Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

+8
Sam
Exogenesis
Fortissimo
Sarah1985
Arwyn
Jezzie
VeryCherry
Fearie
12 plaatsers

Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Zwerver vr 8 feb 2013 - 8:31

aaaaaaaaaaah ze hebben vannacht geprobeerd mijn auto te stelen! Ik ben zo erg geschrokken. Ik wilde vanmiddag weg gaan naar een vriendin van mij en ik zie allemaal sneeuw in mijn auto liggen. Ik dacht meteen dat ze een ruit hadden ingeslagen. Dus ik loop om mijn auto heen, tref ik mijn deur helemaal verbogen aan. Ik de auto deur open doen zie ik dat al mijn bedrading los ligt en hangt. Ze hebben er in zitten knippen. Ik meteen mijn vriend gebeld, die is gekomen en hebben samen te politie gebeld. Die zijn langs gekomen maar ze konden niks voor mij doen behalve aangifte. Ze hebben nog wel een blik bier meegenomen wat naast mijn auto lag voor eventueel vinger afdrukken...(Die je ook op de foto nog ziet liggen)

Ben zo enorm geschrokken en heb ook wat tranen gelaten. Ik durf mijn auto niet meer voor mijn deur neer te zetten. Nu eerst kijken naar een andere deur en de bedrading wordt helemaal opnieuw gelegd. Ik had mijn auto papieren in de auto liggen, deze is gestolen samen met mijn carkit. Mijn radio hebben ze laten zitten, maar usb stickje is wel weg.

Toevallig las ik vanmiddag ook dat er bij mij in dezelfde buurt (3 straten verderop) een ford fiesta is gestolen. Dit wordt allemaal gelinkt aan elkaar dus nu afwachten......Mijn auto staat nu veilig bij de garage opgeborgen.


*


Laatst aangepast door Zwerver op za 16 feb 2013 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Fearie vr 8 feb 2013 - 8:33

Ooh wat vervelend ! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent !
Kan alles nog gemaakt worden, die deur ziet er aardig verbogen uit.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  VeryCherry vr 8 feb 2013 - 8:34

Zooo hé, wat zul je geschrokken zijn zeg. Ik zou ook gaan huilen hoor. Daar is niks raars aan. Ik hoop dat de politie er wat mee kan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 9:24

Oh jeetje wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je er om moet huilen, zou ik ook doen! Goed dat je de auto nu in de garage hebt staan.
Hopelijk kan de politie ontdekken wie het gedaan heeft/hebben.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Arwyn vr 8 feb 2013 - 9:29

Oh, dan weet ik nu ook in welke buurt jij woont..

Wat ontzettend balen zeg! Ik zou me er dan volgens mij ook helemaal niet fijn meer bij voelen om mijn auto daar dan te hebben staan...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Sarah1985 vr 8 feb 2013 - 11:36

Jemig schrikken zeg. En die deur is erg verbogen. En niet gek dat je gaat huilen zou ik ook doen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Fortissimo vr 8 feb 2013 - 23:18

Ik vind het zo naar voor je Zwerver! Vannacht bij ons in de buurt hoorde ik op gegeven moment twee mensen zeggen: 'Deze?' en vervolgens glas gerinkel en twee mensen die heel hard weg rennen. Toen zat ik rechtop in bed, en moest gelijk aan jou denken en was bang dat ze nu onze auto ook zouden pakken. Ik kan me helemaal indenken hoe jij je nu voelt! Ookal is hij niet gestolen, ze hebben wel aan JOUW autootje gezeten. Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  699888
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 23:59

Jeetje meid! Wat schrikken! Wat voel je je dan klote he. Bij ons hadden ze 4 ramen in gegooit dikke deuk in de deur. Echt mega zuur. Ben je zuinig en blij met je auto gaat een ander er zo mee om.

Dikke knuffel schat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Exogenesis za 9 feb 2013 - 7:43

Oh jemig! Wat vervelend. En wat een brutale gasten Evil or Very Mad
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Sam za 9 feb 2013 - 7:45

Oe dat is balen!
Hebben ze bij mijn vriend ook erns geprobeerd.

Delt je verzekering?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  LDJ za 9 feb 2013 - 9:48

Wat eng zwerver. Het idee dat een ander ongevraagd aan je spullen zit....
Ik zou ook gaan huilen hoor!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Zwerver zo 10 feb 2013 - 4:22

Sam schreef:Oe dat is balen!
Hebben ze bij mijn vriend ook erns geprobeerd.

Delt je verzekering?
Nee, waarschijnlijk helemaal niks omdat ik WA verzekerd ben. Ik ga toch proberen om iets vergoed te krijgen. Vind het belachelijk Mad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  xxjojootjexx zo 10 feb 2013 - 4:25

Rot dat ze geprobeerd hebben in te breken.

Gelukkig heb je je auto nog...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Snoes ma 11 feb 2013 - 0:00

Oh wat schrikken zeg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!  Empty Re: Ze hebben geprobeerd mijn auto te stelen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum