Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

+5
PiP
Highway
Happydobby
Clapperdie
Pien
9 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Pien zo 30 jun 2013 - 7:34

Ik ben morgen 31 weken zwanger, heb sinds afgelopen vrijdag hele erge pijn boven in mijn buik, net onder mijn borstbeen zeg maar.  Het is een trekkerig gevoel. Af en toe krampachtig, bandgevoel en het komt en gaat. Als ik helemaal rechtop zit is het beter te behappen als wanneer ik wat naar voren gebogen zit.

Het is niet de kleine, want die schopt eigenlijk alleen maar bij mij rechterzij.

ik vraag me af of iemand het herkend?

Ik ben overigens gister volledig gecheckt thuis door de vk, alles was goed. Toch doorgestuurd naar het ziekenhuis en ook daar bleek alles goed.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Clapperdie zo 30 jun 2013 - 7:37

Maagzuur?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Happydobby zo 30 jun 2013 - 7:39

Klink als maagzuur.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Pien zo 30 jun 2013 - 7:42

Ik heb regelmatig last van maagzuur maar dat is echt heel anders...
Heb ook geen oprispingen, het word niet erger na eten of drinken.
Kan het dan evengoed maagzuur zijn?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Highway zo 30 jun 2013 - 7:47

Kan wel, kunnen ook je spieren zijn
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  PiP zo 30 jun 2013 - 8:24

Ik herken het wel, maar lag toen echt wel krom van de pijn, dacht zelfs dat ik een miskraam kreeg oid.
Vk is toen langs geweest en die dacht aan een groeispurt van de baarmoeder, de pijn zat precies op de bovenkant ervan.
Achteraf bleken het galstenen te zijn...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Pien zo 30 jun 2013 - 8:28

Krom van de pijn heb ik wel gelegen, maar dat was echt met momenten. Ik heb zelfs even gedacht dat het weeen waren!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  catgirl85 zo 30 jun 2013 - 8:32

Ik had dat van de week een paar dagen. Ik wist niet zo goed hoe ik zitten of lopen moest. Navraag gedaan bij de VK en die zei dat het mijn buikwand was die weer aan het oprekken is. En omdat het de 2e zwangerschap is, kan mijn (boven)buik het minder goed dragen en daardoor rekt het dus harder uit en dat voelde ik.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  _Jet zo 30 jun 2013 - 8:50

Tijdens deze zwangerschap heb ik 2 keer op dezelfde plek, die jij beschrijft, 3 uur lang krom gelegen van de pijn. De 2de keer dat ik het had heb ik de vk gebeld, zij dacht aan mijn spieren. Gelukkig daarna geen last meer gehad.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  CCC ma 1 jul 2013 - 0:49

Ik had dit ook heel erg de laatste weken, sowieso had ik in de zwangerschap veel buikpijn. N. lag ook altijd tegen mijn linkerzij aan en haar voetjes in mijn rechterzij, dus dat was het niet. Sowieso word alles wat krapper binnen, dus kan volgens mij goed daardoor komen dat alles gevoeliger word.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Silver ma 1 jul 2013 - 1:07

Klinkt bij mij ook als maagzuur. Ondank dat er geen oprispingen o.i.d. zijn.
En omdat je gister volledige controle gehad hebt, is zwangerschapsvergiftiging ook uitgesloten. Misschien een paracetamol tegen de pijn? Die tip hebben ze mij toen ook gegeven.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand? Empty Re: Pijn bovenbuik, herkenbaar voor iemand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum