traphekjes
+11
_Mashimaro_
liesje
Happydobby
Parisienne
Linda
Printje
Star007
Mama Titty
Nana
Annemie
koNijntje
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
traphekjes
welk traphekje hebben jullie?
nu de tweede op komst is en de verbouwing bijna achter de rug, moeten wij er echt aan gaan geloven!
wij willen 2 traphekjes, beide op de overloop.
1 traphekje zal zo'n kiddyguard rolhekje zijn, omdat dit niet anders kan bij de trap naar zolder.
maar welk hekje is nou echt een aanrader voor de trap naar beneden?
nu de tweede op komst is en de verbouwing bijna achter de rug, moeten wij er echt aan gaan geloven!
wij willen 2 traphekjes, beide op de overloop.
1 traphekje zal zo'n kiddyguard rolhekje zijn, omdat dit niet anders kan bij de trap naar zolder.
maar welk hekje is nou echt een aanrader voor de trap naar beneden?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: traphekjes
Wij hebben Lindam traphekjes, bevalt prima.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben in het hele huis Kiddy guard rolhekjes, ideaal.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben houten traphekjes van de Ikea dacht ik, werkt goed!
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Zo,n traphekje die je moet klemmen, en dus niets in de muur hoeft te boren, zijn die wel veilig voor de trap naar beneden?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Zo,n traphekje die je moet klemmen, en dus niets in de muur hoeft te boren, zijn die wel veilig voor de trap naar beneden?
Nee volgens mij niet.
Wij hebben een onhandige, er past geen goed betaalbaar hekje, overloop en daarom zitten de traphekjes in de deuropening, eentje vd Ikea waarvoor je idd ook niet hoeft te boren.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben een wenteltrap, daar past dus geen standaard traphekje. We hebben er 1 samen laten stellen bij traphekjes.nl
Goede service!
Goede service!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zou ik niet snel doen. Wij hebben zo'n klemhekje tussen de deurpost naar de keuken toe. Er hangt een gordijn voor. Ik ben eens keihard tegen het dichte hek aangelopen (gordijn zat dicht, had het even niet door) en ging met hek en al omver. Ze zitten echt wel stevig, ik liep ook echt met een ontzettend harde vaart tegen het hek aan. Maar toch ging 'ie omver. Boven aan een trap zou ik het dus niet doen. Beneden of in een deuropening kan het wel prima.Star007 schreef:Zo,n traphekje die je moet klemmen, en dus niets in de muur hoeft te boren, zijn die wel veilig voor de trap naar beneden?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oke thanks! Dan wordt het zeker geen klemhek.Parisienne schreef:Dat zou ik niet snel doen. Wij hebben zo'n klemhekje tussen de deurpost naar de keuken toe. Er hangt een gordijn voor. Ik ben eens keihard tegen het dichte hek aangelopen (gordijn zat dicht, had het even niet door) en ging met hek en al omver. Ze zitten echt wel stevig, ik liep ook echt met een ontzettend harde vaart tegen het hek aan. Maar toch ging 'ie omver. Boven aan een trap zou ik het dus niet doen. Beneden of in een deuropening kan het wel prima.Star007 schreef:Zo,n traphekje die je moet klemmen, en dus niets in de muur hoeft te boren, zijn die wel veilig voor de trap naar beneden?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
wij hebben er 1 van prenatal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:wij hebben er 1 van prenatal.
+1
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Boven aan de trap hebben we een van lindam. Naar de keuken toe hebben we een klemhek en die is er al regelmatig tussen weg gestoten. Een klemhek zal ik zelf dus niet boven aan de trap doen.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Van de Ikea. Niks mis mee!
Flow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Ik zit eraan te denken om de traphekjes van Prenatal te bestellen.
Maar even een vraagje. Wij hebben een open trap naar de zolder, die zeg maar een beetje rond omhoog gaat. Het trapje kan dus alleen een stukje hoger bevestigd worden. Maar dan kunnen ze er bij de onderte treden doorheen.
Snappen jullie wat ik bedoel? ;-)
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Maar even een vraagje. Wij hebben een open trap naar de zolder, die zeg maar een beetje rond omhoog gaat. Het trapje kan dus alleen een stukje hoger bevestigd worden. Maar dan kunnen ze er bij de onderte treden doorheen.
Laatst aangepast door _Lana_ op di 12 feb 2013 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
@ lana een paar treden hoger bevestigen dan ipv onderaan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:@ lana een paar treden hoger bevestigen dan ipv onderaan.
Ik heb net mijn bericht aangepast. Dat gaat dus niet, omdat ze er dan tussendoor kunnen glippen.
_Lana_- Ratel
De onderste paar treden dichtmaken met een bord/plank zodat ze er niet door kunnen. Kortom foto! want ik heb ook zo geen idee uit m'n hoofd.
Floor- Ratel
Ik zal later even een foto plaatsen, want het is een beetje vaag zo ;-).
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Floor schreef:@ lana een paar treden hoger bevestigen dan ipv onderaan.
Ik heb net mijn bericht aangepast. Dat gaat dus niet, omdat ze er dan tussendoor kunnen glippen.
Daarvoor heeft konijntje die kiddyguard vermoed ik. Hebben zelfde huis nm, en ook zo'n draaiende open trap. Wij hebben er nog niets voor, ik wil wel maar vriend denkt dat het dan pas interessant voor l wordt om naar zolder te willen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
http://www.traphekjes.nl/contents/media/l_kidco-gate-wit-009.jpg
Dit dus! Maar dan is onze trap naar zolder. En dit is meteen de oplossing ;-).
Al vind ik dit wel wat duur.
Zou je ook een traphekje met een verlengstuk kunnen doen?
Sorry TO!!
Dit dus! Maar dan is onze trap naar zolder. En dit is meteen de oplossing ;-).
Al vind ik dit wel wat duur.
Zou je ook een traphekje met een verlengstuk kunnen doen?
Sorry TO!!
_Lana_- Ratel
zoals dat hekje zit heb je inderdaad meteen de oplossing. Je kunt het ook zelf maken, dat extra stukje/verleng stukje (ik heb hier nog wel een paar spijlen liggen, afgezaagd van een groot verleng stuk ).
of het hekje hoger plaatsen en dan de onderste treden dicht maken. Of staat de trap misschien in een hoek, zodat je er een soort halletje voor kunt maken, dus het hekje vast aan (waar op de foto het korte verlengstuk zit) de 'paal' en dan tegen de muur er tegenover. Dan heb je ervoor dus nog gewoon overloop/vloer maar kunnen de kinderen niet in de buurt van de trap.
of het hekje hoger plaatsen en dan de onderste treden dicht maken. Of staat de trap misschien in een hoek, zodat je er een soort halletje voor kunt maken, dus het hekje vast aan (waar op de foto het korte verlengstuk zit) de 'paal' en dan tegen de muur er tegenover. Dan heb je ervoor dus nog gewoon overloop/vloer maar kunnen de kinderen niet in de buurt van de trap.
Floor- Ratel
_Lana_ schreef:Ik zit eraan te denken om de traphekjes van Prenatal te bestellen.
wij hebben hetzelfde 'probleem'.
onze buren hebben een kiddyguard en die kan dan makkelijk om het uitstekende stuk heen.
voor de trap naar beneden wil ik graag een hekje die makkelijker met 1 hand te openen is zonder dat het veel herrie maakt (maar uiteraard wel veilig is )
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Floor schreef:zoals dat hekje zit heb je inderdaad meteen de oplossing. Je kunt het ook zelf maken, dat extra stukje/verleng stukje (ik heb hier nog wel een paar spijlen liggen, afgezaagd van een groot verleng stuk ).
Dat laatste is echt een hele goede tip! Daar staan de wasmanden en die kunnen dan ook meteen in dat 'halletje', dan kunnen ze die ook niet overhoop halen ;-).
Dank je wel! Dat ik daar niet aan gedacht heb, haha.
_Lana_- Ratel
Wij hebben hier alle mogelijke oplossingen zo ongeveer bedacht voor onze overloop dus vandaar. Succes!
Floor- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» traphekjes
» Traphekjes
» Traphekjes dilemma
» hoogte van traphekjes
» Iemand ervaring met traphekjes van Cabino?
» Traphekjes
» Traphekjes dilemma
» hoogte van traphekjes
» Iemand ervaring met traphekjes van Cabino?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: