Top en flop kraamcadeau
+32
Pien
Sea of Trees
Purpleflower
Snoes
LDJ
Caroow
tweeling
Jezzie
Pommes
Mama Titty
Sylvana
Shy
Parel
Aimee
Pink!
Funk
Annemie
Bimbam
chipa
Happydobby
LMCurious
Paper Crown
Slakje
Charles
Flower_L
Sanne
Star007
Printje
Jasmine
Ella
bolus26
Orchidee
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Top en flop kraamcadeau
Top: cadeaubonnen, kleertjes, speelkleed, een hele grote taart van de werkgever van mijn man
Flop: veel te groot setje en totaal niet mijn smaak.
Flop: veel te groot setje en totaal niet mijn smaak.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Parel schreef:Top, BONNEN! En ik vind boeken altijd goed.
Flop, anti striae creme (NA de bevalling)
Dat is wel een hele grote flop zeg. Hoe durf je het te geven
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Top, BONNEN! En ik vind boeken altijd goed.
Dat is de ergste tot nu toe
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Top: armbandje met haar naam
Flop: rompers in peutermaat. Vreselijk!
Flop: rompers in peutermaat. Vreselijk!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Top cadeau manden, cadeau kaarten, schommelstoeltje
Flop afgrijselijk lelijk gebreid pakjes van mijn schoonma. Echt te ouderwets voor woorden, wit met blauwe strik of voor een jongen paars vest, vest was op zich het modernste maar paars met glitters is niks voor jongen.
Flop afgrijselijk lelijk gebreid pakjes van mijn schoonma. Echt te ouderwets voor woorden, wit met blauwe strik of voor een jongen paars vest, vest was op zich het modernste maar paars met glitters is niks voor jongen.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Top: cadeaubonnen, diverse kleertjes, nijntje muntenset, schoentjes, cadeaumand, speelgoed (teveel om op te noemen)
Flop: Prikkelsokken, kleren in een veel te grote maat, een klant van J had een vestje gebreid. Opzich wel lief en leuk maar het is echt iets voor een meisje haha.
Flop: Prikkelsokken, kleren in een veel te grote maat, een klant van J had een vestje gebreid. Opzich wel lief en leuk maar het is echt iets voor een meisje haha.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Top: Een besteksetje van nijntje met haar naam erin gegrafeerd. Een kapstokje met haar naam erop. Alle leuke kleertjes en cadeaubonnen.
Flop; de opa en oma van mijn vriend hadden denk ik de zolder opgeruimd ofzo ze kwamen aan met een oud mobiel voor boven de box(terwijl we die al hadden) met een vals muziekdoosje eraan en een spaarpot met guldens er in
Een paar maanden later kreeg mijn vriend voor zijn verjaardag trouwens ook allemaal oude guldens, dit geven ze aan al hun kleinzoons zeiden ze!
Flop; de opa en oma van mijn vriend hadden denk ik de zolder opgeruimd ofzo ze kwamen aan met een oud mobiel voor boven de box(terwijl we die al hadden) met een vals muziekdoosje eraan en een spaarpot met guldens er in
Een paar maanden later kreeg mijn vriend voor zijn verjaardag trouwens ook allemaal oude guldens, dit geven ze aan al hun kleinzoons zeiden ze!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Orchidee schreef:Parel schreef:Top, BONNEN! En ik vind boeken altijd goed.
Whaha!
Mijn top was een kraakpand van mijn moeder met super dingen, bonnen, armbanden, mooie kleertjes etc.
Flop: kleertjes die veel te groot waren
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Een kraakpand? Origineel cadeau
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
tweeling schreef:
Mijn top was een kraakpandvan mijn moeder met super dingen, bonnen, armbanden, mooie kleertjes etc.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Top; cadeaubonnen, kleertjes, luiertas, muziekmobiel.
Flop; de vele knuffels en zo'n gips pakketje waar je zelf wat mee kunt maken.
Flop; de vele knuffels en zo'n gips pakketje waar je zelf wat mee kunt maken.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
tweeling schreef:Orchidee schreef:Parel schreef:Top, BONNEN! En ik vind boeken altijd goed.
Whaha!
Mijn top was een kraakpand van mijn moeder met super dingen, bonnen, armbanden, mooie kleertjes etc.
Hahahahahaha! Ik lach hardop haha
Dat kraakpand topt alles!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij hadden een geboortelijst liggen dus alle cadeaus die daarvan kwamen waren sowieso top, dus even buiten de geboortelijst om.
Top: Een boekje van Woezel en Pip met de naam van onze zoon in, zo leuk! En ik heb ook een hele leuk kraammand gekregen (wij kennen dat hier helemaal niet), dat vond ik ook echt heel erg origineel.
Flop: Sommige kleertjes. Zo hebben wij bijvoorbeeld van een bevriend stel een hele dikke winterjas gekregen in maat 62 (zij gingen er vanuit dat hij maat 62 met 2 maanden zeker aan zou kunnen) terwijl onze zoon nu nog stees maatje 44 en klein uitvallende maatjes 50 draagt. Konden zij natuurlijk niet weten, maar dat jasje zal wellicht pas passen als het lente wordt .
Top: Een boekje van Woezel en Pip met de naam van onze zoon in, zo leuk! En ik heb ook een hele leuk kraammand gekregen (wij kennen dat hier helemaal niet), dat vond ik ook echt heel erg origineel.
Flop: Sommige kleertjes. Zo hebben wij bijvoorbeeld van een bevriend stel een hele dikke winterjas gekregen in maat 62 (zij gingen er vanuit dat hij maat 62 met 2 maanden zeker aan zou kunnen) terwijl onze zoon nu nog stees maatje 44 en klein uitvallende maatjes 50 draagt. Konden zij natuurlijk niet weten, maar dat jasje zal wellicht pas passen als het lente wordt .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Wij hadden een geboortelijst liggen dus alle cadeaus die daarvan kwamen waren sowieso top, dus even buiten de geboortelijst om.
Leuk om te lezen dat jullie er zo blij mee zijn Of zeg je dit hier nu neer omdat wij hier meelezen haha
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Oh nee hoor, als ik een cadeau niet leuk vind, ga ik daar echt niet om liegen .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik wil flopfoto's zien
Overigens zijn er veel nieuwe ouders die bij mij op het kdv zich afvragen of het handig is reservekleertjes standaard in het mandje te laten liggen, of die elke dag weer opnieuw mee te nemen. Dan raad ik altijd aan om gewoon van die lelijke kraamcadeau-pakjes in het mandjes leggen die ze anders toch onderin de kast zouden laten liggen. Ik kom dus best, eh, interessante dingen tegen af en toe Misschien een tip
Overigens zijn er veel nieuwe ouders die bij mij op het kdv zich afvragen of het handig is reservekleertjes standaard in het mandje te laten liggen, of die elke dag weer opnieuw mee te nemen. Dan raad ik altijd aan om gewoon van die lelijke kraamcadeau-pakjes in het mandjes leggen die ze anders toch onderin de kast zouden laten liggen. Ik kom dus best, eh, interessante dingen tegen af en toe Misschien een tip
Gast- Gast
Top: geld, kadobonnen, luiertaart, badjasje, muziekmobiel, aantal leuke setje kleding.
Flop: veel winter kleding maat 68 deze maand had ze in juni/ juli.
Romper maat 98/104, klompen maat 25.
En hele lelijke setjes kleding...
Flop: veel winter kleding maat 68 deze maand had ze in juni/ juli.
Romper maat 98/104, klompen maat 25.
En hele lelijke setjes kleding...
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Top: geboorte taart, speelgoedopbergbankje vol leuke cadeautjes, kleertjes (wij kregen eigenlijk wel alleen maar leuke en de juiste maat) houtenspeelgoed
Flop: dat was bij de tweede een kraamcadeautje voor onze oudste, hij kreeg boven op onze slaapkamer een cadeautje..en er zat in.... Een reuze stuiterbal.... Hij begon er mee te smijten door de hele slaapkamer en die bal belande dus een aantal keren bijna in de wieg waarin onze dochter lag.. Toen die visite weg was is dat ding dus ook direct in de tuin beland..
Flop: dat was bij de tweede een kraamcadeautje voor onze oudste, hij kreeg boven op onze slaapkamer een cadeautje..en er zat in.... Een reuze stuiterbal.... Hij begon er mee te smijten door de hele slaapkamer en die bal belande dus een aantal keren bijna in de wieg waarin onze dochter lag.. Toen die visite weg was is dat ding dus ook direct in de tuin beland..
Gast- Gast
Top: Mijn geboortekaartje verwerkt tot een schoentje. Echt heel gaaf. Ook hebben we een zelfgeschilderd schilderij van onze zoon gekregen, toen ik het voor het eerst zag vond ik het niet zo mooi maar gek genoeg nu wel ook een kraammand vond ik erg bijzonder en leuk! En een boek waar je de mijlpalen op kon schrijven.
Flop: tweedehands kleertjes die ook nog eens veel te groot waren.
Flop: tweedehands kleertjes die ook nog eens veel te groot waren.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Top is absoluut mijn ketting met hanger van mamour!!! Gekregen van mijn schoonouders. Verder vond ik de spaarrekening van mijn ouders erg leuk en de vele kleertjes die we gekregen hebben!!
Flop was eigenlijk de knuffels en 2boxpakjes in drukke kleuren.
Flop was eigenlijk de knuffels en 2boxpakjes in drukke kleuren.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Een kraakpand? Origineel cadeau
Whaha nou zeg, de iPad maakt er mooie woorden van. Ik bedoelde natuurlijk kraammand
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Top: voorlees boeken, zilveren bestek met naam, mooie schoenen, mooie kleding en een spaarrekening met een heel leuk start bedrag
Flop: kleding van een winkel waar ik absoluut niet van houd, is mijn smaak niet en slechte kwaliteit, opzich ga ik de kleertjes vast gebruiken als reserve of thuis blijf dagen, maar wat ik er echt flop aan vond was dat het in cadeau papier was ingepakt van een duurdere winkel, beetje raar.
Flop: kleding van een winkel waar ik absoluut niet van houd, is mijn smaak niet en slechte kwaliteit, opzich ga ik de kleertjes vast gebruiken als reserve of thuis blijf dagen, maar wat ik er echt flop aan vond was dat het in cadeau papier was ingepakt van een duurdere winkel, beetje raar.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Top: weglakentje met zijn naam, gereedschapkoffertje, houtentreintje met zijn naam.
Van mijn oppaskindje van vroeger, een jochie van 10 kregen we een voetbal met voetbalsokken, super leuk want hij had het helemaal zelf bedacht.
Flop:bij D. Een tuniekje wat echt niet mijn smaak was, die heb ik trouwens hier op het forum verkocht . Bij J een licht blauwe zachte 3 delig pakje, vind alleen het truitje leuk. En knuffels...niet leuk om te krijgen.
Van mijn oppaskindje van vroeger, een jochie van 10 kregen we een voetbal met voetbalsokken, super leuk want hij had het helemaal zelf bedacht.
Flop:bij D. Een tuniekje wat echt niet mijn smaak was, die heb ik trouwens hier op het forum verkocht . Bij J een licht blauwe zachte 3 delig pakje, vind alleen het truitje leuk. En knuffels...niet leuk om te krijgen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Top: weglakentje met zijn naam, gereedschapkoffertje, houtentreintje met zijn naam.
Nee inderdaad al die knuffels...
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Top: een armbandje met N.'s naam, (houten) speelgoed, regenlaarsjes
Flop: al die knuffels en wat kledingsetjes wat totaal niet onze smaak is
Flop: al die knuffels en wat kledingsetjes wat totaal niet onze smaak is
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477