Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2013
Jij neemt zeker van die oldskool kersjes en niet realistisch, denk ik!VeryCherry schreef:Rush schreef:Nabouwer!VeryCherry schreef:Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ik wil een nieuwe tattoo, maar das zo duur
Wat voor eentje wil je?
Kersjes op mijn linkeronderarm. Maar dan wel ene fatsoenlijk formaat en niet iets ontzettend kleins.
Die van mij worden heel anders en komen hoger
Mijne zitten ook rechts, zie ik nu.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
meisjesmama schreef:Toet schreef:meisjesmama schreef:Ik kom hier ook maar eens mee kletsen. Lig al 4 dagen in bed ziek te zijn
Pleh, vervelend! Waar heb je last van?
Keelontsteking en griep klachten. Hier waren mijn man en dochters al ziek geweest. Ik leek er aan voorbij te gaan maar helaas.
Nou beterschap dan maar! Volgens mij hangt het weer in de lucht, er zijn heel veel mensen ziek (al is dat hier altijd zo na de carnaval, ik weet niet waar jij woont )
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Beterschap meisjesmama.
Ik ga ff de boodschappen doen. Het is hier heerlijk weer dus even wandelen.
Ik ga ff de boodschappen doen. Het is hier heerlijk weer dus even wandelen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik heb er 1 gehad!meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
Rush- Lady Post-a-lot
Whahaha muts
Yup, old skool it is, dan past het ook mooi bij die andere. En ik heb nog steeds niks leuks kunnen verzinnen om op d'r knokkels te zetten
Yup, old skool it is, dan past het ook mooi bij die andere. En ik heb nog steeds niks leuks kunnen verzinnen om op d'r knokkels te zetten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Toet schreef:meisjesmama schreef:Toet schreef:meisjesmama schreef:Ik kom hier ook maar eens mee kletsen. Lig al 4 dagen in bed ziek te zijn
Pleh, vervelend! Waar heb je last van?
Keelontsteking en griep klachten. Hier waren mijn man en dochters al ziek geweest. Ik leek er aan voorbij te gaan maar helaas.
Nou beterschap dan maar! Volgens mij hangt het weer in de lucht, er zijn heel veel mensen ziek (al is dat hier altijd zo na de carnaval, ik weet niet waar jij woont )
Dank je wel. ik woon boven de rivieren waar ze ook goed carnaval vieren. Dat zal me ook wel genekt hebben :-(
@ella dank je wel!!
meisjesmama- Kletskop
meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
Wat is dat precies?!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Rush schreef:Ik heb er 1 gehad!meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
gehad en waarom niet meer??
meisjesmama- Kletskop
Nu ben ik wel benieuwd waar je woont dan? Boven de rivieren wordt maar op weinig plaatsten carnaval gevierd toch?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hij is eruit gegroeid naar verloop van tijd. Dat gebeurd soms en soms niet, kan je helaas van te voren niet weten.meisjesmama schreef:Rush schreef:Ik heb er 1 gehad!meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
Je kan alles vragen hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
ja dat klopt ik woon in de provincie N-H.Toet schreef:Nu ben ik wel benieuwd waar je woont dan? Boven de rivieren wordt maar op weinig plaatsten carnaval gevierd toch?
meisjesmama- Kletskop
Rush schreef:Hij is eruit gegroeid naar verloop van tijd. Dat gebeurd soms en soms niet, kan je helaas van te voren niet weten.meisjesmama schreef:Rush schreef:Ik heb er 1 gehad!meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
Je kan alles vragen hoor.
oké dat kan dus ook nog. was het zetten pijnlijk?
Ik wil er misschien 2 op mijn arm ivm de 2 dochters.
En heb je een littekens nu hij er uitgegroeid is?
meisjesmama- Kletskop
Het zetten was geen pretje, maar dat kwam omdat m`n piercer 'm er niet goed in kreeg omdat er zoveel bloed bij vrij kwam. En er blijft inderdaad wel een klein littekentje over. Het valt verder niet op, ik zie het alleen, maar ik heb wel foto`s hoe het eruit ziet als die er net uit is.
Ik zou het persoonlijk niet zo snel weer doen. Als die ontstoken raakt of zich niet goed hecht dan heb je er altijd gedonder mee en je kan 'm er niet even zo 1,2,3 uithalen.
Ik zou het persoonlijk niet zo snel weer doen. Als die ontstoken raakt of zich niet goed hecht dan heb je er altijd gedonder mee en je kan 'm er niet even zo 1,2,3 uithalen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb er 1!meisjesmama schreef:Zijn er hier ook meiden die een dermal anchor piercing hebben??
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=40458
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: