Oud & Nieuw Meeting?
+5
Lady4
Bliss
Inge
Blond
Qiara
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oud & Nieuw Meeting?
Hallo,
Bliss en ik kwamen tot de conclusie dat we nog geen plannen hebben voor oud&nieuw. Dus wij dachten, wellicht zijn er mensen in voor een oud&nieuw meeting?
Een precies idee hebben we niet (het kan bij mij, kan ook bij iemand anders) maar we wilden even peilen of er animo voor is.
Dus... zijn er mensen die het leuk vinden om oud&nieuw samen te vieren?
Bliss en ik kwamen tot de conclusie dat we nog geen plannen hebben voor oud&nieuw. Dus wij dachten, wellicht zijn er mensen in voor een oud&nieuw meeting?
Een precies idee hebben we niet (het kan bij mij, kan ook bij iemand anders) maar we wilden even peilen of er animo voor is.
Dus... zijn er mensen die het leuk vinden om oud&nieuw samen te vieren?
Gast- Gast
Re: Oud & Nieuw Meeting?
Waar wil je het gaan vieren?
Ik vier oud en nieuw met mijn vrienden en Shygirl87.
Ik vier oud en nieuw met mijn vrienden en Shygirl87.
Gast- Gast
Ik heb nog geen plannen, dus het zou een optie kunnen zijn, maar ik weet nog niet wat mijn vrienden & familie gaan doen. Ik wacht alle opties nog even af.
DH is iig niet ver weg voor mij :-) !
DH is iig niet ver weg voor mij :-) !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jullie mogen als Hagenaren (of is het Hagenezen?) allemaal naar het noorden van het land komen. Maar geloof niet dat, dat de bedoeling is.
Gast- Gast
Oei, 3 uur treinen
Qiara- Ratel
Maura schreef:Qiara schreef:Oei, 3 uur treinen
Je moet er iets voor over hebben.
Hmmmmz
Qiara- Ratel
Ik vind trouwens echt dat elke forummer, een andere forummer in huis moet hebben met Oud en Nieuw. Het is mijn eerste jaar dat ik het met vrienden ga vieren i.p.v. familie. Ik vind het eng, maar wel leuk. Alleen DH ga ik niet redden, dat is veel te ver rijden.
Gast- Gast
Vind ik ook! Wie komt bij mij?Maura schreef:Ik vind trouwens echt dat elke forummer, een andere forummer in huis moet hebben met Oud en Nieuw. Het is mijn eerste jaar dat ik het met vrienden ga vieren i.p.v. familie. Ik vind het eng, maar wel leuk. Alleen DH ga ik niet redden, dat is veel te ver rijden.
Gast- Gast
Als je niets hebt, LM. Dan ben je in mijn dorp welkom. Volgens mij is het niet zo ver rijden voor je?
Gast- Gast
Als iemand in het midden van het land haar huis aanbiedt dan is het minder ver reizen voor je
Gast- Gast
Confusion schreef:Als iemand in het midden van het land haar huis aanbiedt dan is het minder ver reizen voor je
Goed bedacht! Was jij voorheen trouwens broodbeleg?
Gast- Gast
Oh dat lijkt mij ok wel leuk! De vriendin waarmee ik het altijd vierde heeft een vriend en is veranderd in een dode duif, dus daar ga ik sowieso niet heen.
Nog even kijken of en zo ja wanneer iK naar Oslo ga en wanneer ik dan terugkom.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet helaas werken met oud & nieuw
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja! We moeten het jaar wel even goed inluiden natuurlijk, dus het lijkt me leuk er een meeting van te maken met een aantal gezellige dames (leuke heren zijn overigens ook welkom )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Oh dat lijkt mij ok wel leuk! De vriendin waarmee ik het altijd vierde heeft een vriend en is veranderd in een dode duif, dus daar ga ik sowieso niet heen.
hahaha die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord. Vind hem wel grappig
Gast- Gast
Oh dat lijkt mij ook best leuk!
Ik heb al wel plannen met m'n vriend en vriendinnen maar forummers erbij zijn altijd welkom!
Ik heb al wel plannen met m'n vriend en vriendinnen maar forummers erbij zijn altijd welkom!
Gast- Gast
Ik ga er even over nadenken! In principe vier ik het gewoon met mijn vrienden, maar dit klinkt ook wel erg goed. Is er ook een leuk feestje in de stad daarna?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ik ga er even over nadenken! In principe vier ik het gewoon met mijn vrienden, maar dit klinkt ook wel erg goed. Is er ook een leuk feestje in de stad daarna?
Ik heb van meerdere mensen om mij heen gehoord dat feesten in de stad na 12u in Den Haag eigenlijk helemaal niet zo bijzonder of leuk is, maar misschien waren ze steeds op de verkeerde plek
Leuk initiatief meiden, veel plezier!
Gast- Gast
Ik heb geen idee of er wat te doen is in DH na 12en. Ik woon niet echt vlakbij het centrum dus dat wordt dan sowieso reizen met taxi's.
Ik woon wel 10 hoog dus heb als het goed is goed uitzicht op vuurwerk
Gast- Gast
Confusion schreef:
Lol, als het maar niet mistig is
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Animo voor een OUD&NIEUW-meeting?!
» Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Meeting, iemand?
» Meeting vragen
» Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Meeting, iemand?
» Meeting vragen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: