Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

+3
Jeanette
Blond
Tiara
7 plaatsers

Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:30

Of er al swimwear in de winkels hangt?
Ik krijg enorme borsten nu ik zwanger ben dus durf niet online te bestellen. Kijk dan liever even in de winkel. Ben al even niet bij H&M geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Tiara di 15 feb 2011 - 1:33

Ben er toevallig gister geweest en heb t niet zien hangen nog, heb er niet echt opgelet maar ben daar wel geweest bij de lingerie enzo.

Hoe gaat het nu met je zwangerschap? Hoever ben je nu?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:39

Er hangen wel wat dingetjes maar het is echt heel erg minimaal nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:41

Minimaal inderdaad. Anders bestel je toch in verschillende maten en stuur je terug wat te klein is ?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:42

CKC schreef:Of er al swimwear in de winkels hangt?
Ik krijg enorme borsten nu ik zwanger ben dus durf niet online te bestellen. Kijk dan liever even in de winkel. Ben al even niet bij H&M geweest.

Wist niet dat je zwanger was, wat leuk zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:43

Heb ik ook al gedacht om meer maten te bestellen maar vervolgens vergeet ik dat terug te sturen.
Ik wil het echt passen ook, mijn lichaam veranderd,krijg wel een klein lief buikje nu en ik wil gewoon zeker weten dat ik het supermooi vind staan anders hoeft het niet haha!

Ik weet donderdag pas hoever ik ben. Zelf denk ik 7 wkn. Maar weet niet zeker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Blond di 15 feb 2011 - 1:47

Ik heb het nog niet zien hangen, maar de H&M in E.de is ook niet zo groot.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 7:43

Heb het er nog niet zien hangen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Nathalie di 15 feb 2011 - 7:48

Jeanette schreef:Heb het er nog niet zien hangen.

Ik vroeg het vrijdag in Amsterdam en toen lachte ze me uit. Alsof er nu al badmode is!! Vond het echt een stom wijf, zo'n stomme vraag lijkt het me niet. Online staat er al genoeg en alle lingerie zaken hebben hun badmode al binnen.


Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Prosecco di 15 feb 2011 - 7:56

Ik was vandaag even bij de Hunkemöller en daar hadden ze het al wel
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Beachgirl di 15 feb 2011 - 8:36

Ik vind H&M nooit echt fijne bikini's hebben voor grote cupmaten... Bestel zelf altijd bij Esprit, die hebben fijne bikini's met beugels, waarin je boobies tenminste blijven zitten als je een keer in en branding staat of opstaat van je handdoek.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Makamba di 15 feb 2011 - 8:54

Hier hangt ook nog niks.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet.. Empty Re: Is iemand onlangs in de H&M geweest en weet..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum