Goed kwaliteit fotoboek?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goed kwaliteit fotoboek?
Ik ben alvast op zoek naar een fotoboek van goed kwaliteit. Dus een boek waar ik de foto's vanaf mijn pc in kan zetten en die daar dan in gedrukt worden.
Hoor van bv HEMA vooral slechte verhalen. Jullie een tip?
Hoor van bv HEMA vooral slechte verhalen. Jullie een tip?
Gast- Gast
Re: Goed kwaliteit fotoboek?
http://www.top-fotoalbum.com/nl/fotoalbum/ wel duur maar super mooi
http://www.albelli.com/ goed en goedkoper
http://foto.tntpost.nl/?bnr=dp-fs-bnr190411-adpanel-tntpost is zelfde als albelli maar soms zit er prijsverschil in
http://www.albelli.com/ goed en goedkoper
http://foto.tntpost.nl/?bnr=dp-fs-bnr190411-adpanel-tntpost is zelfde als albelli maar soms zit er prijsverschil in
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Albelli vind ik zelf super goed.
Heb daar een klein boekje laten maken en zelfs 3 foto's op zo'n kleine bladzijde zijn mooi.
Heb daar een klein boekje laten maken en zelfs 3 foto's op zo'n kleine bladzijde zijn mooi.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Albelli is inderdaad goede kwaliteit, wel opletten dat je inderdaad bij Albelli besteld en niet bij TNT (kan via hetzelfde programma), want via TNT ben je dan gek genoeg soms duurder uit. Ook de albums van Kruidvat vind ik goed, die zijn ook goed gebonden en wat steviger dan die van de Hema bijvoorbeeld. Ook op foto.com vind ik de albums prima. Snapfish heeft soms leuke aanbiedingen.
Gast- Gast
Hier ook tevreden over Albelli!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
*nog een tevreden klant van Albelli*
Heb een mooi fotoboek van een reis laten maken, echt geweldig geworden!
Weet niet of je klant bent bij de ING? Dan kun je met rentepunten een bonkopen voor tegoed. Bijv voor 25 euro een boek van 50 euro maken.
Heb een mooi fotoboek van een reis laten maken, echt geweldig geworden!
Weet niet of je klant bent bij de ING? Dan kun je met rentepunten een bonkopen voor tegoed. Bijv voor 25 euro een boek van 50 euro maken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Als het goed is krijg ik vandaag een boek binnen dat ik via de sitre van Albelli heb gemaakt.
Ik was er sowieso heel tevreden over omdat er veel mogelijkheden waren, ik vond het alleen jammer dat ik aan het eind pas zag dat het boek een linnen kaft heeft.
Ik was ook altijd erg tevreden over Fotoquelle, ik heb alleen de oude software nog dus die moet ik eens vernieuwen want nu werkt hij niet meer.
Ik was er sowieso heel tevreden over omdat er veel mogelijkheden waren, ik vond het alleen jammer dat ik aan het eind pas zag dat het boek een linnen kaft heeft.
Ik was ook altijd erg tevreden over Fotoquelle, ik heb alleen de oude software nog dus die moet ik eens vernieuwen want nu werkt hij niet meer.
Gast- Gast
Ik zou ook voor albelli gaan.
Wij hebben daar vorig jaar voor kerst een mooi fotoboek laten maken voor mijn schoonmoeder, en het was echt prachtige kwaliteit
Wij hebben daar vorig jaar voor kerst een mooi fotoboek laten maken voor mijn schoonmoeder, en het was echt prachtige kwaliteit
Gast- Gast
Ik vind albelli toch uiteindelijk te onprofessioneel er uit zien.
Ik ben als enige echt tevreden over topfotoalbum. Als je zoekt op fotoboek kan je wel een topic vinden van me van een aantal weken geleden van mijn new york albums. Dat is echt zo'n mooie kwaliteit dat ik nooit meer wat anders wil!
Ik ben als enige echt tevreden over topfotoalbum. Als je zoekt op fotoboek kan je wel een topic vinden van me van een aantal weken geleden van mijn new york albums. Dat is echt zo'n mooie kwaliteit dat ik nooit meer wat anders wil!
Gast- Gast
Daar ben ik ook bang voor Marin.. Dan maar iets meer betalen en iets goeds hebben.
Gast- Gast
Ik vond het het echt 100% waard. Mijn fotoalbums zijn wel echt gigantisch hoor, uitgeklapt zijn ze een meter breed. Ik heb het grootste model. Dat was dus 100 euro per boek. Maar voor m'n broertje had ik een kleiner model gemaakt en die was 50 euro per boek. Gezien wat je er voor krijgt, valt het dan best mee met de kosten. De levering was ook echt super snel, binnen 3 dagen.
Had je 'm topic nog gevonden, daar staat nog veel uitgelegd er over.
Had je 'm topic nog gevonden, daar staat nog veel uitgelegd er over.
Gast- Gast
Marin, wat vind je er onprofessioneel aan?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Biancy schreef:Marin, wat vind je er onprofessioneel aan?
+1.
Het fotoboek wat ik had laten maken was namelijk net zulke mooie kwaliteit als die jij had laten maken bij Topfotoalbum hoor
Gast- Gast
Biancy schreef:Marin, wat vind je er onprofessioneel aan?
Kan het niet heel goed uitleggen, maar is meer een gevoel wat ik er bij krijg. Ik denk een combinatie van de formaten, de opmaak mogelijkheden, de uiteindelijke printkwaliteit en papierkwaliteit, en de algehele uitstraling. Het is het net niet voor mij, ik krijg er te veel een kiekjes gevoel bij. Ik heb van meerdere mensen albums daar van bekeken (ik heb ook uitgebreid onderzocht welke ik geschikt vond voor mijn boeken), en toen ik de kwaliteit van topfotoalbum zag, was ik direct om, het staat er gewoon echt kwalitatief boven.
Maar goed, niet iedereen heeft evenveel behoefte om zo veel geld in een boek te steken, en voor een vakantie album kan het best. Maar nee, ik was er niet weg van, vond het niet de standaard die ik zou willen.
Gast- Gast
Eens met Marin. Albeli is leuk, maar voor dat geld is het niet de beste kwaliteit.
Gast- Gast
@ Marin: Als ik jouw foto's hier bekijk op het forum, ben jij ook niet bezig met foto's als de gemiddelde 'amateur'. Je hebt een goede camera en maakt mooie foto's. Ik denk dat topalbum dan ook echt het geld waard is, maar volgens mij is Albelli wel prima (en stukken goedkoper) voor iemand die daar op een wat minder professionele manier mee bezig is.
Gast- Gast
Hoezo stukken goedkoper?
Een 28 x 21 cm boek is bij Albelli 22.95 met 24 pagina's en bij top album 27,95 met 26.
Als je dat stukken goedkoper vind .... dan zou ik echt niet kwaliteit besparen op die jankende 5 euro. Helemaal niet nu je 15 euro korting krijgt bij Top Album.
Snap er echt niks van, die site is helemaal niet duur
Een 28 x 21 cm boek is bij Albelli 22.95 met 24 pagina's en bij top album 27,95 met 26.
Als je dat stukken goedkoper vind .... dan zou ik echt niet kwaliteit besparen op die jankende 5 euro. Helemaal niet nu je 15 euro korting krijgt bij Top Album.
Snap er echt niks van, die site is helemaal niet duur
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ouderwets fotoboek vs digitaal fotoboek
» Kwaliteit van leven?
» Mooie kwaliteit cardigans.
» fotoboek
» Fotoboek!
» Kwaliteit van leven?
» Mooie kwaliteit cardigans.
» fotoboek
» Fotoboek!