Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn rechterkant bovenbuik

+3
Caroow
slaatje
Jade
7 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Jade di 12 feb 2013 - 21:27

Vanmorgen werd ik wakker met pijn onder mijn rechter borst. Ik heb het idee dat het onder/achter mijn onderste rib zit, maar misschien zijn het wel de ribben? Pijn rechterkant bovenbuik 878948377

Ik heb de pijn nog niet eerder gehad, maar het voelt wel heeeel ongemakkelijk. Herkent iemand dit? De baby zit toch nog helemaal niet zo hoog?

Gisteren had ik een hele slechte dag (moe, hoofdpijn, misselijk, slap) en ik vind de baby ook al een paar dagen rustiger. Ik voel haar wel bewegen hoor, maar ze stuitert minder erg dan normaal. Maar ze heeft wel vaker dagen dat ze rustiger is, en dagen dat ze heel druk is.

Eerst dacht ik dat ze misschien tegen mijn ribben heeft getrapt, maar toen ging ik googlen Embarassed, en dan lees je dingen die je niet wilt lezen Pijn rechterkant bovenbuik 394967

Nu heb ik trouwens geen hoofdpijn etc.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  slaatje di 12 feb 2013 - 21:28

Schat, niet googlen. En als je het niet vertrouwd, bellen. Er staat hier op een lijstje, dat als je de baby minder voelt, je gelijk even moet bellen. Dus gewoon doen!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Caroow di 12 feb 2013 - 21:29

Ik weet dat mijn schoonzusje haar rib had gekneust doordat de baby haar in haar slaap hard had getrapt. Misschien is dat het? Zelf heb ik ook wel eens pijn aan mijn rib, maar dan zit de baby ook voelbaar superhoog en lekker te shaken met z'n billen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  smooch di 12 feb 2013 - 21:36

Kan best dat ze hard tegen je ribben heeft geschopt.
Ik had vanaf week 30 ook altijd pijn tegen mijn ribben maar dan aan de linkerkant. Kon daardoor ook niet te lang zitten want dan werd ik gek van de pijn.

En als je zorgen maakt dan zou ik de vk bellen en zeker niet googlen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Jade di 12 feb 2013 - 21:36

Caroow schreef:Ik weet dat mijn schoonzusje haar rib had gekneust doordat de baby haar in haar slaap hard had getrapt. Misschien is dat het? Zelf heb ik ook wel eens pijn aan mijn rib, maar dan zit de baby ook voelbaar superhoog en lekker te shaken met z'n billen.

Ja, ik ga er maar vanuit dat, dat het is. Ze ligt gewoon laag, maar wie weet was dat vanacht anders.

En niet googlen is te laat Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Fortissimo di 12 feb 2013 - 21:36

Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap ook enorme pijnen gehad in haar zij, maar dit bleek de baby te zijn die op haar nieren(?) lag.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Jade di 12 feb 2013 - 21:38

Fortissimo schreef:Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap ook enorme pijnen gehad in haar zij, maar dit bleek de baby te zijn die op haar nieren(?) lag.

ja, dat heb ik ook al meerdere keren gehad, begin dit jaar. Maar die pijn is echt hels! en is wel duidelijk andere pijn. Dit zit echt hoger! De pijn van mijn nieren begon in de rug en straalde via de zij, richting mijn lies.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Ella di 12 feb 2013 - 21:39

Caroow schreef:Ik weet dat mijn schoonzusje haar rib had gekneust doordat de baby haar in haar slaap hard had getrapt. Misschien is dat het? Zelf heb ik ook wel eens pijn aan mijn rib, maar dan zit de baby ook voelbaar superhoog en lekker te shaken met z'n billen.

dit was bij mij ook het geval. Het deed echt pijn. Ik had het vanaf 26 weken ofzo
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  maiadebij di 12 feb 2013 - 21:46

Ik zou echt even bellen met je VK, zeker in combinatie met de misselijkheid van gister en het minder voelen. Waarschijnlijk is het niets, maar je weet het immers nooit. De vk kan je bloeddruk even meten en dingen uitsluiten.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Jade di 12 feb 2013 - 21:46

Ik ga er maar vanuit dat ze vanacht een feestje in mijn buik heeft gehouden! Mocht de pijn toenemen bel ik vanmiddag tijdens het spreekuur wel even naar de verloskundige.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn rechterkant bovenbuik Empty Re: Pijn rechterkant bovenbuik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum