Stedentripje: Luxemburg of Cork?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stedentripje: Luxemburg of Cork?
Hi ladies, ik heb zin om in maart een stedentripje te doen en ben op basis van goedkope trein/vliegtuigtickets uitgekomen op een keuze tussen Cork (Ierland) en Luxemburg. Qua reistijd zal het weinig uitmaken (trein naar Luxemburg vs reistijd en security bij Schiphol), dus ik ben benieuwd of jullie al eens in deze steden geweest zijn en wat jullie zouden doen?
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Stedentripje: Luxemburg of Cork?
Ik zou voor Luxemburg gaan, het is daar echt zooo mooi
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Luxemburg ben ik al eens geweest, vond het daar niet zo bijzonder. Cork ben ik nog nooit geweest, dus daar zou ik persoonlijk voor kiezen, maar dat is puur omdat ik al in Luxemburg geweest ben dus.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
En is 2 dagen genoeg voor Luxemburg (de stad dan)?
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind van wel, maar dat is ook omdat ik me er niet goed in verdiept had wat er allemaal te doen was. Maar ik vind van wel.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik ben in beide steden geweest. Ierland is mooi, maar Cork is dat helaas niet. Het is vond ik maar een grijze stad. Cork staat bekend als studentenstad van Ierland, maar qua cultuur en om dingen te bezichtigen is er niet veel te zien vond ik. Aan een ochtend had ik genoeg. Galway en Dublin zijn mooier.
Luxemburg vond ik wel mooi, is met name mooi gelegen want je kunt daar een mooie wandeling maken om en op de stadsmuren. Ook prachtig vond ik de vele bruggen (vooral die voor de treinen). Aan 2 dagen heb je zeker genoeg. Ik ben er zelf maar 1 dag geweest en dat was voldoende om heel de stad te zien.
Luxemburg vond ik wel mooi, is met name mooi gelegen want je kunt daar een mooie wandeling maken om en op de stadsmuren. Ook prachtig vond ik de vele bruggen (vooral die voor de treinen). Aan 2 dagen heb je zeker genoeg. Ik ben er zelf maar 1 dag geweest en dat was voldoende om heel de stad te zien.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ierland is super , maar Cork is dan inderdaad niet echt een aanrader.... niet echt een mooie stad.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Stedentripje BE in dec of jan
» Stedentripje Bilbao?:)
» Luxemburg
» Camping Ardennen (Wallonie)/ Luxemburg
» Welke regio Luxemburg qua camping
» Stedentripje Bilbao?:)
» Luxemburg