Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
+41
Filoria
Tamagotchi
Aletta
Mizz_S
Merai
sterremaan
Snoes
Bliss
Frappuccino
Verde
Ragazza
Punk'd
Toet
Shopaholic
Elliot
Blond
Kowalski
Primrose
Sylvana
SuperGrover
Linnie1985
mezzoforte
Caramba
Zwerver
Mamsie
Ooh La La!
Charles
Lady Starstruck
Char1
Caroow
TukTuk
Sugarfall
Susan
Thunder
Arwyn
Happinaz
Parisienne
Rouxxxe
Exogenesis
SoGood
Bazinga
45 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
Tomboy. Aan de andere kant voel ik me vrij vrouwelijk vanwege het feit dat ik een kind op de wereld heb gezet. En ik kan goed over mijn gevoelens praten
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Meisje-meisje. Ik was altijd gek op tutten, shoppen, poppen, barbie's en hou nog steeds van mode, tutten, shoppen, make-up. Ik ben dol op vrouwen series. Verder draag ik gewoon sneakers en dergelijke, maar over het algemeen ben ik meer meisje-meisje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een echt meisje-meisje: bloemen, roze, hartjes, strikjes en dat soort poespas. Hou totaal niet van voetbal en moet niets hebben van jongens dingen zoals bier drinken etc. Ik kleed me meestal ook netjes en meisjesachtig met make up (niet teveel) en nagellak.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ik zit er tussen in. Maar ik ben eerder een tomboy dan een meisje meisje. Het laatste zal ik nooit zijn.
Ik heb een mannelijk beroep en werk tussen alleen maar mannen dat is heel gezellig maar soms mis ik toch echt wel de vrouwenpraat. Al hebben ze me afgelopen tijd enorm gesteund en tijdens mijn zwangerschap lette ze ook goed op dat ik niet te zwaar werk deed.
Draag niet altijd make up soms ouwe broeken en truien.
Maar ik vind het buiten mijn werk ook wel fijn om leuke jurkjes en rokjes te dragen om mezelf op te maken en er gewoon leuk uit te zien.
Ik heb een mannelijk beroep en werk tussen alleen maar mannen dat is heel gezellig maar soms mis ik toch echt wel de vrouwenpraat. Al hebben ze me afgelopen tijd enorm gesteund en tijdens mijn zwangerschap lette ze ook goed op dat ik niet te zwaar werk deed.
Draag niet altijd make up soms ouwe broeken en truien.
Maar ik vind het buiten mijn werk ook wel fijn om leuke jurkjes en rokjes te dragen om mezelf op te maken en er gewoon leuk uit te zien.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik kleed me als een meisje-meisje, houd ook van make up en dergelijke en heb ook bepaalde vriendinnetjes waar ik bijna alleen maar praat over wat voor mooie kleding/tas/bronzingpowder/chocoladesoort we nu weer hebben ontdekt - als een stel echte meisjes dus. Ik oog ook wel vrouwelijk qua bouw (klein meisje, smalle bouw), maar mijn motoriek (vooral bij dansen) is wel redelijk mannelijk en ik houd ook van lomp bierdrinken. Ook ben ik qua manier van denken en qua ongevoeligheid nogal mannelijk. Een beetje van beide, dus.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bom om nek meisje
» ons meisje is er!
» Jas z8 meisje
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» ons meisje is er!
» Jas z8 meisje
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: