Dagcafé 2013
+51
Steep
Arwyn
Manderijn
Pompoen
_Lacey_
Ibbeltje
Winegum
Krullebol
Stuiterbal
Tiana
PeperMunt
diddie
SoGood
Snirp
lyke
Charles
Kikou
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Zwerver
Anousch91
Burn
Pitufo
Japie
VeryCherry
Rush
Caroow
Bazinga
Punk'd
Sam
Parisienne
Tamagotchi
Nyx
Sushi
Fortissimo
bolus26
Snack a Jack
Pommes
Green_Pepper
Snoes
Peanut
Lejow
Paper Crown
madam
Middleme
ExpressoB
Kowalski
Sea of Trees
girli
Minx
Vino
55 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Ik heb een vreetkick! : nopompom:
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Oeh leuk zeg ^^ Ikea is echt leuk om heen te gaan Heb je een foto van je douchegordijn?
Euhm, een ovenschotel met gehakt, bloemkool, en rode paprika met een kerriesausje, en daar overheen een laag zelfgemaakte aardappelpuree
Nou leuk leuk... dat valt wel mee hahaaha. Had gewoon wat dingetjes nodig en wou ook daar kijken voor een douchegordijn maar die vond ik daar niet.
Ja zal ff uploaden op mijnalbum
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Is dat ook uit een pakje of niet?
Lichter grijs in het echt, van de gamma en voor een leuke prijs.
2 van mijn nieuwe plantjes van de ikea dus
Zo, ik heb net pas gegeten... Gelijk uit werk door naar ex-schoonzusje om op te passen, had even 10-min-gesprekken op school van d'r kids, en ik zou daarna wel eten. Maar daarna beetje lang blijven hangen...
Gast- Gast
dan had je vast berenhonger:)
Nou dat viel best mee Gewoon trek, en ik had er weinig zin in om vannacht van de honger wakker te worden dus het moest maar even. En ze had eerder op de avond voor zeweg ging al een halve pizza aangeboden, maar neeeee, wilde ik niet, we zouden toch zó weer thuis zijn
Gast- Gast
Wat een leuke spulletje zeg
Goedemorgen trouwens ^^
Goedemorgen trouwens ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi meiden!
Ik heb even snel een vraagje..
Ik mag eindelijk weer op therapeutische basis aan het werk. De manager van het hotel waar ik heb gewerkt heeft aangegeven dat hij mij wil begeleiden, dus dat is mooi. Nu krijg alleen net een mailtje van hem dat er op dit moment geen plek is in de keuken maar dat ik toch daar kan gaan beginnen. Dat moet ik gewoon doen he?
Het rommelt daar nogal in de keuken (nieuwe chef die er niet van begrijpt, leerlingkok waar ze niets aan hebben) dus ik had bedacht dat wanneer ze een nieuwe kok zoeken, ik natuurlijk de eerste ben die dat dan hoort..
Ik heb even snel een vraagje..
Ik mag eindelijk weer op therapeutische basis aan het werk. De manager van het hotel waar ik heb gewerkt heeft aangegeven dat hij mij wil begeleiden, dus dat is mooi. Nu krijg alleen net een mailtje van hem dat er op dit moment geen plek is in de keuken maar dat ik toch daar kan gaan beginnen. Dat moet ik gewoon doen he?
Het rommelt daar nogal in de keuken (nieuwe chef die er niet van begrijpt, leerlingkok waar ze niets aan hebben) dus ik had bedacht dat wanneer ze een nieuwe kok zoeken, ik natuurlijk de eerste ben die dat dan hoort..
Gast- Gast
Ik zou dat gewoon doen, op die manier toon je wel aan dat je heel graag aan het werk wil
Goedemorgen!
Kun je uit slapen wordt je wakker om half 9 van de deurbel.. Daarna niet meer kunnen slapen,bah..
Hoe is het hier?
Kun je uit slapen wordt je wakker om half 9 van de deurbel.. Daarna niet meer kunnen slapen,bah..
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat ik graag wil werken, weet die man wel. Hij vond mij een paar weken geleden al zo enthousiast toen ik kwam koffie drinken met mijn oud collega's dat hij me direct deze kans aanbood
Maar ik heb het mailtje al weer verstuurd
Maar ik heb het mailtje al weer verstuurd
Gast- Gast
Hier is alles goed hoor, N heeft studiedag en zit nog heerlijk in zijn pyjama televisie te kijken, ik ben weer is een mutsje aan het haken
Kunnen volwassen mensen ook een gehaakt 'mutsje' op denk je? Of is dat wel heel erg voor gek lopen?
Gast- Gast
Hier nog 1, even voor 10en ging de voordeurbel. Die gaat zo hard he, pfff schrok wakker uit mijn droom. Niet open gedaan, zijn toch verkopers, niemand anders komt hier aan de deur. Hoorde ze later bij de buren. Ach mooie tijd om op te staan. Ging wel rond half1 vannacht pas slapen.
Inderdaad Jackie! Zeker doen! Wie weet wat er weer uit voort komt
PinkCoelho Waarom niet?
PinkCoelho Waarom niet?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik weet het niet. Ik zou er zo graag eentje hebben (nee, ik kan niet haken, maar goed) omdat ik ze zo leuk vind, maar ik heb dus werkelijk totaal geen smaak, dus ik wil wel weten of je dan giga voor gek loopt ofzo...
Gast- Gast
Ik was een foto aan het zoeken van mijn gehaakte muts, maar kan hem nergens vinden.
Ik had een hele toffe, donkerblauw met glitters, en dan een grote bloem aan de zijkant. Vriend vroeg me laatst nog of ik die muts nog had, hij vond het altijd erg leuk staan
Ik had een hele toffe, donkerblauw met glitters, en dan een grote bloem aan de zijkant. Vriend vroeg me laatst nog of ik die muts nog had, hij vond het altijd erg leuk staan
Gast- Gast
Dat klinkt mooi Jackie!
Goed, dan moet ik dus iemand zoeken die eentje voor me kan haken, en jullie denken serieus dat ik niet voor gek loop? (ik ben al dertig geweest he?)
Goed, dan moet ik dus iemand zoeken die eentje voor me kan haken, en jullie denken serieus dat ik niet voor gek loop? (ik ben al dertig geweest he?)
Gast- Gast
Haha het zou mij niets interesseren of anderen het mooi vinden, als ik het zelf maar leuk vind Ik ben daar nooit zo moeilijk in.
Het is dat ik absoluut niet kan haken, anders had ik voor mezelf weer zo'n, muts gemaakt
Het is dat ik absoluut niet kan haken, anders had ik voor mezelf weer zo'n, muts gemaakt
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:Kunnen volwassen mensen ook een gehaakt 'mutsje' op denk je? Of is dat wel heel erg voor gek lopen?
Tuurlijk kan dat Ik heb zelf ook en gehaakte muts met oortjes ^^
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: