Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Vervelend zeg Lyke!
Mag je niet zomaar een camera ophangen nee? Ik wil dat graag hij bij ons huisje, wij wonen afgelegen in het bos en willen dus een camera op het terrein hangen zodat we altijd kunnen zien of er niemand op ons terrein komt.
Ook omdat de motorschuur niet tegen het huis aan staat, die willen we graag kunnen controleren.
Mag je niet zomaar een camera ophangen nee? Ik wil dat graag hij bij ons huisje, wij wonen afgelegen in het bos en willen dus een camera op het terrein hangen zodat we altijd kunnen zien of er niemand op ons terrein komt.
Ook omdat de motorschuur niet tegen het huis aan staat, die willen we graag kunnen controleren.
Laatst aangepast door _Jackie op di 12 feb 2013 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Misschien mag je inderdaad wel een camera ophangen, maar dan niet de beelden opnemen denk ik.
Ik weet het eigenlijk niet hoor :p
Ik weet het eigenlijk niet hoor :p
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Jeetje dat is naar Lyke. Ik zou er inderdaad een webcam neer zetten zodat je ze kan betrappen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben met niemand ruzie en daarom snappen wij ook niet waarom ze het bij ons doen..
Bij die vrouw langs gaan om te klagen over haar klein kinderen heeft denk ik geen zin, ik ben bang dat het dan alleen maar erger word..
En ik weet niet of je een camera op mag hangen maar ik denk dat we dat maar wel moeten gaan doen..
Kan je voor zoiets ook de politie bellen?
Bij die vrouw langs gaan om te klagen over haar klein kinderen heeft denk ik geen zin, ik ben bang dat het dan alleen maar erger word..
En ik weet niet of je een camera op mag hangen maar ik denk dat we dat maar wel moeten gaan doen..
Kan je voor zoiets ook de politie bellen?
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Als er spiegels van de auto's worden getrapt zou ik daar inderdaad aangifte van doen. Dan kun je de rest er misschien wel bij vermelden.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Voor overlast kun je volgens mij ook de politie bellen, hoewel ze misschien weinig kunnen doen.
Van die spiegels zou ik sowieso aangifte doen.
Van die spiegels zou ik sowieso aangifte doen.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Tuurlijk mag dat. Je filmt toch vanuit je eigen huis als je een webcam gebruikt, niemand die je dat kan verbieden hoor...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Avond..
Na een lange werkdag blij dat ik weer op de bank zit..
Na een lange werkdag blij dat ik weer op de bank zit..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
He wat vervelend zeg! je moet inderdaad wel weten wie het is of zijn... dan heb je bewijs en kun je er wat mee doen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
[quote="VeryCherry"]Tuurlijk mag dat. Je filmt toch vanuit je eigen huis als je een webcam gebruikt, niemand die je dat kan verbieden hoor...[/quote
Hm ja zo kan je het ook bekijken
Zal het wel even overleggen met mijn vriend!
Van die spiegels hebben we aangifte gedaan.. duur grapje nieuwe spiegel kostte 350 euro!
En volgende keer als er weer wat gebeurd bel ik wel de politie om een melding er van te maken..
Hm ja zo kan je het ook bekijken
Zal het wel even overleggen met mijn vriend!
Van die spiegels hebben we aangifte gedaan.. duur grapje nieuwe spiegel kostte 350 euro!
En volgende keer als er weer wat gebeurd bel ik wel de politie om een melding er van te maken..
lyke- Prater
Ja, ik zou daar echt niet zo moeilijk over doen Waarschijnlijk had ik nog een hoop stampij lopen maken bij de betreffende buurvrouw, maar ik weet niet of dat verstandig is.
VeryCherry schreef:Ja, ik zou daar echt niet zo moeilijk over doen Waarschijnlijk had ik nog een hoop stampij lopen maken bij de betreffende buurvrouw, maar ik weet niet of dat verstandig is.
Ik ga het liefste ook een hoop stampij staan maken daar want ik kan mij hier echt boos om maken.
Alleen zijn het nogal asociale mensen dus ik ben bang dat het dan alleen maar erger word.
lyke- Prater
Kowalski schreef:En Forti?
Helaas niet door naar de 2e ronde. Ze vonden hem erg enthousiast, maar hij is het natuurlijk nét niet geworden.. Rukzooi..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Kowalski schreef:En Forti?
Helaas niet door naar de 2e ronde. Ze vonden hem erg enthousiast, maar hij is het natuurlijk nét niet geworden.. Rukzooi..
Verdorie! Dat is balen zeg! Vooral omdat hij gewoon echt van die andere baan af moet/wil Tsja en erg leuk dat je zo enthousiast over komt, maar daar heb dus uiteindelijk geen ruk aan!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Fortissimo schreef:Kowalski schreef:En Forti?
Verdorie! Dat is balen zeg! Vooral omdat hij gewoon echt van die andere baan af moet/wil Tsja en erg leuk dat je zo enthousiast over komt, maar daar heb dus uiteindelijk geen ruk aan!
Nou en of. Ik had dan ook een vriend in tranen toen hij thuis kwam. Zo sneu.. Ik vraag me af hoelang hij het nog trekt bij dat bedrijf. Z'n contract loopt tot mei..
Fortissimo- Kletskop
Ik was allang gillend weggerend denk ik Heeft hij nog andere opties waar hij wellicht iets van een baan zou kunnen krijgen? Al is het maar tijdelijk?
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Ik was allang gillend weggerend denk ik Heeft hij nog andere opties waar hij wellicht iets van een baan zou kunnen krijgen? Al is het maar tijdelijk?
Hij had een baantje bij de Post, alleen dit waren heel weinig uren en ook geen mogelijkheid tot meer zodat we onze huur kunnen betalen. Dit heeft hij ook stop moeten zetten omdat hij soms 7 dagen in de week aan het werk was en dat gewoon te veel werd. Voor de rest is hij nu druk aan het solliciteren, maar ze nemen hem nergens aan. Laat staan dat je op gesprek mag komen!
Fortissimo- Kletskop
lyke schreef:VeryCherry schreef:Ja, ik zou daar echt niet zo moeilijk over doen Waarschijnlijk had ik nog een hoop stampij lopen maken bij de betreffende buurvrouw, maar ik weet niet of dat verstandig is.
Ik ga het liefste ook een hoop stampij staan maken daar want ik kan mij hier echt boos om maken.
Alleen zijn het nogal asociale mensen dus ik ben bang dat het dan alleen maar erger word.
Trek je je daar wat van aan dan?
Ik hoor het inderdaad veel om heen, dat het lastig is om überhaupt op gesprek te mogen komen. Balen zeg! Als hij zich maar niet zomaar onder laat sneeuwen op zijn huidige werk, stelletje sukkels!
Kowalski- Ratel
Balen fort!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:lyke schreef:VeryCherry schreef:Ja, ik zou daar echt niet zo moeilijk over doen Waarschijnlijk had ik nog een hoop stampij lopen maken bij de betreffende buurvrouw, maar ik weet niet of dat verstandig is.
Trek je je daar wat van aan dan?
Ja ik negeer het liever en dat het dan hopelijk beter word dan dat ik stampij ga staan maken en er volgende week bakstenen tegen de ramen worden gegooid...
lyke- Prater
Ah zo, dat zou inderdaad niet zo geweldig zijn. Maar je kan er altijd naar vragen toch? Op een rustige manier?
VeryCherry schreef:Ah zo, dat zou inderdaad niet zo geweldig zijn. Maar je kan er altijd naar vragen toch? Op een rustige manier?
Ja dat zou kunnen maar er valt niet te praten met die mensen en als het om haar klein kinderen gaat dan kan je beter uitkijken..
Dus als er weer iets gebeurd bel ik de politie wel!
lyke- Prater
Heb je dat al eens geprobeerd?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323