Wat is jouw Z8 schade?
+46
Lot
moepie
Maudy
twinmummy
Jazzlyn
Mom-Of-3
nillis
L!ND@
Fearie
Parisienne
Flip Fluitketel
PiP
M@niek
Pien
Star007
Coccinelle
Tiara
Viva
Happydobby
smooch
Parel
Pompoen
CCC
PapillonRose
SarahKey
tweeling
studiebol
Linda
Emmayes
Puggle
Jade
Manderijn
Shopaholic
Printje
Lejow
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
maiadebij
chipa
Nana
Steep
Supertalentje
lente
Annie24
Liadan
_Lana_
50 plaatsers
Pagina 6 van 12
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Re: Wat is jouw Z8 schade?
ik vind het erg van het model afghangen.
De leggings vind ik niet heeeeel netjes aansluiten maar in de taille zitten ze hier wel goed.
Shirtjes vind ik goed op maat vallen, rokjes soms wat wijd en jurkje normaal.
Dusssss..... Erg afhankelijk van het model en vaak ook van de collectie.
De leggings vind ik niet heeeeel netjes aansluiten maar in de taille zitten ze hier wel goed.
Shirtjes vind ik goed op maat vallen, rokjes soms wat wijd en jurkje normaal.
Dusssss..... Erg afhankelijk van het model en vaak ook van de collectie.
Gast- Gast
Ok bedankt!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ach gos, ik blijk gewoon nog een waardebon te hebben...
Misschien dan toch nog maar die laatste paar dingetjes bestellen.
Misschien dan toch nog maar die laatste paar dingetjes bestellen.
Gast- Gast
Parel schreef:Fearie schreef:Parel schreef:z8 heeft geen bovenstukken in 98, dat is de combinatiemaat 92-98.Fearie schreef:Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Ooh verdorie waarom zeg je dat nou haha! Nu heb ik alsnog een reden om hem te halen.
Je zou bijna denken dat ik aandelen heb he haha
En bedankt.. Nu heb ik hem dus ook besteld....
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Parel schreef:Fearie schreef:Parel schreef:z8 heeft geen bovenstukken in 98, dat is de combinatiemaat 92-98.Fearie schreef:Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Ooh verdorie waarom zeg je dat nou haha! Nu heb ik alsnog een reden om hem te halen.
Je zou bijna denken dat ik aandelen heb he haha
En bedankt.. Nu heb ik hem dus ook besteld....
Sorry!
Ik heb dat borgvest ook genomen, 92/98 en ze zit nu in 86.
Qua lengte op het middenrif zit het als gegoten, hij sluit ook heel mooi aan. Beetje jammer dat ik wel de mouwen 2x op moet slaan! De jeanslegging had ik al, maar ik had dus precies dezelfde kleur besteld, dus die heb ik geruild.
Wat me wel opviel, was ook met de legging yfke, die hartjes op het patroon kijken zalmroze zoals de rest vd lijn, maar ze zijn dus echt neon! Vind het wel fris en hip, maar ik moest even met mijn ogen knipperen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel, ik had precies hetzelfde met het vorige borgvest, en toevallig ook in 92/98. Ze kon hem met 86 ook al aan, alleen moest ik de mouwen behoorlijk omslaan. Nu zit ze echt in die maat en zijn de mouwen nog enorm lang. Heb het nieuwe vest ook besteld, vrees dat we het hier dan ook weer gaan hebben. Maargoed, de vorige staat haar wel ontzettend leuk, dus dat is hopelijk met de nieuwe ook zo.
Hoe valt die jeanslegging trouwens? Ik heb m in 98 besteld omdat ze voorlopig niet in 104 zal zitten, maar de leggings die ik in het verleden had waren aan de korte kant en slobberden om haar benen.
Hoe valt die jeanslegging trouwens? Ik heb m in 98 besteld omdat ze voorlopig niet in 104 zal zitten, maar de leggings die ik in het verleden had waren aan de korte kant en slobberden om haar benen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind die leggings ook altijd aan de korte kant, best zonde. Ik kan dan niet een maat groter nemen want dan zijn ze bij haar taille te wijd. Ik heb dit keer geen leggings besteld.
Vandaag kwamen m'n spullen binnen, toch best snel! Ik had het borgvest in maat 104 en vond hem niet groot ogen. Dochter wilde niet passen ondanks dat ze hem wel heel zaaaaaaaaaacht vond.
Vandaag kwamen m'n spullen binnen, toch best snel! Ik had het borgvest in maat 104 en vond hem niet groot ogen. Dochter wilde niet passen ondanks dat ze hem wel heel zaaaaaaaaaacht vond.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda, bij mij zijn ze ook al langsgeweest! Was alleen helaas niet thuis. Ben heel benieuwd naar mijn spullen, ookal ken ik alles al in het echt, haha.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
De postcode had nog 3 pakjes liggen en was al heel wat huizen langs geweest!
Ik heb hem uitgelegd dat dit weekend de sale is begonnen, toen snapte hij hem haha
Die leggings vallen niet heel erg lang nee, Lo heeft de lengte van 80 die zit nu goed, en de legging van z8 in 86 is denk ik ietsje te lang maar niet gigantisch.
Ik heb hem uitgelegd dat dit weekend de sale is begonnen, toen snapte hij hem haha
Die leggings vallen niet heel erg lang nee, Lo heeft de lengte van 80 die zit nu goed, en de legging van z8 in 86 is denk ik ietsje te lang maar niet gigantisch.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik zie nergens die tussenmaten. Heb gewoon maat 92 besteld.
Helaas nog niets binnen. Misschien morgen. Happybee bestelling wel ontvangen
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
chipa schreef:Ik zie nergens die tussenmaten. Heb gewoon maat 92 besteld.
Leuk! Wat had je bij happybee besteld?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Niet zo heel veel hoor haha. Alleen een shirt en een broek. Over het shirt werd ik gisteren al gebeld dat deze uitverkocht is. Nu dus alleen een broek.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik neem de leggings bij Z8 altijd een maatje groter.
Dan zitten ze bij de taille bij H. ook nog steeds goed.
Dan zitten ze bij de taille bij H. ook nog steeds goed.
Gast- Gast
Ik heb t nog niet binnen, hopelijk morgen! Nu wel spijt dat ik t Borgvest niet heb genomen! Misschien komt die nog terug in de goede maat.
Zag dat veel mensen doorverkopen op mp voor een net iets hogere prijs
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Tiara schreef:Ik heb t nog niet binnen, hopelijk morgen! Nu wel spijt dat ik t Borgvest niet heb genomen! Misschien komt die nog terug in de goede maat.
Ik had ook op MP gekeken, maar erg veel wat ze er daar voor vroegen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ooho.... het was bij de buren bezorgd blijkbaar, lekker lomp zat geen briefje in de brievenbus dus de buurrouw kwam het brengen.. Maar ik pakte het dus uit, en het jurkje zag er zoooo klein uit, ik heb jurkje nancy bestelt, gewoon in de maat waar ze het ander z8 jurkje ook van hebben, maar ik vraag me echt af nu ik hem zo uit de verpakking heb gehaald of die uberhaupt over hun billen komen...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Fearie schreef:Tiara schreef:Ik heb t nog niet binnen, hopelijk morgen! Nu wel spijt dat ik t Borgvest niet heb genomen! Misschien komt die nog terug in de goede maat.
Dit vind ik echt stom, in de uitverkoop bestellen en het dan op MP knallen voor meer.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Smupskes~ schreef:Wat jammer Studie
Morgen eerst maar is gewoon passen.. misschien valt het mee en schat ik mijn kinderen gewoon veel groter in
studiebol- Ratel
Supertalentje schreef:Fearie schreef:Tiara schreef:Ik heb t nog niet binnen, hopelijk morgen! Nu wel spijt dat ik t Borgvest niet heb genomen! Misschien komt die nog terug in de goede maat.
Dit vind ik echt stom, in de uitverkoop bestellen en het dan op MP knallen voor meer.
Haha nou ik denk dat ik dat ook zou doen, je weet toch niet of die mensen het in de uitverkoop hebben gekocht. En z8 is duur en gewild dus mensen betalen het er wel voor. Dus tja..
studiebol- Ratel
Het staat me gewoon principieel tegen, ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn bestelde kleding nu over een half jaar verkoop is het gedragen, tweedehands en ben ik allang blij dat ik ervan af ben. Als ik nu iets had gekocht wat niet pastte had ik die uitverkoop-prijs gevraagd en de verzendkosten, ik hoef niet rijk te worden van die extra euro en ontkom niet aan het idee dat ik 'misbruik' maak van de situatie (een ander was te laat, maat uitverkocht, etc). Ik vind het gek dat een ander dat schaamteloos doet.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Het staat me gewoon principieel tegen, ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn bestelde kleding nu over een half jaar verkoop is het gedragen, tweedehands en ben ik allang blij dat ik ervan af ben. Als ik nu iets had gekocht wat niet pastte had ik die uitverkoop-prijs gevraagd en de verzendkosten, ik hoef niet rijk te worden van die extra euro en ontkom niet aan het idee dat ik 'misbruik' maak van de situatie (een ander was te laat, maat uitverkocht, etc). Ik vind het gek dat een ander dat schaamteloos doet.
Mee eens, ik zou dat ook niet kunnen en doen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Als het nu niet zou passen zou ik er hooguit hetzelfde voor vragen...
Ik heb nog niks binnen en ben vandaag en morgen aan het werk. Hoop dat ze het hier ook bij de buren bezorgen!
Ik heb nog niks binnen en ben vandaag en morgen aan het werk. Hoop dat ze het hier ook bij de buren bezorgen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zet het er op en dan zie ik wel wat mensen beiden.
In de zomersale heb ik het e.e.a. gekocht, onder andere een donkerblauw met wit gestreept jurkje, een bijpassend vestje en een legging. Samen voor 30,-
Iemand mailde mij dat ze het vestje erg graag wilde hebben en ze wilde er 15.- voor geven ex verzenden. Nou, dan ga ik niet zeggen dat ik er maar een tientje (of minder) voor hoef hoor. De legging en het jurkje zijn voor 27.50 ex verzenden verkocht.
Dus uiteindelijk heb ik er 12.50 op verdiend en heeft H. het aangehad. Niet heel veel en het zag er nog keurig uit maar toch.
Mensen doen het zichzelf ook aan natuurlijk.
Ik zet een legging er meestal op met bieden vanaf 7.50 maar vaak gaan de biedingen dan al richting de 15 euro.
In de zomersale heb ik het e.e.a. gekocht, onder andere een donkerblauw met wit gestreept jurkje, een bijpassend vestje en een legging. Samen voor 30,-
Iemand mailde mij dat ze het vestje erg graag wilde hebben en ze wilde er 15.- voor geven ex verzenden. Nou, dan ga ik niet zeggen dat ik er maar een tientje (of minder) voor hoef hoor. De legging en het jurkje zijn voor 27.50 ex verzenden verkocht.
Dus uiteindelijk heb ik er 12.50 op verdiend en heeft H. het aangehad. Niet heel veel en het zag er nog keurig uit maar toch.
Mensen doen het zichzelf ook aan natuurlijk.
Ik zet een legging er meestal op met bieden vanaf 7.50 maar vaak gaan de biedingen dan al richting de 15 euro.
Gast- Gast
Ik heb een paar maanden geleden de winterjas van Z8 verkocht via markplaats. Ik had 'm een paar maanden daarvoor in de sale gekocht maar toen het winter was was de jas toch te klein. Ik heb 'm toen te koop gezet voor de prijs die ik ervoor had betaald maar 'm uiteindelijk voor 25 euro meer verkocht. Als mensen meer bieden ga ik ook niet zeggen dat ik dat er niet voor hoef te hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» (Schade) verzekeringsvraagje
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 6 van 12
Permissies van dit forum: