Wat is jouw Z8 schade?
+46
Lot
moepie
Maudy
twinmummy
Jazzlyn
Mom-Of-3
nillis
L!ND@
Fearie
Parisienne
Flip Fluitketel
PiP
M@niek
Pien
Star007
Coccinelle
Tiara
Viva
Happydobby
smooch
Parel
Pompoen
CCC
PapillonRose
SarahKey
tweeling
studiebol
Linda
Emmayes
Puggle
Jade
Manderijn
Shopaholic
Printje
Lejow
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
maiadebij
chipa
Nana
Steep
Supertalentje
lente
Annie24
Liadan
_Lana_
50 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Wat is jouw Z8 schade?
Lejow schreef:Ik het stippenjurkje
Ik vind hem wel leuk maar niet wow.. Man zegt koop toch eens iets voor jezelf ipv voor die twee,.... Heb mijn mandje dus weer weggedaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Niet normaal nee. We hebben gister gekeken wat we hebben in komende maten, bar weinig, leuk voor kdv of voor op zondag. Hij heeft nu maat 74/80 en heb alles 86 en 92 besteld, gewoon op de groei in de hoop dat ie het even aan kan en nieuwe baby een jongetje ismaiadebij schreef:zo supertalentje, jullie kunnen weer even vooruit!!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Printje schreef:Lejow schreef:Ik het stippenjurkje
Ik vind hem wel leuk maar niet wow.. Man zegt koop toch eens iets voor jezelf ipv voor die twee,.... Heb mijn mandje dus weer weggedaan.
Goede keuze meid!
Ik ben ook niet helemaal weg van z8 ja sommige dingen vind ik wel leuk maar t meeste niet.
Gast- Gast
Ik koop deze ronde niks! Het is dit keer voor het eerst sinds we kinderen hebben echt even wachten op de kinderbijslag. Ook vind ik dat er na zo'n uitverkoop zoveel kinderen in dezelfde jurkjes en jasjes lopen. Dus ik ga dit jaar voor Persival! Hebben ook een erg leuke collectie, heel fleurig!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mijn zoon heeft nu veel Z8 shirtjes en hij heeft het lang aangehad en als ik er een kaartje aan doe en verkoop als 'nieuw' dan geloof je het ook nog . Zo mooi is het gebleven.Printje schreef:Ik twijfel nog of ik ga bestellen. Wat ik nu van z8 heb vind ik niets beter dan de Hema kleertjes oid. Ik heb nu in mijn mandje, dat jurkje dat hier al veel vaak voorbij gekomen is, met die stippen. Die Marcus longsleeve die hier ook al vaak voorbij kwam en ng een ander truitje.
De kleertjes van dochter lijkt wel sneller te slijten, met name de leggings. Dat komt ook omdat er wat opstaat. En ook door het KDV.
Maar de jurkjes zijn wel nog heel erg mooi gebleven.
Ik ben benieuwd hoe deze kleding blijft.
@ Supertalentje: Haha, ja alle knappe mannen dragen Z8 hè!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Siep schreef:Printje schreef:Lejow schreef:Ik het stippenjurkje
Goede keuze meid!
Ik ben ook niet helemaal weg van z8 ja sommige dingen vind ik wel leuk maar t meeste niet.
Haha nu ook nog daadwerkelijk voor mezelf shoppen dan
Maar omdat er hier zoveel over z8 geroepen werd dacht ik dat moet ik hebben maar ik vind helemaal niet zo geweldig. Heb twee leuke rokjes van z8 voor N in maatje 56 nou om de taille blijft het niet zitten totaal niet handig want je kunt het niet eens strakker maken.
Printje- Lady Post-a-lot
Dat laatste verkopen ze hier in de buurt niet, echt heel erg jammer!!Manderijn schreef:Ik koop deze ronde niks! Het is dit keer voor het eerst sinds we kinderen hebben echt even wachten op de kinderbijslag. Ook vind ik dat er na zo'n uitverkoop zoveel kinderen in dezelfde jurkjes en jasjes lopen. Dus ik ga dit jaar voor Persival! Hebben ook een erg leuke collectie, heel fleurig!
_Lana_- Ratel
Hier ook niets, duurde een eeuwigheid voordat de site geladen was en daarna nog een paar keer een error, dus ik had het wel gezien haha.
Gast- Gast
Maar volgens mij vallen die rokjes heel groot.Printje schreef:Siep schreef:Printje schreef:Lejow schreef:Ik het stippenjurkje
Goede keuze meid!
Haha nu ook nog daadwerkelijk voor mezelf shoppen dan
Maar omdat er hier zoveel over z8 geroepen werd dacht ik dat moet ik hebben maar ik vind helemaal niet zo geweldig. Heb twee leuke rokjes van z8 voor N in maatje 56 nou om de taille blijft het niet zitten totaal niet handig want je kunt het niet eens strakker maken.
En de shortjes ook.
Mijn dochter heeft een shortje maat 56 aan en die is nog te groot. Heel gek. En leggings vallen ook heel groot ( wijd ).
_Lana_- Ratel
Inderdaad jammer _Lana_
Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat Bakkeboe maar tot 86 gaat! Ook zulk leuk spul!
Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat Bakkeboe maar tot 86 gaat! Ook zulk leuk spul!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik heb nu alleen deze, en daar heb ik nu al spijt van!
Ik wil nog graag het grijze stippenjurkje bestellen, maar ik heb geeeeen idee wat voor een legging ik daaronder moet doen.
deze dus:
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lana. Ik vind het idd zo breed vallen maar dus nog ff bewaren dus tot ze wat meer vrouwelijke taille krijgt
Ik vind zoiets van zo'n duurder merk best slecht eigenlijk. Welke baby is zo breed dat dat rokje past volgens mij geen een. En dat er dan niet eens een manier is om ze wat strakker te maken, heb het nu maar met een veiligheidsspeld gedaan..
Ik vind zoiets van zo'n duurder merk best slecht eigenlijk. Welke baby is zo breed dat dat rokje past volgens mij geen een. En dat er dan niet eens een manier is om ze wat strakker te maken, heb het nu maar met een veiligheidsspeld gedaan..
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb ook het stippen jurkje besteld,de grijze.
En dat shirtje met die kralenketting erop wat hier ook al ergens staat.
En dat shirtje met die kralenketting erop wat hier ook al ergens staat.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind alleen de jongenskleding leuk. Die stippen en strikjes (voor meisjes) die je overal.
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Jade, ik zou er een effen roze legging onder doen.
Leuk jurkje!!
Leuk jurkje!!
_Lana_- Ratel
Ja dat is wel jammer, bij de meeste babykleding heb je wel een verstelbaar bandje.Printje schreef:Lana. Ik vind het idd zo breed vallen maar dus nog ff bewaren dus tot ze wat meer vrouwelijke taille krijgt
Wat ik trouwens ook lastig vind, is dat voor de baby's alles is afgewerkt met gewone knoopjes, terwijl drukknoopjes veel makkelijker is bij een baby ( of vind ik dat alleen? Haha ).
Mijn dochter heeft trouwens ook niet echt 'vrouwelijke' vormen en is heel slank, maar die jurkjes zitten haar dus weer wel als gegoten, omdat ze getailleerd zijn.
Alleen de leggings moet je dus eigenlijk in een maat kleiner kopen.
En de rokjes helemaal.
Al is dat trouwens bij de meeste merken wel zo.
_Lana_- Ratel
Laan dat van die knoopjes vind ik idd ook. Sommige dingen zijn mooi maar niet handig.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb al leuke dingen bestelt en ik zit nu weer te kijken maar het nadeel vind ik dat de leggings niet meer in de maat zijn die ik nodig heb. En de jurkjes hebben zo'n specifieke kleur dan vind ik het moeilijk om een jurkje zonder legging te kopen.
Dat jurkje dat ik hier heb geplatst daar kan toch ook wel een jeansleggin onder of zou dat niet zo leuk staan?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:
Ik heb al leuke dingen bestelt en ik zit nu weer te kijken maar het nadeel vind ik dat de leggings niet meer in de maat zijn die ik nodig heb. En de jurkjes hebben zo'n specifieke kleur dan vind ik het moeilijk om een jurkje zonder legging te kopen.
Dat jurkje dat ik hier heb geplatst daar kan toch ook wel een jeansleggin onder of zou dat niet zo leuk staan?
Je kan er ook een grijs Hema maillotje bij doen, staat ook erg leuk.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:studiebol schreef:
Je kan er ook een grijs Hema maillotje bij doen, staat ook erg leuk.
Maar dat is heel ander grijs dan het grijs van het jurkje toch? Maar heb net denk ik verkeerd gekeken want hij is niet meer in de maat die ik wil.
studiebol- Ratel
studiebol- Ratel
Helemaal niets dit keer. Ik vond alleen het blousje leuk van de wintercollectie en die heb ik toen al met 50% korting gekocht voor zijn verjaardag. En voor de rest heeft hij genoeg kleding.
Hier ook niets. Voorlopig zijn we voorzien. En erg jammer dat een hoop wat ik wel leuk vond, allemaal van dat bleekroze is. Helaas lijkt A. daarin op mij, van die hele zachte kleurtjes maakt ons nog bleker En met het oog op het voorjaar ook maar geen hele donkere kleuren, vind ik zo somber! Dus helaas, deze keer even niets.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb braaf niks gekocht, vond nog wel een jurkje leuk. Maaqr heb gisteren ook nieuwe dingen voor N. gekocht en heb nog een leuk setje van Dirkje gezien.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» (Schade) verzekeringsvraagje
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 2 van 12
Permissies van dit forum: