Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

+38
Mizz_S
bolus26
Bosjesvrouw
Huppekee
Ragazza
luisa
Nora
Parisienne
Bacio
loura
Fortissimo
zwaai zwaai
Pompoen
Lejow
Caroow
mezzoforte
Oasis
Pitufo
Exogenesis
Chocoholic
SoGood
sanne-84
Rouxxxe
Kreeftje
Sylvana
Zonnetje
Mida4you
Silver
Sam
Snirp
Manderijn
Beachgirl
Lady4
Rush
Highway
Charles
Pommes
Herfstblaadjes
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Rush vr 8 feb 2013 - 21:38

Vertel je vriend dan maar niet dat het niet enorm veel hoeft te kosten. Wij hebben ook alle verlichting en bepaalde dingen op afstandsbediening, maar die setjes kan je zelfs bij de Action kopen. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Oasis vr 8 feb 2013 - 21:55

Computers, af en toe een game, series kijken, uit eten gaan.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 22:02

Die van mij is militair vliegtuigspotter, doet aan modelbouw van militaire vliegtuigjes en doet ontzettend veel op voetbalgebied. Voetbalt zelf, en traint twee jeugdteams en wordt vanaf volgend seizoen coördinator bij de jeugd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  mezzoforte vr 8 feb 2013 - 22:17

Gamen, voetbal, squash.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 22:42

Pitufo schreef:Mijn vriend bakt en kookt graag. En dat komt goed uit, want ik eet graag nerd laughcry

lol!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Caroow vr 8 feb 2013 - 22:49

Hij kookt graag, kijk heel veel kookprogramma's en leest veel kookboeken. Hij houdt ook veel van films kijken, maar alleen orginele, grebrande films komen hier niet binnen. Met z'n vrienden heeft hij vaak pokeravondjes, ze spelen om kleine bedragen en volgens mij is hij best goed (of zijn vrienden slecht) want hij wint regelmatig zo rond de 40 euro.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Lejow vr 8 feb 2013 - 22:50

Whaha Charles!!

Hier is het vooral gamen wat de klok slaat, en naar de bios gaan (hij heeft zon film abonnement).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Pompoen vr 8 feb 2013 - 23:13

W.argamen... Dat is niet op de computer hoor, dat is met kleine poppetjes (ok soldaatjes) op grote tafels met landschappen veldslagen naspelen.
Ik vind het best een leuke hobby eigenlijk, lekker nerdy, hij leest altijd allemaal boeken over de periode die ze gaan doen en bestudeerd de landschapen en univormen en vervolgens gaat hij die poppetjes beschilderen (ze zijn 10 mm!!), boompjes maken, huisjes knutselen. Hij maakt zoveel mogelijk zelf.
En uiteindelijk gaan ze dan met een stel vrienden lekker een middagje gamen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  zwaai zwaai vr 8 feb 2013 - 23:16

Mijn vriend vind alles wat met attracties/parken te maken heeft leuk. Hij weet alles van de achtbanen en weet precies hoe alle attracties werken. We hebben bijna alle parken in de benelux al gehad.

Daarnaast vind hij spelletjs op zijn laptop en in de tuin werken leuk om te doen.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Fortissimo vr 8 feb 2013 - 23:30

Voetbal, voetbal, voetbal, voetbal, voetbal, voetbal.. en ohja, hardlopen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  loura vr 8 feb 2013 - 23:55

Fortissimo schreef:Voetbal, voetbal, voetbal, voetbal, voetbal, voetbal.. en ohja, hardlopen.

Hmm de mijne ook...Groot voetbal fan laughcry

En hij houdt van geschiedenis en vooral tweede wereld oorlog. nerd
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 0:13

Pitufo schreef:
Charles schreef:Huis automatisering. Neutral

Voor mij betekent dit dat als ik per ongeluk op een van de 10.000 afstandsbedieningen ga zitten er ergens rolluiken omhoog of omlaag gaan, er licht aan gaat, het alarm aan of de tv uit en niet meer aan te krijgen is.
Hahaha dit had een vriendin van mij ook kunnen schrijven. Zij moest zelfs een iPhone kopen want dat is de enige manier om de gaargekookt open te krijgen. Mijn vriend zou zoiets ook fantastisch vinden, maar gelukkig hebben we er geen geld voor.

Om de watte open te krijgen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bacio za 9 feb 2013 - 0:40

Muziek maken, luisteren, schrijven, opnemen.

Alle sportwedstrijden volgen. Cricket spelen met vrienden. En zn computer, dat is één van zn beste vrienden.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Pitufo za 9 feb 2013 - 1:12

Rush schreef:Vertel je vriend dan maar niet dat het niet enorm veel hoeft te kosten. Wij hebben ook alle verlichting en bepaalde dingen op afstandsbediening, maar die setjes kan je zelfs bij de Action kopen. Laughing
Nee dat is niet duur inderdaad, maar hij wil het geavanceerdere spul. Waarschijnlijk komt dat er over een paar jaar ook wel. Met een beetje pech Rolling Eyes
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Pitufo za 9 feb 2013 - 1:13

Reva schreef:
Pitufo schreef:
Charles schreef:Huis automatisering. Neutral

Voor mij betekent dit dat als ik per ongeluk op een van de 10.000 afstandsbedieningen ga zitten er ergens rolluiken omhoog of omlaag gaan, er licht aan gaat, het alarm aan of de tv uit en niet meer aan te krijgen is.
Hahaha dit had een vriendin van mij ook kunnen schrijven. Zij moest zelfs een iPhone kopen want dat is de enige manier om de gaargekookt open te krijgen. Mijn vriend zou zoiets ook fantastisch vinden, maar gelukkig hebben we er geen geld voor.

Om de watte open te krijgen? Laughing
Damn you autocorrect! Meestal zie ik het wel als dat gebeurd, maar deze had ik dus niet gespot nerd Anyway, er moest staan garagepoort!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Parisienne za 9 feb 2013 - 4:04

Mijn vriend zijn hobby's:

Voetbal kijken
Gamen (zowel op PC als Playstation)
Wijn proeven
Lezen

Verder is zijn absolute passie koken. Hij is kok, dus dat komt erg goed uit. Hij kijkt veel kookprogramma's, download veel documentaires en leest veel boeken. Anthony Bourdain is zijn held en voorbeeld. Thuis merk ik er weinig van, hij kookt natuurlijk altijd voor anderen Laughing Aan mij heeft 'ie helaas niet altijd een goede, ik ben meer van het 'normale' eten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Nora za 9 feb 2013 - 4:49

Pitufo schreef:
Reva schreef:
Pitufo schreef:
Charles schreef:Huis automatisering. Neutral

Voor mij betekent dit dat als ik per ongeluk op een van de 10.000 afstandsbedieningen ga zitten er ergens rolluiken omhoog of omlaag gaan, er licht aan gaat, het alarm aan of de tv uit en niet meer aan te krijgen is.
Hahaha dit had een vriendin van mij ook kunnen schrijven. Zij moest zelfs een iPhone kopen want dat is de enige manier om de gaargekookt open te krijgen. Mijn vriend zou zoiets ook fantastisch vinden, maar gelukkig hebben we er geen geld voor.

Om de watte open te krijgen? Laughing
Damn you autocorrect! Meestal zie ik het wel als dat gebeurd, maar deze had ik dus niet gespot Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 827601 Anyway, er moest staan garagepoort!

Hahaha ik zat ook zo te lezen, uuuh wat is dat Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 253468018

Maar mijn vriend houdt van gitaar spelen, muziek luisteren, tennissen en zn apple verzameling. Af en toe zijn computer nerd er niks bij Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 1578173417
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  luisa za 9 feb 2013 - 4:54

Slapen. En verder voetbal kijken en in periodes voetbal op de playstation en poker online.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 21:44

Gamen op de PC staat toch wel op 1. Verder kijkt hij veel films en series en houdt hij van koken (fijn voor mij!). Ook vind hij wielrennen leuk, maar tegenwoordig alleen om te kijken en helaas niet meer om te doen. Sowieso is zijn sportiviteit flink terug gelopen, wat ik jammer vind, maar hey, ik doe al helemaal niks, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Ragazza zo 10 feb 2013 - 21:12

Het is voor mijn vriend echt een sport om het beste en het goedkoopste te vinden. Van vakanties tot auto's tot verzekeringen tot hypotheken, hij is er dol op en kan er uren mee doorbrengen!

Verder houdt hij van formule 1 kijken, maar nu dit vanaf komend seizoen niet meer op de 'openbare' kabel wordt uitgezonden, begint hij toch een beetje zenuwachtig te worden.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Huppekee ma 11 feb 2013 - 0:27

Als absolute nummer 1: tekenen, tekenen, tekenen enne.. heel vaak tekenen:P
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bosjesvrouw ma 11 feb 2013 - 1:41

Korfballen (staat op een laag pitje door een blessure)
Computeren
Computers/laptops ed. maken
Solderen
En ja hoe heet dat ook al weer (doet hij ook op de pc met allemaal grafieken ed.)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  bolus26 ma 11 feb 2013 - 5:12

biljarten en vissen ( nee hij is niet 60 +)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Mizz_S ma 11 feb 2013 - 23:44

Voetbal (vooral trainen en eens in de zoveel tijd een wedstrijdje spelen), schaatsen, lezen, wandelen/fietsen in de natuur (en hij zit ook bij de weidevogelbescherming of zoiets), reizen (met mij), pubquizzen (met mij en vrienden).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Elliot di 12 feb 2013 - 0:41

Kickboksen/MMA en gamen
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke hobby's heeft jouw vriend/man? - Pagina 2 Empty Re: Welke hobby's heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum