Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....

2 plaatsers

Ga naar beneden

duidelijk verschil kwaliteit blackberry met.... Empty duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....

Bericht  luenca za 23 jul 2011 - 5:16

HSDPA of UMTS
ipv gewoon GPRS...
merk je dat verschil duidelijk ?
ik wil graag een bb prepaid , met een goeie internet verbinding.
ik weet dat de HSDPA en UMTS snellere verbindingen zijn dan de oude GPRS maar de prijsverschil is er ook...!
nou wil ik wel zeker weten dat het de moeite waard is om er 1 te kopen met 1 van die 2 snellere verbindingen.
ik was wel van plan om msn altijd aan te laten staan en zit regelmatig op fb hyves etc...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duidelijk verschil kwaliteit blackberry met.... Empty Re: duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....

Bericht  BJA za 23 jul 2011 - 5:19

Ehm...ik heb een BB maar heb altijd 3G verbinding. Soms als het bereik slechter is stap ik over op GPRS.
Ik weet niet of je met prepaid ook 3G kan ontvangen?

Zal 3G dan UMTS verbinding zijn?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duidelijk verschil kwaliteit blackberry met.... Empty Re: duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....

Bericht  luenca za 23 jul 2011 - 6:32

BJA schreef:Ehm...ik heb een BB maar heb altijd 3G verbinding. Soms als het bereik slechter is stap ik over op GPRS.
Ik weet niet of je met prepaid ook 3G kan ontvangen?

Zal 3G dan UMTS verbinding zijn?

geloof het wel, je hebt dan nog HSDPA dat is nog sneller, die kan van 3,5 naar 7,2 zelfs.
maarja ik vraag me af, er zullen hier vast wel meiden zijn met bb en alleen gprs...en hoe die bevalt qua snelheid, echt langzaam of snel (genoeg) ?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duidelijk verschil kwaliteit blackberry met.... Empty Re: duidelijk verschil kwaliteit blackberry met....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum