Meeting, iemand?
+5
Caresses
Suus
Cheesegirl
Ugly Betty
TGR
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Meeting, iemand?
Brennuss schreef:Misschien is volgende week een idee? Ik heb dan vakantie En volgens mij zijn de OV's dan gewoon geldig.
Vakantie of niet... week OV's zijn nog steeds alleen doordeweeks en weekend OV's in de weekenden.
De universiteit doet trouwens niet aan vakantie.
Afhankelijk van de datum ben ik er misschien wel bij
Gast- Gast
Sterre schreef:Ik wil ook wel mee! En Utrecht is perfect ;-). Alleen is mijn huis te klein voor forum hosting, maar als het een meeting in de lente/zomer wordt kan het wel in het park om de hoek. Kunnen we wel bij mij hapjes maken.
Nu je het zegt! Spraken wij niet al een jaar geleden af een parkmeeting in Utrecht te gaan houden?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Sterre schreef:Ik wil ook wel mee! En Utrecht is perfect ;-). Alleen is mijn huis te klein voor forum hosting, maar als het een meeting in de lente/zomer wordt kan het wel in het park om de hoek. Kunnen we wel bij mij hapjes maken.
Nu je het zegt! Spraken wij niet al een jaar geleden af een parkmeeting in Utrecht te gaan houden?
Jep, haha. Ik ben alleen nooit meer met een voorstel gekomen, dus wilde het er even subtiel infietsen. Misschien moeten er 2 meetings komen, een op korte termijn en een met meer kans op lekker weer voor de parkpicknick!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Bij warmer weer ben ik ook nog steeds in voor een parkmeeting in Utrecht, was de vorige keer echt leuk!
Gast- Gast
Goed idee, oooh ik heb zo'n zin in mooi weer!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil wel met je meeten TGR, je lijkt me leuk En zo'n parkmeeting klinkt ook heerlijk!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ik vind het niet iets om me schuldig over te voelen , ik woon nog voorbij Eindhoven, bijna in Limburg.
D..r.e?
Gast- Gast
Ik ga het wel wat regelen
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Mij lijkt het ook leuk!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541