De baby heel goed voelen
+3
Annie24
Mom-Of-3
Mirror
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
De baby heel goed voelen
Zijn er meer meiden die de baby heel goed, bijna pijnlijk, voelen? Ik heb het idee dat ik deze baby veel beter voel dan bij J. Ik weet dat mijn placenta aan de achterzijde, mijn rug dus, zit en bij J zat hij half voor. Maar als ik loop bijvoorbeeld, voel ik steeds iets hards tegen m'n buik duwen van binnen. Aan de buitenkant voel je ook alleen maar harde stukken. Het lijkt zeg maar net of m'n buikwand super dun is, best wel een raar gevoel. Ik vind het verder niet vervelend ofzo hoor, maar gewoon zo maf dat het zo raar voelt af en toe :-)
Oh en ik vind het trouwens wel een beetje 'eng' als m'n zoontje per ongeluk tegen/op m'n buik komt. Dan voel ik de baby ook een soort van wegschieten. Maar daar zal hij wel tegen bestand zijn toch haha
Oh en ik vind het trouwens wel een beetje 'eng' als m'n zoontje per ongeluk tegen/op m'n buik komt. Dan voel ik de baby ook een soort van wegschieten. Maar daar zal hij wel tegen bestand zijn toch haha
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De baby heel goed voelen
Ik had dat ook bij de tweede,die voelde ik zo goed en voelde de bewegingen zo duidelijk echt tot pijnlijk aan toe, en dat was dus bij de oudste niet,terwijl bij hem de placenta aan de achterkant lag en bij de tweede aan de voorkant.Dus ik dacht echt dat de tweede een groot kindje zou zijn,maar dat was dus niet zo 3000 gram en het was gewoon een heel beweeglijk kind wat ze nu dus ook buiten de buik is, dusse veel succes haha
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Hier ook een erg beweeglijk kindje. Zelf nu ik de 39 weken voorbij ben nog, terwijl ze toch zeggen dat het minder wordt omdat er minder ruimte is. Helaas heeft dit er ook wel eens voor gezorgd dat ik me vaak zorgen maakte omdat ik hem dan (naar mijn idee) te lang niet voelde.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik voelde mijn dochter ook heel erg goed, het bewegen deed soms ook wel eens pijn en dan zat ze nog niet eens tegen mijn ribben ofzo aan, maar gewoon omdat ze haar voet dan zo ver uit stak. Wat annie zegt, had ik ook, als ze dan eens een rustig dagje had, maakte ik me direct zorgen, omdat ik dat niet gewend was.
En er zijn al een hele tijd twee mamas van 2, alleen de ene heeft een streepje en de andere niet
En er zijn al een hele tijd twee mamas van 2, alleen de ene heeft een streepje en de andere niet
Gast- Gast
Ik voel ze ook erg goed. Had dat de vorige keren ook wel trouwens.
Ik voel nu duidelijk de hoofdjes tegen mijn ribben, vooral 's avonds zijn zeerg druk, en voel ik van alles onder mijn handen doorgaan. Ze liggen nu beide in stuit, en dat is echt goed te voelen.
De jongste botst hier ook vaak tegen mijn buik, maar dat zal vast wel goed gaan.
Ik heb trouwens boven mijn navel een 'leeg' stukje buik, de buikspieren zijn helemaal opzij gaan liggen, dus als ik op dat zachten stuk druk, voel ik altijd wel iets. Heel bijzonder is dat, ik kan dan echt een lichaamsdeel wegduwen. Soms maak ik ze daardoor ook wakker, blijf het bijzonder vinden.
Ik voel nu duidelijk de hoofdjes tegen mijn ribben, vooral 's avonds zijn zeerg druk, en voel ik van alles onder mijn handen doorgaan. Ze liggen nu beide in stuit, en dat is echt goed te voelen.
De jongste botst hier ook vaak tegen mijn buik, maar dat zal vast wel goed gaan.
Ik heb trouwens boven mijn navel een 'leeg' stukje buik, de buikspieren zijn helemaal opzij gaan liggen, dus als ik op dat zachten stuk druk, voel ik altijd wel iets. Heel bijzonder is dat, ik kan dan echt een lichaamsdeel wegduwen. Soms maak ik ze daardoor ook wakker, blijf het bijzonder vinden.
Gast- Gast
Kwa bewegingen voel ik de baby weinig bewegen maar dat komt doordat mijn placenta aan de voorkant ligt. Wel voel ik links van mijn buik heel vaak zijn rug.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
De tweede was ook veel drukker in mijn buik. Soms verschoot ik gewoon van de 'pijn' daarvan. Niet echt pijn dan, maar letterlijk een schop in je buik is nu eenmaal niet fijn
Ik voelde haar soms inderdaad ook verplaatsen als mijn dochter op schoot klom o.i.d. Dat leek me altijd heel eng, maar eigenlijk toen ik het meemaakte was dat niet zo.
Ik merk dat verschil nu nog trouwens, Fleur is echt een heel actieve baby. En de oudste vond ik al actief, ook in mijn buik, kun je nagaan
Ik voelde haar soms inderdaad ook verplaatsen als mijn dochter op schoot klom o.i.d. Dat leek me altijd heel eng, maar eigenlijk toen ik het meemaakte was dat niet zo.
Ik merk dat verschil nu nog trouwens, Fleur is echt een heel actieve baby. En de oudste vond ik al actief, ook in mijn buik, kun je nagaan
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ik voelde Yrsa juist veel minder, kwam ook doordat de placenta aan de voorkant lag. Ik vond dat wel heel vervelend omdat ik in mijn eerste zwangerschap gewend was vrijwel continu beweging te voelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Darcy schreef:Zijn er nu twee Mama's van twee??
Ja, klopt. Iets anders geschreven (mamavan2 en Mama_van2), maar wel verwarrend.
Gast- Gast
Dat dat zo kan verschillen dan inderdaad!
@MamaRosa, het lijkt me sowieso heel bijzonder om twee kindjes te dragen en te voelen. Maar ook wel druk als ze allebei aan het bewegen zijn, volgens mij gaat je hele buik overal heen en weer met al die armpjes, beentjes, voetjes haha
@MamaRosa, het lijkt me sowieso heel bijzonder om twee kindjes te dragen en te voelen. Maar ook wel druk als ze allebei aan het bewegen zijn, volgens mij gaat je hele buik overal heen en weer met al die armpjes, beentjes, voetjes haha
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Annie24 schreef:Hier ook een erg beweeglijk kindje. Zelf nu ik de 39 weken voorbij ben nog, terwijl ze toch zeggen dat het minder wordt omdat er minder ruimte is. Helaas heeft dit er ook wel eens voor gezorgd dat ik me vaak zorgen maakte omdat ik hem dan (naar mijn idee) te lang niet voelde.
Dat had ik dus precies zo.
H. bewoog de hele dag door. Had echt geen rust in haar kont (nu nog steeds niet).
Ik voelde haar heel erg goed ondanks dat mijn placenta aan de voorkant zat.
Gast- Gast
Vanaf week 21 voel ik mijn uk heel erg goed. De eerste beweging die ik voelde was gelijk al een harde schop, en ook al gelijk van de buitenkant te voelen! En dit terwijl de verloskundige zei dat mijn placenta aan de voorkant ligt waardoor ik bij 20 weken nog geen beweging voelde.
Ik voel uk nu elke dag heel duidelijk. Soms schrik ik gewoon van de schoppen! haha!!
Nu sinds 2 dagen merk ik dat ze rustiger is. Wel duidelijk aanwezig maar het is meer draaien en bewegen dan schoppen. (hoewel, vanmiddag zat ik op mijn werk aan de telefoon met een klant en kreeg ik ineens een trap. Dus ik riep ineens: oeh! haha!!)
Ik voel uk nu elke dag heel duidelijk. Soms schrik ik gewoon van de schoppen! haha!!
Nu sinds 2 dagen merk ik dat ze rustiger is. Wel duidelijk aanwezig maar het is meer draaien en bewegen dan schoppen. (hoewel, vanmiddag zat ik op mijn werk aan de telefoon met een klant en kreeg ik ineens een trap. Dus ik riep ineens: oeh! haha!!)
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?
» Baby voelen
» Geen baby meer... Heel raar
» baby minder voelen bewegen
» Wanneer de baby voelen bewegen?
» Baby voelen
» Geen baby meer... Heel raar
» baby minder voelen bewegen
» Wanneer de baby voelen bewegen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: