Mooie kwaliteit cardigans.
+4
Sterre
Fortissimo
Arwyn
Charles
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mooie kwaliteit cardigans.
Nou ik zoek dus cardigans. Van die vestjes met knoopjes, liefst v-hals. Ik zoek alleen echt GOEDE kwaliteit. Die van H&M, Zara, Esprit enzo kan je al afschrijven. Die lubberen onderaan de boord waardoor ze er goedkoop uitzien. Vestjes van angora ofzo gaan pillen, ziet er ook niet uit. Wat zijn nou echt mooie en kwalitatief goede vestjes/cardigans. Iemand een tip?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Mooie kwaliteit cardigans.
Ik heb er een van de WE die me erg goed bevalt.
Heb hem een paar maand geleden gekocht, draag hem zeker wekelijks, gaat wekelijks in de was maar is nog als nieuw.
Heb hem een paar maand geleden gekocht, draag hem zeker wekelijks, gaat wekelijks in de was maar is nog als nieuw.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb die van de Hema, dat is de enige die bij mij wel redelijk blijft. Voor de rest zou ik je niet kunnen helpen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Oh dat was ik nog vergeten te zeggen, die van de Hema vind ik echt het allerslechtst! Vind je niet dat ze zo snel uit vorm zijn en verwassen?
Toch bedankt voor de tip!
Charles- Kletskop
Ik heb er twee van de Bijenkorf (eigen merk) die al een paar jaar meegaan. Nu beginnen de boorden een klein beetje te lubberen, maar dat is na 2 a 3 jaar intensief dragen.
Eigenlijk moet ik ook nog een goede zwarte, want die koop ik vaak bij H&M inderdaad en ziet er na twee keer wassen zo beroerd uit dat 'ie eigenlijk weg kan.
Eigenlijk moet ik ook nog een goede zwarte, want die koop ik vaak bij H&M inderdaad en ziet er na twee keer wassen zo beroerd uit dat 'ie eigenlijk weg kan.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wel te spreken over die van de WE ja! Sowieso vind ik alle basis van de we wel fijn. Blijven lang mooi!
Gast- Gast
Charles schreef:Oh dat was ik nog vergeten te zeggen, die van de Hema vind ik echt het allerslechtst! Vind je niet dat ze zo snel uit vorm zijn en verwassen?
Uit vorm vind ik niet, maar ben ook niet zo slank als dat jij bent, dus blijft hij wel strak Hij is inmiddels niet meer zo mooi van kleur inderdaad! Vandaar de redelijk. Heb hem ook niet meer zo veel aan.
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:Charles schreef:Oh dat was ik nog vergeten te zeggen, die van de Hema vind ik echt het allerslechtst! Vind je niet dat ze zo snel uit vorm zijn en verwassen?
Uit vorm vind ik niet, maar ben ook niet zo slank als dat jij bent, dus blijft hij wel strak Hij is inmiddels niet meer zo mooi van kleur inderdaad! Vandaar de redelijk. Heb hem ook niet meer zo veel aan.
Dude, ik slank? Echt niet! Ik dacht al dat jij heel erg slank was en daarom bij jou mooi zat en bij mij niet haha.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Fortissimo schreef:Charles schreef:Oh dat was ik nog vergeten te zeggen, die van de Hema vind ik echt het allerslechtst! Vind je niet dat ze zo snel uit vorm zijn en verwassen?
Dude, ik slank? Echt niet! Ik dacht al dat jij heel erg slank was en daarom bij jou mooi zat en bij mij niet haha.
Ik zou hoe dan ook een moord doen voor jouw figuur haha
Fortissimo- Kletskop
Ik heb er er een van de bershka die is na 1,5 jaar nog heel netjes.
Persoonlijk ook goede ervaring met zara maar die wil je niet haha. We is trouwens ook goed
Persoonlijk ook goede ervaring met zara maar die wil je niet haha. We is trouwens ook goed
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien hoe het was maar ik weeg nu ruim boven de 70 kilo bij een lengte van 1.69. En zonder kleren aan na een tweeling...nee..be careful what you wish for .
Charles- Kletskop
Tommy Hilfiger. Zowel de truien als de vestjes zien er na 3 jaar intensief dragen nog als nieuw uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ok thanx ik ga eens bij de we kijken, daar heb ik nog nooit wat gekocht en tommy vind ik ook een goed idee!
Charles- Kletskop
Ik heb er al een paar jaar een paar van de Mango en die zijn nog zowat als nieuw! Iets prijziger, maar wel goed te betalen.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Nog bedankt voor de tips dames, ik heb inmiddels verschillende cardigans gekocht en die van de WE zijn echt super! Blijven mooi, vallen mooi, echt heel blij mee en dat voor 19,95.
Charles- Kletskop
ik heb ze van Benetton, de wollen variant, pluizen niet, en hoeven ook vanwege de wol niet zo vaak in de was :-)
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Kwaliteit van leven?
» Goed kwaliteit fotoboek?
» Slechte kwaliteit kippeneieren
» duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....
» mooie teennagels
» Goed kwaliteit fotoboek?
» Slechte kwaliteit kippeneieren
» duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....
» mooie teennagels
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: