Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand kaal maken in photoshop of link van een site

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand kaal maken in photoshop of link van een site Empty Iemand kaal maken in photoshop of link van een site

Bericht  snapple di 15 feb 2011 - 21:35

Titel zegt het al... Ik zou graag een foto van iemand willen bewerken (mijn vader) zodat hij kaal wordt. Hij had dat aan mij gevraagd omdat we de foto in een fotoboek willen plaatsen voor mijn opa die 90 wordt, met de tektst erbij 'papa ik lijk steeds meer op jou'... Nou heb ik al een beetje gegoogled maar kan niet echt duidelijke instructies vinden. Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Of iemand die een goede site weet waar je dit kunt doen?
Alvast bedankt...
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand kaal maken in photoshop of link van een site Empty Re: Iemand kaal maken in photoshop of link van een site

Bericht  Snoopy di 15 feb 2011 - 22:50

Heb je niet ook een foto van je opa? Dan kan je proberen een samenvoeging van beide te maken.
Als je googled op 'merge two pictures (together) dan krijg je wel wat links van programma's om dat te doen. Zowel om te downloaden als online.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Iemand kaal maken in photoshop of link van een site Empty Re: Iemand kaal maken in photoshop of link van een site

Bericht  snapple di 15 feb 2011 - 23:14

Ja ik had al wat geprobeerd, maar het probleem is dat de huidskleur van mijn opa veel donkerder is dan de foto die ik van mijn vader heb, daardoor krijg ik de overgang tussen het kale hoofd en het hoofd van mijn vader niet zo als ik het wil. Maar ben wat dat betreft wel een pietje precies.
Maar bedankt voor je reactie
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: