Stedentripje BE in dec of jan
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stedentripje BE in dec of jan
Mijn vriend heeft alvast verklapt dat ik een weekendje weg voor mijn verjaardag krijg. Nu mag ik kiezen wanneer we gaan, maar ik twijfel een beetje. We hebben 2 weekenden als optie: een tussen sinterklaas en de kerstvakantie en een in januari. Deze en volgende maand zijn ontzettend druk voor ons, er is ongeveer iedere week wel een verjaardag/feestdag/feestje. Daarnaast zien we elkaar deze maanden ook weinig, ik werk vaak als hij vrij is en andersom.
Zou het prettig zijn om tussen alle feestmaandenhectiek een weekendje voor ons samen te hebben? Of zou het dan juist een 'en nu moeten we ook nog een weekendje weg, en ik moet nog dit, en nog dat'-situatie zijn, waardoor het misschien beter in januari kan?
En qua stedentripje: welke maand is beter? Juist gezellig met kerstversiering, of juist verschrikkelijk met alle mensen die kerstinkopen aan het doen zijn waardoor winkelen niet echt leuk is? Of in januari lekker uitverkoop?
Ik zou graag jullie tips/ervaringen willen horen, zodat ik wat beter kan kiezen
Zou het prettig zijn om tussen alle feestmaandenhectiek een weekendje voor ons samen te hebben? Of zou het dan juist een 'en nu moeten we ook nog een weekendje weg, en ik moet nog dit, en nog dat'-situatie zijn, waardoor het misschien beter in januari kan?
En qua stedentripje: welke maand is beter? Juist gezellig met kerstversiering, of juist verschrikkelijk met alle mensen die kerstinkopen aan het doen zijn waardoor winkelen niet echt leuk is? Of in januari lekker uitverkoop?
Ik zou graag jullie tips/ervaringen willen horen, zodat ik wat beter kan kiezen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Stedentripje BE in dec of jan