Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kwalen had jij allemaal?

+27
Sophiee
bolus26
Shisha
Jade
Jasmine
M-G
Aimee
LDJ
Highway
Happydobby
Printje
Alex
Darius
Shopaholic
Thunder
PapillonRose
CCC
Pruim
Caroow
Amber-
SarahKey
Annemie
sanne-84
M@niek
Slakje
Liadan
Pompoen
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kwalen had jij allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Welke kwalen had jij allemaal?

Bericht  LDJ zo 10 feb 2013 - 10:20

De 1e paar weken had ik mega zere borsten. Ze voelden alsof ze bond en blauw waren.
Voor de rest was ik best moe en moest ik op gegeven moment veel plassen.
Op het einde deed het lopen me zeer doordat mijn dochter drukte.
Van misselijkheid heb ik gelukkig helemaal geen last gehad, dus ik mag niet klagen Very Happy .

Zo'n zwangerschap zou ik zo weer willen hebben.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kwalen had jij allemaal? - Pagina 2 Empty Re: Welke kwalen had jij allemaal?

Bericht  Aimee zo 10 feb 2013 - 11:26

De hele zwangerschap migraine gehad. Ongeveer twee wekelijks had ik een aanval die 3-5 dagen aanhield. Tijdens een aanval was ik misselijk, overgeven, extrme hoofdpijn, uitval van spraak en ledemate, uitval van zicht
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  M-G zo 10 feb 2013 - 12:00

Pijnlijke borsten tot volgens mij ongeveer week 14.
Last van mijn heupen, ik dacht rond week 30 tot het eind.
Maagzuur dacht ik rond week 32 tot het eind.
Vocht in voeten, handen (eigenlijk overal) volgens mij vanaf week 28 tot eind.
Moeheid tot week 20 en vanaf week 28 tot eind.

Vast nog wel meer maar ik ben het eigenlijk al weer vergeten. Op het moment zelf vond ik het wel meevallen alleen de moeheid daar kon ik soms echt wel van janken (te moe en toch van alles willen doen)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jasmine zo 10 feb 2013 - 22:04

Deze zwangerschap:

Begin tot nu:
- extreem bang en onzeker
- edit: mijn gezicht doet niet onder voor een maanlandschap

Vanaf 10 weken:
- erg moe, steeds duizelig en slap, allemaal door lage bloeddruk

Vanaf 14 weken:
- maagzuur
- bekkenpijn (kan amper de vaatwasser nog uitruimen)
- nog vermoeider

En ik moet nog ruim 5 maanden Sad

Laatst aangepast door Jasmine op zo 10 feb 2013 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jade zo 10 feb 2013 - 22:19

Nog voor mijn positieve test zat ik bij de huisarts vanwege pijn in mijn onderrug/bil -> Ischias. Hierdoor had ik meteen het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn!

met 6 weken zwangerschap zakte de Ischias af en werd ik erg misselijk!

- 3-6 weken: Ischias
- 6- 18 weken: extreem veel overgeven
- 9 - 12 weken: emesafene gebruikt, maar kreeg hierdoor enorme buikkrampen, was oververmoeid en moest nog steeds hele dagen overgeven.
- 6 - 20 weken: extreem vermoeid
- 18 - heden: Ischias is terug
- 22 weken: nierstenen en nierstuwing
- 25 - heden: maagzuur!

Ondanks dat ik zelf vind dat het begin van mijn zwangerschap ronduit *** was, vind ik het nu eigenlijk best een fijne zwangerschap! Ik ben wel moe, maar kan nog wel m'n dingen doen. Het maagzuur is heel vervelend, maar wel te overleven.

Oja, ik heb ook een hele droge huid (soms tot bloedens toe) en heeeel veeeel haaruitval, maar dat komt vast weer goed Welke kwalen had jij allemaal? - Pagina 2 827601

Een paar weken geleden vond ik de trapjes van de kleine meid niet fijn, ze trapte steeds in m'n blaas wat écht een rotgevoel gaf. Ze is nu gedraaid, en trapt flink in de rondte, maar het voelt niet onprettig meer! Nu ik een beetje contact met haar kan maken, vind ik het nog leuker!

Ik kom wel heel snel/veel aan, en ik snoep ook nog eens teveel Embarassed. Dit is eigenlijk het enige punt waar ik écht over struikel.

Laatst aangepast door Jade op zo 10 feb 2013 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Shisha zo 10 feb 2013 - 22:20

Ik ben de eerste 15 weken vooral heel erg moe geweest. Ik kon wel 15 uur per dag slapen en had echt nergens energie voor.
Verder heb ik de eerste weken veel last van mijn borsten gehad. Ze groeide erg snel, stonden helemaal strak en deden echt veel pijn!
En nu heb ik af en toe wat last van mijn bekken, rugpijn en af en toe een harde buik. Allemaal vooral wanneer ik te druk ben geweest.
Oh en ik kan niet goed meer tegen cosmetica in mijn gezicht. Dagcreme, scrub, maskertjes, make up. De volgende dag zit ik onder de uitslag en puistjes.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  bolus26 zo 10 feb 2013 - 22:26

Van 9tot 16 weken spugen
Vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit
Vanaf 33 weken bedrust ivm bloeddruk, voorweeen vermoeden zwangerschap vergiftiging
Nog tot 37 weken gered!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sophiee zo 10 feb 2013 - 22:30

In het begin veel overgeven. Aan het eind hypertensie en veeeeeel vocht. Ik kon geen kant op Sad.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 22:51

Geen noemenswaardige klachten. De eerste weken erg moe.
Heb wel de hele zwangerschap last gehad van mijn rug en dat werd de laatste 2 maanden echt heel erg.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow zo 10 feb 2013 - 22:56

moe en misselijk en spugen en moe en misselijk en spugen en nog meer moe en misselijk en spugen.
Bahhhhh
De dagen bestonden uit werken, eten, spugen en slapen :nopompom:

Oh en ik had last van mijn 'onderkant', als ik lang op de grond gezeten had kwam ik amper meer overeind.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Dikkie Dik zo 10 feb 2013 - 22:59

Prille begin, pijnlijke borsten, diarree
Misselijk en overgeven t/m week 16 slikte er ook medicijnen voor, kwam echt de dag niet door anders.
Heel erg moe de eerste 12 weken, ik was echt heel blij dat ik toen zomervakantie had.

En verder wat pijnkwaaltjes hier en daar (obstipatie, laag hb, bandenpijn, maagzuur), maar niet echt heel bijzonder. Ik zou het zo weer doen.

Nu, pijn in mijn rug, onderbuik, schaambot, buik wordt gewoon te zwaar ook al is hij helemaal niet huge.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 10 feb 2013 - 23:02

Bij de 1e; migraine de 1e 12wkn en bekkeninstabiliteit vanaf wk 34 en na de bevalling.

Bij de 2e; tot wk 14 misselijk, vanaf wk 15 bekkenklachen/instabiliteit, erg moe en last van maagzuur.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: