Traphekjes dilemma
+3
Catwoman79
chipa
Annie24
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traphekjes dilemma
Y. kan inmiddels kruipen, dus tijd voor een traphekje. Onze trap staat in de woonkamer en is geen standaard trap. Nu heb ik al bij www.traphekjes.nl geinformeerd en een passend traphekje komt op 200 euro!
Tuurlijk moet er een traphekje komen en wil ik dat het voor Y. veilig is, maar 200 euro???
Heeft er misschien iemand zo'n (soort) trap als wij en waar hebben jullie het traphekje gekocht?
Oja...het is wel zo dat ik de achterkant van de trap dan ook dicht wil hebben, zodat hij er niet via die kant op kan klimmen.
Tuurlijk moet er een traphekje komen en wil ik dat het voor Y. veilig is, maar 200 euro???
Heeft er misschien iemand zo'n (soort) trap als wij en waar hebben jullie het traphekje gekocht?
Oja...het is wel zo dat ik de achterkant van de trap dan ook dicht wil hebben, zodat hij er niet via die kant op kan klimmen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Traphekjes dilemma
Is je man of familielid oid handig? Mijn ouders hebben zo'n soort trap en hebben toen zelf wat geknutsel. Aan de linkerkant een extra paaltje maken zodat je er een hekje aan vast kunt maken. En dan de zijkant en de achterkant ook op die manier dichtzetten. Heb helaas geen foto ervan.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hebben traphekjes met klem bevestiging in plaats van schroef bevestiging.
Deze klem je dus tussen muur en trap of in een deurkozijn.
Bij onze zoldertrap hebben we hetzelfde probleem als bij jou en daar hebben we het hekje op de 2de tree gezet.
Deze klem je dus tussen muur en trap of in een deurkozijn.
Bij onze zoldertrap hebben we hetzelfde probleem als bij jou en daar hebben we het hekje op de 2de tree gezet.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Chipa; euh...we hebben 2 linkerhanden, dus ik betwijfel of het veilig is als we het zelf maken
Catwoman; heb jij dan ook een opening aan de zijkant tussen de trap en de muur? (zie foto 1) Die opening is bij ons namelijk 5cm en daardoor zou ik geen flauw idee hebben hoe ik een hekje op de 2e trede zou moeten bevestigen
Catwoman; heb jij dan ook een opening aan de zijkant tussen de trap en de muur? (zie foto 1) Die opening is bij ons namelijk 5cm en daardoor zou ik geen flauw idee hebben hoe ik een hekje op de 2e trede zou moeten bevestigen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben het hekje bij de Karwei weg gehaald. Ik zal straks nog even kijken hoe hij heet.
Je kunt de pootjes onafhankelijk van mekaar verstellen. Dus zelfs die 5 cm is dan te overbruggen.
oooh en het hekje was geloof ik 50 euro. En doordat je hem zo makkelijk kunt verstellen nemen wij hem ook mee naar familie toe als daar een trap is waar hij makkelijk bij kan komen. Even pootjes verstellen en klaar
Je kunt de pootjes onafhankelijk van mekaar verstellen. Dus zelfs die 5 cm is dan te overbruggen.
oooh en het hekje was geloof ik 50 euro. En doordat je hem zo makkelijk kunt verstellen nemen wij hem ook mee naar familie toe als daar een trap is waar hij makkelijk bij kan komen. Even pootjes verstellen en klaar
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Je bevestigt een paal aan de linkerkant tussen de muur en de trap of op de muur. En dan kan je gewoon normaal traphekje plaatsen.
Gast- Gast
Wij hebben een soort gelijk probleem bij onze zoldertrap en hebben een flink stuk hout (soort paal) tegen de trap aan de rechtkant gemonteerd en zo konden we het trapje gewoon monteren zoals bij de andere trappen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Heb je hier iets aan? Sommige zien er wel weird uit hahaha http://www.traphekjes.nl/contents/nl/d73_Beneden_Traphek.html
Gast- Gast
Hoe ga je de trap van de achterkant dichtmaken. Laat je dat door een bedrijf doen? Want dan kunnen die waarschijnlijk ook wel een traphekje op maat leveren wat goedkoper is.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben dezelfde trap voor naar de zolder.
We hebben rechts een traphekje bevestigd en deze over de eerste trede naar de linkerkant laten lopen. We moesten wel de trapleuning weghalen, anders paste hij niet ivm de hoogte.
Mocht je het niet begrijpen dan kan ik wel een foto maken.
We hebben rechts een traphekje bevestigd en deze over de eerste trede naar de linkerkant laten lopen. We moesten wel de trapleuning weghalen, anders paste hij niet ivm de hoogte.
Mocht je het niet begrijpen dan kan ik wel een foto maken.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
zijn er meer mensen in de straat die kinderen hebben en net zon trap? anders zou je eens kunnen informeren hoe zij het hebben opgelost
hier een zelfde soort probleem boven passen er standaard ook geen traphekjes dus nu naar de zoldertrap hebben we een stuk hout gemonteerd en hem daar aan bevestigd en voor de trap naar beneden moet hij nog steeds gemaakt worden
hier een zelfde soort probleem boven passen er standaard ook geen traphekjes dus nu naar de zoldertrap hebben we een stuk hout gemonteerd en hem daar aan bevestigd en voor de trap naar beneden moet hij nog steeds gemaakt worden
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
deze zijn wel heel praktisch, hebben ze bij mijn nicht ook.Theedoosje schreef:Heb je hier iets aan? Sommige zien er wel weird uit hahaha http://www.traphekjes.nl/contents/nl/d73_Beneden_Traphek.html
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Traphekjes
» traphekjes
» traphekjes
» hoogte van traphekjes
» Iemand ervaring met traphekjes van Cabino?
» traphekjes
» traphekjes
» hoogte van traphekjes
» Iemand ervaring met traphekjes van Cabino?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: