Vragenlijstje Meeting
+10
Tullow
Butterfly78
Janelie
Oasis
Jeanette
Inge
Sweety
Raindrop
ekiaam87
Cherique
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vragenlijstje Meeting
Ben je al eens naar een meeting geweest?
Wanneer was je eerste meeting?
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan?
Wat is jou reden voor een meeting?
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden?
Zou je (nog) eens naar een meeting willen?
Wie zou je graag willen meeten?
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden?
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vragenlijstje Meeting
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja op een ander forum!
Wanneer was je eerste meeting? denk zo'n 2 jaar geleden nu?
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? ja altijd wel even spannend
Wat is jou reden voor een meeting? gezellig elkaar ook buiten een forum leren kennen
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? ja!
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? ja!!
Wie zou je graag willen meeten? Jeanette, Sweety, Theedoosje, Isabella en nog wel meer hoor!!
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? ehm geen idee
Wanneer was je eerste meeting? denk zo'n 2 jaar geleden nu?
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? ja altijd wel even spannend
Wat is jou reden voor een meeting? gezellig elkaar ook buiten een forum leren kennen
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? ja!
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? ja!!
Wie zou je graag willen meeten? Jeanette, Sweety, Theedoosje, Isabella en nog wel meer hoor!!
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? ehm geen idee
Gast- Gast
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? is de paus katholiek? eh ja dus. Heel vaak, heb denk ik bijna 200 forummers gemeet. Ik heb 't tot een jaar geleden nog keurig in een lijstje gezet wie ik gemeet had, maar nu weet ik 't niet precies meer
Wanneer was je eerste meeting? 2005? 2006? De eerste Scheveningen meeting iig
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ik blijf het eigenlijk altijd wel een beetje spannend vinden ja
Wat is jou reden voor een meeting? Gezelligheid en bepaalde mensen ontmoeten/weer zien
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? niet aan de meetings perse, wel aan het forum
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? ja hoor, komt vast nog wel eens.
Wie zou je graag willen meeten? Mozzarella, Storm, Maple, Donnaa, euh en nog veel meer waar ik nu even niet op kom
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een meeting waar je bezig bent, dus niet alleen maar hoeft te kletsen
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja, meerdere malen.
Wanneer was je eerste meeting? Eind 2006 of 2007. Deze was samen met Evelynn en Leike_84.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Elke meeting is weer eng.
Wat is jou reden voor een meeting? Het leek me wel leuk.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, Evelynn en Leike_84.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Nee, niet perse. Dan moet ik mezelf dusdanig goed voelen dat het ook echt leuk is.
Wie zou je graag willen meeten? Niemand speciaal.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets actiefs. Paintballen, lasergamen, voetballen, tennissen, zwemmen, glijbaanwedstrijd. etc. .
Wanneer was je eerste meeting? Eind 2006 of 2007. Deze was samen met Evelynn en Leike_84.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Elke meeting is weer eng.
Wat is jou reden voor een meeting? Het leek me wel leuk.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, Evelynn en Leike_84.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Nee, niet perse. Dan moet ik mezelf dusdanig goed voelen dat het ook echt leuk is.
Wie zou je graag willen meeten? Niemand speciaal.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets actiefs. Paintballen, lasergamen, voetballen, tennissen, zwemmen, glijbaanwedstrijd. etc. .
Laatst aangepast door Isa op do 13 jan 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? ja, 3 keer al
Wanneer was je eerste meeting? Sinterklaasmeeting bij Doedell
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Eng is niet het goede woord, wel altijd kriebels
Wat is jou reden voor een meeting? Gezellig en te zien wie er nu achter die avatar zit.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, maar niet van de meetings
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, 23 januari ga ik weer
Wie zou je graag willen meeten? De meiden uit Den Haag (23e!), een aantal mama's
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een actieve meeting, ik zou ook wel eens (hoe saai het ook klinkt) willen bowlen en dan steengrillen/gourmetten ofzo met een groepje, of weer Sinterklaas vieren, net zoals bij Sterremaan afgelopen november!
Wanneer was je eerste meeting? Sinterklaasmeeting bij Doedell
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Eng is niet het goede woord, wel altijd kriebels
Wat is jou reden voor een meeting? Gezellig en te zien wie er nu achter die avatar zit.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, maar niet van de meetings
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, 23 januari ga ik weer
Wie zou je graag willen meeten? De meiden uit Den Haag (23e!), een aantal mama's
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een actieve meeting, ik zou ook wel eens (hoe saai het ook klinkt) willen bowlen en dan steengrillen/gourmetten ofzo met een groepje, of weer Sinterklaas vieren, net zoals bij Sterremaan afgelopen november!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Nee helaas niet.
Wanneer was je eerste meeting? -
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Een beetje maar dat is puur onzekerheid en ik vind het ook wel een beetje eng in een groep.
Wat is jou reden voor een meeting? Gezelligheid, forummers beter leren kennen.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? -
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja
Wie zou je graag willen meeten? Genoeg.. Anousch, Dolores, Brennuss, Isa, Sterremaan, Darcy en nog zoveel meer!
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Taarten bakken met zn allen, high-tea'en, filmavondje etc.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja.
Wanneer was je eerste meeting? Volgens mij was dat 5 mei 2008.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Jaa, heel erg haha, maar het was heel leuk
Wat is jou reden voor een meeting? Het leek mij gezellig om mensen die ik van het forum ken, eens een keertje te ontmoeten.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja zeker. Ik zie Donna en Trisha toch zeker wel als vriendinnen ook al zie ik ze niet zo vaak.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Absoluut
Wie zou je graag willen meeten? Trisha en Donna heb ik al veel te lang niet gezien. Ik heb heel goed contact met Darcy via msn, dus het lijkt me ook heel leuk om haar eens te ontmoeten.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een ikea meeting .
Wanneer was je eerste meeting? Volgens mij was dat 5 mei 2008.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Jaa, heel erg haha, maar het was heel leuk
Wat is jou reden voor een meeting? Het leek mij gezellig om mensen die ik van het forum ken, eens een keertje te ontmoeten.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja zeker. Ik zie Donna en Trisha toch zeker wel als vriendinnen ook al zie ik ze niet zo vaak.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Absoluut
Wie zou je graag willen meeten? Trisha en Donna heb ik al veel te lang niet gezien. Ik heb heel goed contact met Darcy via msn, dus het lijkt me ook heel leuk om haar eens te ontmoeten.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een ikea meeting .
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja 1x op deze site, via een andere site heb ik meerdere meetings gehad.
Wanneer was je eerste meeting? Was in november 2009 als ik het goed heb.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Beetje. Ik kende niemand dus het was wel spannend.
Wat is jou reden voor een meeting? Mensen leren kennen, en bij de meeting waar ik ben geweest gingen we wat heel leuks doen wat ik wel eens wilde doen.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Via die andere site heb ik een paar heel goede vrienden overgehouden aan de meetings.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Niet perse, als er een keer een leuke meeting komt misschien wel.
Wie zou je graag willen meeten? Ik zou iedereen wel eens willen zien, heb geen voorkeuren.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Geen idee
.
Wanneer was je eerste meeting? Was in november 2009 als ik het goed heb.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Beetje. Ik kende niemand dus het was wel spannend.
Wat is jou reden voor een meeting? Mensen leren kennen, en bij de meeting waar ik ben geweest gingen we wat heel leuks doen wat ik wel eens wilde doen.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Via die andere site heb ik een paar heel goede vrienden overgehouden aan de meetings.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Niet perse, als er een keer een leuke meeting komt misschien wel.
Wie zou je graag willen meeten? Ik zou iedereen wel eens willen zien, heb geen voorkeuren.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Geen idee
.
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja maar dat was niet van dit forum
Wanneer was je eerste meeting? Euhm... Denk iets van 1.5 jaar geleden. En de andere 1 week terug.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Eng.. Vind het wel spannend en heb dan kriebels.. Maar leuke kriebels.
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwe mensen ontmoeten en de mensen die ik van het forum ken in het echt mee te maken en leren kennen
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Met de eerste meeting van het andere forum niet en van 1 week geleden kan ik nog geen vriendinnen noemen
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja ik ga de 23ste in Den Haag bij ZvB!
Wie zou je graag willen meeten? Roze Roos, Buttefly Effect, SugarFall, Anoush ( maar dat komt wel door de shoot ), ZvB, Janelie en nog meer....
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een doe meeting.. Wat iemand anders aangaf: bowlen, uit eten enz
Wanneer was je eerste meeting? Euhm... Denk iets van 1.5 jaar geleden. En de andere 1 week terug.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Eng.. Vind het wel spannend en heb dan kriebels.. Maar leuke kriebels.
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwe mensen ontmoeten en de mensen die ik van het forum ken in het echt mee te maken en leren kennen
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Met de eerste meeting van het andere forum niet en van 1 week geleden kan ik nog geen vriendinnen noemen
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja ik ga de 23ste in Den Haag bij ZvB!
Wie zou je graag willen meeten? Roze Roos, Buttefly Effect, SugarFall, Anoush ( maar dat komt wel door de shoot ), ZvB, Janelie en nog meer....
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een doe meeting.. Wat iemand anders aangaf: bowlen, uit eten enz
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja, een keer met een groepje van 5, keer uit eten met 3 forummers en 'dates' met Leaf.
Wanneer was je eerste meeting? Weet niet meer, als Brennus' eerste meeting met mij was; dan 5 mei 2008 Maar weet niet meer zeker...
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ik vond 't best wel heel spannend ja, eng is alleen niet 't goede woord
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwsgierigheid. En uiteindelijk ook omdat je toch een soort vriendschap opbouwt en daar graag ook een ontmoeting bij wilt..
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Brennus beschouw ik als vriendin en Leaf als een zeer goede vriendin zelfs De zus die ik nooit had
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja hoor, gezellig!
Wie zou je graag willen meeten? Doedell (en Mas...) een meeting met Brennus wordt wel weer 's tijd en met Leaf date ik maandelijks. Verder ehmm.. Nouja iedereen die wilt, gezellig toch.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets waarbij je niet alleen aangewezen bent op elkaar en móét praten.
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja 5 miljoen keer.
Wanneer was je eerste meeting? Zomer 2005.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, ik keek er wel naar uit.
Wat is jou reden voor een meeting? Er zouden wel een aantal mensen komen waar ik nieuwsgierig naar was.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Niet in het bijzonder, ik sta sowieso wel open voor contact.
Wanneer was je eerste meeting? Zomer 2005.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, ik keek er wel naar uit.
Wat is jou reden voor een meeting? Er zouden wel een aantal mensen komen waar ik nieuwsgierig naar was.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Niet in het bijzonder, ik sta sowieso wel open voor contact.
Gast- Gast
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja, 3 keer. En een keertje bij Tea-Leaf geweest, heel kort, maar dat gaan we binnenkort nog een keer doen en dan langer
Wanneer was je eerste meeting? Euh...4 jaar geleden ofzo?
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, niet eng, maar ik had wel een beetje het-is-morgen-sinterklaas-en-ik-wil-weten-wat-voor-cadeautjes-ik-krijg-kriebels
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwe mensen ontmoeten, gezelligheid...
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee. Ik spreek sommigen nog wel.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja hoor, ik vind het gezellig en leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. En mocht daar een vriendschap uit voortkomen, dan is dat natuurlijk hartstikke leuk
Wie zou je graag willen meeten? Donnaa, dat lijkt me echt een leuke meid! En hetzelfde geldt voor Jen_, ik wil wel eens weten hoe zij in het echt is. Powerbabe lijkt me ook een leuke meid. En Marin! Uh, ik denk dat ik nog wel even door kan gaan
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets ondernemends, bijvoorbeeld naar een pretpark ofzo. Dan heb je ook echt wat te doen
Gast- Gast
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja, 3 keer. En een keertje bij Tea-Leaf geweest, heel kort, maar dat gaan we binnenkort nog een keer doen en dan langer
Wanneer was je eerste meeting? Euh...4 jaar geleden ofzo?
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, niet eng, maar ik had wel een beetje het-is-morgen-sinterklaas-en-ik-wil-weten-wat-voor-cadeautjes-ik-krijg-kriebels
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwe mensen ontmoeten, gezelligheid...
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee. Ik spreek sommigen nog wel.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja hoor, ik vind het gezellig en leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. En mocht daar een vriendschap uit voortkomen, dan is dat natuurlijk hartstikke leuk
Wie zou je graag willen meeten? Donnaa, dat lijkt me echt een leuke meid! En hetzelfde geldt voor Jen_, ik wil wel eens weten hoe zij in het echt is. Powerbabe lijkt me ook een leuke meid. En Marin! Uh, ik denk dat ik nog wel even door kan gaan
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets ondernemends, bijvoorbeeld naar een pretpark ofzo. Dan heb je ook echt wat te doen
Twee keer, daar ging dus even iets mis
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest?
1x
2 april 2010
Ja best wel. Voornamelijk omdat ik door medicatie heel veel aangekomen ben en sommige mensen niet verder kijken dan dat. dus dat vond / vind ik heel eng
Gezelligheid, mensen leren kennen, de mensen achter de forumnaam ontmoeten
ja 3 meiden met wie ik nog veel afspreek.
We waren met een groepje van 9 maar dat is helaas fout gelopen.
Ja
Zijn genoeg meiden die ik zou willen meeten.
Eten en borrelen
cupcakes / taarten bakken
uhm van alles
1x
2 april 2010
Ja best wel. Voornamelijk omdat ik door medicatie heel veel aangekomen ben en sommige mensen niet verder kijken dan dat. dus dat vond / vind ik heel eng
Gezelligheid, mensen leren kennen, de mensen achter de forumnaam ontmoeten
ja 3 meiden met wie ik nog veel afspreek.
We waren met een groepje van 9 maar dat is helaas fout gelopen.
Ja
Zijn genoeg meiden die ik zou willen meeten.
Eten en borrelen
cupcakes / taarten bakken
uhm van alles
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja.
Wanneer was je eerste meeting? Eh... Jeetje, ergens in 2007? Ik weet 't niet eens meer.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ja. Ik heb daarna niet veel meetings meer gehad, maar de eerste keer was ik zo afschuwelijk zenuwachtig haha!
Wat is jou reden voor een meeting? Mensen ontmoeten die me interessant lijken.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, een goeie vriendin.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ik weet het niet...
Wie zou je graag willen meeten? Ehm... Sowieso Darcy (nagellak!!!!). En Jen lijkt me erg leuk en gezellig (met Jen wil ik wil een SATC cocktailavondje houden). Die twee komen nu even als eerste in me op maar er zijn er vast meer.Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een SATC cocktailavondje of een nagellakdate!
Gast- Gast
Ben je al eens naar een meeting geweest? Nee
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? -
Wat is jou reden voor een meeting? -
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om het gezicht achter de avaters te zien.Wie zou je graag willen meeten? Tsja, iedereen!?
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? -
.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om het gezicht achter de avaters te zien.Wie zou je graag willen meeten? Tsja, iedereen!?
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? -
.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om forummers in het echt te zien, zeker diegene die je al een beetje 'kent' via het forum.
Wie zou je graag willen meeten? Het lijkt me wel leuk om iedereen een keer te zien en te spreken
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een actieve meeting, zoals meerdere al aangegeven hebben. Lekker uit eten, bowlen, paint ballen, noem maar op!
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om forummers in het echt te zien, zeker diegene die je al een beetje 'kent' via het forum.
Wie zou je graag willen meeten? Het lijkt me wel leuk om iedereen een keer te zien en te spreken
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een actieve meeting, zoals meerdere al aangegeven hebben. Lekker uit eten, bowlen, paint ballen, noem maar op!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja, zwolle meeting
Wanneer was je eerste meeting? Dat was de eerste en enigste. Die was vorig jaar ergens.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, viel wel mee. Vond het vooral leuk!
Wat is jou reden voor een meeting? De gezichten achter de forumnamen zien.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee, het is voor mij te ver weg om actief contact te houden.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Jawel, als ik er tijd voor heb.
Wie zou je graag willen meeten? Zo veel, maar vooral de mensen waar ik vaak mee in hetzelfde topic post. Roze Roos, Butterfly Effect, Angela_1986, Sweety, Bliss.. etc. Ook ben ik nieuwsgierig naar Fred en wil ik Inge nog wel een keer zien. Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe actieve posters in het echt zijn, zoals Darcy, Marin, Lilith en Zusje van Bert.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Maakt me niet zoveel uit, als je maar lekker kan kletsen.
Wanneer was je eerste meeting? Dat was de eerste en enigste. Die was vorig jaar ergens.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Nee, viel wel mee. Vond het vooral leuk!
Wat is jou reden voor een meeting? De gezichten achter de forumnamen zien.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee, het is voor mij te ver weg om actief contact te houden.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Jawel, als ik er tijd voor heb.
Wie zou je graag willen meeten? Zo veel, maar vooral de mensen waar ik vaak mee in hetzelfde topic post. Roze Roos, Butterfly Effect, Angela_1986, Sweety, Bliss.. etc. Ook ben ik nieuwsgierig naar Fred en wil ik Inge nog wel een keer zien. Verder ben ik wel nieuwsgierig hoe actieve posters in het echt zijn, zoals Darcy, Marin, Lilith en Zusje van Bert.
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Maakt me niet zoveel uit, als je maar lekker kan kletsen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja.
Wanneer was je eerste meeting? Lang geleden, weet niet meer wanneer.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ja best wel.
Wat is jou reden voor een meeting? (WAS) Om mensen te leren kennen.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Nee, vond het tegenvallen. Waren al echt van die klikjes en lag er een beetje buiten...
Wie zou je graag willen meeten? Niemand.
Wanneer was je eerste meeting? Lang geleden, weet niet meer wanneer.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ja best wel.
Wat is jou reden voor een meeting? (WAS) Om mensen te leren kennen.
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Nee.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Nee, vond het tegenvallen. Waren al echt van die klikjes en lag er een beetje buiten...
Wie zou je graag willen meeten? Niemand.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Nee.
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Het lijkt me vooral spannend om nieuwe mensen te leren kennen.
Wat is jou reden voor een meeting? Nieuwe mensen leren kennen.
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja.
Wie zou je graag willen meeten? Heel veel
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Inderdaad iets actiefs.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja
Wanneer was je eerste meeting? 2008? High tea-meeting in Utrecht
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ja, best wel haha
Wat is jou reden voor een meeting? Ik was benieuwd naar veel meiden in het echt
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ik heb een aantal vriendinnen van het forum, maar niet perse door de meeting
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja!
Wie zou je graag willen meeten? Marin, Goochempie, TGR, Powerbabe, Wolletjes
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets leuks zoals die taarten maken.
Gast- Gast
Isabella schreef:Cherique schreef:Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja
Wanneer was je eerste meeting? 2008? High tea-meeting in Utrecht
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? Ja, best wel haha
Wat is jou reden voor een meeting? Ik was benieuwd naar veel meiden in het echt
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ik heb een aantal vriendinnen van het forum, maar niet perse door de meeting
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja!
Wie zou je graag willen meeten? Marin, Goochempie, TGR, Powerbabe, Wolletjes
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Iets leuks zoals die taarten maken.
Kom jij ook naar de cake sunday de 23ste? Ik waarschijnlijk wel!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ben je al eens naar een meeting geweest? Ja
Wanneer was je eerste meeting? December 2005
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? De eerste keer wel, daarna viel het wel mee, niemand beet
Wat is jouw reden voor een meeting? Mensen leren kennen, gezellig zijn met elkaar
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, Lejow en wolletjes
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja hoor
Wie zou je graag willen meeten? Doedell, Liva, Susan, Lilith, Coco, Darcy, Isabelle, Jen (nog een keer), Sushi, Leaf, zegmaar_, Donnaa, Purk en ik vergeet er vast nog een paar
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een Efteling meeting! En alle achtbanen doen (met wie was het ook alweer? Die afspraak staat al jaaaaren, maar ik weet niet meer met wie )
Wanneer was je eerste meeting? December 2005
Vind/vond je het eng om naar een meeting te gaan? De eerste keer wel, daarna viel het wel mee, niemand beet
Wat is jouw reden voor een meeting? Mensen leren kennen, gezellig zijn met elkaar
Heb je er vriend(inn)en) aan overgehouden? Ja, Lejow en wolletjes
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja hoor
Wie zou je graag willen meeten? Doedell, Liva, Susan, Lilith, Coco, Darcy, Isabelle, Jen (nog een keer), Sushi, Leaf, zegmaar_, Donnaa, Purk en ik vergeet er vast nog een paar
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? Een Efteling meeting! En alle achtbanen doen (met wie was het ook alweer? Die afspraak staat al jaaaaren, maar ik weet niet meer met wie )
Gast- Gast
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om het gezicht achter de avaters te zien.
wie zou je graag willen meeten? Met de meiden uit Voorschoten en omgeving Leiden. Maar met andee meiden lijkt me ook leuk
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? pretpark, of bowlen ofzo
Zou je (nog) eens naar een meeting willen? Ja, lijkt me wel leuk om het gezicht achter de avaters te zien.
wie zou je graag willen meeten? Met de meiden uit Voorschoten en omgeving Leiden. Maar met andee meiden lijkt me ook leuk
Wat voor soort meeting zou je leuk vinden? pretpark, of bowlen ofzo
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: