Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Ik ben er echt helemaal verliefd op
Whahaha, hoeveel moet je verzinnen dan?
Whahaha, hoeveel moet je verzinnen dan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee haha. Ik moet hem gewoon meer opties geven. Hij is vrijdag al te winkelen geweest, maar hij kan niets vinden. Best logisch, want ik weet het zelf niet eens.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hij is leuk. Heerlijke lamp om te poetsen
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Whahaha, mijn vriend is er nog niet mee bezig. Ik ben zelf al wel een beetje aan het rondkijken
Euhm, alles voor je haakkamer heb je ook al hè?
Die lamp valt alleen te poetsen als er geen stroom op staat. Hij is helemaal van ijzer, dus dat vind ik een beetje tricky
Euhm, alles voor je haakkamer heb je ook al hè?
Die lamp valt alleen te poetsen als er geen stroom op staat. Hij is helemaal van ijzer, dus dat vind ik een beetje tricky
Ja, dat is waar. Ging net even bieden op een voetbalwedstrijd bij vakantieveilingen, had ik hem gelijk gewonnen. Schrok ervan haha.
Japie- Kletskop
Japie schreef:Ja, dat is waar. Ging net even bieden op een voetbalwedstrijd bij vakantieveilingen, had ik hem gelijk gewonnen. Schrok ervan haha.
hahaha en nu moet je dokken:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja dat geloof ik wel. Maarja ik krijg dus helemaal niks!Atelier Madame schreef:Zwerver schreef:Ik krijg niks vergoed omdat ik alleen WA verzekerd ben.
@Anousch, ik kan het ook niet begrijpen. 3 straten verderop is het wel gelukt om een auto te stelen....een vergelijkbare auto als wat ik heb. Dat meisje is gewoon haar auto kwijt. Die krijgt ze toch niet meer terug...
Maar als je aito gestolen wordt krijg je iig nog de dagwaarde terug toch? Hoewel je daar vaak geen vergelijkbare auto voor terugkoopt.
Echt naar voor je zeg
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
ExpressoB schreef:Japie schreef:Ja, dat is waar. Ging net even bieden op een voetbalwedstrijd bij vakantieveilingen, had ik hem gelijk gewonnen. Schrok ervan haha.
hahaha en nu moet je dokken:P
Ja, maar gelukkig is mijn vader eind van de maand jarig. Mooi cadeau om te geven aan hem
Japie- Kletskop
Is er iets mis met de website of ligt het aan mijn laptop/internet?
Werkt iig ruk vandaag zeg
Werkt iig ruk vandaag zeg
Ik heb er nog geen last van gehad. Bij mij werkt alles gewoon.
Japie- Kletskop
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Olaaaaaaa
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hoe is het?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoooi!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoooooi!
Ik heb een liedje in mijn kop: Kontebonke...het is een nieuwe rage...kontebonke...je ziet het overal!
Ik heb een liedje in mijn kop: Kontebonke...het is een nieuwe rage...kontebonke...je ziet het overal!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Nog wat spannends/interessants meegemaakt tijdens carnaval, Koko? (ik ben denk ik wel blij dat ik het overgeslagen heb haha)
Kikou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12
Het was zoo gaaf! Ik baal nu echt een beetje dat ik in Amsterdam studeer, ik heb deze week tentamens en carnaval en tentamens gaan gewoon echt niet samen! Heb vandaag geprobeer wat te studeren, maar ik heb het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, dus dat is niet echt bevorderlijk!
Niet echt iets bijzonders meegemaakt, gewoon lekker veel gedanst en gehost (?), heel veel geflirt, gedronken, gevallen, gekker dan gek gedaan, gewoon, zoals altijd
Vier je het anders wel Kikou?
Niet echt iets bijzonders meegemaakt, gewoon lekker veel gedanst en gehost (?), heel veel geflirt, gedronken, gevallen, gekker dan gek gedaan, gewoon, zoals altijd
Vier je het anders wel Kikou?
Kowalski- Ratel
Klinkt gezellig! Had je het niet koud in je pinguïn pakje? (geweldige outfit overigens!)
Ik heb het wel eens gevierd, maar de combinatie van kou/de muziek/te veel bier, werd me toch iets te veel Ik kom ook niet van onder de rivieren, misschien is dat het wel.
Succes nog met je tentamens in deze zware tijden! Ik kruip maar eens mn bedje in.
Ik heb het wel eens gevierd, maar de combinatie van kou/de muziek/te veel bier, werd me toch iets te veel Ik kom ook niet van onder de rivieren, misschien is dat het wel.
Succes nog met je tentamens in deze zware tijden! Ik kruip maar eens mn bedje in.
Kikou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12
Met de optocht had ik het inderdaad wel heel erg koud! Maar dat was na een half uurtje in de kroeg en een paar biertjes ook wel weer weg Verder vooral binnen geweest en daar was het erg heet! En van kroeg naar kroeg was wel koud, maar dat voel ik niet als ik wat gedronken heb (en nu lekker verkouden zijn ).
Ik hoor van veel mensen boven de rivieren dat ze echt niet begrijpen wat er zo leuk aan is, haha, maar dat is denk ik voor een groot deel iets waar men mee opgroeit. Ik probeer mensen uit het noorden altijd over te halen om een dagje mee te gaan en als ze dat dan doen, dan zijn ze meteen om!
Slaap lekker
Ik hoor van veel mensen boven de rivieren dat ze echt niet begrijpen wat er zo leuk aan is, haha, maar dat is denk ik voor een groot deel iets waar men mee opgroeit. Ik probeer mensen uit het noorden altijd over te halen om een dagje mee te gaan en als ze dat dan doen, dan zijn ze meteen om!
Slaap lekker
Kowalski- Ratel
Hey meiden
hey....
hoe was je dag VC>?
hahaha klinkt gezellig kowalski
hoe was je dag VC>?
hahaha klinkt gezellig kowalski
Euhm, wel goed!! Heb eindelijk een fatsoenlijk haakpatroon kunnen vinden van iets waar ik al heel lang naar op zoek was. En ik heb heerlijk gekookt, al zeg ik het zelf
En ik ben nog steeds zo aan het genieten van mijn lamp, het licht is zo ontzettend mooi en het staat zo chic. Ik kan nu gewoon werken aan tafel en zien wat ik doe, en tijdens het eten kan ik zien wat er op mijn bord ligt, whahaha
En ik ben nog steeds zo aan het genieten van mijn lamp, het licht is zo ontzettend mooi en het staat zo chic. Ik kan nu gewoon werken aan tafel en zien wat ik doe, en tijdens het eten kan ik zien wat er op mijn bord ligt, whahaha
Hahaha als het goed is weet je wel wat er op je bord ligt
Wat had je gegeten?
Ik ben blij met mijn nieuwe douchegordijn, wit met grijs barok, had een blauw douchegordijn, nu zo'n ander gezicht! en met mijn nieuwe plantjes van de ikea
Wat had je gegeten?
Ik ben blij met mijn nieuwe douchegordijn, wit met grijs barok, had een blauw douchegordijn, nu zo'n ander gezicht! en met mijn nieuwe plantjes van de ikea
Oeh leuk zeg ^^ Ikea is echt leuk om heen te gaan Heb je een foto van je douchegordijn?
Euhm, een ovenschotel met gehakt, bloemkool, en rode paprika met een kerriesausje, en daar overheen een laag zelfgemaakte aardappelpuree
Euhm, een ovenschotel met gehakt, bloemkool, en rode paprika met een kerriesausje, en daar overheen een laag zelfgemaakte aardappelpuree
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: