Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest? Empty Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest?

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 22:57

Ik wil vanmiddags eigenlijk met mijn zoontje naar de Ikea maar ik weet dat ze daar al heel lang aan het verbouwen zijn (en ik ben er ook heel lang niet meer geweest) maar kan ik m'n auto wel fatsoenlijk neerzetten? Moet ik dan een eind lopen of valt dat wel mee? Ik moet S. namelijk dragen want ik wil 'm in een winkelwagentje hebben omdat ik best veel moet inladen Wink . En zijn er op de onderste verdieping winkelwagentjes beschikbaar met een zitje?

Wat een voorbereiding haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest? Empty Re: Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest?

Bericht  Liadan wo 11 jan 2012 - 22:59

De parkeergarage is open, dus je kan makkelijk parkeren! Je moet wel van de parkeergarage naar ikea lopen maar misschien kan je in de parkeergarage al een karretje pakken?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest? Empty Re: Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest?

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:02

Bij de oude parkeerplaats stonden idd hier en daar een rijtje winkelwagentjes. Ik weet niet of dat nou nog is..

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ wo 11 jan 2012 - 23:26

Ja er staan in de parkeergarage ook karretjes. Ben er vorige week nog geweest en we stonden er vrijwel naast geparkeerd.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:29

en je hebt ook familieparkeerplaatsen, die zijn meteen bij de lift smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 0:49

Lily schreef:en je hebt ook familieparkeerplaatsen, die zijn meteen bij de lift Iemand onlangs bij Ikea Ehvn geweest? 561177

Kijk dat moeten we hebben ! Vandaag en anders morgen zullen we de Ikea eens gaan plunderen :face:

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 1:00

En de lift is heel kort bij de ingang, ga er ook vanuit dat het nu niet zo druk is als twee weken geleden, toen moesten we op het dak parkeren.
En een tip, parkeer niet op het dak bij regenachtig weer, dan is het ontzettend glad!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: