Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kraamcadeau

+3
studiebol
meisje
Starla
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kraamcadeau Empty Kraamcadeau

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 8:03

Binnenkort wordt mijn eerste neefje of nichtje geboren. Ik vind het heel erg lastig om een mooi cadeau te bedenken, ik heb helemaal geen verstand van baby's. Normaal ben ik wel goed in cadeau's kopen, maar in dit geval heb ik geen idee. Vriend en ik willen graag iets geven waar ze ook echt een poosje iets aan hebben, maar wat?
Wat vonden jullie leuk om te krijgen? (Ik dacht zelf aan een groot cadeau voor de baby, en voor papa en mama elk iets kleins.)
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamcadeau Empty Re: Kraamcadeau

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:04

wat is je budget?

Gast
Gast

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 8:06

Ik zat aan max. 100 euro te denken.
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  meisje di 3 jan 2012 - 8:06

* Omslagdoek en badjasje met naam

* Geboorteklompjes

* Tas met naam (om later mee te gaan logeren)

* Mooie prentenboekjes.

* Geboorteboek (vond ik erg leuk, het kindje speelt dan de hoofdrol in een verhaal)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:09

aan een mooie draagdoek of ergonomische hebben ze zeker een jaar of drie/vier nog wat!

anders misschien zo'n activiteitending waar ze eerst onder kunnen liggen en daarna op de buik voor kunnen liggen? Maar dat is alleen het eerste half jaar/9 maanden leuk voor de baby.
Boeken zijn ook altijd super, misschien een pakketje met een badboekje, knisperboekje, boekje met eerste woordjes, een sprookjesboek, een boek met 1 minuut-verhaaltjes en een kinderboek van bijv. jip en janneke.

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 8:14