Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij iemand anders is het altijd erger..

+20
joyce0606
Steep
maiadebij
Lejow
Pussycat
Shisha
nillis
Reeza
smooch
Teddyaapje
Purpleflower
Snoes
Jade
Highway
CCC
Sea of Trees
Ella
Supertalentje
L!ND@
Caroow
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Alex za 16 feb 2013 - 11:10

Sea of Trees schreef:Alex, let it go.....je zei dat je het er niet meer over ging hebben, doe dat dan ook niet. Wink

Ik weet het, ik weet het!

Ccc, einde discussie. Lex, einde discussie.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Alex za 16 feb 2013 - 11:16

joyce0606 schreef:
Even een vraagje aan de mamas die zich enigsinds beperkt voelen, want ik heb totaal nog geen ervaring mee....ik ben nog trots als meneer goed gepoept heeft....bijv. de cito toets of het zwembad gaan die opmerkingen dan tussen de moeders of staat bijv. Het kind er dan ook bij? Ik vind het wel anders dan wanneer het kind erbij staat, ik zou het kind daar dan ook op aanspreken dat ze dat heel goed gedaan heeft en dat bijv. Pietje mss een keertje zwemles wilt....om er een positieve draai aan te geven.

Meestal staat A er niet bij, of als ik het erover heb zit ze te spelen oid, maar dat laatste is alleen als ik het er met naasten over heb. Hele verhitte discussies voer ik niet waar A bij is, als dat dreigt te gebeuren kap ik het gesprek af.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 11:18

chococupcake schreef:
Alex schreef:
Lejow schreef:
Supertalentje schreef:Waarom vertellen vrouwen elkaar van die kletsverhalen? Baby voelen met 6 weken? Net doen alsof het gewoonte is om 2 weken na de bevalling aan het werk te gaan en het hebben over 'vroeggeboorte' met 37 weken? Gek zeg.

Tja.. als je dat eens wist Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 253468018

Te plaatsen in de categorie: 'Mijn kind zit in badje zoveel' 'Mijn kind mag door naar de hoogste groep op balet' 'Mijn kind heeft alleen maar A's gescoord op de cito'

Ballet is met dubbel l, Lejow. Maar geeft niet hoor, het is je tweeëntwintigduizendzoveelste post, dan kan een foutje er insluipen Wink

Verder ben ik het eens met SoT. Ik vertelde weleens wat over A en kreeg te horen dat ik niet zo moest opscheppen, want zo bijzonder is A nou ook weer niet. Buiten het feit dat dat natuurlijk onzin is, A is superbijzonder en héél knap Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 281626781 , vond ik het ronduit lullig dat dat zomaar gezegd werd.
Alex, WTF is jou probleem?
Hahaha, ik moest juist lachen om die opmerking, ik denk dat je de clou een beetje gemist hebt. Ik denk dat Alex dit zei nav van een discussie eerder, dat leerkrachten na 30 rapporten schrijven zo nu en dan weleens een foutje kunnen maken en dat dat moet kunnen. Totaal niks negatiefs dus, alleen een dikke vette knipoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Lejow za 16 feb 2013 - 11:19

Dat heeft ze gelezen hoor Lennox smile

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  CCC za 16 feb 2013 - 11:21

Yep smile Maar laten we het even afronden en het er niet meer over hebben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 11:22

Lejow schreef:Dat heeft ze gelezen hoor Lennox smile

Misschien, maar ik vond dat Alex een beetje behoorlijk onnodig afgebrand werd om een opmerking waar ik eigenlijk gewoon om moest lachen en waar ik in jouw schoenen ook om zou kunnen lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Lejow za 16 feb 2013 - 11:23

Lennox schreef:
Lejow schreef:Dat heeft ze gelezen hoor Lennox smile

Misschien, maar ik vond dat Alex een beetje behoorlijk onnodig afgebrand werd om een opmerking waar ik eigenlijk gewoon om moest lachen en waar ik in jouw schoenen ook om zou kunnen lachen.

Ja, das mooi. Ik vond hem niet grappig, eerder wat 'je neus er in wrijverig'.
Maar goed. De discussie was al afgelopen :P

Ontopic weer hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. - Pagina 4 Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum