Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Donderdag en wijn, tutuduteruuuuu..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wijn! Ik wil eigenlijk nog een glas, maar ik doe het niet! Morgenavond na de training is mijn avondje en daar hoort natuurlijk een wijntje bij, daarna is het 4 dagen carnaval (BIER!), dus misschien nu gewoon eventjes niet
Maar geniet ervan Fortissimo!
Maar geniet ervan Fortissimo!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wijs besluit Koko! Hier moet de fles leeg. Ik vind witte wijn niet meer lekker als het een dag staat. Ik ga tipsy slapen! Heerlijk!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik vind het heerlijk, ben s avonds moe, dus slaap sneller en liggen daarom minder te malen..
Bevalt me het beste eigenlijk..
Maar krijg dan wel een soort van terugslag in het weekend, dan doe ik eigenlijk niets..
Proost Fort!
Bevalt me het beste eigenlijk..
Maar krijg dan wel een soort van terugslag in het weekend, dan doe ik eigenlijk niets..
Proost Fort!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja dat zijn zeker voordelen Burn! Helpt het wel als je in het weekend toch iets gaat doen? Of ben je daar dan eigenlijk te moe voor? Want kan me voorstellen als je toch iets gaat ondernemen, dat je meer afleiding hebt, minder maalt, ook goed slaapt en toch aan je rust komt?
Haha Forti, dat slaapt zo heerlijk!
Haha Forti, dat slaapt zo heerlijk!
Kowalski- Ratel
Ik doe in het weekend wel iets.. Ben meestal sowieso op zaterdag wel bij de korfbal..
En verder is het meestal heel saai.. Heb er soms geen behoefte aan.. En heb ik er wel behoefte aan, dan heeft niemand tijd.. Plus dat ik daar dan soms nog wel een verkeerde gedachtengang heb..
En verder is het meestal heel saai.. Heb er soms geen behoefte aan.. En heb ik er wel behoefte aan, dan heeft niemand tijd.. Plus dat ik daar dan soms nog wel een verkeerde gedachtengang heb..
Burn- Lady Post-a-lot
Snap het! Heel erg dubbel is dat Maar aan de andere kant ben je wel hartstikke goed bezig! Je vindt heus wel je draai, je zal steeds beter aanvoelen wat jij het fijnste vindt en wat bij je past en dan kan je je leven daar naar indelen En (als ik over mezelf praat in ieder geval) leren loslaten dat ik niet aan de (niet eens aanwezige?) verwachtingen van andere hoef te voldoen
Kowalski- Ratel
Ik kon mijn stukje chocolade nergens meer vinden, dus dacht dat ik het al had opgegeten. Nu stond ik net op en denk wat voel ik op mijn pyjamabroek.... Zit er dus overal chocolade Ook op de bank, al is die gelukkig van leer
Gast- Gast
Hahaha Pippa, sorry ik zie het zo voor me! Wel zonde van je chocolade!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Het komt wel goed met ons, Koko!
Aah, arme Pippa!
Aah, arme Pippa!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, ik had me er zo op verheugd En ik had mijn lievelingsbroek aan, dus die heb ik gelijk met vlekkenspul in de was gegooid, maar ben bang dat het er niet meer uitgaat, het is een witte broek En het lijkt nu net poep hahaha!
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk wel grappig!
Sorry, ik hoop wel voor je dat je het schoon krijgt!
Sorry, ik hoop wel voor je dat je het schoon krijgt!
Kowalski- Ratel
Ts... jullie lachen me gewoon uit!
En nu zit ik klaar voor Divorce, is het een oude aflevering! Ik dacht de herhaling van afgelopen zondag
En nu zit ik klaar voor Divorce, is het een oude aflevering! Ik dacht de herhaling van afgelopen zondag
Gast- Gast
(sorry!)
Ik zag het vanochtend ook in de gids (op m'n telefoon ) staan, helemaal blij, is het inderdaad een herhaling. Had ik natuurlijk wel kunnen weten, maar ik kan ook niet ruiken dat het nu donderdag is!
Ik zag het vanochtend ook in de gids (op m'n telefoon ) staan, helemaal blij, is het inderdaad een herhaling. Had ik natuurlijk wel kunnen weten, maar ik kan ook niet ruiken dat het nu donderdag is!
Kowalski- Ratel
Het was ook helemaal niet mijn chocolade, dus ik had het stiekem gepikt omdat vriend er toch niet is...
Gast- Gast
Ik lach meer om het feit dat ik niet de enige op deze wereld ben die zulke acties heeft
Hopelijk word je broek wel schoon! Dat van Divorce snap ik ook niet, de afleveringen op donderdag lopen 1,5 week achter op die van zondag.
Hopelijk word je broek wel schoon! Dat van Divorce snap ik ook niet, de afleveringen op donderdag lopen 1,5 week achter op die van zondag.
Green_Pepper- Prater
Kowalski schreef: (sorry!)
Ja, maar dit is de aflevering van vorige week ofzo, niet van afgelopen week. Dat is toch vreemd?
Gast- Gast
Ik houd mijn hart vast voor als we straks een nieuwe bank hebben... van stof!
Gast- Gast
Oo dat is wel vreemd inderdaad!
Kowalski- Ratel
Dan moet je maar een plastic over je bank heen trekken als je stiekem chocola gaat eten
Green_Pepper- Prater
Of geen chocola meer pikken
Green_Pepper- Prater
Jup, na vandaag elf uur te hebben gewerkt..
Morgen van 10 tot 4, totaal ander werk dan vandaag, maar heb er wel zin in.. Lekker de oude mensen vermaken!
Morgen van 10 tot 4, totaal ander werk dan vandaag, maar heb er wel zin in.. Lekker de oude mensen vermaken!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga morgen bezig met een opdracht en aan het einde van de middag met de trein naar Fr.yslan (naar mijn vriend dus).
Green_Pepper- Prater
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: