Wifi problemen na update IOS 6.1?
+4
Atelier Madame
GeKKiE
ExpressoB
Caro
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wifi problemen na update IOS 6.1?
Ik word er niet goed van, regelmatig klapt mijn wifi eruit of hij wil helemaal geen verbinding met wifi meer maken. Zijn hier meer mensen die er last van hebben?
Nu heb ik wel op internet gezocht en zag wel dat veel ipads er problemen mee hadden.
Ik heb trouwens de iphone 4s.
Nu heb ik wel op internet gezocht en zag wel dat veel ipads er problemen mee hadden.
Ik heb trouwens de iphone 4s.
Gast- Gast
Re: Wifi problemen na update IOS 6.1?
Ik heb uberhaupt de laatste tijd problemen met wifi + 3G op mijn iPhone 4S. Enige remedie ik tot nu toe heb gevonden is harde reset maar het is soms wel erg vervelend... Ik had nog niet de link gelegd met 6.1 (al ben ik ook laatst geupdate, dat wel).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het echt sinds die update, net ook weer was ik midden in een whatsapp gesprek kan ie opeens weer geen verbinding maken. 3g hier in huis werkt sowieso al niet, dus dan zit je echt zonder.
Gast- Gast
Ja ik heb ook slecht bereik met wifi terwijl die het voorheen perfect deed thuis.
Heb maandag update uitgevoerd omdat mijn telefoon problemen gaf.
Nou lekker weer zeg
Heb maandag update uitgevoerd omdat mijn telefoon problemen gaf.
Nou lekker weer zeg
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
OOOOO, ligt het daaraan!
Nu ik er zo over nadenk, is het inderdaad sinds die update.
Of hij doet het wel, maar is echt super langzaam.
Hmmm.... Beetje jammer dan zeg!
Nu ik er zo over nadenk, is het inderdaad sinds die update.
Of hij doet het wel, maar is echt super langzaam.
Hmmm.... Beetje jammer dan zeg!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik heb sinds de update dat mijn iPad mini slecht contact kan maken met de Apple store.
Gast- Gast
Ik twijfel nu of ik de update wel zal installeren
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik heb nergens last van met mijn 4S
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb dezelfde problemen maar nog niet geupdate, denk dus niet dat het daar aan ligt.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Updat net gedaan maar nergens last van!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Balloon schreef:Ik heb sinds de update dat mijn iPad mini slecht contact kan maken met de Apple store.
Dat heb ik met mijn iPad ook. Waardeloos!
Gast- Gast
Ik heb geen last met de iPad2
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Dit staat vandaag op nu.nl:
Britse Vodafone ontraadt upgrade naar iOS 6.1
AMSTERDAM - De recente update van het Apple-besturingssysteem iOS lijkt problemen te hebben veroorzaakt voor gebruikers met een iPhone 4S.
Foto: AFP
De Britse afdeling van provider Vodafone meldt aan klanten dat er problemen kunnen zijn met 3G-bereik op het toestel na de upgrade.
Ook bellen en sms'en zou soms moeilijk gaan. Terwijl de bug door Apple wordt opgelost, raadt Vodafone klanten af om de update te installeren.
Vodafone Nederland laat in een reactie weten de upgrade nog niet te ontraden. "We zijn op de hoogte van de discussie die er speelt in de UK. Op dit moment kunnen we echter nog niet concluderen dat dit ook in Nederland speelt. We houden de ontwikkelingen echter scherp in de gaten", meldt het bedrijf.
Nadat ook enkele Nederlandse klanten op het forum van Vodafone klaagden over 3G-problemen met de iPhone 4S, heeft de provider een topic geopend waar klanten melding kunnen doen van de problemen.
Batterijduur
Volgens The Next Web hebben andere versies van de iPhone mogelijk ook last van bugs door iOS 6.1. Vooral de batterijduur zou zijn aangetast door de update.
Mogelijk worden die problemen veroorzaakt door een bug in het gebruik van Exchange-servers, die onder meer de e-mail en kalenders van gebruikers updaten.
Volgens ZDNet maken de iPhones van meerdere mensen die iOS 6.1 gebruiken constant contact met de server. Er zou iets mis gaan bij het synchroniseren van items op de kalender.
Apple heeft nog niet gereageerd op de problemen. Ook is niet bekend wanneer er een nieuwe iOS-update verschijnt.
Britse Vodafone ontraadt upgrade naar iOS 6.1
AMSTERDAM - De recente update van het Apple-besturingssysteem iOS lijkt problemen te hebben veroorzaakt voor gebruikers met een iPhone 4S.
Foto: AFP
De Britse afdeling van provider Vodafone meldt aan klanten dat er problemen kunnen zijn met 3G-bereik op het toestel na de upgrade.
Ook bellen en sms'en zou soms moeilijk gaan. Terwijl de bug door Apple wordt opgelost, raadt Vodafone klanten af om de update te installeren.
Vodafone Nederland laat in een reactie weten de upgrade nog niet te ontraden. "We zijn op de hoogte van de discussie die er speelt in de UK. Op dit moment kunnen we echter nog niet concluderen dat dit ook in Nederland speelt. We houden de ontwikkelingen echter scherp in de gaten", meldt het bedrijf.
Nadat ook enkele Nederlandse klanten op het forum van Vodafone klaagden over 3G-problemen met de iPhone 4S, heeft de provider een topic geopend waar klanten melding kunnen doen van de problemen.
Batterijduur
Volgens The Next Web hebben andere versies van de iPhone mogelijk ook last van bugs door iOS 6.1. Vooral de batterijduur zou zijn aangetast door de update.
Mogelijk worden die problemen veroorzaakt door een bug in het gebruik van Exchange-servers, die onder meer de e-mail en kalenders van gebruikers updaten.
Volgens ZDNet maken de iPhones van meerdere mensen die iOS 6.1 gebruiken constant contact met de server. Er zou iets mis gaan bij het synchroniseren van items op de kalender.
Apple heeft nog niet gereageerd op de problemen. Ook is niet bekend wanneer er een nieuwe iOS-update verschijnt.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Er is al een nieuwe update, hopelijk is het probleem nu opgelost!
Gast- Gast
Dit had ik nog niet gelezen en de update dus wel gedaan. Ik heb de iphone 4. Maar na de update doet mijn hele wifi het niet meer. Maakt niet eens verbinding.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
De verbinding hier is nog niet helemaal optimaal, maar werkt al wel iets beter!
Gast- Gast
Hij heeft hem nu wel gepakt zie ik. Maar er komt al een 6.1.1 zag ik idd net staan. Ben benieuwd of dat dan beter werkt !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over wifi/internet op je telefoon
» Wifi op je mobiel
» Tab wil niet verbinden met wifi
» Op vakantie: Internet uit, WIFI aan?
» Hoe moet je op wifi met een blackberry?
» Wifi op je mobiel
» Tab wil niet verbinden met wifi
» Op vakantie: Internet uit, WIFI aan?
» Hoe moet je op wifi met een blackberry?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: