag even lekker genieten van het mooie weer. Morgen ben ik lekker vrij, dus nog een dagje genieten in de tuin.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  RioolSpook ma 27 mei 2013 - 1:08

Even een vraagje van mijn kant af. Voelen jullie je baby al?
Ik voel nu een paar weken de baby en vraag me af hoe vaak jullie je baby voelen? Ik voel de mijne echt de hele dag door en vraag me af of dat wel zo gezond is. Moet het niet veel meer slapen? Ben nu 25 weken en mag morgen weer naar de gynaecoloog.\, zal het dan sowieso gaan vragen. Vorige keer zei de echoscopiste ook al dat het zo enorm beweeglijk was en dat ze dat zelden zo erg zag. Maar toen voelde ik het zelf nog niet. En eigenlijk word ik er wel een beetje gek onzeker van. Bepaalde houdingen lijkt ze helemaal niet leuk te vinden (buik liggen en in elkaar gezakt zitten) want dan gaat het echt tekeer. Maar zodra ik bijvoorbeeld mijn hand een beetje op mijn buik druk en dan krijg ik geheid een paar schoppen ertegen. Mijn vriend heeft haar daardoor ook al vaak gevoeld.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus ma 27 mei 2013 - 2:56

@ Samantha: Fijn dat de echo goed was!

@ Exo: Wat balen dat je je sticker nog steeds niet binnen hebt en dat de site niet meer werkt. Hopelijk helpt je telefoontje.
Wat lief van Burn! En fijn dat alles goed was bij de vk najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 Bijzonder he, naar het hartje luisteren? Gelukkig waren alle bloeduitslagen ook goed. Is je bloeddruk altijd al aan de lage kant?

@ Caresses: Zie je zelf ook al wat aan je buik? Jammer dat de broek er niet was in je maat. Welke kleur wil je?

@ Jet: Wat voor behang hebben jullie gehaald? Fijn dat je schoonmoeder wil helpen. En wat leuk dat jullie vrijdag een 3d-echo hebben, veel plezier alvast!

@ Nillis: Geniet lekker van je vrije middag en vrije dag morgen!

@ Rioolspook: Ik voel de kleine maar af en toe, maar bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Maar het lijkt me toch niet erg dat je je baby veel voelt? Voor de zekerheid zou ik het morgen inderdaad gewoon even vragen. Ik voel in bepaalde houdingen ook meer, maar lijkt me ook niet meer dan logisch als je in een houding zit waarin de kleine minder ruimte heeft najaar 2013mama's!! - Pagina 18 561177 Wel leuk dat je vriend het ook al kan voelen! Mijn man moet nog even geduld hebben Wink

@ All: Ik moest er ineens weer aan denken doordat Exo over haar bloeduitslagen begon, maar met 27 weken moet ik ook weer voor een bloedonderzoek. Mijn bloedgroep is O positief, maar mijn rhesus-c factor was wel negatief. De vk zei dat ze hier nog niet zo lang naar keken en dat het waarschijnlijk geen kwaad kon, maar dat ze er rond de 27 weken dus nog even extra kijken. Heeft iemand enig idee wat het inhoudt? Het werd mij niet echt duidelijk namelijk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stitch ma 27 mei 2013 - 5:59

Ik leef nog :cheering: Embarassed

Suus, ik heb geen idee waar ze dan naar kijken. Ik weet eerlijk gezegd mijn resusfactor ook niet. Daar moest ik nog extra op bloedprikken, maar heb er niks meer van gehoord. Zal wel goed zijn denk ik dan.

Rioolspook, ik denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken hoor, maar wel even vragen als dat je geruststelt! Guus is ook heel de dag zo'n beetje wel aanwezig (al voel ik het nog steeds wel heel licht, dus vriendlief kan het nog niet voelen helaas) en misschien slaapt ie wel als jij ook slaapt, als ze dat na de geboorte dan ook volhoudt! Wink

Nillis, lekker dat je vrij bent met deze mooie dagen! Ik ben woensdag weer vrij, alleen dan wordt het weer slechter weer helaas :nopompom: Wij hebben helaas geen zolder, dus bij ons staat alles nu door heel het huis heen. Na onze vakantie gaan wij ook flink ruimen!

Exogenesis, gaaf is dat he, om het hartje te horen. Ik vond dat de eerste keer nog bijzonderder dan de echo, omdat ik toen pas besefte dat er echt een levend wezentje in me groeide. I love you (ok, dit klinkt dan wel weer gelijk heel cheesy :P) Wat lief van burn, die sokjes! Ik had in het begin ook heel erg last van bandenpijn (en ik heb helaas alles behalve strakke buikspieren laughcry ) maar merk wel dat dat wel een stuk minder is geworden! Dus hopelijk wordt het bij jou ook beter over een aantal weken! Balen dat je de muursticker nog steeds niet binnen hebt, heb je ze nog kunnen bereiken?

Jet, wat goed dat S nu ook op de wc poept! Handig dat je schoonmoeder kan behangen! Wij hoeven gelukkig alleen te verven, behang zou bij ons niet goed komen laughcry En vrijdag nog een keer naar jullie kleintje kijken! Leuk hoor! Wij hebben nu geen echo's meer op de planning staan, we hebben geen geld (over) om een pretecho te laten maken, dus wij moeten nu teren op de 20-weken echo! Wink

Caresses, jammer dat ze de broek niet meer in jouw maat hadden! Kan je hem niet ook online ergens bestellen?

Samantha, wat fijn dat de echo goed was, en natuurlijk ook dat het niet ineens een jongetje is geworden Wink

Myloon, wat verdrietig van je moeder! Wel een mooie gedachte om het te zien als een cadeautje van je moeder. Ze zal van boven vast op jullie passen!

Tummy, fijn dat je je dipje weer kwijt bent! En dat alles goed was bij de verloskundige! Grappig, mijn baarmoeder ligt ook tot 2 vingers boven mijn navel, toch grappig dat onze buikjes dan toch weer heel anders zijn. (al had ik helaas niet jouw figuur voordat ik zwanger werd, dus dat zal ook wel uitmaken denk ik.) Zal morgen weer eens een nieuwe foto maken en plaatsen.

Pomodori, nu al luiers ingeslagen! Ik denk dat ik dat voorlopig nog maar even uitstel, wij hebben allebei ook een makropas, en daar zijn ze regelmatig in de aanbieding, dus dat komt vast wel goed. Ach, ze bederven niet, dus je kan ze maar hebben liggen.

Dolphine, spannend, morgen weer naar de gyn toch? Ik hoop dat de cyste weer kleiner is geworden, en dat ze dus niet hoeven in te grijpen!

Catgirl, nog gefeliciteerd met M! En met de goede 20weken echo! Weet je al waar jullie heengaan op vakantie? Ik moet nog 2 weekjes werken, en dan ook lekker vakantie!

Aardbei, jammer dat jullie het wiegje nog niet op konden halen! Gelukkig heb je hem nog even niet nodig Wink Ik voelde Guus ergens rond de 18-19 weken, dus het kan zomaar een deze dagen zover zijn dat je jullie kleintje kan voelen! Bij mij ligt de placenta aan de voorkant, dus dan voel je ze toch al later geloof ik.

All, sorry voor degenen die ik gemist heb! Heb maar 2 pagina's teruggelezen, had niet zoveel zin om nog meer pagina's terug te gaan, en moet zo ook weg. Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt! :cheering: Zelfs de harde buiken zijn zo goed als weg, dus ik zie het weer zonnig in. Waarschijnlijk is het een beginnende nierbekkenontsteking geweest, al zullen we het nooit zeker weten, want uit de testen is niks duidelijks gekomen. Ach, de antibiotica heeft zn werk gedaan, dus ik vind het allemaal wel best Wink Merk alleen wel dat mijn lichaam een flinke optater heeft gekregen ervan, want ik ben echt ontzettend moe steeds. Nu slaap ik ook slecht, maar pffff, ben heel de dag zo gaar als het maar zijn kan. Nog 2 weekjes werken, en dan lekker 2 weken op vakantie, ik ben er zo aan toe! En deze week weet ik of mijn contract verlengd gaat worden, spannend dus! Al sta ik al wel ingeroosterd voor volgende week (contract loopt as vrijdag af) dus dat zal wel goed zijn toch?
Oh, en ze hebben afgelopen vrijdag de babykamer gestuct! :cheering: Van het weekend mogen we gaan verven (als we eraan toe komen) Dus het wordt nu steeds leuker, het gaat vanaf nu steeds meer op een kinderkamertje lijken Very Happy Beetje jammer is dat de hele woonkamer nu vol staat met alle kasten enzo, maar dat gaan we gelukkig ruimen na de vakantie.

Voelen jullie partners jullie kindje trouwens ook al bewegen? Mijn vriend heeft Guus nog niet kunnen voelen, en dat vind ik eigenlijk wel heel erg jammer. Zal vast nog wel komen, maar ik zou het zo graag met hem willen delen.

Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria ma 27 mei 2013 - 6:41

Stitch, wat fijn dat je zo bent opgeknapt! Rioolspook: volgens mij bewegen baby's met deze termijn het meeste en wordt het rond de 30 weken meestal wat minder. Dan krijgt het kindje een meer gestructureerd slaap/waakritme en is er minder ruimte in je buik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  nillis ma 27 mei 2013 - 19:27

RioolSpook schreef:Even een vraagje van mijn kant af. Voelen jullie je baby al?
Ik voel nu een paar weken de baby en vraag me af hoe vaak jullie je baby voelen? Ik voel de mijne echt de hele dag door en vraag me af of dat wel zo gezond is. Moet het niet veel meer slapen? Ben nu 25 weken en mag morgen weer naar de gynaecoloog.\, zal het dan sowieso gaan vragen. Vorige keer zei de echoscopiste ook al dat het zo enorm beweeglijk was en dat ze dat zelden zo erg zag. Maar toen voelde ik het zelf nog niet. En eigenlijk word ik er wel een beetje gek onzeker van. Bepaalde houdingen lijkt ze helemaal niet leuk te vinden (buik liggen en in elkaar gezakt zitten) want dan gaat het echt tekeer. Maar zodra ik bijvoorbeeld mijn hand een beetje op mijn buik druk en dan krijg ik geheid een paar schoppen ertegen. Mijn vriend heeft haar daardoor ook al vaak gevoeld.

Heel herkenbaar. Bij T had ik dat pas vanaf 30 weken en dan nog niet extreem, maar dit kind is ook de hele dag wakker en hoef maar ergens tegen aan te staan en krijg een reactie. Dus volgens mij normaal.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis di 28 mei 2013 - 0:55

Ben even langs de prenatal geweest en dat had ik niet moeten doen. heb 2 pakjes gekocht voor onze beeb. Zat heel erg te twijfelen om de maat en heb nu 2x mt 56 meegenomen. T was heel klein en zat lang in 50, maar heb net de eerste pakjes vergeleken met elkaar en zit maar weinig verschil tussen en dat kun je ook omslaan en heb zelf ook nog wat neutrale pakjes in 50 mocht het toch weer een kleine beeb worden, maar verwacht wel iets groter als T.

Zit dit nu leuk te typen en denk als jullie goed nadenken, nu vast weten wat wij krijgen. Wink
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 41 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: