Stedentripje BE in dec of jan
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stedentripje BE in dec of jan
Mijn vriend heeft alvast verklapt dat ik een weekendje weg voor mijn verjaardag krijg. Nu mag ik kiezen wanneer we gaan, maar ik twijfel een beetje. We hebben 2 weekenden als optie: een tussen sinterklaas en de kerstvakantie en een in januari. Deze en volgende maand zijn ontzettend druk voor ons, er is ongeveer iedere week wel een verjaardag/feestdag/feestje. Daarnaast zien we elkaar deze maanden ook weinig, ik werk vaak als hij vrij is en andersom.
Zou het prettig zijn om tussen alle feestmaandenhectiek een weekendje voor ons samen te hebben? Of zou het dan juist een 'en nu moeten we ook nog een weekendje weg, en ik moet nog dit, en nog dat'-situatie zijn, waardoor het misschien beter in januari kan?
En qua stedentripje: welke maand is beter? Juist gezellig met kerstversiering, of juist verschrikkelijk met alle mensen die kerstinkopen aan het doen zijn waardoor winkelen niet echt leuk is? Of in januari lekker uitverkoop?
Ik zou graag jullie tips/ervaringen willen horen, zodat ik wat beter kan kiezen
Zou het prettig zijn om tussen alle feestmaandenhectiek een weekendje voor ons samen te hebben? Of zou het dan juist een 'en nu moeten we ook nog een weekendje weg, en ik moet nog dit, en nog dat'-situatie zijn, waardoor het misschien beter in januari kan?
En qua stedentripje: welke maand is beter? Juist gezellig met kerstversiering, of juist verschrikkelijk met alle mensen die kerstinkopen aan het doen zijn waardoor winkelen niet echt leuk is? Of in januari lekker uitverkoop?
Ik zou graag jullie tips/ervaringen willen horen, zodat ik wat beter kan kiezen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Stedentripje BE in dec of jan
Bedoel je met BE Belgie? of iets anders? Als je naar België gaat zou ik tussen Sinterklaas en kerstvakantie gaan dan heb je nog veel meer sfeer, kun je evt. een kerstmarkt bezoeken, is het gezellig in restaurantjes etc. Ik ben zelf eens in de eerst week van januari in Gent geweest en vond het toen wat tegenvallen, veel restaurants waren dicht zo direct na de feestdagen, vond het veel minder sfeer hebben.
Voordeel van januari is wel weer dat de winterkoopjes op 3 januari start.
Voordeel van januari is wel weer dat de winterkoopjes op 3 januari start.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja, weekendje Belgie inderdaad.
Flippin' Bitch- Kletskop
Als je echt leuk wilt gaan shoppen dan zou ik in januari gaan. Vanaf 3 januari is er hier solden, en dan heb je ook echt leuke uitverkoop (tot 70% korting).
Maar tijdens de kerstsfeer lijkt me ook wel heel gezellig, maar ik vraag me af of het wel fijn is tussen alle drukte door, ik zou persoonlijk voor januari kiezen omdat het al zo hectisch allemaal is en ik zou liever een drukke periode willen afsluiten met een leuk weekendje weg, ipv tussendoor een weekendje weg te moeten plannen.
Maar tijdens de kerstsfeer lijkt me ook wel heel gezellig, maar ik vraag me af of het wel fijn is tussen alle drukte door, ik zou persoonlijk voor januari kiezen omdat het al zo hectisch allemaal is en ik zou liever een drukke periode willen afsluiten met een leuk weekendje weg, ipv tussendoor een weekendje weg te moeten plannen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou voor januari gaan, zoals AN ook al heeft gezegd is er hier dan solden (uitverkoop). Dat is erg leuk winkelen
In december heb je natuurlijk wel de kerstsfeer maar dan is het vaak ook wel erg druk. Daar moet je natuurlijk ook van houden.
Hebben jullie al een idee naar waar jullie gaan in België?
In december heb je natuurlijk wel de kerstsfeer maar dan is het vaak ook wel erg druk. Daar moet je natuurlijk ook van houden.
Hebben jullie al een idee naar waar jullie gaan in België?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Mijn vriend dacht aan Gent.
Flippin' Bitch- Kletskop
Oh leuk!
In december is daar wel kerstmarkt. Hier een link van wat er in december allemaal te doen is:
http://www.gent.be/docs/Departement%20Stafdiensten/Dienst%20Voorlichting/persmededelingen-bijlagen/Bijlage%20kersmarkt.pdf
In januari zal het stukken rustiger zijn denk ik, het is net wat je het leukst lijkt
In december is daar wel kerstmarkt. Hier een link van wat er in december allemaal te doen is:
http://www.gent.be/docs/Departement%20Stafdiensten/Dienst%20Voorlichting/persmededelingen-bijlagen/Bijlage%20kersmarkt.pdf
In januari zal het stukken rustiger zijn denk ik, het is net wat je het leukst lijkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hmm. best een lastige keuze!
Persoonlijk zou ik in januari gaan. Niet zozeer vanwege de uitverkoop, maar omdat je aangeeft het de komende tijd heel druk te hebben. Ik zou dan inderdaad met een gejaagd gevoel een weekendje weggaan, dus zou ik liever wachten tot de drukte voorbij is. Daarnaast geef ik ook niet zoveel om kerstmarkten enzo.
Maarja, da's allemaal persoonlijk!
Persoonlijk zou ik in januari gaan. Niet zozeer vanwege de uitverkoop, maar omdat je aangeeft het de komende tijd heel druk te hebben. Ik zou dan inderdaad met een gejaagd gevoel een weekendje weggaan, dus zou ik liever wachten tot de drukte voorbij is. Daarnaast geef ik ook niet zoveel om kerstmarkten enzo.
Maarja, da's allemaal persoonlijk!
Gast- Gast
Ik ook niet hoor Kenya.
Bedankt voor het meedenken iedereen!
Bedankt voor het meedenken iedereen!
Flippin' Bitch- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: