Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

+4
Remco
Pussycat
Jeanette
RioolSpook
8 plaatsers

Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:59

Doen jullie steeds hetzelfde of verander je altijd wel?

Wij doen over het algemeen wel steeds hetzelfde Embarassed Dit komt omdat we het zo het fijnste vinden. Het is niet standaart 1 standje ofzo we proberen ook wel uit. Maar komt vaak uiteindlijk weer op hetzelfde uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  RioolSpook ma 29 nov 2010 - 9:58

Ik kom idd ook altijd op hetzelfde uit. Dat is toch het lekkerst. En het gemakkelijkst. Vooral als je even snel seks wilt.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 6:10

Ik ben wel van het proberen. Ik hou er niet van om het telkens hetzelfde te doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Pussycat di 30 nov 2010 - 7:00

Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat je steeds hetzelfde doet.
Lijkt mij persoonlijk erg saai worden na verloop van tijd.
Wij hebben ook niet één bepaald standje wat wij fijn/lekker vinden.
Maar wel een paar favoriete dingen. Die we dan ook het meeste doen, maar ook hierin kan je veel afwisselen Cool

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Remco do 2 dec 2010 - 10:06

denk dat je favoriet toch altijd wel voorkomt. ook ik heb mijn voorkeur.
hou ook wel van variatie en veel uitproberen. :P op dit moment niet want ik ben single... dus af en toe wisselen tussen links en rechts en dan houd het op :P
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:02

Als singel is er ook genoeg om uit te proberen Very Happy Ook wel meer dan alleen links of rechts Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Remco vr 3 dec 2010 - 6:41

haha ja? smile

Gekje schreef:Als singel is er ook genoeg om uit te proberen Very Happy Ook wel meer dan alleen links of rechts Wink
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:33

Remco schreef:haha ja? smile

Gekje schreef:Als singel is er ook genoeg om uit te proberen Very Happy Ook wel meer dan alleen links of rechts Wink

Nu word ik ook wel even nieuwsgierig naar het antwoord :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 23:25

www.pabo.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  pinklady85 do 23 dec 2010 - 8:51

Pussycat schreef:Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat je steeds hetzelfde doet.
Lijkt mij persoonlijk erg saai worden na verloop van tijd
.
Wij hebben ook niet één bepaald standje wat wij fijn/lekker vinden.
Maar wel een paar favoriete dingen. Die we dan ook het meeste doen, maar ook hierin kan je veel afwisselen Cool

+1,alleen ik ben nu single.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:58

Mijn ex-scharrel wilde telkens hetzelfde, vond het na een aantal keer wel saai worden, telkens hetzelfde riedeltje afwerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 7:42

Zowel mijn vriend als ik houden van afwisseling. Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 4:39

Met mijn ex probeerden we wel redelijk veel. Alleen bij mijn date gaat dat moeilijker. ( klein geschapen ) we hadden seks op zn missionaris houding en ik voelde er niet veel van.. Dus ik ben bovenop hem gaan zitten en dan voel ik meer. Ik weet alleen niet welke standjes je nog meer kan doen met een kleine.. Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:05

Ik heb volgens mij al in drie topics gelezen over de kleine piemel van je date, sweety. Als je er moeite mee hebt, waarom zoek je dan niet iemand anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 5:51

Darcy schreef:Ik heb volgens mij al in drie topics gelezen over de kleine piemel van je date, sweety. Als je er moeite mee hebt, waarom zoek je dan niet iemand anders?
Ze kan er toch ook gewoon advies over vragen, om nou standaard te zeggen om dan maar iemand anders te zoeken is ook een beetje bot.. het draait toch niet alleen maar daarom? k zeg niet dat het onbelangrijk is maar dat is voor iedereen persoonlijk of dat een dealbreaker is of dat het gewoon 'wat minder' is
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:32

ButterflyEffect schreef:
Darcy schreef:Ik heb volgens mij al in drie topics gelezen over de kleine piemel van je date, sweety. Als je er moeite mee hebt, waarom zoek je dan niet iemand anders?
Ze kan er toch ook gewoon advies over vragen, om nou standaard te zeggen om dan maar iemand anders te zoeken is ook een beetje bot.. het draait toch niet alleen maar daarom? k zeg niet dat het onbelangrijk is maar dat is voor iedereen persoonlijk of dat een dealbreaker is of dat het gewoon 'wat minder' is

Ik heb gewoon opgemerkt dat ze dat wel vaker zegt, nou dan lijkt me dat ze daar nogal mee zit. Dan heeft ze het blijkbaar niet echt geaccepteerd, of vindt ze het op zijn minst erg jammer. Daarom zeg ik dat ze dan misschien beter iemand kan zoeken met een grotere piemel? Natuurlijk is het niet voor iedereen een dealbreaker maar als je er in meerdere topics op yes je ei over kwijt moet, zegt mij dat ze er nogal mee zit. Correct me if I'm wrong.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 6:56

tja.. ze heeft er één topic aan gewijd en voor de rest viel het mij eigenlijk niet zo op, het is gewoon zo. En als ze er te erg mee zit ja tuurlijk moet je dan bedenken wat je wilt voordat het te serieus wordt maar je kan ook gewoon kijken hoe het gaat, je hoeft je date gelukkig niet voor het leven te kiezen :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:01

ButterflyEffect schreef:tja.. ze heeft er één topic aan gewijd en voor de rest viel het mij eigenlijk niet zo op, het is gewoon zo. En als ze er te erg mee zit ja tuurlijk moet je dan bedenken wat je wilt voordat het te serieus wordt maar je kan ook gewoon kijken hoe het gaat, je hoeft je date gelukkig niet voor het leven te kiezen :P

Ja dat is toch gewoon een verschil van perceptie dan? Mij viel het wel op, ik vroeg het me gewoon af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 7:10

Darcy schreef:
ButterflyEffect schreef:tja.. ze heeft er één topic aan gewijd en voor de rest viel het mij eigenlijk niet zo op, het is gewoon zo. En als ze er te erg mee zit ja tuurlijk moet je dan bedenken wat je wilt voordat het te serieus wordt maar je kan ook gewoon kijken hoe het gaat, je hoeft je date gelukkig niet voor het leven te kiezen :P

Ja dat is toch gewoon een verschil van perceptie dan? Mij viel het wel op, ik vroeg het me gewoon af.
Ja dat kan ook, alleen jouw reactie kwam op mij een beetje over alsof ze nu voor een dilemma wordt gesteld, je mag toch ook gewoon ergens mee zitten zonder dat er meteen 'drastische maatregelen' moeten worden genomen? Als ze er daarwerkelijk zo erg mee zit dat ze twijfelt aan haar hele date dan zouden we er waarschijnlijk wel wat over horen in het date topic oid, maar daar klinkt het juist allemaal heel goed. Zo bedoelde ik het
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 11:21

Ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet jammer vind dat hij niet groter is geschapen. Hij maakt het wel goed met zijn handen en hij is lief voor me en neemt ook de tijd voor me. Dat vind ik net zo belangrijk. Maar voor nu zit ik nog even met de maat. Dat betekent niet dat ik hem minder leuk vind of niet. Integendeel juist. De dingen die ik ga doen met hem vind ik echt heel leuk en ik kijk er ook naar uit. Het is even iets waar ik overheen moet komen. Klinkt misschien raar of gemeen maar het is geen groot issue... Maar wel iets waar ik zo af en toe mee zit. Maar ik wil daarvoor ook weer niet alles ( is misschien een groot woord ) stop zetten. Want ik geniet er juist van als ik bij hem ben. En dat vind ik net zo belangrijk. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 11:49

Ik zou het ook minder leuk vinden sweety en ik wil ook helemaal niet zeggen van ach, ja das minder, maar hij is toch leuk? dus 'je doet het er maar mee' (om even grof te zeggen) , nee. Het is hoe belangrijk JIJ het vindt. Dus wilde alleen maar zeggen dat wat jij inderdaad zegt, dat het nu leuk gaat tussen jullie, ondanks dat mindere aspect, waarom dan 'alles' Wink stopzetten? Maar als je over een paar weken er toch wel zo erg mee zit waardoor je overweegt om hem niet meer te zien zijn we er natuurlijk ook voor je smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 12:03

Ah.. Dank je wel! Dat vind ik erg leuk en lief om te horen. We zijn nu ook nog niet zo experimenteel geweest en wie weet. Straks hebben we het perfecte standje gevonden en weet ik niet beter. smile Hij heeft ook eens gezegd dat hij niet meer weet dan die 2 standjes. Dus we hebben nog wat te experimenteren. Wink En wie weet wat voor wereld er voor hem ( en mij ) opengaat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 12:17

Sweety schreef:Ah.. Dank je wel! Dat vind ik erg leuk en lief om te horen. We zijn nu ook nog niet zo experimenteel geweest en wie weet. Straks hebben we het perfecte standje gevonden en weet ik niet beter. smile Hij heeft ook eens gezegd dat hij niet meer weet dan die 2 standjes. Dus we hebben nog wat te experimenteren. Wink En wie weet wat voor wereld er voor hem ( en mij ) opengaat.
haha, hier moest ik toch wel even om lachen. Precies, je hebt nog alle tijd om dingen uit te vinden!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 21:05

Sweety schreef:Ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet jammer vind dat hij niet groter is geschapen. Hij maakt het wel goed met zijn handen en hij is lief voor me en neemt ook de tijd voor me. Dat vind ik net zo belangrijk. Maar voor nu zit ik nog even met de maat. Dat betekent niet dat ik hem minder leuk vind of niet. Integendeel juist. De dingen die ik ga doen met hem vind ik echt heel leuk en ik kijk er ook naar uit. Het is even iets waar ik overheen moet komen. Klinkt misschien raar of gemeen maar het is geen groot issue... Maar wel iets waar ik zo af en toe mee zit. Maar ik wil daarvoor ook weer niet alles ( is misschien een groot woord ) stop zetten. Want ik geniet er juist van als ik bij hem ben. En dat vind ik net zo belangrijk. smile
Je hoeft je verder niet te verdedigen, ik vroeg me gewoon af in hoeverre het een issue voor je was smile Omdat ik je er vaker over zie "klagen". Al gaf je hem wel de bons om zijn piemel, dat zal mij een worst (haha) wezen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 22:01

Darcy schreef:
Je hoeft je verder niet te verdedigen, ik vroeg me gewoon af in hoeverre het een issue voor je was smile Omdat ik je er vaker over zie "klagen". Al gaf je hem wel de bons om zijn piemel, dat zal mij een worst (haha) wezen :P
Hahaha... Laughing

Misschien dat ik verdedigend overkwam maar wil het graag uitleggen. smile En ja het klagen.. Ja dat klopt dus wel een beetje..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steeds hetzelfde of altijd wat anders? Empty Re: Steeds hetzelfde of altijd wat anders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum