Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
+41
Filoria
Tamagotchi
Aletta
Mizz_S
Merai
sterremaan
Snoes
Bliss
Frappuccino
Verde
Ragazza
Punk'd
Toet
Shopaholic
Elliot
Blond
Kowalski
Primrose
Sylvana
SuperGrover
Linnie1985
mezzoforte
Caramba
Zwerver
Mamsie
Ooh La La!
Charles
Lady Starstruck
Char1
Caroow
TukTuk
Sugarfall
Susan
Thunder
Arwyn
Happinaz
Parisienne
Rouxxxe
Exogenesis
SoGood
Bazinga
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij een meisje-meisje of tomboy?
Op 't gebied van winkelen, ben ik trouwens net een vent.. Ik zit, als ik met vriendinnen winkel, ook 9 van de 10 keer naast mannen haha, te wachten op een bankje met allemaal tassen. En volgens een vriendin, zucht ik net zoals haar vriend. (Wat ik niet zo raar vind als je voor de twintigste keer een shirtje omhoog houdt, wat 'Misschien weelll.. Maar misschien ook net níet past bij die ene broek'. Bovendien kiest ze steeds dezelfde soort kleur uit, om te beweren dat-ie echt héél anders is dan de vorige die precies 't zelfde waren :/)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik draag rokjes en jurkjes, sieraden en vind het leuk om mijn haar te doen en te winkelen maar ik ben helemaal niet zo van de make-up en heb maar heel soms nagellak op! Ik lees en kijk graag dingen die romantisch zijn, maar houd ook weer van 'stoere' series zoals Penoza. Ik ben een combinatie
Gast- Gast
Ik ben echt een meisje meisje. Ik ben gek op sieraden, make-up, jurkjes en rokjes .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef:Op 't gebied van winkelen, ben ik trouwens net een vent.. Ik zit, als ik met vriendinnen winkel, ook 9 van de 10 keer naast mannen haha, te wachten op een bankje met allemaal tassen. En volgens een vriendin, zucht ik net zoals haar vriend. (Wat ik niet zo raar vind als je voor de twintigste keer een shirtje omhoog houdt, wat 'Misschien weelll.. Maar misschien ook net níet past bij die ene broek'. Bovendien kiest ze steeds dezelfde soort kleur uit, om te beweren dat-ie echt héél anders is dan de vorige die precies 't zelfde waren :/)
Ja maar winkelen met vriendinnen ís ook heel irritant vind ik. Ik winkel nooit met vriendinnen, geen geduld voor. Ik winkel altijd alleen, en met mijn vriend ga ik wel mee winkelen.
Gast- Gast
Meisje-meisje, sowieso. Ik hou van roze, van jurkjes en rokjes, van winkelen, van urenlang theeleuten en ik haat klussen, bier, techniek, auto's en andere 'stoere' dingen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Heb van beide wat maar neig uiteindelijk toch het meest naar meisje meisje denk ik.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook een mix. Soms kan ik heel erg goed tutten, heb er af en toe ook echt 'zin in' :p om lekker te scrubben, maskertje hier en daar, make uppen, leuke kleren en hakken aan. Maar kan ook erg lomp zijn, geef er niet veel om als ik vies word, kan op een festival prima het hele weekend in dezelfde kleren rondlopen, dat soort dingen :p
Alleen met beestjes ben ik wel een mietje/meisje-meisje. Ik schijt in mn broek als ik een spin/muis/whatever zie.
Alleen met beestjes ben ik wel een mietje/meisje-meisje. Ik schijt in mn broek als ik een spin/muis/whatever zie.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Een stoer meisje-meisje! Haha!
Ik vind het echt wel leuk om te shoppen, hakken en rokjes aan te doen, me lekker op te tutten, lekker te dansen en te flirten, heerlijk! Maar heb ook echt wel een stoere kant, in de zin dat veel dingen me niet zo boeien, ik ben nogal lomp en vind het niet echt om te vallen, vies te worden, pijn te hebben, dat soort dingen! Ik vind het ook wel grappig, want ik ben nogal klein en niet al te dik en als ik me dan lekker op heb getut, verwachten mannen vaak echt zo'n tutje, maar dat ben ik echt niet!
Ik vind het echt wel leuk om te shoppen, hakken en rokjes aan te doen, me lekker op te tutten, lekker te dansen en te flirten, heerlijk! Maar heb ook echt wel een stoere kant, in de zin dat veel dingen me niet zo boeien, ik ben nogal lomp en vind het niet echt om te vallen, vies te worden, pijn te hebben, dat soort dingen! Ik vind het ook wel grappig, want ik ben nogal klein en niet al te dik en als ik me dan lekker op heb getut, verwachten mannen vaak echt zo'n tutje, maar dat ben ik echt niet!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ben een meisje-meisje denk ik! Ik houd van tutten, mooie vrouwelijke kleding, sieraden, make-up, hoge hakken, winkelen en roddelen met vriendinnen onder het genot van een wijntje.
Hoewel sommige dames van het forum op de meetings vonden dat ik juist helemaal geen meisje-meisje ben terwijl ze dat wel hadden verwacht..
Hoewel sommige dames van het forum op de meetings vonden dat ik juist helemaal geen meisje-meisje ben terwijl ze dat wel hadden verwacht..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski schreef:Een stoer meisje-meisje! Haha!
Dit had ik kunnen schrijven, op dat stukje van 'niet al te dik' na haha!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben een meisje meisje. Ik heb mbt klussen echt 2 linkerhanden. Wel is het leuk om te zien dat onze oudste dochter een goede mengelmoes is. Ze houd van jongens dingen, samen met papa maar ook daarentegen kan ze een echte meid zijn!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik heb precies hetzelfde als Koko (al vind ik pijn wel eng haha en insecten enzo) maar ik word altijd als stoer omschreven, is een bepaalde houding denk ik. Een beetje one of the guys zegmaar.
Ik houd ook van jongensdingen zoals voetbal, klussen en auto rijden maar ook heel erg van meiden dingen zoals make-up, fashion etc.
Ik houd ook van jongensdingen zoals voetbal, klussen en auto rijden maar ook heel erg van meiden dingen zoals make-up, fashion etc.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik weet het niet eigenlijk. Ik draag bijna geen jurkjes, rokjes en bloemetjes
Ik hou van shoppen, make up.. Maar helemaal niet van breien, haken of veel taarten bakken ofzo. Maar ik hou ook niet van insecten of klussen. Wel vind ik het leuk om af en toe te schilderen (de muren ).. maar niet te vaak.
Ik heb hakken.. maar ik draag ook heel vaak mijn veterlaarsjes met gespen en leren broeken. In de zomer heb ik wel jurkjes aan maar veel vaker shortjes. Ik hou ook wel meer van sexy jurkjes dan echt van die lieve jurkjes..
Begrijpen jullie het nog
Ik hou van shoppen, make up.. Maar helemaal niet van breien, haken of veel taarten bakken ofzo. Maar ik hou ook niet van insecten of klussen. Wel vind ik het leuk om af en toe te schilderen (de muren ).. maar niet te vaak.
Ik heb hakken.. maar ik draag ook heel vaak mijn veterlaarsjes met gespen en leren broeken. In de zomer heb ik wel jurkjes aan maar veel vaker shortjes. Ik hou ook wel meer van sexy jurkjes dan echt van die lieve jurkjes..
Begrijpen jullie het nog
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik zit er iets tussenin, maar als ik moet kiezen, zeg ik tomboy.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik ben ook een mix geloof ik. Hou ervan om me op te tutten, maar echt niet dagelijks. Qua klussen zou ik niet zo snel iets uit mezelf doen, maar m'n vriend helpen gaat me prima af. Ik vind het ook wel leuk om dingetjes te maken en uit te zoeken, dan ga ik gerust in de schuur zoeken naar materialen en dan een beetje knutselen. Bijvoorbeeld om de deksel van de koffiepot weer met een ijzerdraadje vast te zetten, zodat het scharniert en niet elke keer eraf valt. Terwijl mijn vader al bijna een nieuwe had gekocht
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Rood schreef:Ik ook allebei niet. Is er geen tussenweg? Ik heb niks met make-up en haarfrummelen, maar ook niet met door de modder banjeren. Wat ben ik dan?
+1. Ik ben ook geen van beide. Make-up, bezig zijn met mijn haar/uiterlijk, winkelen, allemaal niet aan mij besteed. Maar klussen, bier zuipen enzo past ook niet bij me
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Hmm, ik zit ertussen in denk ik. Ik ben overgevoelig en jank bij t minste of geringste, hou van winkelen, kijk naar GTST en All you need is love, draag altijd nagellak en make up en hou van sieraden. Maar ik hou niet van hoge hakken, make-up merken en musthaves interesseren me niet en mijn kledingstijl is meer stoer dan vrouwelijk. Ook kan ik prima een avondje bier drinken met wat vrienden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik neig eerder naar het meisje-meisje, alhoewel ik bijvoorbeeld toen we vorig jaar een deel van ons huis aan het verbouwen waren gewoon heb meegeholpen en daar ook absoluut niet vies van was/ben.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben denk ik een mixje. Ik houd wel van make-up, leuke kleren (er goed en verzorgd uitzien). Maar heb dan wel weer wat mannelijkere hobby's en interesses tov andere vrouwen in mijn omgeving.
Gast- Gast
Ik ben wel een meisje meisje, het liefst lag ik hier ook met make-up, mijn huispakken, en pyjamas zie je niet aan dat ze dat zijn. Ben echt een kleding freak, en vind het belangrijk dat ik lekker ruik. Dus ik denk dat ik volmondig meisje meisje kan zeggen.
Ik zit er tussenin. Ik verzorg me graag goed en ik kan heel erg genieten van een middagje kletsen met vriendinnen maar ik hou ontzettend van mannenhumor en het feit dat ze gewoon zeggen wat ze denken. Ik vind klussen leuk en ben behoorlijk handig, het interesseert me dan ook echt niet hoe ik eruit zie terwijl ik op een avondje uit wel drie outfits kan checken. Afijn, een mixje dus
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik denk er tussen in. Vroeger als kind speelde ik vooral met lego en auto's en niet echt veel met poppen en barbies (al werd dat later wel iets meer). Maar ik hield dan ook weer niet echt van buiten spelen in de modder etc, ik haat vies worden haha. En ik was gek op knuffelbeesten. Maar ik speelde wel veel met jongens dan weer.
Ik hou wel van kleding, maar heb wel een beetje een 'stoere' kledingstijl. Ik hou niet van tuttig en roze enzo. Ik draag wel graag make-up, en vind het wel leuk me een beetje op te tutten, maar ga ook gerust zonder make-up naar buiten. M'n make-up is wel basic en het moet allemaal niet te lang duren. Ik heb ook niets met het smeren van allerlei cremepjes enzo.
Op vakantie houd ik wel een beetje van stoere dingen, maar dan weer geen enge dingen zoals bungeejumpen haha. En ik wil ook altijd shoppen. Maar ik ben niet zo iemand die niet in de trein naar de wc durft want dat is zo vies etc. Ik hoef ook weer niet in allerlei superluxe hotels te zitten (al vind ik dat ook wel weer leuk voor een keertje voor de afwisseling) en ik doe ook niet snel moeilijk over dat soort dingen.
Ik heb altijd veel mannelijke vrienden gehad en nu nog wel, als ik nu iets ga doen ben ik nog steeds vaak het enige meisje. Dan gaan we bijvoorbeeld naar sportwedstrijden, bv wielrennen. Vind ik leuk, maar ik vind t ook weer superleuk om iets 'vrouwelijks' met mn vriendinnen te doen als een high tea.
Owja, en ik heb echt een hekel aan 'vrouwenseries' als Desperate Housewives, Sex and the City etc (ik vat het altijd samen als, alles wat op Net 5 komt vind ik stom ), dan kijk ik liever sport ofzo (ik kijk altijd Darts en Snooker met mn man haha, maar ik zet het ook wel op als hij er niet is... )
Oftewel, ik houd van afwisseling denk ik.
Ik hou wel van kleding, maar heb wel een beetje een 'stoere' kledingstijl. Ik hou niet van tuttig en roze enzo. Ik draag wel graag make-up, en vind het wel leuk me een beetje op te tutten, maar ga ook gerust zonder make-up naar buiten. M'n make-up is wel basic en het moet allemaal niet te lang duren. Ik heb ook niets met het smeren van allerlei cremepjes enzo.
Op vakantie houd ik wel een beetje van stoere dingen, maar dan weer geen enge dingen zoals bungeejumpen haha. En ik wil ook altijd shoppen. Maar ik ben niet zo iemand die niet in de trein naar de wc durft want dat is zo vies etc. Ik hoef ook weer niet in allerlei superluxe hotels te zitten (al vind ik dat ook wel weer leuk voor een keertje voor de afwisseling) en ik doe ook niet snel moeilijk over dat soort dingen.
Ik heb altijd veel mannelijke vrienden gehad en nu nog wel, als ik nu iets ga doen ben ik nog steeds vaak het enige meisje. Dan gaan we bijvoorbeeld naar sportwedstrijden, bv wielrennen. Vind ik leuk, maar ik vind t ook weer superleuk om iets 'vrouwelijks' met mn vriendinnen te doen als een high tea.
Owja, en ik heb echt een hekel aan 'vrouwenseries' als Desperate Housewives, Sex and the City etc (ik vat het altijd samen als, alles wat op Net 5 komt vind ik stom ), dan kijk ik liever sport ofzo (ik kijk altijd Darts en Snooker met mn man haha, maar ik zet het ook wel op als hij er niet is... )
Oftewel, ik houd van afwisseling denk ik.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Geen van beiden. Ik ben gewoon een vrouw.
Heb me altijd geërgerd aan dat stereotypebeeld van vrouwen, alsof je echt vrouwelijk bent als je houdt van optutten en winkelen. Want in die zin ben ik niet vrouwelijk. Ik praat liever over politiek dan over de laatste mode.
Maar ik ben ook geen tomboy. Ik houd ook niet van in de modder spelen, en ik houd wel van BBC-kostuumdrama's en trouwjurken, en dat beschouwt men dan weer als typische vrouwendingen. En ik ben dan wel niet heel erg weg van romantische komedies, maar ook niet van actiefilms die alleen maar draaien om geweld.
Kortom, ik ben gewoon vrouw, maar niet een oppervlakkig tutje. Dat kan ook.
Heb me altijd geërgerd aan dat stereotypebeeld van vrouwen, alsof je echt vrouwelijk bent als je houdt van optutten en winkelen. Want in die zin ben ik niet vrouwelijk. Ik praat liever over politiek dan over de laatste mode.
Maar ik ben ook geen tomboy. Ik houd ook niet van in de modder spelen, en ik houd wel van BBC-kostuumdrama's en trouwjurken, en dat beschouwt men dan weer als typische vrouwendingen. En ik ben dan wel niet heel erg weg van romantische komedies, maar ook niet van actiefilms die alleen maar draaien om geweld.
Kortom, ik ben gewoon vrouw, maar niet een oppervlakkig tutje. Dat kan ook.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Ik denk een meisje-meisje. Ik hou van jurkjes, rokjes, hakken, make-up, tutten, shoppen en dat soort dingen.
Gast- Gast
Geen van beiden. De ene keer draag ik jurkjes/rokjes met torenhoge hakken, dan weer een baggy broek met stoere boots. Ik hou van make up en lekker tutten op zijn tijd, heb zeer kort maar wel girly haar. Winkelen vind ik alleen leuk in mijn eentje of met mijn zus. Verder houd ik echt van stoere dingen zoals wakeboarden, snowboarden, bungyjumpen, (snelle) auto's en andere ruige sporten/activiteiten. Maar daarnaast volg ik wel diverse beautyblogs. Een mix dus.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bom om nek meisje
» ons meisje is er!
» Jas z8 meisje
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» ons meisje is er!
» Jas z8 meisje
» Meisje kan been 180 gr. draaien!
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: