Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat als ontbijt tijdens zwangerschap?

+18
Jade
Purpleflower
Pompoen
Star007
Jezzie
Caroow
Pien
Happydobby
CCC
Charles
Linda
Susan
Sanne
Silver
Highway
Slakje
Annemie
Mida4you
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat als ontbijt tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat als ontbijt tijdens zwangerschap?

Bericht  Ella do 7 feb 2013 - 23:15

Ik was ook kotsmisselijk maar heb niet over hoeven geven. Ik at 1 boterham 's ochtends en nam daarna een sultana of evergreen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als ontbijt tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Wat als ontbijt tijdens zwangerschap?

Bericht  Mida4you do 7 feb 2013 - 23:20

Ooooh bespaar mij al die verhalen over het overgeven. Ik loop hier zowat te kokhalzen na al jullie verhalen pale
Maar ik heb nu vanille yoghurt gehaald en daar heb doe ik cruesli doorheen. Ik heb het nu voor mij staan en ga er zo wat van nemen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast do 7 feb 2013 - 23:24

Mida4you schreef:Ooooh bespaar mij al die verhalen over het overgeven. Ik loop hier zowat te kokhalzen na al jullie verhalen pale
Maar ik heb nu vanille yoghurt gehaald en daar heb doe ik cruesli doorheen. Ik heb het nu voor mij staan en ga er zo wat van nemen.

even een tip: even laten staan om de ergste kou ervan af te halen, dan zal je maag er ook minder snel op reageren.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 7 feb 2013 - 23:24

Rejoy. schreef:
Mida4you schreef:Ooooh bespaar mij al die verhalen over het overgeven. Ik loop hier zowat te kokhalzen na al jullie verhalen pale

even een tip: even laten staan om de ergste kou ervan af te halen, dan zal je maag er ook minder snel op reageren.

Thanx voor je tip smile Dat was ook de redenen waarom ik het nog voor mij had staan smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  nillis do 7 feb 2013 - 23:29

Ik eet altijd yoghurt met musli en dat gaat wel goed, maar heb zo'n moeite met thee
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sterrin_ vr 8 feb 2013 - 1:57

Ik nam ook drinkontbijt, of anders vanille yoghurt of vla met musli. Ik zie het maar zo, beter iets dan niets.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 2:00

Ik at brinta of vanillevla, was ook makkelijker eruit spugen Wat als ontbijt tijdens zwangerschap? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: