Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij iemand anders is het altijd erger..

+20
joyce0606
Steep
maiadebij
Lejow
Pussycat
Shisha
nillis
Reeza
smooch
Teddyaapje
Purpleflower
Snoes
Jade
Highway
CCC
Sea of Trees
Ella
Supertalentje
L!ND@
Caroow
24 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 5:41

Heel fijn, van die mensen die alles altijd erger hebben gehad. Meestal luister ik erna en vergeet ik het weer, maar deze moet ik toch echt even delen.

Ik zat een beetje moeilijk en iemand vroeg waarom. Ik had last van mijn navel, dus dat vertelde ik. Ja, ze wist wel hoe dat kan en bij haar was het nóg erger..
Dat komt omdat de baby aan het draaien is en de navelstreng dan aan je navel trekt. Haar kind was geboren met de navelstreng om de nek, vandaar dus dat het bij haar nog pijnlijker was, elke beweging van het kind trok aan haar navel.


Jullie nog grappige verhalen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  L!ND@ vr 15 feb 2013 - 5:46

Whahahaha!! FAIL!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:47

laughcry Kun je lekker serieus nemen zo'n persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:47

Vertellen dat je kind met 30 weken en 1 kilo geboren is en een week aan de beademing heeft gelegen, en als antwoord krijgen : ' oh ik weet helemaal hoe je je voelt, die van mij was ook veel te vroeg, 3 weken wel en was ook veel te klein, 2500 gram, is ook helemaal goedgekomen hoor'

Nou nou, 37 weken, dat moet echt kantje boord geweest zijn....


lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Supertalentje vr 15 feb 2013 - 5:48

Ik zou haar uitgelachen hebben, wat een onzin, haha!

Meestal reageer ik niet, maar als ik me erger vraag ik of ze niet ook dit of dat nog hadden en ga ik semi-sarcastisch meelijwekkend zitten doen. Heel flauw, maar altijd de overtreffende trap is ook flauw.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 5:50

Eucalypta schreef:Vertellen dat je kind met 30 weken en 1 kilo geboren is en een week aan de beademing heeft gelegen, en als antwoord krijgen : ' oh ik weet helemaal hoe je je voelt, die van mij was ook veel te vroeg, 3 weken wel en was ook veel te klein, 2500 gram, is ook helemaal goedgekomen hoor'

Nou nou, 37 weken, dat moet echt kantje boord geweest zijn....


lol!

Dezelfde persoon haar baby was ook prematuur geboren, na 38 weken zwangerschap. Maar door haar gewicht was ze wel prematuur. Heeft ook bijna aan de weeënremmers gezeten. Ik heb het kaartje hier niet meer, maar volgens mij was de baby 5 pond.

scratch
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:51

Waarschijnlijk bedoelt ze dysmatuur, 2500 bij 38 weken is alleen volgen mij ook niet echt heel dysmatuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 5:52

Wat is dat toch dat mensen zichzelf altijd zieliger vinden, en hun situatie allltijd erger is laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 5:53

Eucalypta schreef:Waarschijnlijk bedoelt ze dysmatuur, 2500 bij 38 weken is alleen volgen mij ook niet echt heel dysmatuur.

Ik denk het ook, dat ze dat bedoeld. Maar waar ze het verhaal van de remmers dan vandaan heeft Rolling Eyes Ik heb een keer gezegd, bedoel je niet dysmatuur? Maar nee, het was echt wel ernstig toen.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Ella vr 15 feb 2013 - 5:59

Caroow schreef:Heel fijn, van die mensen die alles altijd erger hebben gehad. Meestal luister ik erna en vergeet ik het weer, maar deze moet ik toch echt even delen.

Ik zat een beetje moeilijk en iemand vroeg waarom. Ik had last van mijn navel, dus dat vertelde ik. Ja, ze wist wel hoe dat kan en bij haar was het nóg erger..
Dat komt omdat de baby aan het draaien is en de navelstreng dan aan je navel trekt. Haar kind was geboren met de navelstreng om de nek, vandaar dus dat het bij haar nog pijnlijker was, elke beweging van het kind trok aan haar navel.


Jullie nog grappige verhalen?

Whaha, dit is btw echt kinderlogica.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Sea of Trees vr 15 feb 2013 - 6:03

Met een totaal ruptuur en 2 liter bloedverlies + een gekneusde blaas in het ziekenhuis liggen, je peettante op bezoek krijgen die vraagt hoe het met je gaat en als je dan zegt dat het klote gaat omdat je zoveel pijn hebt, het antwoord krijgen:

'Ach, gaat wel weer over, gelukkig is er met de baby niks aan de hand Bij iemand anders is het altijd erger.. 394967'

En daarna nog een verhaal over haar dochter die het veel erger had en blabla..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  CCC vr 15 feb 2013 - 6:36

Bij iemand anders is het altijd erger.. 394967

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Highway vr 15 feb 2013 - 6:42

Oh wat een verhalen Very Happy tot nu toe hier alleen maar mensen die alles beter weten. Ook irritant soms
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 6:47

Highway schreef:Oh wat een verhalen Very Happy tot nu toe hier alleen maar mensen die alles beter weten. Ook irritant soms

Al die goedbedoelde adviezen kan ik makkelijk naast mij neer leggen. En al die mensen die zeggen 'wacht maar..' kan ik ook prima negeren inmiddels. Gelukkig maar, als ik alle adviezen van anderen moet volgen krijg ik het nog druk.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 7:00

Ik had ooit een ouder die bij de intake al vermelde dat haar kindje te vroeg geboren was en bang was dat dat ontwikkelingstechnisch nog weleens voor problemen her en der kon zorgen. Toen ik verder vroeg hoe vroeg het dan in de zwangerschap geboren was: 'Ja, met 38 weken...'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Jade vr 15 feb 2013 - 7:24

Caroow schreef:
Highway schreef:Oh wat een verhalen Very Happy tot nu toe hier alleen maar mensen die alles beter weten. Ook irritant soms

Al die goedbedoelde adviezen kan ik makkelijk naast mij neer leggen. En al die mensen die zeggen 'wacht maar..' kan ik ook prima negeren inmiddels. Gelukkig maar, als ik alle adviezen van anderen moet volgen krijg ik het nog druk.


pfff, ik vind die goedbedoelde adviezen soms écht heel vervelend! Ik weet inmiddels hoe ik moet bevallen.. op 10 verschillende manieren, dat wel! Want iedereen vindt dat t anders moet/gaat. En als ik dan zeg 'ik zie wel, het is bij iedereen anders", dan is dat écht niet zo! Want....

Gelukkig krijg ik nog geen opvoedkundige adviezen.. De wacht maar tot je.. kan ik wel naast me neerleggen. Meestal zijn dat woorden van mensen die heeeeeeeel anders over opvoeden denken dan ik zelf. En eigenlijk is dat ook wel een beetje afwachten, want misschien veranderd mijn instelling wel, wanneer de kleine meid er is.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Snoes vr 15 feb 2013 - 7:44

Oh, dat vind ik ook vreselijk. Toen ik net te horen kreeg dat mijn zoontje geopereerd moest worden, was ik daar echt niet goed van. Toen zei ook iemand: "als het dat maar is". Ik vond dat allemaal niet zo vanzelfsprekend en vond die opmerking ook echt niet leuk. Zo'n operatie is inderdaad echt het einde niet, maar het breekt wel je hart als je weet dat je je kleintje in de operatiekamer alleen moet achterlaten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 7:46

Wat ik ook een mooi advies vind is dat ik niet naar de vk moet luisteren. Als ik van plan was niet naar hen te luisteren dan zou ik net zo goed niet hoeven gaan Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Purpleflower vr 15 feb 2013 - 7:56

Dochter had als baby vaak ondertemperatuur.
Vrouw van cb.. Kleed je haar wel goed aan.
Gggrrrrrr...
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 8:10

Snoes schreef:Oh, dat vind ik ook vreselijk. Toen ik net te horen kreeg dat mijn zoontje geopereerd moest worden, was ik daar echt niet goed van. Toen zei ook iemand: "als het dat maar is". Ik vond dat allemaal niet zo vanzelfsprekend en vond die opmerking ook echt niet leuk. Zo'n operatie is inderdaad echt het einde niet, maar het breekt wel je hart als je weet dat je je kleintje in de operatiekamer alleen moet achterlaten.

Ja, inderdaad...
Toen A. met nog geen 4 weken werd opgenomen met het RS Virus en aan de zuurstof lag kregen wij ook van die fijne reacties: Och, het is maar een verkoudheidje. Na een nachtje slapen voelt hij zich morgen vast weer beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Teddyaapje vr 15 feb 2013 - 8:44

Oh verschrikkelijk! Ik ken ook iemand waarbij het altijd nét een graadje erger is. En was het niet bij haar, dan wel bij haar zus, collega, buurvrouw, enz...om gék van te worden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 9:02

Ik weet nog een leuke. Niet zwangerschapgerelateerd maar a la.

Een collega van mij had een keer buikgriep. We fietsten altijd samen naar het werk en na 3 dagen ziek te zijn geweest kwam ze mij weer ophalen.
De hele weg zat ze te vertellen hoe erg de buikpijn wel niet was en dat ze wel 7x per dag naar het toilet moest, maar `s nachts hoefde ze er gelukkig niet uit.
Waarop ik zei (vanwege de crohn die ik heb): Ik herken het , hopelijk ben je er nu vanaf want na een dag voel je je al zo brak als iets.
Waarop zij zei: Nou, echt niet hoor! Dit heb je nog nooit meegemaakt! Zo ontzettend erg als dat ik het had. Je zou niet weten wat je overkomt hoor.

Uhuh...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  smooch vr 15 feb 2013 - 10:27

Oh dat is zo irritant! Mijn schoonmoeder kon er ook wat van toen ik zwanger was. Alles met haar eigen zwangerschappen vergelijken en dan was het natuurlijk 10.00x erger.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Reeza vr 15 feb 2013 - 11:49

Smupskes~ schreef:Ik weet nog een leuke. Niet zwangerschapgerelateerd maar a la.

Een collega van mij had een keer buikgriep. We fietsten altijd samen naar het werk en na 3 dagen ziek te zijn geweest kwam ze mij weer ophalen.
De hele weg zat ze te vertellen hoe erg de buikpijn wel niet was en dat ze wel 7x per dag naar het toilet moest, maar `s nachts hoefde ze er gelukkig niet uit.
Waarop ik zei (vanwege de crohn die ik heb): Ik herken het , hopelijk ben je er nu vanaf want na een dag voel je je al zo brak als iets.
Waarop zij zei: Nou, echt niet hoor! Dit heb je nog nooit meegemaakt! Zo ontzettend erg als dat ik het had. Je zou niet weten wat je overkomt hoor.

Uhuh...

Ik had het andersom.. Ik vertelde mijn collega dat ik zo beroerd was geweest door buikgriep. Haar reactie 'dan weet je ook eens wat ik steeds meemaak (spastische darm). Toevallig weet ik dat wel want ik heb zelf ook een spastische darm maar een flinke buikgriep is toch heel anders..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  nillis vr 15 feb 2013 - 21:00

Ik heb niet echt een verhaal dat iemand het nog slechter had, maar mijn peettante kwam op dag 3 op kraambezoek en werd door de kraamverzorgster binnen gelaten waarop ze heel even nog beneden moesten wachten waarop ze heel verontwaardigd zei. Ligt Nillis nog in bed? Vervolgens naar boven en het eerste wat ze zei lig je nog in bed. Ik was er gelijk al uit? Nou ik niet.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij iemand anders is het altijd erger.. Empty Re: Bij iemand anders is het altijd erger..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum