Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kraamcadeau

+3
studiebol
meisje
Starla
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kraamcadeau Empty Kraamcadeau

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 8:03

Binnenkort wordt mijn eerste neefje of nichtje geboren. Ik vind het heel erg lastig om een mooi cadeau te bedenken, ik heb helemaal geen verstand van baby's. Normaal ben ik wel goed in cadeau's kopen, maar in dit geval heb ik geen idee. Vriend en ik willen graag iets geven waar ze ook echt een poosje iets aan hebben, maar wat?
Wat vonden jullie leuk om te krijgen? (Ik dacht zelf aan een groot cadeau voor de baby, en voor papa en mama elk iets kleins.)
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraamcadeau Empty Re: Kraamcadeau

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:04

wat is je budget?

Gast
Gast

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 8:06

Ik zat aan max. 100 euro te denken.
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  meisje di 3 jan 2012 - 8:06

* Omslagdoek en badjasje met naam

* Geboorteklompjes

* Tas met naam (om later mee te gaan logeren)

* Mooie prentenboekjes.

* Geboorteboek (vond ik erg leuk, het kindje speelt dan de hoofdrol in een verhaal)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:09

aan een mooie draagdoek of ergonomische hebben ze zeker een jaar of drie/vier nog wat!

anders misschien zo'n activiteitending waar ze eerst onder kunnen liggen en daarna op de buik voor kunnen liggen? Maar dat is alleen het eerste half jaar/9 maanden leuk voor de baby.
Boeken zijn ook altijd super, misschien een pakketje met een badboekje, knisperboekje, boekje met eerste woordjes, een sprookjesboek, een boek met 1 minuut-verhaaltjes en een kinderboek van bijv. jip en janneke.

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 8:14

Anders vraag je wat ze graag zouden willen hebben?

Wij hebben van mijn zus een speelkleed gekregen en de mobiel voor boven de box en een leuk boek waar de namen van de meiden dan in verwerkt zijn.

En als je iets wil geven waar ze heel veel aan hebben zou een kinderstoel misschien ook nog kunnen, maar dan zou ik wel even overleggen wat ze zelf mooi vinden en graag zouden willen hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clapperdie di 3 jan 2012 - 8:17

Ik weet niet wat je betaald voor een newborn fotoshoot. Maar misschien is dat leuk om te geven?

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 8:21

Dankjulliewel Very Happy Leuke ideeen allemaal! Ik ga binnenkort maar eens naar zo'n babywinkel, kijken voor een draagdoek en/of een speelding, kijken of ze een mooie houten hebben. Iets met de naam erop is ook leuk, dat ga ik denk ik zelf maken nerd

Ohh, fotoshoot klinkt ook leuk! Pff. Moeilijk zeg, kiezen :P
Starla
Starla
Prater
Prater

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 8:22

Een draagdoek vind ik zelf wel erg persoonlijk... je moet maar net weten of iemand het fijn vind om zijn of haar kindje op die manier bij zich te dragen.

Ik denk als iemand mij dit zomaar had gegeven zonder het bij me na te vragen, ik het niet zo'n leuk kado had gevonden eerlijk gezegd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L di 3 jan 2012 - 8:24

Clapperdie schreef:Ik weet niet wat je betaald voor een newborn fotoshoot. Maar misschien is dat leuk om te geven?

dat had me echt een leuk cadeau geleken! heb ik nog niet vaak in de 'kraamcadeaulijstjes' zien staan

draagdoek vind ik ook erg persoonlijk. Ik zou niet kiezen voor bonte doeken, en stel dat je juist zo'n roze bloemendoek krijgt....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:26

Flower_L schreef:
Clapperdie schreef:Ik weet niet wat je betaald voor een newborn fotoshoot. Maar misschien is dat leuk om te geven?

dat had me echt een leuk cadeau geleken! heb ik nog niet vaak in de 'kraamcadeaulijstjes' zien staan

draagdoek vind ik ook erg persoonlijk. Ik zou niet kiezen voor bonte doeken, en stel dat je juist zo'n roze bloemendoek krijgt....

Hier zou ik niet zo blij mee zijn geweest, ik zou geen idee hebben hoe ik dat had moeten organiseren, omdat ze zoveel huilde en zo snel overprikkeld was.

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 3 jan 2012 - 8:31

Ik wilde hetzelfde als studie zeggen, draagdoek is erg persoonlijk, sommige mensen vinden het echt niks. Een foto shoot is ook een leuke, maar je kan het beste gewoon vragen wat ze willen hebben, dan zit je altijd goed!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  PiP di 3 jan 2012 - 8:40

Ik had een lijstje voor als mensen vroegen wat wij wouden hebben.
Daar had ik oa een Lodger wrapper, een muziekmobiel, gips voor een 3d afdruk en speeltjes op staan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven