Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Griep & Zwanger

5 plaatsers

Ga naar beneden

Griep & Zwanger Empty Griep & Zwanger

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:10

Ja hoor, vanuit het niets is de griep toegeslagen en niet zo'n klein beetje ook! Gister begonnen en later op de dag alles wat ik maar dronk en probeerde te eten kwam er weer uit. Nu heb ik vandaag weinig eetlust, maar toch al 1 broodje op vanmorgen nu 2e broodje met een beetje soep.

Verder nog tips waar ik als zwangere op moet letten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Griep & Zwanger Empty Re: Griep & Zwanger

Bericht  SarahKey ma 21 mei 2012 - 0:15

Veel drinken zodat je iig niet uitdroogd. Water, soep etc.

Beterschap!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:16

Dank je! Ik zit nu aan de kippensoep idd en ik drink veel ranja en/of water! Bah vreselijk ziek zijn met dit (eindelijk!) prachtige weer!

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 21 mei 2012 - 0:17

Ja veel drinken gewoon... Ik had het tijdens de eerste twaalf weken dat ik behoorlijk ziek werd... Heb toen ook maar een paar keer een halve paracetamol genomen omdat ik de hoofdpijn echt niet meer trok... Als je twijfeld anders ff de HA assistente bellen, die hebben vast wel bruikbare tips... Ik slaap altijd gewoon lekker veel, drinken en eten kun je wel even zonder hoor...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:18

chococupcake schreef:Ja veel drinken gewoon... Ik had het tijdens de eerste twaalf weken dat ik behoorlijk ziek werd... Heb toen ook maar een paar keer een halve paracetamol genomen omdat ik de hoofdpijn echt niet meer trok... Als je twijfeld anders ff de HA assistente bellen, die hebben vast wel bruikbare tips... Ik slaap altijd gewoon lekker veel, drinken en eten kun je wel even zonder hoor...

Maar toch neit als je zwanger bent? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 21 mei 2012 - 0:21

Anniej_S schreef:

Het is wel heel vervelend, maar ik denk niet dat zoiets gelijk enorm gevaarlijk is. Denk aan vrouwen die maandenlang bijna niets binnen kunnen houden, op een gegeven moment moeten die wel worden opgenomen, maar niet al na een dag of een paar dagen.

Maar het is natuurlijk wel hartstikke rot, dus beterschap.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:22

Das misschien wel waar, en ik maar mn best doen om wat naar binnen te werken Rolling Eyes . Maar 't is bijna op en dan kruip ik weer lekker mn bedje in. Griep & Zwanger 394967

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 21 mei 2012 - 0:25

Het is absoluut niet gevaarlijk voor de baby hoor, die pakt wel van jou wat hij/zij nodig heeft. Maar hierdoor voel je jezelf misschien wel nog beroerder. In elk geval zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt en persoonlijk zou ik eten waar je het meest trek in hebt, als is dat misschien iets ongezonds. Je kunt volgens mij beter iets ongezonds binnen krijgen dan helemaal niks. (En wat vaker iets kleins pakken).
Je hebt ook vrouwen die extreem misselijk zijn tijdens de zwangerschap en niets/nauwelijks iets binnen kunnen houden, maar die krijgen ook gewoon gezonde baby'tjes hoor.
Denk goed aan jezelf, dat is voor de baby ook het best!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Susan ma 21 mei 2012 - 0:31

Volgens mij is het wel goed om van die sportdrankjes te drinken, dat heeft dezelfde werking als ORS. Chips en cola schijnt ook goed te zijn, schijnt ook net zo te werken als ORS. Cola schijnt sowieso goed te helpen tegen misselijkheid, heb ik me laten vertellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 0:33

Misselijk ben ik nu (gelukkig) niet. Was ik wel tijdens de 1e 12 weken geregeld en dat hielp erg goed idd. Voel me nu gewoon lamlendig, en dan nog eens die hitte buiten, echt zoals met de gewone griep. Ik kruip nu zo weer onder de wol, die verrekte koudheid en zweten enz. En alles doet me zeer :-(

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 21 mei 2012 - 0:34

Anniej_S schreef:
chococupcake schreef:Ja veel drinken gewoon... Ik had het tijdens de eerste twaalf weken dat ik behoorlijk ziek werd... Heb toen ook maar een paar keer een halve paracetamol genomen omdat ik de hoofdpijn echt niet meer trok... Als je twijfeld anders ff de HA assistente bellen, die hebben vast wel bruikbare tips... Ik slaap altijd gewoon lekker veel, drinken en eten kun je wel even zonder hoor...

De komma staat verkeerd zie ik nu... Goodmorning CCC! smile eten kun je wel even zonder hoor, geloof me... De baby pakt je reserves wel zei mijn VK... maar drinken is wel belangrijk uiteraard... maar dat wist je zelf denk ik ook wel smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius ma 21 mei 2012 - 1:38

Toen ik 18 weken zwanger was van Pepij.n, heb ik ook een flinke griep gehad. Ik had echt enorme buikpijn, en toen heb ik de vk om 23 uur nog gebeld, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Ik kreeg de tip om twee paracetamol van 500 mg (geen finimal, maar dus gewoon huismerk paracetamol) te nemen en proberen te slapen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 1:59

.

Gast