Stedentripje Bilbao?:)
Pagina 1 van 1
Stedentripje Bilbao?:)
Is er hier wel eens iemand naar Bilbao geweest voor een paar dagen? M'n zus belde me gisteren of ik zin had om een paar dagen samen weg te gaan en ik heb dan een sterke voorkeur voor Spanje, zodat ik m'n Spaans kan onderhouden. Bilbao zijn we beiden nog niet geweest en het lijkt op internet wel erg leuk: veel culturele bezienswaardigheden, historisch, sfeervol stadsgedeelte, we hebben een superleuk hotel gezien met goede aanbieding, fijne shopstad en voor 4/5 dagen leek dit ons een goede keuze. Ben benieuwd of iemand hier ooit is geweest. Naast een bezoekje aan het Guggenheim nog meer interessante, mooie dingen gezien/gedaan?
Gast- Gast
Re: Stedentripje Bilbao?:)
Ik heb Erasmus gedaan in San Sebastián, we zijn toen een dagje naar Bilbao geweest. Ik was blij toen ik in de bus terug naar Donostia zat, veeeeeeeeel leuker haha :-)
Nee even serieus, er is niks mis met Bilbao, maar ik vond het gewoon niet zo'n geweldige stad. Dat komt waarschijnlijk doordat ik bevooroordeeld was, omdat ik San Sebastián zo geweldig vind.
Nee even serieus, er is niks mis met Bilbao, maar ik vond het gewoon niet zo'n geweldige stad. Dat komt waarschijnlijk doordat ik bevooroordeeld was, omdat ik San Sebastián zo geweldig vind.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: