achter de douane blijven bij lange overstap?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
achter de douane blijven bij lange overstap?
Wij zijn bezig met het boeken van onze huwelijksreis. We willen naar California gaan en heb nu redelijk goedkope tickets gezien.
Er is een overstap in Londen, daar komen we s avonds om 23.00 uur aan en pas de volgende dag om 12.00 uur vliegen we verder.
Zouden we in die tussentijd gewoon een hotel kunnen zoeken om te overnachten? Of moet je achter de douane blijven? Lijkt mij dat je bij zo'n lange overstap gewoon door de douane mag toch?
Er is een overstap in Londen, daar komen we s avonds om 23.00 uur aan en pas de volgende dag om 12.00 uur vliegen we verder.
Zouden we in die tussentijd gewoon een hotel kunnen zoeken om te overnachten? Of moet je achter de douane blijven? Lijkt mij dat je bij zo'n lange overstap gewoon door de douane mag toch?
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Re: achter de douane blijven bij lange overstap?
Ja hoor!
Ik had vorig jaar een stopover van 8 uur in Hong Kong. Had geen zin om op het vliegveld te blijven en ben de stad in gegaan.
Ik had vorig jaar een stopover van 8 uur in Hong Kong. Had geen zin om op het vliegveld te blijven en ben de stad in gegaan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oh mooizo! Nou dan gaan we zo maar boeken denk ik
baboeska- Fluisteraar
Je kunt je dan natuurlijk alleen nog afvragen hoe goedkoop dat tickets dan daadwerkelijk is, als je er ook een hotel bij moet boeken
Gast- Gast
Dat is waar inderdaad. Gelukkig heb ik net een goed hotel gevonden 500 meter van de vertrekhal, voor 60 euro. Dus dat valt mee. er zijn helaas bijna geen rechtstreekse vluchten of ze zijn meer dan 2x zo duur. Dus dan zo maar!
baboeska- Fluisteraar
houd er wel rekening mee dat het kan dat je je koffer in tussentijd niet ziet. Die word wss gelijk al gelabeld naar je eindbestemming. Als je het als combiticket boekt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
In dit geval kan je gewoon een hotel in London pakken, maar in sommige andere landen heb je natuurlijk een visum nodig om van het vliegveld af te kunnen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Temazepam in het vliegtuig/douane
» Iemand er ooit bij de douane uitgepikt?
» Overstap flesvoeding van 1 naar 2
» overstap naar peuterbed / groot bed
» Overstap Ritalin naar Concerta
» Iemand er ooit bij de douane uitgepikt?
» Overstap flesvoeding van 1 naar 2
» overstap naar peuterbed / groot bed
» Overstap Ritalin naar Concerta
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: