n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
+19
Supertalentje
Lovely
Jeanette
Bosjesvrouw
Roza
banjer49
Flip Fluitketel
Sarah1985
Thunder
Dani
Tsjip
JustMeDaan
miss piggy
Zininzon
luisa
iloverocknroll1984
Penny Blossom
Rush
aniet
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
Ik ben op zoek naar een andere autoverzekering.
Bij wie zijn jullie verzekerd en hoeveel betaal je per maand?
Bij wie zijn jullie verzekerd en hoeveel betaal je per maand?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Re: n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
Ik ben verzekerd bij de Noord Hollandsche van 1816 via een verzekeringskantoor bij ons om de hoek.
Als ik m`n auto wil verzekeren bij zoiets als Achmea of zo`n aanbieder die zegt de goedkoopste te zijn, ben ik altijd 20 euro meer kwijt volgens de berekening, lekker goedkoop.
Anyway, ik heb m`n auto WA plus + inzittenden en rechtsbijstand en accessoires tot €300 verzekerd met 3 schadevrije jaren en 38% korting voor €40 per maand.
Als ik m`n auto wil verzekeren bij zoiets als Achmea of zo`n aanbieder die zegt de goedkoopste te zijn, ben ik altijd 20 euro meer kwijt volgens de berekening, lekker goedkoop.
Anyway, ik heb m`n auto WA plus + inzittenden en rechtsbijstand en accessoires tot €300 verzekerd met 3 schadevrije jaren en 38% korting voor €40 per maand.
Laatst aangepast door Rush op zo 18 sep 2011 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn schoonvader heeft onze auto´s op zijn naam en ik de verzekering
Wij betalen 152 euro per maand, voor beide auto en dat is ook met wegenbelasting.
(wij hebben een VW transporter dus die is duur in wegenbelasting)
Wij betalen 152 euro per maand, voor beide auto en dat is ook met wegenbelasting.
(wij hebben een VW transporter dus die is duur in wegenbelasting)
Gast- Gast
Interpolis. Mijn vriend bij Diks(?) of iets dergelijks.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Ook bij de Noord Hollandsche, net als de verzekeringen mbt het huis enz.
Wat we per maand betalen weet ik zo niet, we hebben een pakket, dus dan moet ik eerst even kijken, en daar heb ik nu even geen zin in.
Wat we per maand betalen weet ik zo niet, we hebben een pakket, dus dan moet ik eerst even kijken, en daar heb ik nu even geen zin in.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 18 sep 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Onze auto is all risk verzekerd bij Allianz. Het is een citroen c1 en we betalen 42,92 per maand.
Gast- Gast
Bij Onna-Onna. Het is een 3 jaar oude VW Polo en betaal 60 euro (dit is m'n eerste verzekering, dus nog geen korting vanwege schadevrije jaren)
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zit bij ditzo en wa+ verzekerd. Betaal iets van 23 euro p.m.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik heb even gechecked bij Ditzo. Als ik hetzelfde wil als wat ik nu heb ben ik, schrik niet,luisa schreef:Ik zit bij ditzo en wa+ verzekerd. Betaal iets van 23 euro p.m.
€ 89,52 kwijt.
Rush- Lady Post-a-lot
Heb mijn auto all-risk verzekerd bij Interpolis.
Ik betaal maandelijks 40 euro incl wegenbelasting (is een vrij lichte auto).
Ik geloof dat ik een korting heb van 40%
Ik betaal maandelijks 40 euro incl wegenbelasting (is een vrij lichte auto).
Ik geloof dat ik een korting heb van 40%
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mijn auto is allrisk verzekert bij Unive. Ik heb alles verzekert bij univé en betaal iets van 40 euro voor alles (inboedel, rechtsbijstand, auto, WA etc). Ik heb in totaal 13 schadevrije jaren of nog meer. Ooit 5 schadevrije jaren van mijn vader gekregen. Ik kan dus ook niet naar een andere maatschappij, want ze accepteren de schadevrije jaren niet.
Gast- Gast
Ik ben verzekerd bij de ZLM, betaal geloof ik 18 euro per maand en heb WA + inzittenden. Ga wel elk jaar omlaag omdat ik schadevrij rij.
Gast- Gast
Wij zijn verzekerd via Onna Onna, op de naam van mijn vriend, en het kost hem iets van €25 per maand. Op mijn naam zou het €100 zijn
Gast- Gast
mijn auto is verzekerd bij allianz, dat was een aantal jaar geleden de goedkoopste voor mijn auto, maar goed dat kan ondertussen ook alweer veranderd zijn.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Verzekerd bij Allianz, via een tussenpersoon. Betaal voor all risk, met inzittenden en bijstand 67 euro per maand. Heb 5 schadevrije jaren. Maar ik heb al een behoorlijke korting. Geen idee hoeveel precies.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Wij zijn all-risk verzekerd bij Unive. Dit was toen mijn vriend jaren geleden zijn eerste auto kocht de goedkoopste en het is altijd goed bevallen. Inmiddels hebben we alle verzekeringen daar. Ik weet alleen niet hoeveel we betalen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Wij zitten bij HEMA. Wat we precies betalen weet ik niet, volgens mij rond de 30 euro per maand. De verzekering staat op mijn vriends naam en die heeft al iets van 10 schadevrije jaren. De bedrijfsauto is ergens anders verzekerd en aanzienlijk duurder.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Wij zitten bij Interpolis. Wat we exact betalen weet ik zo niet, alle andere verzekeringen hebben we ook daar, in een alles-in-één-polis.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
wij zaten ook bij de noordhollandse maar onze tussenpersoon was nogal een raar figuur. En dat is zacht uitgedrukt.
En toen konden we via een vriend van mijn ouders bij aegon terecht. Voor mijn auto clio uit 1994 betalen we 20,59. EN voor de Peagot 407 uit 2007 betalen we dacht 45 euro, All risk is die. En beide met inzittende verzekering
En toen konden we via een vriend van mijn ouders bij aegon terecht. Voor mijn auto clio uit 1994 betalen we 20,59. EN voor de Peagot 407 uit 2007 betalen we dacht 45 euro, All risk is die. En beide met inzittende verzekering
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de ASR. We hebben alles in 1 pakket en volgens mij betalen we voor de Renault iets van 43euro all risk en de Vw 19euro WA verzekerd.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Rush schreef:Ik heb even gechecked bij Ditzo. Als ik hetzelfde wil als wat ik nu heb ben ik, schrik niet,luisa schreef:Ik zit bij ditzo en wa+ verzekerd. Betaal iets van 23 euro p.m.
€ 89,52 kwijt.
Hmm, bij mij was Ditzo wel een van de goedkoperen. En voordeel vind ik dat je niet no-claim omlaag gaat.
Ik heb overigens geen rechtsbijstand erop.
luisa- Prater
Ik wel, maar dat kost bij Ditzo ook maar €3 extra ofzo en bij mijn verzekering is dat ook zoiets.luisa schreef:Rush schreef:Ik heb even gechecked bij Ditzo. Als ik hetzelfde wil als wat ik nu heb ben ik, schrik niet,luisa schreef:Ik zit bij ditzo en wa+ verzekerd. Betaal iets van 23 euro p.m.
€ 89,52 kwijt.
Hmm, bij mij was Ditzo wel een van de goedkoperen. En voordeel vind ik dat je niet no-claim omlaag gaat.
Wel vreemd dat het zo kan verschillen, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik wel, maar dat kost bij Ditzo ook maar €3 extra ofzo en bij mijn verzekering is dat ook zoiets.luisa schreef:Rush schreef:Ik heb even gechecked bij Ditzo. Als ik hetzelfde wil als wat ik nu heb ben ik, schrik niet,luisa schreef:Ik zit bij ditzo en wa+ verzekerd. Betaal iets van 23 euro p.m.
€ 89,52 kwijt.
Wel vreemd dat het zo kan verschillen, haha!
Tja,auto uit 2001. Een lancia y. En ik bedenk me nu dat ik ook al die andere dingen niet meeverzekerd heb, geen inzittenden en geen associares bijv. Echt alleen wa+.
luisa- Prater
Mijn auto komt ook uit 2001
Maar ik heb wel alles erbij, inzittenden sowieso. Ik wil geen ongeluk veroorzaken en me vervolgens scheel moeten betalen omdat er iemand dood of gehandicapt raakt.
Maar ik heb wel alles erbij, inzittenden sowieso. Ik wil geen ongeluk veroorzaken en me vervolgens scheel moeten betalen omdat er iemand dood of gehandicapt raakt.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Mijn auto komt ook uit 2001
Als jij een ongeluk veroorzaakt wordt dit gedekt op je wa. Op je wa zijn zowel schade aan personen als zaken door jou veroorzaakt gedekt, inzittenden is dan dubbelop.
luisa- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor auto verzekering hebben jullie?
» wat hebben jullie in de auto liggen?
» Wat voor auto hebben jullie?
» Hoe hebben jullie je auto gekocht?
» Wat voor een auto hebben jullie?
» wat hebben jullie in de auto liggen?
» Wat voor auto hebben jullie?
» Hoe hebben jullie je auto gekocht?
» Wat voor een auto hebben jullie?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: