Wat is jouw Z8 schade?
+46
Lot
moepie
Maudy
twinmummy
Jazzlyn
Mom-Of-3
nillis
L!ND@
Fearie
Parisienne
Flip Fluitketel
PiP
M@niek
Pien
Star007
Coccinelle
Tiara
Viva
Happydobby
smooch
Parel
Pompoen
CCC
PapillonRose
SarahKey
tweeling
studiebol
Linda
Emmayes
Puggle
Jade
Manderijn
Shopaholic
Printje
Lejow
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
maiadebij
chipa
Nana
Steep
Supertalentje
lente
Annie24
Liadan
_Lana_
50 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Wat is jouw Z8 schade?
Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Yeahh
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook niet (ik wil graag van de zomer eens gaan shoppen voor S dan heeft hij pas een nieuwe maat nodig. Eerst nog naar maat 80 en die is compleet)M@niek schreef:Printje schreef:M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Yeahh
Ik ben ook gezwicht. Maar krijg op 1 of andere manier de plaatjes niet geplaatst.
Voor J. heb ik Carlijn stippen jurkje grijs, Lotte shirt roze en jacky borgvest antraciet.
Voor M. heb ik Carlijn stippen jurkje roze, Francisca shirt met ketting en Jacky borgvest roze.
Voor J. heb ik Carlijn stippen jurkje grijs, Lotte shirt roze en jacky borgvest antraciet.
Voor M. heb ik Carlijn stippen jurkje roze, Francisca shirt met ketting en Jacky borgvest roze.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 18 feb 2013 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Echt respect hoor, dat je van de zomer weer kan shoppen pas!SarahKey schreef:Ik ook niet (ik wil graag van de zomer eens gaan shoppen voor S dan heeft hij pas een nieuwe maat nodig. Eerst nog naar maat 80 en die is compleet)M@niek schreef:Printje schreef:M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Yeahh
Hier is het nooit compleet, ik kan dat Ă©cht niet!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik kan ook heel goed niets kopen, vooral voor mezelf ben ik daar erg goed in. R heeft al zoveel, en N trouwens ook dat ik echt niet ga zwichten voor het 10de jurkje oid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Voor mezelf ben ik er ook erg goed in trouwens!Printje schreef:Ik kan ook heel goed niets kopen, vooral voor mezelf ben ik daar erg goed in. R heeft al zoveel, en N trouwens ook dat ik echt niet ga zwichten voor het 10de jurkje oid.
Parel- Ratel
Ja, inderdaad! Als ik dan toch bezig ben, dan maar gelijk goed Weet niet of ik alles ga houden (als het goed staat is die kans wel heel groot, haha), maar beter nu alles bestellen nu haar maat er was, terugsturen kan altijd nog.Parel schreef:Zo! Gelijk vol gas, PR!
Als je dan toch faalt, dan maar gigantisch haha
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oja, dat kan ik dan weer wel goed, niet shoppen voor mezelf. Zo breng ik de uitgaven weer in balans
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Zal wel moeten, vanaf eind maart zit mijn man thuis dus dan moeten we rond komen van een uitkering. Dus ik spaar nu alvast wat zodat we gewoon kleding voor S kunnen halen als hij toe is aan maat 86.Parel schreef:Echt respect hoor, dat je van de zomer weer kan shoppen pas!SarahKey schreef:Ik ook niet (ik wil graag van de zomer eens gaan shoppen voor S dan heeft hij pas een nieuwe maat nodig. Eerst nog naar maat 80 en die is compleet)M@niek schreef:Printje schreef:M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Yeahh
Helaas.. voor ons ook geen geld voor kleding deze maand(en). N. heeft meer dan genoeg, ook in de komende maten. We moeten echt zuinig doen, dus dan is dit het eerste punt waarop we moeten inkorten. Er zitten wel erg leuke dingen tussen, heb toch eventjes gekeken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parel schreef:Echt respect hoor, dat je van de zomer weer kan shoppen pas!SarahKey schreef:Ik ook niet (ik wil graag van de zomer eens gaan shoppen voor S dan heeft hij pas een nieuwe maat nodig. Eerst nog naar maat 80 en die is compleet)M@niek schreef:Printje schreef:M@niek schreef:Printje schreef:Hahaha ik ben de sterke forumster haha ik ga niet zwichten
Ik ook niet!
Wij zijn goed
Yeahh
Ik kan dat ook niet hoor Parel, ik wordt altijd zo hebberig!
Nu heb ik ook zomaar te veel besteld, kan het gewoon niet laten.
In mei gaan we op vakantie en ik kan niet wachten om zomerkleding te kopen, ben me al aan het oriënteren haha.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
z8 heeft geen bovenstukken in 98, dat is de combinatiemaat 92-98.Fearie schreef:Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Parel- Ratel
Ik ben voor mezelf gezwicht vandaag ipv voor de kids, ook wel eens heel belangrijk!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Parel schreef:z8 heeft geen bovenstukken in 98, dat is de combinatiemaat 92-98.Fearie schreef:Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Ooh verdorie waarom zeg je dat nou haha! Nu heb ik alsnog een reden om hem te halen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Parel schreef:z8 heeft geen bovenstukken in 98, dat is de combinatiemaat 92-98.Fearie schreef:Hier ook nog niet ge zwicht, maar vind dat borgvest toch wel erg mooi. Gelukkig hebben ze hem niet in 98, anders had ik hem gekocht.
Ooh verdorie waarom zeg je dat nou haha! Nu heb ik alsnog een reden om hem te halen.
Je zou bijna denken dat ik aandelen heb he haha
Parel- Ratel
Ok....ben ik nu erg?! Valt mee toch?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Haha valt mee!
Het is uit de sale!
Ben wel benieuwd waar je de jurkjes mee gaat combineren? Het is zo'n moeilijke specifieke kleur!
Het is uit de sale!
Ben wel benieuwd waar je de jurkjes mee gaat combineren? Het is zo'n moeilijke specifieke kleur!
Parel- Ratel
helaas de dingen die ik wilde waren niet meer in T haar maat.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wie kan mij vertellen hoe z8 valt?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Als is de eerdere reacties uit dit topic mag geloven en mijn eigen ervaring van 2 stukken, dan valt het wat kleiner tot normaal. Bij een maat 98 zou ik dan 104/110 nemen en geen 92/98.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ze hadden inderdaad nog veel meer leggings op voorraad moeten hebben. Ik heb nu een grotere maat genomen. Die zal vast te groot zijn, maar dan ga ik kijken of ik hem niet kan innemen. Opzich zou het bij het spijkerjurkje nog geen drama zijn om er iets anders bij te zoeken, maar ik heb er wel een rose vestje bij genomen.Parel schreef:Haha valt mee!
Het is uit de sale!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» (Schade) verzekeringsvraagje
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 5 van 12
Permissies van dit forum: