Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zou jij héél goed in willen zijn?

+35
Marin
Jasmina
Bliss
sterremaan
bolus26
Snoes
Ragazza
Roxi3
Arwyn
Rouxxxe
Susan
SuperGrover
Frappuccino
Sam
Charles
Merai
Happinaz
LDJ
Slakje
Elliot
loura
Sugarfall
Blond
Sterrin_
_Lacey_
Pitufo
Aimee
Lady4
Lejow
Parisienne
Lady Starstruck
Lenthe
Printje
Exogenesis
Bazinga
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar zou jij héél goed in willen zijn? - Pagina 2 Empty Re: Waar zou jij héél goed in willen zijn?

Bericht  Merai zo 10 feb 2013 - 0:44

Ik heb er altijd van gebaald dat ik geen muziekinstrument speel, ik zou graag cello spelen of saxofoon. Ik ben verder behoorlijk muzikaal, zing, dans, acteer bij een theatervereniging, daarom vind ik het heel jammer dat ik dat stukje niet heb. Kan overigens wel een klein beetje gitaar spelen maar heb de tijd en energie niet om het echt te leren.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zou jij héél goed in willen zijn? - Pagina 2 Empty Re: Waar zou jij héél goed in willen zijn?

Bericht  Charles zo 10 feb 2013 - 0:47

Ik zou héél goed willen kunnen zingen of dansen...lijkt me heerlijk! Of drummen!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Sam zo 10 feb 2013 - 0:53

Dansen, of hardlopen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Frappuccino zo 10 feb 2013 - 1:39

Ik zou ook wel heel goed willen kunnen dansen, ik ben altijd zo jaloers op mensen die dat goed kunnen!
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  SuperGrover zo 10 feb 2013 - 1:41

Het lijkt me echt heel leuk om goed te kunnen zingen. Goed zijn in een sport lijkt me ook leuk, maar ik weet wel dat ik dat zou kunnen, want ik bouw relatief makkelijk conditie en spiermassa op, ik ben alleen te lui om te trainen. Oh ja, goed flirten, dat ook!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 1:58

Ik zou trouwens wel willen dat ik mezelf wat beter kon verkopen, daar ben ik echt niet goed in. Ik heb heel veel goede ideeën maar ik ben vaak te onzeker om ze van de grond te krijgen of om mensen te benaderen.

Oh ja, en ik zou wel wat gemotiveerder willen zijn om te sporten. Goed zijn in sport hoeft van mij dan nog niet eens, maar dat ik het wel een beetje leuker vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rouxxxe zo 10 feb 2013 - 2:56

In zingen en gitaar spelen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Arwyn zo 10 feb 2013 - 3:23

Ik kon niet zo snel iets verzinnen, maar naar aanleiding van de eerste reacties vind ik die wel heel leuk: goed kunnen zingen en acteren en dan in musicals spelen! Dat lijkt me echt nog wel leuk om te doen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roxi3 zo 10 feb 2013 - 3:48

Ik zou heel goed willen kunnen zingen en heel hard willen kunnen rennen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ragazza zo 10 feb 2013 - 21:03

Ik zou vloeiend Spaans willen spreken.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 22:30

Ik zou heel graag goed piano kunnen spelen en ook goed gitaar kunnen spelen. Ohja, en daarbij ook nog eens goed kunnen zingen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  bolus26 zo 10 feb 2013 - 22:31

Susan schreef:Ik zou trouwens wel willen dat ik mezelf wat beter kon verkopen, daar ben ik echt niet goed in. Ik heb heel veel goede ideeën maar ik ben vaak te onzeker om ze van de grond te krijgen of om mensen te benaderen.

.

+1

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sterremaan ma 11 feb 2013 - 3:52

Ik heb hier echt over na zitten denken. De Nederlandse taal goed bezitten. Zodat mijn boeken sneller gaan.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 5:15

Ragazza schreef:Ik zou vloeiend Spaans willen spreken.

Dat wil ik ook ja... Alleen blijkbaar niet zo graag als ik dacht aangezien ik een opleiding begonnen ben maar deze dit jaar weer ga stoppen omdat ik er niks aan doe.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 12 feb 2013 - 5:42

- zingen!
- een instrument bespelen (drummen, gitaar, piano)
- vloeiend Italiaans spreken
- flirten
- afvallen en vooral: op gewicht blijven
- mijn emoties beter onder controle houden (minder snel huilen)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmina za 16 feb 2013 - 0:40

Studeren, en dan alleen maar 9/10-en halen, en sporten.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Marin za 16 feb 2013 - 0:54

Frans, Duits en Spaans. Spreek ik allemaal een beetje, maar zou t gewoon goed willen spreken.

Nog betere, mooie foto's maken.

En ik zou beter willen zijn in het netjes houden van mijn huis Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Exogenesis za 16 feb 2013 - 1:16

Marin schreef:Frans, Duits en Spaans. Spreek ik allemaal een beetje, maar zou t gewoon goed willen spreken.

Nog betere, mooie foto's maken.

En ik zou beter willen zijn in het netjes houden van mijn huis Very Happy

Da's een goeie. Dat lijkt mij ook een handige eigenschap.

En jullie brengen me op ideeën! Ik zou goed willen zijn in dansen.. Mijn man en ik zitten nu op stijldansen, maar dat is nog best lastig Laughing En dan zie ik mensen soepel door die zaal zwieren... Dat wil ik ook kunnen!

Ook een andere taal spreken, zoals Italiaans, lijkt me erg leuk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SuperGrover za 16 feb 2013 - 1:43

Jasmina schreef:Studeren, en dan alleen maar 9/10-en halen, en sporten.

En vervolgens nooit meer publiekelijk blij kunnen zijn om je cijfers, omdat iedereen dan denkt dat je een arrogante nerd bent en je waarschijnlijk neerkijkt op de zessen van anderen. Makkelijk kunnen studeren is leuk, maar altijd hele hoge cijfers halen niet per se.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin za 16 feb 2013 - 1:47

SuperGrover schreef:

En vervolgens nooit meer publiekelijk blij kunnen zijn om je cijfers, omdat iedereen dan denkt dat je een arrogante nerd bent en je waarschijnlijk neerkijkt op de zessen van anderen. Makkelijk kunnen studeren is leuk, maar altijd hele hoge cijfers halen niet per se.

Ik vond hoge cijfers halen wel heel leuk en stond ook bekend als een nerd, maar het deed m'n eigen competitie drang met mezelf niet veel goeds.
Als ik een 9 haalde dacht ik bij mezelf 'yes, gelukkig', bij een 8 'ok mooi' en een 7 dacht ik' ja kut, dat is te laag en voelt als onvoldoende'. Ik sloeg er echt in door. Uiteindelijk ben ik met een 8.97 afgestudeerd, wat NIET werd afgerond naar 9 en ik was ZO chagrijnig.
Das toch achterlijk. Ik sloeg totaal er in door in m'n eigen streberigheid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover za 16 feb 2013 - 1:54

Marin schreef:
SuperGrover schreef:

Ik vond hoge cijfers halen wel heel leuk en stond ook bekend als een nerd, maar het deed m'n eigen competitie drang met mezelf niet veel goeds.
Als ik een 9 haalde dacht ik bij mezelf 'yes, gelukkig', bij een 8 'ok mooi' en een 7 dacht ik' ja kut, dat is te laag en voelt als onvoldoende'. Ik sloeg er echt in door. Uiteindelijk ben ik met een 8.97 afgestudeerd, wat NIET werd afgerond naar 9 en ik was ZO chagrijnig.
Ik heb niet echt last van competitiedrang, hoewel ik het natuurlijk wel fijn vind om hoge cijfers te halen. Maar ik heb vaak wel het gevoel dat ik minder blij mag zijn met mijn cijfers. Op een zes of een zeven reageren veel mensen met dat het goed is dat ze het gehaald hebben, maar als je een negen haalt, reageren mensen helemaal niet meer zo. Zeker niet als je structureel negens haalt, dan is het meer van, ja natuurlijk, jij wel hè. Zeker bij tentamens die slecht gemaakt zijn, maar waar ik een hoog cijfer op heb, voel ik me gewoon bezwaard om dat te vertellen. Ik probeer mijn cijfer dan in het midden te houden, bijvoorbeeld door alleen te zeggen dat ik het gehaald heb, of dat het goed ging. Als iemand heel blij is dat hij/zij een moeilijk tentamen gehaald heeft met een 6, en jij zegt dat je een 9 hebt, dan klinkt het net alsof je de prestatie van de ander probeert te ondermijnen. Met alleen je cijfer noemen, ben je dan al gauw een opschepper.

Dus concluderend ben ik wel blij met mijn cijfers, en ben ik blij dat ik met weinig inspanning mijn studie goed kan doen, maar zou ik het soms wel fijn vinden als ik wat meer zoals de rest was.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin za 16 feb 2013 - 2:00

Ja snap ik heel goed SG!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 2:43

In hardlopen.

En wat serieuzer: in los kunnen laten en me minder snel gespannen voelen. Minder snel denken wat anderen over me denken.

Gast
Gast

Bericht  Jasmina za 16 feb 2013 - 4:00

SuperGrover schreef:
Marin schreef:
SuperGrover schreef:

Ik heb niet echt last van competitiedrang, hoewel ik het natuurlijk wel fijn vind om hoge cijfers te halen. Maar ik heb vaak wel het gevoel dat ik minder blij mag zijn met mijn cijfers. Op een zes of een zeven reageren veel mensen met dat het goed is dat ze het gehaald hebben, maar als je een negen haalt, reageren mensen helemaal niet meer zo. Zeker niet als je structureel negens haalt, dan is het meer van, ja natuurlijk, jij wel hè. Zeker bij tentamens die slecht gemaakt zijn, maar waar ik een hoog cijfer op heb, voel ik me gewoon bezwaard om dat te vertellen. Ik probeer mijn cijfer dan in het midden te houden, bijvoorbeeld door alleen te zeggen dat ik het gehaald heb, of dat het goed ging. Als iemand heel blij is dat hij/zij een moeilijk tentamen gehaald heeft met een 6, en jij zegt dat je een 9 hebt, dan klinkt het net alsof je de prestatie van de ander probeert te ondermijnen. Met alleen je cijfer noemen, ben je dan al gauw een opschepper.

Dus concluderend ben ik wel blij met mijn cijfers, en ben ik blij dat ik met weinig inspanning mijn studie goed kan doen, maar zou ik het soms wel fijn vinden als ik wat meer zoals de rest was.

Ik begrijp je heel goed hoor SG, maar het lijkt me echt fijn om met de minste inspanning dus toch hoge cijfers te halen. Helaas heb ik dat 'geluk' niet, ik moet er echt wel wat voor doen om dergelijke cijfers te halen. Al ben ik ook blij met een 6 of een 7.

Maar er zitten altijd wel mensen tussen die zoiets hebben van ach komt wel en dan toch een hoog cijfer halen, dat lijkt mij echt heerlijk. Dan maar een nerd nerd uiteindelijk doe je het toch voor jezelf.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  SuperGrover za 16 feb 2013 - 4:09

Nou ja, ik ben inderdaad zo'n persoon, van ach komt wel, en dan een 8 of 9 halen. Het heeft absoluut positieve kanten, ik heb veel tijd voor andere dingen, heb vrijwel nooit last van studiestress, met hoge cijfers gaan er makkelijker bepaalde deuren voor je open en ik voel me geen zorgen te maken over dingen zoals studievertraging. Maar het is vooral dat wat het leuk maakt, niet het cijfer an sich. En een nerd hoeft niet per se negatief te zijn, maar het is niet altijd fijn om een buitenbeentje te zijn. Studeren doe je misschien voor jezelf, maar mijn studententijd heeft (juist omdat ik niet zo veel uren hoef te besteden aan mijn studie) toch vooral een sociaal karakter. Ik wil niet dat mensen mij zien als arrogant of opschepperig. En een ander nadeel, ik word er gruwelijk lui van. Mijn hele school- en studietijd ging zo makkelijk, ik zie er echt gigantisch tegen op om later 40 uren te gaan werken. Maar dat zijn misschien luxe problemen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: