Baby helm op fiets?
+13
Catwoman79
SarahKey
PapillonRose
Printje
Sanne
Floor
Luce
Annemie
Aagje!
Lejow
Caroow
Punk'd
Shy
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baby helm op fiets?
Ja, onze dochter draagt absoluut een helmpje tijdens het fietsen. Al vanaf het begin.
Hier ken ik ook niemand die hun kind al in het voorzitje een helmpje opzet en er hebben ook al verschillende mensen naar gevraagd. Ook vreemden. Blijkbaar is het heel bijzonder. Niet dat me dat interesseert hoor, ik vind het gewoon veiliger dus draagt ze het helmpje.
Hier ken ik ook niemand die hun kind al in het voorzitje een helmpje opzet en er hebben ook al verschillende mensen naar gevraagd. Ook vreemden. Blijkbaar is het heel bijzonder. Niet dat me dat interesseert hoor, ik vind het gewoon veiliger dus draagt ze het helmpje.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Phff wat heftig! Nou als je jouw verhaal hoort wil ik met alle voorzorg graag een helm op zijn koppie.Catwoman79 schreef:SarahKey schreef:Dan is het verhaal wat ik in mijn hoofd heb een ander verhaal. Getsie zeg, ook al stond je stil dan kun je nog hard vallen. Geen wonder dat de angst voor een herhaling er nog goed in zit.Catwoman79 schreef:SarahKey schreef:Catwoman, was jou zoontje toen met stoeltje en al van de fiets gevallen of haal ik nu twee verhalen door elkaar?
Hij zat in het voorstoeltje van de fiets en is met fiets en al gevallen. Met alle ellende van dien.
Wij hebben er toen de ambu en traumaheli bij gehad. Hij is 45 minuten buiten bewustzijn geweest en had een schedelbreuk. Hij was toen 1 jaar en bijna 2 maand
Ik denk dat ik voor N. ook een helmpje ga kopen, voor achterop de fiets. Wij wonen in een grote, drukke stad. Vind het, zeker hier, dan wel veiliger.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
T. heeft ook een helm. Mn vriend wilde t ook niet omdat hij niet voor schut wilde fietsen Net nadat we hier een discussie over hadden gebeurde er een ongeluk met een 2jarig jongetje (fiets viel om toen de vader de verjaardagstaart van de jongen op de fiets wilde doen, of aant halen was?) Jongetje is een dag voor zn 2e verjaardag overleden. Ik wist niet hoe snel ik er een moest bestellen.
Die helmen wegen echt niks dus dat verhaal van de nekbreken geloof ik eigenlijk niet zo. Met heeele kleine baby's mag je sowieso al niet fietsen (in een zitje dan).
Wij hebben deze: http://kinderhelmen.com/kinderhelm-kiddimoto-union-jack-p-68.html
Die helmen wegen echt niks dus dat verhaal van de nekbreken geloof ik eigenlijk niet zo. Met heeele kleine baby's mag je sowieso al niet fietsen (in een zitje dan).
Wij hebben deze: http://kinderhelmen.com/kinderhelm-kiddimoto-union-jack-p-68.html
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Er is pas een onderzoek geweest van de Fietsersbond waaruit bleek dat helmpjes negen van e tien keer geen bescherming bieden, zeker niet op een volwassen fiets omdat de snelheid waarmee je valt te hoog is. Het meeste hoofdletsel wat men oploopt, zou van binnenuit komen en daar tegen biedt de helm geen bescherming.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Helm op?
» yepp easyfit en helm
» plat hoofd, geen helm?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» yepp easyfit en helm
» plat hoofd, geen helm?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: