Top en flop kraamcadeau
+32
Pien
Sea of Trees
Purpleflower
Snoes
LDJ
Caroow
tweeling
Jezzie
Pommes
Mama Titty
Sylvana
Shy
Parel
Aimee
Pink!
Funk
Annemie
Bimbam
chipa
Happydobby
LMCurious
Paper Crown
Slakje
Charles
Flower_L
Sanne
Star007
Printje
Jasmine
Ella
bolus26
Orchidee
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Top en flop kraamcadeau
Top vond ik de cadeaukaarten.
Flop vond ik een zomerjurkje terwijl het winter was.
Ben benieuwd naar jullie toppers en floppers!
Flop vond ik een zomerjurkje terwijl het winter was.
Ben benieuwd naar jullie toppers en floppers!
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Re: Top en flop kraamcadeau
top: koffertje met haar naam,mobiel voor boven de box , mooie prentenboeken en leuke kleertjes
flop: echt heeeeeeele lelijke slofjes ( dat was geen kwestie van smaak meer, ik denk dat echt niemand ze mooi vond)
flop: echt heeeeeeele lelijke slofjes ( dat was geen kwestie van smaak meer, ik denk dat echt niemand ze mooi vond)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Top: treintje met zijn naam, luiertaart, super leuke kleertjes,
Flop: dat moet ik nog even verzinnen, oja een pakje in een onhandige maat, maar dat heb ik kunnen ruilen
Flop: dat moet ik nog even verzinnen, oja een pakje in een onhandige maat, maar dat heb ik kunnen ruilen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Top: Een Nijntje knuffeldoekje met haar naam.
Flop: Ik kreeg heel veel winterkleertjes in maat 68. J. was zo klein dat ze pas in mei in maat 68 zat.
Ben nu wel benieuwd naar een foto van de slofjes Bolus!
Flop: Ik kreeg heel veel winterkleertjes in maat 68. J. was zo klein dat ze pas in mei in maat 68 zat.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Top; dingetjes met haar naam, luiertaart, cadeaubonnen, kleertjes (mits de maat een beetje klopt met het seizoen natuurlijk)
Flop; knuffels
Flop; knuffels
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Top: Super leuke spaarpot van een eend in allerlei kleuren roze
Flop: Een afgrijselijk lelijk fleece hello kitty jurkje
Flop: Een afgrijselijk lelijk fleece hello kitty jurkje
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Top: de draagzak, boek van jip en janneke.
Flop: kleertjes die niet zo heel leuk waren, en ik vond het wel jammer dat de opa en oma met lege handen kwamen aanzetten.
Flop: kleertjes die niet zo heel leuk waren, en ik vond het wel jammer dat de opa en oma met lege handen kwamen aanzetten.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Das wel apart ja sanne....hebben ze later ook niets gegeven? Al was het een kleinigheidje...niets vind ik ook zo kaal
Hier als flop een cadeau wat ik destijds bij hen op kraambezoek heb zien staan....speelgoedding van paar euro wat zij toen gekregen hebben dus. Zag meteen toen ik uitpakte...wist ook even niet wat ik moest zeggen.
Hier als flop een cadeau wat ik destijds bij hen op kraambezoek heb zien staan....speelgoedding van paar euro wat zij toen gekregen hebben dus. Zag meteen toen ik uitpakte...wist ook even niet wat ik moest zeggen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Das wel apart ja sanne....hebben ze later ook niets gegeven? Al was het een kleinigheidje...niets vind ik ook zo kaal
Oeps, das wel erg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Top waren twee geweldige kussentjes met hun namen erop. En twee badjasjes van Lief!. Ook vond ik twee paar leren slofjes erg leuk en een luiertaart met 100 euro erin .
Minder vond ik alle zelfgeknutselde kado's...wel superlief hoor maar dat kon ik echt niet allemaal ophangen. Bijvoorbeeld dakpannen met servetten iets met hun naam. En al die knuffels.
Minder vond ik alle zelfgeknutselde kado's...wel superlief hoor maar dat kon ik echt niet allemaal ophangen. Bijvoorbeeld dakpannen met servetten iets met hun naam. En al die knuffels.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Top: Dingen die op de geboortelijst stonden en de cadeaukaarten!
Flop: Een verkleedkostuum van Star Wars.
Flop: Een verkleedkostuum van Star Wars.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Charles; ow ja de zelfgemaakte dingen ahhaa die hebben we, wel van kleuters, heel veel gehad. Ik heb een paar dingetjes bewaard en de rest weggedaan Ik vind mijn kleuters geweldig leuk maar ik had inmiddels al wel 4 slingers gekregen van ze..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Top: beer met zijn naam en geboortedatum
Flop: een hond die muziek afspeelt in knuffelvorm maar dat ding is echt lelijk en stinkt naar oude zolder.
Flop: een hond die muziek afspeelt in knuffelvorm maar dat ding is echt lelijk en stinkt naar oude zolder.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
top: boeken, badjasje, koffertje
flop; knuffels
flop; knuffels
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Top, bestek, kleertjes en naam artikelen.
Flop, een beer van spijkerstof, heb ik hier wel eens een foto van geplaatst.
Flop, een beer van spijkerstof, heb ik hier wel eens een foto van geplaatst.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Top: kleertjes, bestek, luiertaart, cadeaubonnen
Flop: schoentjes, een puzzel die voor een2 jarige zelfs nog moeilijk is en er komen splinters vanaf komen
Flop: schoentjes, een puzzel die voor een2 jarige zelfs nog moeilijk is en er komen splinters vanaf komen
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Top: een hobbelschaap en een geborduurd geboortebord (door mijn tante, toen ik geboren werd heeft ze er ook 1 voor mij gemaakt )
Flop: een vestje in maat 98/104. Goed bedoeld, maar ik moest mijn lachen inhouden toen de buurvrouw (ze is 72) zei: ja ik dacht, ik moet maar snel komen anders is het straks te klein!
Flop: een vestje in maat 98/104. Goed bedoeld, maar ik moest mijn lachen inhouden toen de buurvrouw (ze is 72) zei: ja ik dacht, ik moet maar snel komen anders is het straks te klein!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Top: een hele mooi rugzakje met zijn naam.
Flop: een badjasje wat echt niet kon voor een jongetje, maarja miss kan ik hem nou wel gebruiken.
Flop: een badjasje wat echt niet kon voor een jongetje, maarja miss kan ik hem nou wel gebruiken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Top: leuke kleertjes, boek van Lief waarbij ik alles van de zwangerschap plus eerste jaar in op kon schrijven, slabbetje met zijn naam en de kinderwagen
Flop: Muziekdoosje in de vorm van een knuffel dat oud was (wel gewassen) maar dat ijzeren ringetje was gaan roesten waardoor het leek of er bij de 'kont' van de knuffel poep zat. Snappen jullie het nog?
@Happydobby, die spijkerstofbeer klinkt juist wel tof!
Flop: Muziekdoosje in de vorm van een knuffel dat oud was (wel gewassen) maar dat ijzeren ringetje was gaan roesten waardoor het leek of er bij de 'kont' van de knuffel poep zat. Snappen jullie het nog?
@Happydobby, die spijkerstofbeer klinkt juist wel tof!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Top: Kleertjes, prentenboeken, naamcadeautjes heel veel eigenlijk wel.
Flop: knuffels
Flop: knuffels
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Top: Voor beide een beer met naam+geboortedatum, voor beide een handdoek met naam en cadeaubonnen/kaarten.
Flop: Al die kleertjes (met name van mijn schoonmoeder) die ik dubbel kreeg, heel lelijk waren of totaal de verkeerde maat/seizoen waren.
Flop: Al die kleertjes (met name van mijn schoonmoeder) die ik dubbel kreeg, heel lelijk waren of totaal de verkeerde maat/seizoen waren.
Gast- Gast
Jasmine schreef:Top: Een Nijntje knuffeldoekje met haar naam.
een vriendin van mij heef tze nu , haar zoontje heeft ze met carnaval gedragen:oops:
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Jasmine schreef:Top: Een Nijntje knuffeldoekje met haar naam.
een vriendin van mij heef tze nu , haar zoontje heeft ze met carnaval gedragen:oops:
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Top: cadeautjes met naam, babyfoon, cadeautjes voor mij , luiertaart
Flop: Knuffels (we hebben er zoveel, en Luuk is geen knuffelkind) en de meeste kleertjes (hele stugge spijkerbroekjes in maat 62, blousjes(ik haaaat strijken en vond blousjes in kleine maatjes ook heel onhandig), 4 zwembroekjes (ik vind een zwembroekje wel leuk, maar aan 4 zwembroeken in kleine maatjes heb jje zo weinig))
Flop: Knuffels (we hebben er zoveel, en Luuk is geen knuffelkind) en de meeste kleertjes (hele stugge spijkerbroekjes in maat 62, blousjes(ik haaaat strijken en vond blousjes in kleine maatjes ook heel onhandig), 4 zwembroekjes (ik vind een zwembroekje wel leuk, maar aan 4 zwembroeken in kleine maatjes heb jje zo weinig))
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Top, BONNEN! En ik vind boeken altijd goed.
Flop, anti striae creme (NA de bevalling)
Flop, anti striae creme (NA de bevalling)
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: