Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom trouwen?

+22
Siamsa
Aziraphale
dolfijntje24
Urban Naked
Katrien
Fortissimo
Luce
Caresses
mezzoforte
Mizz_S
Shopaholic
sanne-84
Fearie
minoessepoes
Pompoen
Susan
Gizmo
Sam
luisa
Suusie
Marin
Serena
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Aziraphale ma 18 feb 2013 - 7:38

Om praktische redenen qua ons huis maar vooral voor net dat beetje extra. Wij willen juist niet de hele dag centraal staan en een 'perfecte' dag, daarom gaan we met z'n tweeën trouwen in Griekenland tijdens onze vakantie. Gewoon een fijne, relaxte dag en mooie kleren aan, fotoshoot en daarna lekker zwemmen en dineren. Nog 2,5 maand <3
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Siamsa ma 18 feb 2013 - 11:40

Aziraphale schreef:Om praktische redenen qua ons huis maar vooral voor net dat beetje extra. Wij willen juist niet de hele dag centraal staan en een 'perfecte' dag, daarom gaan we met z'n tweeën trouwen in Griekenland tijdens onze vakantie. Gewoon een fijne, relaxte dag en mooie kleren aan, fotoshoot en daarna lekker zwemmen en dineren. Nog 2,5 maand <3

Dit klinkt echt perfect, zo zou ik het ook wel willen doen! (wij gaan toevallig deze zomer ook op vakantie naar Griekenland, maar trouwen gaat er voorlopig nog niet van komen hoor, haha)

Als wij gaan trouwen is dat voor mij uit liefde, voor het gevoel. Absoluut niet voor het feest want ik hou er niet van om in het middelpunt te staan. Geen prinsessenbruiloft voor ons dus.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 2:19

Ik begin er dus steeds meer aan te twijfelen of ik wel zo'n geijkte bruiloft wil. Ik wil wel een mooie jurk, maar niet perse een trouwjurk. Ik denk dat ik het liefst gewoon achterop de fiets naar het het gemeentehuis ga, snel trouw en dan onze stamkroeg afhuur Waarom trouwen? - Pagina 2 253468018. Mijn vriend wil wel een mooi pak en een feest dus dat is dan geregeld haha.

Maar als we gaan trouwen doen we dat uit liefde, omdat ik zijn vrouw wil zijn en omdat ik dezelfde achternaam wil dragen als hij (en eventuele kids).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Guusje di 19 feb 2013 - 8:25

Luce schreef:Om het gevoel. Het geeft voor mijn gevoel net iets extra.

Dat vind ik ook, daarnaast zou ik het fijn vinden om deze dag met onze families samen te vieren.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Ilovethe90s do 21 feb 2013 - 1:35

Wij zijn getrouwd omdat

We graag zo'n dag mee wilden maken en ik graag eenmalig in het middelpunt van de belangstelling wilde staan.

Wij het als een kers op de taart zagen, we waren immers al 11 jaar samen.
Nu kozen we ten overstaan van onze belangrijkste vrienden en familie onvoorwaardelijk voor elkaar. Een bezegeling van alle gelukkige jaren die we al hebben gehad en hopelijk nog gaan krijgen.

Ik het een fijn idee vond dat we als toekomstig gezin allemaal dezelfde achternaam kunnen dragen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Bosjesvrouw do 21 feb 2013 - 2:48

Om het gevoel. En zodat onze toekomstige kinderen, vriend en ik allemaal de zelfde achternaam hebben.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 2:54

Hier stonden de voordelen van de huwelijkse voorwaarden toch wel op een gedeelde nummer 1 met de liefde, het feest, mooie dag, zelfde naam etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Bisq do 21 feb 2013 - 4:12

Tot vorig jaar wilde ik alleen trouwen om het meemaken van 'de dag'. Maar nu voel ik heel intens dat ik voor altijd samen wil zijn en dat ik nog dichter bij hem wil komen. Ook het gevoel hem te laten zien dat ik voor altijd van hem houd, na alles wat er gebeurd is.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom trouwen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum