Wijziging kinderopvangtoeslag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wijziging kinderopvangtoeslag
Ik heb een brief gekregen dat het uurtarief voor de kinderopvang per 2011 omhoog gaat. Nu ben ik op toeslagen.nl aan het zoeken hoe ik die wijziging door moet geven, maar ik krijg het niet gevonden. Moet ik deze wijziging doorgeven of kan dit misschien nog niet?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wijziging kinderopvangtoeslag
http://www.toeslagen.nl/particulier/kinderopvangtoeslag2011/kinderopvangtoeslag_wijziging_doorgeven/kinderopvangtoeslag_wijziging_doorgeven.html
Gast- Gast
Dat had ik ook al gevonden, daar kan je een link aanklikken om je eigen inkomen te wijzigen of de toeslag stop te zetten maar ik wil het uurtarief wijzigen.
Coccinelle- Prater
volgens mij kun je de kinderopvangtoeslag gewoon opnieuw aanvragen met het goede uurtarief.
Gast- Gast
Hmm ja dat kan natuurlijk ook, bedankt. Dan ga ik maar weer alle papieren erbij zoeken..
Coccinelle- Prater
Volgens mij moet je bij een wijziging ook gewoon weer alle gegevens controleren.
Dus wel een wijziging invoeren en dan kom je volgens mij vanzelf op de pagina waarbij je het uurtarief e.d. kan wijzigen.
Dus wel een wijziging invoeren en dan kom je volgens mij vanzelf op de pagina waarbij je het uurtarief e.d. kan wijzigen.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Je kunt inderdaad gewoon weer het programma downloaden op de belastingdienst en dan daar het nieuwe uurtarief invoeren.
Ik kreeg net een mail van het kdv dat je nu ook het landelijk registratienummer moet opgeven (verplicht vanaf 2011). Misschien handig om dat dan meteen erbij te doen (als je het nr al hebt en anders even navragen bij het kdv).
Ik kreeg net een mail van het kdv dat je nu ook het landelijk registratienummer moet opgeven (verplicht vanaf 2011). Misschien handig om dat dan meteen erbij te doen (als je het nr al hebt en anders even navragen bij het kdv).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wijziging voedingspatroon en KDV
» Kinderopvangtoeslag
» Friso voeding wijziging?
» Nog een kinderopvangtoeslag vraagje...
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Friso voeding wijziging?
» Nog een kinderopvangtoeslag vraagje...
» Kinderopvangtoeslag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: