Wat is jouw Z8 schade?
+46
Lot
moepie
Maudy
twinmummy
Jazzlyn
Mom-Of-3
nillis
L!ND@
Fearie
Parisienne
Flip Fluitketel
PiP
M@niek
Pien
Star007
Coccinelle
Tiara
Viva
Happydobby
smooch
Parel
Pompoen
CCC
PapillonRose
SarahKey
tweeling
studiebol
Linda
Emmayes
Puggle
Jade
Manderijn
Shopaholic
Printje
Lejow
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
maiadebij
chipa
Nana
Steep
Supertalentje
lente
Annie24
Liadan
_Lana_
50 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Wat is jouw Z8 schade?
Fearie schreef:Tiara schreef:Ik heb t nog niet binnen, hopelijk morgen! Nu wel spijt dat ik t Borgvest niet heb genomen! Misschien komt die nog terug in de goede maat.
Zag dat veel mensen doorverkopen op mp voor een net iets hogere prijs
Ik had ook op MP gekeken, maar erg veel wat ze er daar voor vroegen.
Lief! enzo of iets dergelijks schijnt inderdaad veel opgekocht te hebben uit de sale.
Jaja heb ik van de z8 fb pagina ghehe, daar waren ze ook al gefrustreerd.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Als mensen meer bieden zullen ze weten dat ze teveel betalen of willen het erg graag hebben en dat is ook hun goed recht. Ik had alleen de indruk dat er mensen zondag om 11.30 klaar zaten, 10 borgvesten gekocht hebben voor 20 euro ps (geen idee wat ie kostte) om het een uur later op MP te zetten voor 40 euro ps. Dat vind ik stom. En als iets 45 euro kost, ik koop het in de sale voor 20, kind draagt het, dan zou ik er nooit 30 euro voor vragen omdat het buiten de sale 45 euro gekost heeft, dat vind ik gewoon gek. Als mensen gaan bieden en ze komen op 50 euro uit zou ik niet tegen stribbelen hoor, maar ik zou het niet op voorhand vragen.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
De jurkjes passen gelukkig gewoon! Blijkt wel weer dat ik niet kan inschatten....
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Hahah Studie! Nou, beter toch!
Ik kan waarschijnlijk nog een longsleeve van iemand overnemen die er niet meer in A zijn maat was. En ik ga toch nog een longsleeve en jurkje bestellen vanwege die kortingsbon (waarom moet dat bij mij nou altijd meteen op...) dus ik heb straks toch weer meer dan de planning was.
Ik kan waarschijnlijk nog een longsleeve van iemand overnemen die er niet meer in A zijn maat was. En ik ga toch nog een longsleeve en jurkje bestellen vanwege die kortingsbon (waarom moet dat bij mij nou altijd meteen op...) dus ik heb straks toch weer meer dan de planning was.
Gast- Gast
Smupkes, herkenbaar hoor en ik heb niet eens een kortingsbon, heb ook al weer een paar keer op de site gekeken of ik toch niet nog een leuk jurkje zou bestellen, maar gelukkig zijn ze niet in de maat die ik wil
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Oh ik heb t ook binnen, super leuk! Behalve t vestje dat staat mijn dochter niet zo.
Het valt wel wat lang, maar dan kan ze t najaar wel weer aan hoop ik.
Het valt wel wat lang, maar dan kan ze t najaar wel weer aan hoop ik.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
whiiii ik heb het ook binnen. Is allemaal groter besteld dus valt weinig te passen nu.
Viva- Kletskop
Is de bezorging met TNT? Die komt hier altijd pas rond 19:00 dus ik moet dan nog even wachten. E ik wil o graag m'n bestelling
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:Is de bezorging met TNT? Die komt hier altijd pas rond 19:00 dus ik moet dan nog even wachten. E ik wil o graag m'n bestelling
Nee gls!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Hier is het ook binnen
De GLs meneer vertelde dat het enorm druk was en zijn halve bus nog vol lag met bestellingen van Z8, haha.
Ik ga voor A. nog twee of drie longsleeves bestellen en voor H. nog een rokje en jurkje.
Misschien nog twee rokjes...
De GLs meneer vertelde dat het enorm druk was en zijn halve bus nog vol lag met bestellingen van Z8, haha.
Ik ga voor A. nog twee of drie longsleeves bestellen en voor H. nog een rokje en jurkje.
Misschien nog twee rokjes...
Gast- Gast
ik kijk ook hoopvol uit naar de postbode!!
Ik keek ook nog even op mp voor een legging, maar zal gek zijn er daar 17 euro voor te betalen.
Ik keek ook nog even op mp voor een legging, maar zal gek zijn er daar 17 euro voor te betalen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
De jeans legging 4 keer 2x donker en 2 keer licht wash
twinmummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 20-12-12
Ook hier is het binnen
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb nog steeds niks
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Wanneer heb je besteld, betaald en hoe?
Want daar zit verschil in namelijk.
Orders worden op volgorde van binnenkomst en betaling behandeld.
Dus als jij maandag besteld hebt en je hebt het bedrag handmatig overgemaakt dan kan je bestelling misschien wel pas morgen of zelfs vrijdag komen.
Want daar zit verschil in namelijk.
Orders worden op volgorde van binnenkomst en betaling behandeld.
Dus als jij maandag besteld hebt en je hebt het bedrag handmatig overgemaakt dan kan je bestelling misschien wel pas morgen of zelfs vrijdag komen.
Gast- Gast
Wij hebben het ook nog niet ontvangen! komt vast vanzelf.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb direct betaald, en zondag rond een uur of 2 besteld. We zien het vanzelf wel. Hopelijk komt het morgen.
Maudy- Fluisteraar
Heb je al bij 'mijn z8' gekeken?
Als je order daar op verzonden staat dan kun je er haast wel vanuit gaan dat je het de volgende dag hebt.
Als je order daar op verzonden staat dan kun je er haast wel vanuit gaan dat je het de volgende dag hebt.
Gast- Gast
Ja er stond vanochtend verzonden. Geen idee of dat dat gister er ook al stond. Normaal is Z8 altijd wel snel met leveren, maar het is natuurlijk nu mega druk. Zal vast morgen of vrijdag komen. Hopelijk voor het weekend, want ga zaterdag even naar de stad en moet nog een bijpassende legging zoeken. Iemand enig idee of de grijze kleur van de zoner collectie hetzelfde is als die van de winter collectie?
Maudy- Fluisteraar
Als het goed is staat er ook een datum bij dat het verzonden is. Ik heb zondag vroeg in de middag besteld, betaald met ideal en mijn pakketje is vandaag verzonden.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik las dat de grijze legging van de nieuwe collectie is zoals de kleur van de afgelopen collectie. Dat ze daar rekening mee hadden gehouden.
Gast- Gast
Heb het vanmiddag ook binnengekregen! Helemaal blij mee
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Coccinelle schreef:Als het goed is staat er ook een datum bij dat het verzonden is. Ik heb zondag vroeg in de middag besteld, betaald met ideal en mijn pakketje is vandaag verzonden.
Ik heb net even gekeken en je hebt gelijk. Er staat dat het vandaag verzonden is, dus dan zal het morgen wel komen.
Zaterdag even een legging halen en dan is de set compleet. Hopelijk zijn ze op voorraad. Gelukkig zit 2cousins maar een dorp verder!
Maudy- Fluisteraar
Helaas, ook hier nog niks.. Ik hoop morgen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ergens had ik juist gelezen dat ie niet hetzelfde was, maar dat is hij dus wel?Smupskes~ schreef:Ja, ik las dat de grijze legging van de nieuwe collectie is zoals de kleur van de afgelopen collectie. Dat ze daar rekening mee hadden gehouden.
Viva- Kletskop
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» (Schade) verzekeringsvraagje
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Auto bij garage en schade.
» Wat voor (blijvende) schade heb jij overgehouden?
» schade aan auto door buren, wat nu
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: